Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
03220000-9 овочі, фрукти та горіхи (буряк столовий червоний, морква столова, капуста білокачанна, цибуля ріпчаста свіжа)
Очікувана вартість
148 000,00 UAH
UA-2019-08-23-000973-b ● 15d5caf7835746ecbfa45c27625178e0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Черкаський інститут пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля Національного університету цивільного захисту України |
Код ЄДРПОУ: | 39117736 |
Місцезнаходження: | 18034, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Онопрієнка, 8 |
Контактна особа: |
Шара Ірина Вікторівна 380472550959 ira06011979@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 серпня 2019 15:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 серпня 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 вересня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 11 вересня 2019 14:15 |
Очікувана вартість: | 148 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,95% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 4400 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
буряк столовий червоний – 2 000 кг, морква столова – 3 000 кг, капуста білокачанна – 6 000 кг, цибуля ріпчаста свіжа – 3 500 кг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 кілограми
буряк столовий червоний (Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18034, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул.Онопрієнка, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
3000 кілограми
морква столова (Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18034, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул.Онопрієнка, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
6000 кілограми
капуста білокачанна (Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18034, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул.Онопрієнка, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
3500 кілограми
цибуля ріпчаста свіжа (Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18034, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул.Онопрієнка, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться після надання Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання -передачі товару, але не пізніше ніж через 30 днів з дня отримання товару Замовником.Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 серпня 2019 15:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 серпня 2019 15:01 |
Додаток 6 - Проект договору.docx | |
23 серпня 2019 15:01 |
Додаток 4 - Технічні та якісні вимоги.docx | |
23 серпня 2019 15:01 |
Додаток 5 - Лист-згода.docx | |
23 серпня 2019 15:01 |
Додаток 3 - ст.17 Для учасників.docx | |
23 серпня 2019 15:01 |
Додаток 2 - Кваліфікаційні критерії ст.16.docx | |
23 серпня 2019 15:01 |
Додаток 1 -тендерна пропозиція.docx | |
23 серпня 2019 15:01 |
Тендерна документація овочі.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-23-000973-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЛИСОКІНЬ МИКОЛА ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3224610613
Дата подання: 02 жовтня 2019 10:51
Щодо недоліків у пропозиції учасника.
Вимагаю дискваліфікувати пропозицію учасника ФОП Циблієв В.Я. у зв’язку з невиконанням учасником вимог тендерної документації. А саме:
1. На виконання п.1. п.п.1.1 п/п 10) тендерної документації учасником надані копії документів, які засвідчує якість продукції, а саме копії протоколів випробувань №№1264, 1265, 1266, 1267 від 16.08.19р., які завірені ФОП Циблієв В.Я. «Згідно з оригіналом». Однак це не відповідає дійсності, так як ці копії учасник зняв не з оригіналів, а з уже раніше знятих копій, про що свідчать залишки видалених відтисків печаток та копії відміток «Згідно з оригіналом» датовані раніше іншими підприємцями, а саме на №1267 ФОП Дідик А.І., а на решті копій ФОП Боднарчук В.І. Таким чином зазначені копії, завірені Циблієвим В.Я., є нікчемними.
2. На виконання п.1. п.п.1.1 п/п 12) щодо надання «…санітарних(ої) книжок(ки) (із своєчасним проходженням медогляду)» учасник надав медичну книжку у якій відсутні відмітки про проходження медогляду ЛОРа та стоматолога, необхідність проходження яких передбачено «переліком необхідних обстежень лікарів-спеціалістів, видів клінічних, лабораторних та інших досліджень, що необхідні для проведення обов’язкових медичних оглядів, та періодичність їх проведення», який затверджено наказом Міністерства охорони здоров’я України 23.07.2002р. №280.
3. Згідно вимог п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації передбачено: «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник надає лист-гарантію.» Однак учасник такий лист-гарантію не надав зовсім, а у наданій «довідці про захист довкілля» зазначено лише про те, що ФОП Циблієвим В.Я. підтверджує, що під час виконання договору: навантаження, транспортування, розвантаження та зберігання продукції застосовуються заходи із захисту довкілля. Тобто зазначено вичерпний перелік «навантаження, транспортування, розвантаження та зберігання продукції», що передбачено вимогами п. 1.1., п.п. 1.7., а про те, що технічні, якісні характеристики повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля зовсім ніде мова не ведеться. Таким чином вимога п. 6. взагалі не виконана.
4. У наданому учасником документі Держпродспоживслужби зазначено про реєстрацію потужностей та присвоєно особистий номер на автотранспорт, а вид діяльності «…а саме: транспортування», а отже торгівля продуктами харчування потужність ФОП Циблієвим В.Я. не передбачає.
Розгорнути
Згорнути
1. На виконання п.1. п.п.1.1 п/п 10) тендерної документації учасником надані копії документів, які засвідчує якість продукції, а саме копії протоколів випробувань №№1264, 1265, 1266, 1267 від 16.08.19р., які завірені ФОП Циблієв В.Я. «Згідно з оригіналом». Однак це не відповідає дійсності, так як ці копії учасник зняв не з оригіналів, а з уже раніше знятих копій, про що свідчать залишки видалених відтисків печаток та копії відміток «Згідно з оригіналом» датовані раніше іншими підприємцями, а саме на №1267 ФОП Дідик А.І., а на решті копій ФОП Боднарчук В.І. Таким чином зазначені копії, завірені Циблієвим В.Я., є нікчемними.
2. На виконання п.1. п.п.1.1 п/п 12) щодо надання «…санітарних(ої) книжок(ки) (із своєчасним проходженням медогляду)» учасник надав медичну книжку у якій відсутні відмітки про проходження медогляду ЛОРа та стоматолога, необхідність проходження яких передбачено «переліком необхідних обстежень лікарів-спеціалістів, видів клінічних, лабораторних та інших досліджень, що необхідні для проведення обов’язкових медичних оглядів, та періодичність їх проведення», який затверджено наказом Міністерства охорони здоров’я України 23.07.2002р. №280.
