Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 39710000-2 — Електричні побутові прилади (Парогенератор з праскою)
Очікувана вартість
26 000,00 UAH
UA-2019-08-23-000520-a 90b379fc669b4b45b9cc0ab1813e516e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Зуйкова Вікторія

+380679521859 VZ300461@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КУЛЬТУРИ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ТЕАТР ОПЕРИ ТА БАЛЕТУ"
Код ЄДРПОУ: 02226049
Вебсайт: http://www.opera-ballet.com.ua
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ПРОСПЕКТ КАРЛА МАРКСА, будинок 72 А
Контактна особа: Зуйкова Вікторія
+380679521859
VZ300461@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2019 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 29 серпня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2019 15:10
Очікувана вартість: 26 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 130,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Джерело фінансування - власні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Парогенератор з праскою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр-т Д. Яворницького, 72а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 серпня 2019 14:48
Додаток № 4.docx
23 серпня 2019 14:48
Додаток 1.doc
23 серпня 2019 14:48
Оголошення з додатками 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

що до бренду
Дата подання: 23 серпня 2019 16:54
Дата відповіді: 27 серпня 2019 10:25
Аналоги будуть розглядатися?
Відповідь: Шановний запитувач, в оголошенні (Додаток № 1) зазначено, що "будь-яке посилання на торгову марку або виробника слід читати зі словами «або еквівалент». При цьому характеристика та технічні вимоги до предмету закупівлі (у разі пропонування еквіваленту) повинні відповідати зазначеним в розділі «Технічні характеристики» даної Таблиці.
При поставці еквіваленту необхідно скласти порівняльну таблицю характеристики пропонуємого товару з зазначеним замовником."
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 серпня 2019 09:53
Дата відповіді: 27 серпня 2019 10:24
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Згідно з документацією учасник може запропонувати «еквівалент» предмета закупівлі. Головне, щоб технічні характеристики предмету закупівлі запропонованого учасником, відповідали технічним характеристикам, зазначеним замовником.
2) В оголошенні (Додаток № 1) зазначено, що "будь-яке посилання на торгову марку або виробника слід читати зі словами «або еквівалент». При цьому характеристика та технічні вимоги до предмету закупівлі (у разі пропонування еквіваленту) повинні відповідати зазначеним в розділі «Технічні характеристики» даної Таблиці.
При поставці еквіваленту необхідно скласти порівняльну таблицю характеристики пропонуємого товару з зазначеним замовником."
3) Так, фізичні особи-підприємці (неплатники ПДВ) допускаються до участі. Критерієм вибору переможця є ціна 100%, яка розглядається, як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2019 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГРИЛЮК ЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА" 24 940,00
UAH з ПДВ
24 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2019 14:49
Електронний підпис
03 вересня 2019 14:48
Про гарантію 24 місяців.pdf
03 вересня 2019 14:48
Довідка про упаковку.pdf
03 вересня 2019 14:48
ІПН_Згідно з оригіналом.pdf
03 вересня 2019 14:48
ЯО84_Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГРИЛЮК ЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГРИЛЮК ЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#3531012047
Переможець 24 940,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 14:52

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2019 14:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГРИЛЮК ЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#3531012047
24 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 12:56
Договір 66.pdf укладений
11 вересня 2019 12:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 24 940,00
UAH