Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво пішохідної доріжки по вул. І.Франка в смт. Славське Сколівського району Львівської області»
Очікувана вартість
4 734 550,00 UAH
UA-2019-08-23-000669-a 75cede7b05b34c2f86334193ec62eee9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хрипта Ростислав Михайлович

+380325142534 slavske_rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Славська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04370314
Місцезнаходження: 82660, Україна , Львівська обл., Славське, вул. В.Івасюка, 24
Контактна особа: Хрипта Ростислав Михайлович
+380325142534
slavske_rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2019 19:32
Звернення за роз’ясненнями: до 29 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 09 вересня 2019 12:03
Очікувана вартість: 4 734 550,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 672,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Будівництво пішохідної доріжки по вул. І.Франка в смт. Славське Сколівського району Львівської області» (Кошти місцевого бюджету Славської селищної ради)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82660, Україна, Львівська область, смт. Славське, вул. І.Франка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45213316-1 — Будівництво пішохідних доріжок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 серпня 2019 19:36
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 19:33
Франка_zws11136 (проект)-Model.pdf
23 серпня 2019 19:33
Тендерна документація Тротуар Франка.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-29-000002 ● fd48a279a4cc4fd7b425e64f38f3af95
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 січня 2020 11:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

28.01.2020 № 21

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.01.2020 № 21.

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-08-23-000669-a 23.08.2019. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На предмет усунення порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у пункті 2 Додатку № 1 до тендерної документації, тендерний комітет встановив, що на даний час у зв’язку із завершенням процедури закупівлі, система PROZORRO не передбачає технічної можливості внесення відповідних змін у пункт 2 Додатку № 1 документації. Щодо порушення вимог абзацу 4 частини 5 статті 28 Закону, формулювання тендерної документації неможливо привести у відповідність у зв’язку з вищевказаними причинами. Додатково тендерний комітет просить звернути увагу, що жодних переговорів після завершення строку подання тендерних пропозицій та проведення електронного аукціону Замовником з жодним учасником не проводились. Тендерний комітет цілком погоджується із встановленим фактом порушення пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку № 490 про обов’язковість зазначення Замовником в обов’язковому полі 15 «Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати)» оскільки тендерна документація вимагає забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Внести відповідні зміни в поле «Вид забезпечення тендерних пропозицій» на даний час неможливо з технічних причин. Разом з тим тендерний комітет просить звернути увагу на той факт, що жодну тендерну пропозицію учасників закупівлі не було відхилено на підставі ненадання чи неналежного надання її забезпечення та, як наслідок, не вплинуло на проведення їх кваліфікації. Щодо недотримання вимог підпункту 2.3 пункту 2 розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації учасником ТОВ «БУДОПТ-ТРЕЙД» з посиланням на те, що у складі тендерної пропозиції надано копію штатного розпису, в якому не зазначено розряди по посадах, які передбачають присвоєння розряду, тендерний комітет просить звернути увагу на той факт, що учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «5. Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf», в якому надана вся необхідна інформація з приводу розрядів працівників, яка й бралася до уваги при кваліфікації. Щодо ненадання оригіналу або нотаріально завіреної копії документа (-ів), виданого відповідним органом, який має такі повноваження про те, що службову (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягують, засудженою (за кримінальними справами) вона не значиться та в розшуку не перебуває; оригіналу або нотаріально завіреної копії довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), виданої відповідним органом Державної фіскальної служби, тендерний комітет підтверджує факт відсутності поданих учасником документів після визнання його переможцем закупівлі. Проте, комітет звертає увагу, що на даний час позбавлений технічної можливості скачувати своє рішення про визнання учасника переможцем. Разом тим наголошує на тому, що пропозиція ТОВ «БУДОПТ-ТРЕЙД» була найбільш економічно вигідною (після дискваліфікації ТОВ «Вітессбуд», який не відповідав кваліфікаційним критеріям), а після укладення договору та його виконання в обсягах, що були передбачені на 2019 рік, наявність заборгованості з податків і зборів та інформація про наявність притягнення службової (посадової) особи до кримінальної відповідальності чи перебування у розшуку не підтвердилася.