3. Згідно вимог п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації передбачено: «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник надає лист-гарантію.» Однак учасник такий лист-гарантію не надав зовсім, а у наданій «довідці про захист довкілля» зазначено лише про те, що ФОП Циблієвим В.Я. підтверджує, що під час виконання договору: навантаження, транспортування, розвантаження та зберігання продукції застосовуються заходи із захисту довкілля. Тобто зазначено вичерпний перелік «навантаження, транспортування, розвантаження та зберігання продукції», що передбачено вимогами п. 1.1., п.п. 1.7., а про те, що технічні, якісні характеристики повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля зовсім ніде мова не ведеться. Таким чином вимога п. 6. взагалі не виконана.
4. У наданому учасником документі Держпродспоживслужби зазначено про реєстрацію потужностей та присвоєно особистий номер на автотранспорт, а вид діяльності «…а саме: транспортування», а отже торгівля продуктами харчування потужність ФОП Циблієвим В.Я. не передбачає.
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 жовтня 2019 10:41
Повідомляємо, що Додатком 4 Тендерної документації передбачалося, що учасники процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинні надати протокол досліджень на вміст нітратів та інших шкідливих речовин на кожний вид продукції. Слід зазначити, що у документації містяться уточнення щодо інших документі, які повинні подати у складі своєї пропозиції учасники процедури закупівлі, а саме - стосовно того, у якій формі (оригіналу чи копії) повинні подаватися певні документи. У складі пропозиції ФОП Циблієв В.Я. містяться копії протоколів випробувань. Разом з тим, у документації відсутня вимога із зазначенням того, в якому вигляді повинні надаватися протоколи досліджень (у формі оригіналу чи копії). Виходячи з вищевикладеного надавши копії протоколів випробувань учасник не порушив умови тендерної документації.
Щодо надання санітарних(ої) книжок(ки) (із своєчасним проходженням медогляду - звертаємо Вашу увагу, що в складі пропозиції ФОП Циблієв В.Я. надано копію медичної книжки Циблієва В’ячеслава Яковича, з якої вбачається, що у червні 2019 року було пройдено медогляд, про що зроблено відмітку в медичній книжці відповідною медичною установою. Таким чином, надана копія медичної книжки містить відмітку про проходження медичного огляду працівника. Відповідно до Інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженої Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 №150, Форма №1-ОМК (медична книжка) видається особі у разі відсутності протипоказань для зайняття відповідним видом діяльності. У п.5 проставляються число, місяць, рік проведення медичного огляду. Звертаємо Вашу увагу, що Міністерство охорони здоров’я України Наказом № 583 від 08.07.2013р. затвердило форму первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», яка не містить інформацію про особисті дані людини, а відображає лише допуск до роботи та надає інформацію про проходження медичного огляду. ФОП Циблієв надав у складі копію медичної книжки, за формою, що відповідає чинному законодавству, з своєчасним проходженням медогляду, з відмітками уповноважених осіб медичної установи, чим виконано вимогу тендерної документації.
В складі тендерної пропозиції ФОП Циблієв В.Я., на підтвердження частини 6 розділу ІІІ Тендерної документації, міститься довідка про захист довкілля. При цьому Тендерна документація не містила окремих вимог до порядку оформлення та складання довідки про застосування заходів з захисту довкілля.
Щодо надання санітарних(ої) книжок(ки) (із своєчасним проходженням медогляду - звертаємо Вашу увагу, що в складі пропозиції ФОП Циблієв В.Я. надано копію медичної книжки Циблієва В’ячеслава Яковича, з якої вбачається, що у червні 2019 року було пройдено медогляд, про що зроблено відмітку в медичній книжці відповідною медичною установою. Таким чином, надана копія медичної книжки містить відмітку про проходження медичного огляду працівника. Відповідно до Інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженої Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 №150, Форма №1-ОМК (медична книжка) видається особі у разі відсутності протипоказань для зайняття відповідним видом діяльності. У п.5 проставляються число, місяць, рік проведення медичного огляду. Звертаємо Вашу увагу, що Міністерство охорони здоров’я України Наказом № 583 від 08.07.2013р. затвердило форму первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», яка не містить інформацію про особисті дані людини, а відображає лише допуск до роботи та надає інформацію про проходження медичного огляду. ФОП Циблієв надав у складі копію медичної книжки, за формою, що відповідає чинному законодавству, з своєчасним проходженням медогляду, з відмітками уповноважених осіб медичної установи, чим виконано вимогу тендерної документації.
В складі тендерної пропозиції ФОП Циблієв В.Я., на підтвердження частини 6 розділу ІІІ Тендерної документації, міститься довідка про захист довкілля. При цьому Тендерна документація не містила окремих вимог до порядку оформлення та складання довідки про застосування заходів з захисту довкілля.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 вересня 2019 14:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ГУК СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ |
95 260,00
UAH з ПДВ
|
78 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Циблієв В.Я. |
109 250,00
UAH з ПДВ
|
79 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЛИСОКІНЬ МИКОЛА ІВАНОВИЧ" |
148 000,00
UAH з ПДВ
|
148 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ГУК СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ #3078120570 |
Відхилено |
78 999,00
UAH з ПДВ
|
19 вересня 2019 11:09
|
ФОП Циблієв В.Я. #2412913818 |
Переможець |
79 000,00
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2019 15:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 10:55
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2019 15:13
|
договір 209.pdf | укладений |
16 жовтня 2019 15:11
|