Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (персональні комп'ютери)
Очікувана вартість
3 540 000,00 UAH
UA-2019-08-23-000843-b ● c0f0eeea08624ab8a0cb93c36ca0a4ae
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, молоді та спорту Виноградівської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02143301 |
Місцезнаходження: | 90300, Україна , Закарпатська обл., Виноградів, вул. Копанська 10 |
Контактна особа: |
Свереняк Олександр Тарасович +380314326147 rayvo.vinogradiv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 серпня 2019 14:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 серпня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 вересня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 09 вересня 2019 13:10 |
Очікувана вартість: | 3 540 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
236 комплекти
Машини для обробки даних (персональні комп'ютери) (Джерело фінансування закупівлі - залишок державної освітньої субвенції)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
90300, Україна, Закарпатська область, м.Виноградів, вул.Копанська, 10 (для закладів загальної середньої освіти району)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 серпня 2019 14:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 серпня 2019 14:26 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 серпня 2019 09:56
Дата відповіді: 27 серпня 2019 10:23
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) В тендерній документації відсутні посилання на конкретну торгову марку.
2) В тендерній документації зазначено, що учасник має надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника.
3)Усі учасники будь-якої форми оподаткування рівні при подачі своїх пропозиції. Вартість пропозиції повинна включати усі податки та збори. Вартість пропозиції учасників будуть оцінуватись виходячи з тієї ціни, яка буде вказана у пропозиції.
2) В тендерній документації зазначено, що учасник має надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника.
3)Усі учасники будь-якої форми оподаткування рівні при подачі своїх пропозиції. Вартість пропозиції повинна включати усі податки та збори. Вартість пропозиції учасників будуть оцінуватись виходячи з тієї ціни, яка буде вказана у пропозиції.
Документація
Дата подання: 27 серпня 2019 10:48
Дата відповіді: 27 серпня 2019 13:41
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно технічного завдання до тендерної документації будуть розглянуті пропозиції з системними блоками на базі процесора не гірше IntelPentium ( 6 покоління).
Персональний комп’ютер (десктоп)
Дата подання: 27 серпня 2019 21:15
Дата відповіді: 28 серпня 2019 08:32
Чи буде прийматися до розгляду такий тип компютера як моноблок (системний блок і монітор в одному корпусному виконанні ?)
Відповідь: Відповідно технічного завдання до тендерної документації приймаються до розгляду пропозиції з персональними комп’ютерами форм-фактору десктоп.
Процесор
Дата подання: 28 серпня 2019 14:17
Дата відповіді: 29 серпня 2019 09:57
Шановний замовник Для коректного ПРОВЕДЕННЯ даного тендеру пропонуємо вам внести зміни в Додатку №3 Технічні вимоги до предмета закупівлі процесор: не гірше IntelPentium ( 6 покоління) змінити на: процесор : підтримка набору інструкцій x86-64; кількість фізичних обчислювальних ядер без використання технологій розподілу ресурсів між ядрами - не менше ніж 4; тактова частота - не менше ніж 1,5 GHz ,а саме як зазначено у Типовому переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 № 1440 зі змінами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Технічні характеристики предмета закупівлі визначені замовником з урахуванням рекомендацій Міністерства освіти і науки України.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 13:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" |
2 936 784,00
UAH з ПДВ
|
2 919 084,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа - підприємець Микулець Василь Васильович |
3 304 000,00
UAH з ПДВ
|
2 926 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАРКО 2" |
3 090 844,80
UAH з ПДВ
|
3 067 527,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СІ-ЕЛ" |
3 233 388,80
UAH з ПДВ
|
3 233 388,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
3 348 840,00
UAH з ПДВ
|
3 348 840,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
3 498 143,04
UAH з ПДВ
|
3 498 143,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" #39396481 |
Переможець |
2 919 084,00
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2019 10:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2019 10:54
|
Договір | укладений |
26 вересня 2019 10:53
|