Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних(апаратна частина)
Очікувана вартість
690 000,00 UAH
UA-2019-08-23-000819-c 899faadd70774566b78a4dba71d5135a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Киркач Ірина Вадимівна

+380506205701 glbuh@IPPO.DN.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Код ЄДРПОУ: 02135804
Вебсайт: https://ippo.dn.ua/
Місцезнаходження: 84301, Україна , Донецька обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ СТУСА, будинок 47
Контактна особа: Киркач Ірина Вадимівна
+380506205701
glbuh@IPPO.DN.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2019 11:58
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2019 14:00
Початок аукціону: 09 вересня 2019 11:49
Очікувана вартість: 690 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Умови закупівлі визначені в тендерній документації та додатках до неї.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Персональний комп'ютер в зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84301, Україна, Донецька обл., Краматорськ, В. Стуса, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
10 шт
Персональний комп'ютер в зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84301, Україна, Донецька обл., Краматорськ, В. Стуса, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
5 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84301, Україна, Донецька обл., Краматорськ, В. Стуса, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються шляхом перерахування грошових коштів на рахунок постачальника на підставі накладних з відстрочкою платежу 10 банківських днів, а при відсутності фінансування – до його надходження Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги в ТД
Дата подання: 24 серпня 2019 10:42
Дата відповіді: 28 серпня 2019 18:48
Шановний замовник. Звертаю Вашу увагу на те що в ТД э дискримінаційна вимога, а саме: 2.1. Довідка про наявність в учасника не менше 7 співробітників відповідної кваліфікації. Тобто цією вимогою ви дуже щільно звужуєте коло учасників, а також не даєте можливості прийняти в цьому тендері ФОПам, які можуть і не мати співробітників. Тобто це є порушенням Закону про держ. закупівлі, де говориться що всі мають рівні права і замовник не повинен обмежувати коло учасників дискримінаційними вимогами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерну документацію викладено в новій редакції.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 серпня 2019 10:11
Дата відповіді: 28 серпня 2019 18:49
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Технічними вимогами передбачено можливість поставки товарів з аналогічними характеристиками.
2) Ваше зауваження враховано Замовником. До тендерної документації внесено відповідні зміни.
3) До участі допускаються всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах (п.5 ч. І Тендерної документації). Цінова пропозиція розглядатиметься згідно п.6 ч. І Тендерної документації.
Документація
Дата подання: 27 серпня 2019 11:03
Дата відповіді: 28 серпня 2019 16:19
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічні вимоги до предмета закупівлі встановлено у додатку 4 до Тендерної документації. Еквівалентом є товари, роботи, послуги будь-якої торгівельної марки, фірми та ін., з аналогічними технічними специфікаціями.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 12:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 594 900,00
UAH з ПДВ
594 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ПОЛТОРАК КОСТЯНТИН МИХАЙЛОВИЧ 670 000,00
UAH з ПДВ
650 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2019 13:41
Електронний підпис
07 вересня 2019 13:40
інші документи.pdf
07 вересня 2019 13:35
технічні вимоги.pdf
07 вересня 2019 13:35
кваліфікаційні вимоги.pdf
07 вересня 2019 13:35
реєстр документів .pdf

Публічні документи

16 вересня 2019 11:35
Dovidka МВС.pdf
16 вересня 2019 11:35
Довідка ДФС.pdf
07 вересня 2019 11:31
Електронний підпис
07 вересня 2019 11:30
Договір проект.pdf
07 вересня 2019 11:30
Зведена довідка ст. 17.pdf
07 вересня 2019 11:30
Листи.pdf
07 вересня 2019 11:30
Цінова пропозиція.pdf
07 вересня 2019 11:30
Довідка прац і тех база.pdf
07 вересня 2019 11:30
Аналог. договори.rar
07 вересня 2019 11:30
Персональні дані.pdf
07 вересня 2019 11:30
Документи Полторак К.М.rar
07 вересня 2019 11:30
Довідка санкції.pdf
07 вересня 2019 11:30
сертифікати комп DC.zip
07 вересня 2019 11:30
Реєстр документів.pdf
07 вересня 2019 11:30
Довідка про підписанта.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП ПОЛТОРАК КОСТЯНТИН МИХАЙЛОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 594 900,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 21:34
ФОП ПОЛТОРАК КОСТЯНТИН МИХАЙЛОВИЧ
#3203500835
Переможець 650 000,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 21:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2019 21:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ПОЛТОРАК КОСТЯНТИН МИХАЙЛОВИЧ
#3203500835
650 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:05
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2019 14:57
договір 106.PDF укладений
01 жовтня 2019 14:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 650 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 108 333,33 UAH)