Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Славська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04370314 |
Місцезнаходження: | 82660, Україна , Львівська обл., Славське, вул. В.Івасюка, 24 |
Контактна особа: |
Хрипта Ростислав Михайлович +380325142534 slavske_rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 серпня 2019 19:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 серпня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 вересня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 09 вересня 2019 12:03 |
Очікувана вартість: | 4 734 550,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 672,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 серпня 2019 19:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 серпня 2019 19:33 |
Франка_zws11136 (проект)-Model.pdf | |
23 серпня 2019 19:33 |
Тендерна документація Тротуар Франка.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-29-000002 ● fd48a279a4cc4fd7b425e64f38f3af95
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2020 11:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.01.2020 № 21
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.01.2020 № 21.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-08-23-000669-a 23.08.2019. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
На предмет усунення порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у пункті 2 Додатку № 1 до тендерної документації, тендерний комітет встановив, що на даний час у зв’язку із завершенням процедури закупівлі, система PROZORRO не передбачає технічної можливості внесення відповідних змін у пункт 2 Додатку № 1 документації. Щодо порушення вимог абзацу 4 частини 5 статті 28 Закону, формулювання тендерної документації неможливо привести у відповідність у зв’язку з вищевказаними причинами. Додатково тендерний комітет просить звернути увагу, що жодних переговорів після завершення строку подання тендерних пропозицій та проведення електронного аукціону Замовником з жодним учасником не проводились. Тендерний комітет цілком погоджується із встановленим фактом порушення пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку № 490 про обов’язковість зазначення Замовником в обов’язковому полі 15 «Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати)» оскільки тендерна документація вимагає забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Внести відповідні зміни в поле «Вид забезпечення тендерних пропозицій» на даний час неможливо з технічних причин. Разом з тим тендерний комітет просить звернути увагу на той факт, що жодну тендерну пропозицію учасників закупівлі не було відхилено на підставі ненадання чи неналежного надання її забезпечення та, як наслідок, не вплинуло на проведення їх кваліфікації. Щодо недотримання вимог підпункту 2.3 пункту 2 розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації учасником ТОВ «БУДОПТ-ТРЕЙД» з посиланням на те, що у складі тендерної пропозиції надано копію штатного розпису, в якому не зазначено розряди по посадах, які передбачають присвоєння розряду, тендерний комітет просить звернути увагу на той факт, що учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «5. Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf», в якому надана вся необхідна інформація з приводу розрядів працівників, яка й бралася до уваги при кваліфікації. Щодо ненадання оригіналу або нотаріально завіреної копії документа (-ів), виданого відповідним органом, який має такі повноваження про те, що службову (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягують, засудженою (за кримінальними справами) вона не значиться та в розшуку не перебуває; оригіналу або нотаріально завіреної копії довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), виданої відповідним органом Державної фіскальної служби, тендерний комітет підтверджує факт відсутності поданих учасником документів після визнання його переможцем закупівлі. Проте, комітет звертає увагу, що на даний час позбавлений технічної можливості скачувати своє рішення про визнання учасника переможцем. Разом тим наголошує на тому, що пропозиція ТОВ «БУДОПТ-ТРЕЙД» була найбільш економічно вигідною (після дискваліфікації ТОВ «Вітессбуд», який не відповідав кваліфікаційним критеріям), а після укладення договору та його виконання в обсягах, що були передбачені на 2019 рік, наявність заборгованості з податків і зборів та інформація про наявність притягнення службової (посадової) особи до кримінальної відповідальності чи перебування у розшуку не підтвердилася.
2020-02-14 14:16:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 12:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТЕССБУД" |
3 980 000,00
UAH з ПДВ
|
2 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ БУДОПТ-ТРЕЙД |
3 930 000,00
UAH з ПДВ
|
3 399 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ІВАНИШИН І. С. |
4 119 663,00
UAH з ПДВ
|
3 925 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТЕССБУД" #42764216 |
Відхилено |
2 900 000,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2019 18:21
|
ТОВ БУДОПТ-ТРЕЙД #42031887 |
Переможець |
3 399 000,00
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2019 17:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2020 12:44
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
21 серпня 2020 12:41
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2020 12:04
|
дод.угода.pdf | зміни до договору |
23 червня 2020 15:06
|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2019 14:59
|
додатки до договору | укладений |
02 жовтня 2019 14:57
|
договір | укладений |
02 жовтня 2019 14:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення обсягу бюджетного асигнування на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 01/496 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/241 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відсутність бюджетного асигнування |
Номер договору про закупівлю: | 01/496 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01/299 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |