Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Портативний комп'ютер (ноутбук)
Очікувана вартість
153 351,00 UAH
UA-2019-08-23-000600-b ● a625bdaa1f8149cb8985cc68c43ff52a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02146328 |
Вебсайт: | http://ruoord.kharkivosvita.net.ua |
Місцезнаходження: | 61007, Україна , Харківська обл., Харків, Біблика, 26 |
Контактна особа: |
Збицька Олена Леонідівна 380572934135 nkhalina76@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 серпня 2019 12:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 серпня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 вересня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 09 вересня 2019 13:24 |
Очікувана вартість: | 153 351,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 766,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
Портативний комп'ютер (ноутбук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61007, Україна, Харківська область, Харків, вул. Біблика, буд.26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 серпня 2019 13:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 серпня 2019 13:07 |
Повідомлення про внесення змін до ТД_ноутбуки ХЗОШ №104.doc | |
27 серпня 2019 13:03 |
ТД ноутбуки_104.doc | |
23 серпня 2019 14:47 |
Проект договору.doc | |
23 серпня 2019 14:46 |
Технічний опис.doc |
27 серпня 2019 13:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 серпня 2019 13:07 |
Повідомлення про внесення змін до ТД_ноутбуки ХЗОШ №104.doc
|
|||
27 серпня 2019 13:03 |
ТД ноутбуки_104.doc
|
|||
23 серпня 2019 14:47 |
Проект договору.doc
|
|||
23 серпня 2019 14:46 |
Технічний опис.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 серпня 2019 10:03
Дата відповіді: 27 серпня 2019 11:36
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! 1) Доступ Учасників до єдиного модуля «Аукціон» здійснюється через авторизовані електронні майданчики і Замовник ніяким чином не може вплинути на вище зазначений процес. За результатами електронного аукціону Замовник розглядає пропозиції учасників, починаючи з найбільш економічно вигідної пропозиції. За результатами розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції Замовник приймає рішення щодо визначення переможця закупівлі або відхилення даної пропозиції. У разі відхилення попередньої найбільш вигідної пропозиції учасника, замовник повторно здійснює в ЕСЗ дії щодо визначення переможця закупівлі, який визначається наступним автоматично ЕСЗ. Таким чином, Замовник може лише прийняти рішення щодо відповідності або невідповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації. Марка та/або модель, яку пропонує Учасник, повинна відповідати технічним та якісним вимогам предмету закупівлі. 2) В Додатку №1 до Тендерної документації "Вимоги до предмету закупівлі" в п. 2.1 вимагається порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, викладеним у Специфікації предмету закупівлі (додаток 2), в якій обов‘язково зазначається виробник та модель навчального обладнання. Дана вимога прописана з метою пересвідчення, що запропонований учасником товар відповідає технічним та якісним вимогам замовника. 3) Доступ Учасників до єдиного модуля «Аукціон» здійснюється через авторизовані електронні майданчики. Учасник – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в оголошеній Замовником закупівлі. В оголошенні про закупівлю розміщена інформація про очікувану вартість закупівлі із включенням ПДВ. Виходячи з цього та відповідно до Податкового кодексу України, Учасник – платник ПДВ надає пропозицію з урахуванням ПДВ, Учасник – неплатник ПДВ надає пропозицію без урахування ПДВ. Перелік Учасників формується автоматично ЕСЗ у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни та розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях Учасників. Замовник лише перевіряє тендерну пропозицію, починаючи з Учасника, пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації та за результатами розгляду приймає відповідні рішення. Дякуємо за запитання!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-23-000600-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 09 вересня 2019 15:09
До Уваги Замовника!
Шановний замовник, детально вивчивши пропозицію учасника ФОП ПРІСИЧ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ, повідомляємо Вам, що запропонований учасником Ноутбук Lenovo IdeaPad 330- 15IKB (81DC00JKRA) не відповідає технічним та кількісним вимогам до предмету закупівлі згідно додатку №2. А саме: максимальна роздільна здатність екрану має бути не менше ніж 1920 х 1080, модель ноутбука Lenovo IdeaPad 330- 15IKB (81DC00JKRA) має максимальну роздільну здатність екрану 1366 х 768, а також об’єм пам’яті накопичувача HDD має бути не менше ніж 500 Gb, а в запропонованій моделі ноутбука накопичувач SSD об’ємом 128 Gb. Таким чином він не відповідає вимогам, та не є аналогом. На підтвердження характеристик надаємо посилання з детальним описом –
https://shop.lenovo.ua/notebooks/noutbuk-lenovo-ideapad-330-15-onyx-black-81dc00jkra.html#prodSpecs.
Враховуючі , що Вам запропоновано ноутбук не аналог з гіршими характеристиками, які не відповідають вимогам закупівлі , вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника ФОП ПРІСИЧ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ.
Розгорнути
Згорнути
https://shop.lenovo.ua/notebooks/noutbuk-lenovo-ideapad-330-15-onyx-black-81dc00jkra.html#prodSpecs.
Враховуючі , що Вам запропоновано ноутбук не аналог з гіршими характеристиками, які не відповідають вимогам закупівлі , вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника ФОП ПРІСИЧ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ.
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 вересня 2019 09:34
Доброго дня! Дякуємо за надану інформацію, вона буде врахована під час прийняття рішення щодо тендерної пропозиції ФО-П Прісич Д.М. З повагою!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 13:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ПРІСИЧ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ |
153 348,00
UAH з ПДВ
|
142 230,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕМЕНІХІНА ВІКТОРІЯ ПЕТРІВНА |
153 000,00
UAH з ПДВ
|
142 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
149 040,00
UAH з ПДВ
|
148 273,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ПРІСИЧ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ #3248805838 |
Відхилено |
142 230,00
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2019 12:55
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕМЕНІХІНА ВІКТОРІЯ ПЕТРІВНА #2953710545 |
Переможець |
142 990,00
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2019 11:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2019 09:20
|
Дод.угода №1_Ярмак.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2019 09:17
|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2019 11:04
|
договір.pdf | укладений |
30 вересня 2019 11:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну поставки товару до 31.10.2019 |
Номер договору про закупівлю: | 1/104 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |