Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Портативний комп'ютер (ноутбук)
Очікувана вартість
153 351,00 UAH
UA-2019-08-23-000600-b a625bdaa1f8149cb8985cc68c43ff52a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Збицька Олена Леонідівна

380572934135 nkhalina76@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146328
Вебсайт: http://ruoord.kharkivosvita.net.ua
Місцезнаходження: 61007, Україна , Харківська обл., Харків, Біблика, 26
Контактна особа: Збицька Олена Леонідівна
380572934135
nkhalina76@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2019 12:55
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 09 вересня 2019 13:24
Очікувана вартість: 153 351,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 766,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
Портативний комп'ютер (ноутбук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61007, Україна, Харківська область, Харків, вул. Біблика, буд.26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 серпня 2019 13:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2019 13:07
Повідомлення про внесення змін до ТД_ноутбуки ХЗОШ №104.doc
27 серпня 2019 13:03
ТД ноутбуки_104.doc
23 серпня 2019 14:47
Проект договору.doc
23 серпня 2019 14:46
Технічний опис.doc
27 серпня 2019 13:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2019 13:07
Повідомлення про внесення змін до ТД_ноутбуки ХЗОШ №104.doc
27 серпня 2019 13:03
ТД ноутбуки_104.doc
23 серпня 2019 14:46
ТД ноутбуки_104.doc
23 серпня 2019 14:47
Проект договору.doc
23 серпня 2019 14:46
Технічний опис.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 серпня 2019 10:03
Дата відповіді: 27 серпня 2019 11:36
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! 1) Доступ Учасників до єдиного модуля «Аукціон» здійснюється через авторизовані електронні майданчики і Замовник ніяким чином не може вплинути на вище зазначений процес. За результатами електронного аукціону Замовник розглядає пропозиції учасників, починаючи з найбільш економічно вигідної пропозиції. За результатами розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції Замовник приймає рішення щодо визначення переможця закупівлі або відхилення даної пропозиції. У разі відхилення попередньої найбільш вигідної пропозиції учасника, замовник повторно здійснює в ЕСЗ дії щодо визначення переможця закупівлі, який визначається наступним автоматично ЕСЗ. Таким чином, Замовник може лише прийняти рішення щодо відповідності або невідповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації. Марка та/або модель, яку пропонує Учасник, повинна відповідати технічним та якісним вимогам предмету закупівлі. 2) В Додатку №1 до Тендерної документації "Вимоги до предмету закупівлі" в п. 2.1 вимагається порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, викладеним у Специфікації предмету закупівлі (додаток 2), в якій обов‘язково зазначається виробник та модель навчального обладнання. Дана вимога прописана з метою пересвідчення, що запропонований учасником товар відповідає технічним та якісним вимогам замовника. 3) Доступ Учасників до єдиного модуля «Аукціон» здійснюється через авторизовані електронні майданчики. Учасник – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в оголошеній Замовником закупівлі. В оголошенні про закупівлю розміщена інформація про очікувану вартість закупівлі із включенням ПДВ. Виходячи з цього та відповідно до Податкового кодексу України, Учасник – платник ПДВ надає пропозицію з урахуванням ПДВ, Учасник – неплатник ПДВ надає пропозицію без урахування ПДВ. Перелік Учасників формується автоматично ЕСЗ у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни та розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях Учасників. Замовник лише перевіряє тендерну пропозицію, починаючи з Учасника, пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації та за результатами розгляду приймає відповідні рішення. Дякуємо за запитання!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-23-000600-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 09 вересня 2019 15:09
До Уваги Замовника!
Шановний замовник, детально вивчивши пропозицію учасника ФОП ПРІСИЧ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ, повідомляємо Вам, що запропонований учасником Ноутбук Lenovo IdeaPad 330- 15IKB (81DC00JKRA) не відповідає технічним та кількісним вимогам до предмету закупівлі згідно додатку №2. А саме: максимальна роздільна здатність екрану має бути не менше ніж 1920 х 1080, модель ноутбука Lenovo IdeaPad 330- 15IKB (81DC00JKRA) має максимальну роздільну здатність екрану 1366 х 768, а також об’єм пам’яті накопичувача HDD має бути не менше ніж 500 Gb, а в запропонованій моделі ноутбука накопичувач SSD об’ємом 128 Gb. Таким чином він не відповідає вимогам, та не є аналогом. На підтвердження характеристик надаємо посилання з детальним описом –
https://shop.lenovo.ua/notebooks/noutbuk-lenovo-ideapad-330-15-onyx-black-81dc00jkra.html#prodSpecs.
Враховуючі , що Вам запропоновано ноутбук не аналог з гіршими характеристиками, які не відповідають вимогам закупівлі , вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника ФОП ПРІСИЧ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 вересня 2019 09:34
Доброго дня! Дякуємо за надану інформацію, вона буде врахована під час прийняття рішення щодо тендерної пропозиції ФО-П Прісич Д.М. З повагою!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ПРІСИЧ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ 153 348,00
UAH з ПДВ
142 230,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕМЕНІХІНА ВІКТОРІЯ ПЕТРІВНА 153 000,00
UAH з ПДВ
142 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 149 040,00
UAH з ПДВ
148 273,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2019 15:30
про транспортные услуги.pdf
07 вересня 2019 15:30
информация_додаток 3.pdf
07 вересня 2019 15:30
отчёт 1дф1843124027549932630.pdf
07 вересня 2019 15:30
сервис центры по Lenovo.pdf
07 вересня 2019 15:30
Lenovo_Висновок_СЕС.pdf
07 вересня 2019 15:30
Довідка про новий товар.pdf
07 вересня 2019 15:30
Аналогічний договір.pdf
07 вересня 2019 15:30
Lenovo_Декларація_Україна.pdf
07 вересня 2019 15:30
Довідка ст 17 Закону.pdf
07 вересня 2019 15:30
гарант лист щодо ПО.pdf
07 вересня 2019 15:30
ФОП_Присич_уставные.pdf

