Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Морозильна камера (шкаф)
Очікувана вартість
14 069,00 UAH
UA-2019-08-23-000816-b 1be537cfe9f143ae826d71960040dd34
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сидоренко Олександр Владиславович

380472648645 ckrvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Черкаської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02146989
Вебсайт: http://rvo.ck.ua/
Місцезнаходження: 18003, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Вячеслава Чорновола, 157
Контактна особа: Сидоренко Олександр Владиславович
380472648645
ckrvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2019 14:19
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2019 00:00
Очікувана вартість: 14 069,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


відповідно до технічного опису товару та вимог чинного законодавства України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
Морозильна камера (шкаф) для потреб Будищенської ЗОШ I-III ст.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19620, Україна, Черкаська область, с. Будище, 30-річчя Перемоги, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: залишки освітньої субвенції Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 серпня 2019 09:57
Дата відповіді: 27 серпня 2019 10:14
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Модель повина відповідати технічним вимогам, не залежно від виробника. При поданні пропозиції учасник завжди надає модель запропонованого товару для порівняння. Система сама визначає переможця закупівлі відповідно до закону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГХОЛОДТОРГ" 12 208,00
UAH з ПДВ
12 208,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2019 12:52
выписка.rar
02 вересня 2019 12:52
Hisense REF ALL.pdf
02 вересня 2019 12:52
4опп _1_.jpg
02 вересня 2019 12:52
рішенння.jpg
02 вересня 2019 12:52
Витяг _3_.pdf
02 вересня 2019 12:52
УставніДокЗавр.zip
02 вересня 2019 12:52
протокол.rar
02 вересня 2019 12:52
устав югхолодторг.rar
02 вересня 2019 12:52
пропозиція 2734.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГХОЛОДТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГХОЛОДТОРГ"
#38360040
Переможець 12 208,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 10:26

Документи

05 вересня 2019 10:26
ПРОТОКОЛ № 111-2019.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2019 10:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГХОЛОДТОРГ"
#38360040
12 208,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 вересня 2019 10:26
ПРОТОКОЛ № 111-2019.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2019 11:14
Scan-191016-0004.pdf зміни до договору
16 жовтня 2019 11:13
Scan-190918-0001.pdf укладений
18 вересня 2019 09:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 151
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 12 208,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 034,67 UAH)