Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

03220000-9 овочі, фрукти та горіхи (буряк столовий червоний, морква столова, капуста білокачанна, цибуля ріпчаста свіжа)
Очікувана вартість
148 000,00 UAH
UA-2019-08-23-000973-b 15d5caf7835746ecbfa45c27625178e0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шара Ірина Вікторівна

380472550959 ira06011979@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Черкаський інститут пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля Національного університету цивільного захисту України
Код ЄДРПОУ: 39117736
Місцезнаходження: 18034, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Онопрієнка, 8
Контактна особа: Шара Ірина Вікторівна
380472550959
ira06011979@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2019 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2019 13:00
Початок аукціону: 11 вересня 2019 14:15
Очікувана вартість: 148 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,95%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


буряк столовий червоний – 2 000 кг, морква столова – 3 000 кг, капуста білокачанна – 6 000 кг, цибуля ріпчаста свіжа – 3 500 кг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 кілограми
буряк столовий червоний (Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18034, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул.Онопрієнка, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
3000 кілограми
морква столова (Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18034, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул.Онопрієнка, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
6000 кілограми
капуста білокачанна (Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18034, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул.Онопрієнка, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
3500 кілограми
цибуля ріпчаста свіжа (Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18034, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул.Онопрієнка, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться після надання Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання -передачі товару, але не пізніше ніж через 30 днів з дня отримання товару Замовником.Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-23-000973-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЛИСОКІНЬ МИКОЛА ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3224610613
Дата подання: 02 жовтня 2019 10:51
Щодо недоліків у пропозиції учасника.
Вимагаю дискваліфікувати пропозицію учасника ФОП Циблієв В.Я. у зв’язку з невиконанням учасником вимог тендерної документації. А саме:
1. На виконання п.1. п.п.1.1 п/п 10) тендерної документації учасником надані копії документів, які засвідчує якість продукції, а саме копії протоколів випробувань №№1264, 1265, 1266, 1267 від 16.08.19р., які завірені ФОП Циблієв В.Я. «Згідно з оригіналом». Однак це не відповідає дійсності, так як ці копії учасник зняв не з оригіналів, а з уже раніше знятих копій, про що свідчать залишки видалених відтисків печаток та копії відміток «Згідно з оригіналом» датовані раніше іншими підприємцями, а саме на №1267 ФОП Дідик А.І., а на решті копій ФОП Боднарчук В.І. Таким чином зазначені копії, завірені Циблієвим В.Я., є нікчемними.
2. На виконання п.1. п.п.1.1 п/п 12) щодо надання «…санітарних(ої) книжок(ки) (із своєчасним проходженням медогляду)» учасник надав медичну книжку у якій відсутні відмітки про проходження медогляду ЛОРа та стоматолога, необхідність проходження яких передбачено «переліком необхідних обстежень лікарів-спеціалістів, видів клінічних, лабораторних та інших досліджень, що необхідні для проведення обов’язкових медичних оглядів, та періодичність їх проведення», який затверджено наказом Міністерства охорони здоров’я України 23.07.2002р. №280.
3. Згідно вимог п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації передбачено: «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник надає лист-гарантію.» Однак учасник такий лист-гарантію не надав зовсім, а у наданій «довідці про захист довкілля» зазначено лише про те, що ФОП Циблієвим В.Я. підтверджує, що під час виконання договору: навантаження, транспортування, розвантаження та зберігання продукції застосовуються заходи із захисту довкілля. Тобто зазначено вичерпний перелік «навантаження, транспортування, розвантаження та зберігання продукції», що передбачено вимогами п. 1.1., п.п. 1.7., а про те, що технічні, якісні характеристики повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля зовсім ніде мова не ведеться. Таким чином вимога п. 6. взагалі не виконана.
4. У наданому учасником документі Держпродспоживслужби зазначено про реєстрацію потужностей та присвоєно особистий номер на автотранспорт, а вид діяльності «…а саме: транспортування», а отже торгівля продуктами харчування потужність ФОП Циблієвим В.Я. не передбачає.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 жовтня 2019 10:41
Повідомляємо, що Додатком 4 Тендерної документації передбачалося, що учасники процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинні надати протокол досліджень на вміст нітратів та інших шкідливих речовин на кожний вид продукції. Слід зазначити, що у документації містяться уточнення щодо інших документі, які повинні подати у складі своєї пропозиції учасники процедури закупівлі, а саме - стосовно того, у якій формі (оригіналу чи копії) повинні подаватися певні документи. У складі пропозиції ФОП Циблієв В.Я. містяться копії протоколів випробувань. Разом з тим, у документації відсутня вимога із зазначенням того, в якому вигляді повинні надаватися протоколи досліджень (у формі оригіналу чи копії). Виходячи з вищевикладеного надавши копії протоколів випробувань учасник не порушив умови тендерної документації.
Щодо надання санітарних(ої) книжок(ки) (із своєчасним проходженням медогляду - звертаємо Вашу увагу, що в складі пропозиції ФОП Циблієв В.Я. надано копію медичної книжки Циблієва В’ячеслава Яковича, з якої вбачається, що у червні 2019 року було пройдено медогляд, про що зроблено відмітку в медичній книжці відповідною медичною установою. Таким чином, надана копія медичної книжки містить відмітку про проходження медичного огляду працівника. Відповідно до Інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженої Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 №150, Форма №1-ОМК (медична книжка) видається особі у разі відсутності протипоказань для зайняття відповідним видом діяльності. У п.5 проставляються число, місяць, рік проведення медичного огляду. Звертаємо Вашу увагу, що Міністерство охорони здоров’я України Наказом № 583 від 08.07.2013р. затвердило форму первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», яка не містить інформацію про особисті дані людини, а відображає лише допуск до роботи та надає інформацію про проходження медичного огляду. ФОП Циблієв надав у складі копію медичної книжки, за формою, що відповідає чинному законодавству, з своєчасним проходженням медогляду, з відмітками уповноважених осіб медичної установи, чим виконано вимогу тендерної документації.
В складі тендерної пропозиції ФОП Циблієв В.Я., на підтвердження частини 6 розділу ІІІ Тендерної документації, міститься довідка про захист довкілля. При цьому Тендерна документація не містила окремих вимог до порядку оформлення та складання довідки про застосування заходів з захисту довкілля.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2019 14:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГУК СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ 95 260,00
UAH з ПДВ
78 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Циблієв В.Я. 109 250,00
UAH з ПДВ
79 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛИСОКІНЬ МИКОЛА ІВАНОВИЧ" 148 000,00
UAH з ПДВ
148 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2019 11:59
Електронний підпис
09 вересня 2019 11:58
СТ.17 П.4 Ч.1.pdf
09 вересня 2019 11:58
5 КК ДОВІДКА МТЗ.pdf
09 вересня 2019 11:58
СТ.17 Д 5.pdf
09 вересня 2019 11:58
СТ.17 Д 1.pdf
09 вересня 2019 11:58
СТ.17 ДОВІДКА 1.pdf
09 вересня 2019 11:58
8 КК Оренда контейнера.pdf
09 вересня 2019 11:58
СТ.17 Д 4.pdf
09 вересня 2019 11:58
ІН. ВИТЯГ З ЄДР.pdf
09 вересня 2019 11:58
СТ.17 П.10 Ч.1.pdf
09 вересня 2019 11:58
ІН. ПАСПОРТ+ КОД.pdf
09 вересня 2019 11:58
СТ.17 Д 2.pdf
09 вересня 2019 11:58
СТ. 17 Д.7.pdf
09 вересня 2019 11:58
ОТ. ЯКІСТЬ ОВОЧІ 1.pdf
09 вересня 2019 11:58
СТ.17 Д 3.pdf
09 вересня 2019 11:58
СТ.17 Д 6.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2019 13:41
докум.для закл.договору
10 вересня 2019 09:41
Електронний підпис
10 вересня 2019 09:40
Лицензия.pdf
10 вересня 2019 09:40
Гайдун302(гарантії).PDF
10 вересня 2019 09:40
додаток 3 відповід. ст.17.pdf
10 вересня 2019 09:40
Додаток 2 відповід.ст.16.pdf
10 вересня 2019 09:40
цінова проп.овочі.pdf

Публічні документи

10 вересня 2019 11:51
Якість овочі Лисокінь.pdf
10 вересня 2019 11:51
Цп пож.овочі Лисокінь.pdf
10 вересня 2019 11:51
Техпаспорт бус Б.О.С.pdf
10 вересня 2019 11:51
Санпаспорт новий Б.О.С..pdf
10 вересня 2019 11:51
Санкнижка Лисокінь.pdf
10 вересня 2019 11:51
Права Лисокінь.pdf
10 вересня 2019 11:51
Потужність Лисокінь.pdf
10 вересня 2019 11:51
Накладні пож.овочі.pdf
10 вересня 2019 11:51
Договір пож.овоч.Лисок..pdf
10 вересня 2019 11:51
Дог.пож.овочі 19.193.pdf
10 вересня 2019 11:51
дог.оренди бус Лисокінь.pdf
10 вересня 2019 11:51
Дог. пож.Лисокінь.pdf
10 вересня 2019 11:51
Довідка Лисокінь.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГУК СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ

ФОП Циблієв В.Я.

ФОП "ЛИСОКІНЬ МИКОЛА ІВАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГУК СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
#3078120570
Відхилено 78 999,00
UAH з ПДВ
19 вересня 2019 11:09
ФОП Циблієв В.Я.
#2412913818
Переможець 79 000,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2019 15:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2019 15:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Циблієв В.Я.
#2412913818
79 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:55
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 15:13
договір 209.pdf укладений
16 жовтня 2019 15:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 79 000,00
UAH