Публічні документи

17 вересня 2019 17:01
Довідка-МВС-Несудимисть.pdf
08 вересня 2019 20:59
белый-лист.txt
08 вересня 2019 20:53
Форма Д5.pdf
08 вересня 2019 20:53
Форма 1ДФ.pdf
08 вересня 2019 20:53
Свідоцтво-про-шлюб.pdf
08 вересня 2019 20:53
Податкова декларація.pdf
08 вересня 2019 20:53
Податкова деклар..pdf
08 вересня 2019 20:53
Паспорт-ID-Card-ЯрмакВ.П-pub.pdf
08 вересня 2019 20:53
Додаток 6 лист згода.pdf
08 вересня 2019 20:53
Довіка стаття 17.pdf
08 вересня 2019 20:53
Довідка про працівників.pdf
08 вересня 2019 20:53
Довідка про новий товар.pdf
08 вересня 2019 20:53
Витяг з ЄДР.pdf
08 вересня 2019 20:53
Витяг ЕРПЕП.pdf
08 вересня 2019 20:53
Виписка-Инн-ЯрмакВ.П-pub.pdf
08 вересня 2019 20:53
Анадлгичний_договір_ОДА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ПРІСИЧ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕМЕНІХІНА ВІКТОРІЯ ПЕТРІВНА

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ПРІСИЧ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ
#3248805838
Відхилено 142 230,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 12:55
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕМЕНІХІНА ВІКТОРІЯ ПЕТРІВНА
#2953710545
Переможець 142 990,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 11:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2019 11:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕМЕНІХІНА ВІКТОРІЯ ПЕТРІВНА
#2953710545
142 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2019 09:20
Дод.угода №1_Ярмак.pdf зміни до договору
11 жовтня 2019 09:17
Електронний підпис укладений
30 вересня 2019 11:04
договір.pdf укладений
30 вересня 2019 11:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну поставки товару до 31.10.2019
Номер договору про закупівлю: 1/104
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 142 990,00
UAH