2020-02-14 14:16:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТЕССБУД" 3 980 000,00
UAH з ПДВ
2 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУДОПТ-ТРЕЙД 3 930 000,00
UAH з ПДВ
3 399 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ІВАНИШИН І. С. 4 119 663,00
UAH з ПДВ
3 925 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2019 14:47
34_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls
10 вересня 2019 14:47
34_ДЦ_ДЦ.xls
10 вересня 2019 14:47
34_ДЦ_РТСП.xls
10 вересня 2019 14:47
графік 2019р.docx
10 вересня 2019 14:47
34.imd
10 вересня 2019 14:47
34_ДЦ_ЛС1_2-1-2.xls
10 вересня 2019 14:47
34_ДЦ_ИВР.xls
10 вересня 2019 14:47
34_ДЦ_ОС_2-1.xls
10 вересня 2019 14:47
34_ДЦ_ССР.xls
10 вересня 2019 14:47
34_ДЦ_ОПР.xls
07 вересня 2019 17:25
Проект договору.pdf
07 вересня 2019 17:25
Опис до статуту.pdf
07 вересня 2019 17:25
Рекомендаційний лист.pdf
07 вересня 2019 17:25
Ліцензія_Повноваження.zip
07 вересня 2019 17:25
Ліцензія.pdf
07 вересня 2019 17:25
Звіт з праці.jpg
07 вересня 2019 17:25
Лист-згода.pdf
07 вересня 2019 17:25
Цінова пропозиція.pdf
07 вересня 2019 17:25
Протокол.pdf
07 вересня 2019 17:25
Технічні паспорти.pdf
07 вересня 2019 17:25
Захист довкілля.pdf
07 вересня 2019 17:25
Механізми.pdf
07 вересня 2019 17:25
Статут.pdf
07 вересня 2019 17:25
Паспорт.pdf
07 вересня 2019 17:25
Дипломи.pdf
07 вересня 2019 17:25
Дозвіл субпідрядника.pdf
07 вересня 2019 17:25
Виписка субпідрядник.pdf
07 вересня 2019 17:25
Виписка.pdf
07 вересня 2019 17:25
30_ДЦ_ССР.xls
07 вересня 2019 17:25
Витяг з ЄДР.pdf
07 вересня 2019 17:25
Графік.pdf
07 вересня 2019 17:25
Відоості про учасника.pdf
07 вересня 2019 17:25
Договір оренди техніки.pdf
07 вересня 2019 17:25
Договір сміття.pdf
07 вересня 2019 17:25
Гарантійні листи.pdf
07 вересня 2019 17:25
Аналогічний договір.pdf
07 вересня 2019 17:25
ВПВ 17.pdf
07 вересня 2019 17:25
30_ДЦ_ОС_2-1.xls
07 вересня 2019 17:25
30_ДЦ_РТСП.xls
07 вересня 2019 17:25
30_ДЦ_ЛС1_2-1-2.xls
07 вересня 2019 17:25
Витяг податкова.pdf
07 вересня 2019 17:25
30_ДЦ_ДЦ.xls
07 вересня 2019 17:25
30.imd
07 вересня 2019 17:25
30_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls
07 вересня 2019 17:25
30_ДЦ_ОПР.xls
07 вересня 2019 17:25
баланс2.jpg
07 вересня 2019 17:25
баланс1 (1).jpg
07 вересня 2019 17:25
30_ДЦ_ИВР.xls

Публічні документи

07 вересня 2019 09:42
Електронний підпис
07 вересня 2019 09:17
37. План фінансування.pdf
07 вересня 2019 09:17
29. Банківська гарантія.zip
07 вересня 2019 09:17
27.ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
07 вересня 2019 09:17
23. Проект договору.pdf
07 вересня 2019 09:16
21. Копія Фінзвітності.pdf
07 вересня 2019 09:16
18. Декларація.pdf
07 вересня 2019 09:16
17. Копія Ліцензія.pdf
07 вересня 2019 09:16
16. Копія витягу ПДВ.pdf
07 вересня 2019 09:16
15. Копія Статуту.pdf
07 вересня 2019 09:16
14. Копія витягу з ЄДРПОУ.pdf
07 вересня 2019 09:16
1.Реєстр.pdf

Публічні документи

06 вересня 2019 19:48
Електронний підпис
06 вересня 2019 19:48
ДЦ, графік.PDF
06 вересня 2019 19:48
Цінова пропозиція.pdf
06 вересня 2019 19:48
План фінансування.pdf
06 вересня 2019 19:48
503.imd
06 вересня 2019 19:34
Штатний і ЦПХ.pdf
06 вересня 2019 19:34
Дозвіл.pdf
06 вересня 2019 19:34
ТЧ копія Ліцензії.PDF
06 вересня 2019 19:34
Копія паспорта та іпн.pdf
06 вересня 2019 19:34
Виписка.PDF
06 вересня 2019 19:34
Витяг з ЄДР.pdf
06 вересня 2019 19:34
Відгук Сколе.pdf
06 вересня 2019 19:34
АВР, ДЦ.PDF
06 вересня 2019 19:34
Аналогічний Договір.PDF
06 вересня 2019 19:34
КК 1 пв.PDF
06 вересня 2019 19:34
Дипломи працівників.pdf
06 вересня 2019 19:34
КК Оренда Шимко.PDF
06 вересня 2019 19:34
Документи.pdf
06 вересня 2019 19:34
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
06 вересня 2019 19:34
Dovirenist Savchenko (2).zip
06 вересня 2019 19:34
Dovidka pro nazvu (2).zip
06 вересня 2019 19:34
Bankivska Licenzia.zip
06 вересня 2019 19:34
201417_19_11_8_23_000.00.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТЕССБУД"

ТОВ БУДОПТ-ТРЕЙД

ФОП ІВАНИШИН І. С.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТЕССБУД"
#42764216
Відхилено 2 900 000,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2019 18:21
ТОВ БУДОПТ-ТРЕЙД
#42031887
Переможець 3 399 000,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2019 17:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2019 17:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БУДОПТ-ТРЕЙД
#42031887
3 399 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 12:44
додаткова угода.pdf зміни до договору
21 серпня 2020 12:41
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 12:04
дод.угода.pdf зміни до договору
23 червня 2020 15:06
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2019 14:59
додатки до договору укладений
02 жовтня 2019 14:57
договір укладений
02 жовтня 2019 14:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення обсягу бюджетного асигнування на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 01/496
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/241
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відсутність бюджетного асигнування
Номер договору про закупівлю: 01/496
Договір:
Номер додаткової угоди: 01/299
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML