Реконструкція фонтану світломузики в саду ім. Т.Г. Шевченка по вул. Сумській, 35 в м. Харків (45000000-7 – будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
69 006 708,00 UAH
UA-2019-08-23-000499-a 92e2970c25de40f387386ab2f972e51b
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03362152
Місцезнаходження замовника: 61145, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 195-А
Контактна особа замовника: Слінько Ганна
+380577250285
khzelenbud@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2019 09:00
Початок аукціону: 10 вересня 2019 11:01
Очікувана вартість: 69 006 708,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 345 033,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі. Кошти міського бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція фонтану світломузики в саду ім. Т.Г. Шевченка по вул. Сумській, 35 в м. Харків (45000000-7 – будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська обл., Харків, вул. Сумська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3); оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт; розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. Джерело фінансування закупівлі. Кошти міського бюджету. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

23 серпня 2019 14:34
Електронний цифровий підпис
23 серпня 2019 14:34
Тендерна документація.doc
23 серпня 2019 14:34
Додаток № 5.doc
23 серпня 2019 14:34
Додаток № 4.docx
23 серпня 2019 14:34
Додаток № 3.docx
23 серпня 2019 14:34
Додаток № 2.docx
23 серпня 2019 14:34
Оголошення.docx
23 серпня 2019 14:34
Додаток № 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Не достатньо поданої інформації!!!
Дата подання: 29 серпня 2019 10:06
Дата відповіді: 02 вересня 2019 17:18
Добрий день. Для складання кошторисної вартості необхідно більш детально розписані обєми робіт і представлений проект. По інформації яка надана в тендерній документації в частині обємів робіт не можливо якісно визначити вартість і реальні обєми робіт. В кого і де можна отримати проектно- кошторисну документації для ознайомлення в повному обсязі.?
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
За наслідком розгляду Вашого звернення повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 1, 2 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Згідно п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Так само, відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу.
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті цього Закону.
Враховуючи вищенаведене правове регулювання, беручи до уваги зміст оприлюдненої тендерної документації, повідомляємо Вас, що отримання проектно- кошторисної документації в умовах проведення публічної закупівлі унеможливлюється. При цьому, питання щодо роз’яснення саме тендерної документації Вами не ставиться.
В той же час, відзначаємо, що оприлюднена тендерна документація містить достатньо інформації, необхідної для надання тендерних пропозицій, адже відповідна тендерна документація розроблена згідно положень Закону України «Про публічні закупівлі».

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-23-000499-a.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП Дідик Олег Володимирович, Код ЄДРПОУ:2583101590
Дата подання: 29 серпня 2019 10:09
Проектна документація.
Для складання кошторисної вартості необхідно більш детально розписані обєми робіт і представлений проект. По інформації яка надана в тендерній документації в частині обємів робіт не можливо якісно визначити вартість і реальні обєми робіт. Необхідно доповнити тендерну документацію проектно-кошторисною документацію в повному обсязі
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 02.09.2019 №12196.pdf
Дата публікації: 02 вересня 2019 21:25

Документи Органу Оскарження

02 вересня 2019 21:25
рішення від 02.09.2019 №12196.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2019 11:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД" 68 406 700,00
UAH з ПДВ
67 715 300,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Теплотехнік ТП" 68 615 310,00
UAH з ПДВ
67 925 241,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2019 17:46
sign.p7s
13 вересня 2019 12:45
sign.p7s
13 вересня 2019 12:43
Довідка НАЗК.pdf
08 вересня 2019 14:16
sign.p7s
08 вересня 2019 14:14
(9) Довідка щодо податків.pdf
08 вересня 2019 14:14
(10) Статут код доступу.pdf
08 вересня 2019 14:14
(16) Довідка Статистика.pdf
08 вересня 2019 14:14
(17) Витяг ПДВ.pdf
08 вересня 2019 14:14
(21) Паспорт Шокодько .pdf
08 вересня 2019 14:14
(23) Згода з договором.pdf
08 вересня 2019 14:14
(24) Опис та копія Статут.pdf

Публічні документи

06 вересня 2019 16:00
sign.p7s
06 вересня 2019 15:57
Теплотехнік ТП 15233 p7s.zip
06 вересня 2019 15:57
2 ДОГОВОР.pdf
06 вересня 2019 15:57
1 ДОГОВОР.pdf
06 вересня 2019 15:57
3 ДОГОВОР.pdf
06 вересня 2019 15:57
ДОВIДКА_ТЕХ.pdf
06 вересня 2019 15:57
ТЕХ. СПЕЦ.pdf
06 вересня 2019 15:57
ДОВIДКА_ПЕРСОН.pdf
06 вересня 2019 15:57
УСТАВ.pdf
06 вересня 2019 15:57
ПАСПОРТ 1.pdf
06 вересня 2019 15:57
ЛIЦЕНЗIЯ.pdf
06 вересня 2019 15:57
ВИПИСКА.pdf
06 вересня 2019 15:57
ДОЗВIЛ_роб.pdf
06 вересня 2019 15:57
ФIН ЗВIТ.pdf
06 вересня 2019 15:57
САНКЦIЇ ОБМЕЖЕНЬ.pdf
06 вересня 2019 15:57
ПАСПОРТ 2.pdf
06 вересня 2019 15:57
ПДВ.pdf
06 вересня 2019 15:57
ВIДОМIСТЬ ЄДР.pdf
06 вересня 2019 15:57
ПРОТОКОЛ.pdf
06 вересня 2019 15:57
ОПИС.pdf
06 вересня 2019 15:57
РЕКВIЗИТИ ПIДПРИЄМСТВА .pdf
06 вересня 2019 15:57
ДОВIДКА СТ17.П2.pdf
06 вересня 2019 15:57
ДОВIДКА СТ17.П 3.pdf
06 вересня 2019 15:57
СУБПIДРЯДНИК.pdf
06 вересня 2019 15:57
ДОВIДКА СТ17. П 5.pdf
06 вересня 2019 15:57
ДОВIДКА СТ.17. П 4.pdf
06 вересня 2019 15:57
ДОВIДКА ПО ТД.pdf
06 вересня 2019 15:57
НАКАЗ.pdf
06 вересня 2019 15:57
ПРОТОК12.12.17.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"
#40446294
Переможець 67 715 300,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 14:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2019 14:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"
#40446294
67 715 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
30 вересня 2019 16:19
Дог. 523 а.pdf укладений
30 вересня 2019 16:14
Дог. 523 б.pdf укладений
30 вересня 2019 16:14
sign.p7s зміни до договору
20 грудня 2019 16:15
ДУ 5 до дог. 523 б (1).pdf зміни до договору
20 грудня 2019 16:14
ДУ 5 до дог. 523 а (1).pdf зміни до договору
20 грудня 2019 16:14
sign.p7s зміни до договору
11 грудня 2019 16:32
ДУ 4 до дог. 523 б (1).pdf зміни до договору
11 грудня 2019 16:31
ДУ 4 до дог. 523 а (1).pdf зміни до договору
11 грудня 2019 16:31
ДУ 4 до дог. 523 (1).pdf зміни до договору
11 грудня 2019 16:31
sign.p7s зміни до договору
05 листопада 2019 16:27
ДУ 3 до дог. 523 (2) (1).pdf зміни до договору
05 листопада 2019 16:27
sign.p7s зміни до договору
22 жовтня 2019 10:59
ДУ 2 (1).pdf зміни до договору
22 жовтня 2019 10:59
sign.p7s зміни до договору
04 жовтня 2019 15:03
ДУ 1 до дог. 523 (1).pdf зміни до договору
04 жовтня 2019 15:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Збільшити фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету на 26 716 834,67 грн. (двадцять шість мільйонів сімсот шістнадцять тисяч вісімсот тридцять чотири гривні шістдесят сім копійок), в зв’язку з чим пункт 3.6. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету складає 33 206 029,05 грн. (тридцять три мільйони двісті шість тисяч двадцять дев’ять гривень п’ять копійок), в тому числі ПДВ (20%) 5 534 338,18 грн. (п’ять мільйонів п’ятсот тридцять чотири тисячі триста тридцять вісім гривень вісімнадцять копійок) згідно з Рішенням 29 сесії Харківської міської ради 7 скликання «Про внесення змін до кошторисів витрат на виконання «Програми розвитку і реформування житлово-комунального господарства м. Харкова на 2011-2020рр.» за рахунок коштів бюджету міста Харкова на 2019 рік» від 21.08.2019 № 1731/19».». 2. В зв’язку зі зміною фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету Додаток № 1. Календарний план фінансування робіт та Додаток № 2. Графік виконання робіт Договору № 523 від «30» вересня 2019 року викласти у новій редакції (додаток № 1 та додаток № 2 у новій редакції додаються).
Номер договору про закупівлю: 523
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв’язку зі внесенням змін до плану фінансування робіт у 2019 році Додаток № 1. Календарний план фінансування робіт до Договору № 523 від «30» вересня 2019 року викласти у новій редакції (додаток № 1 у новій редакції додається).
Номер договору про закупівлю: 523
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Збільшити фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету на 18 261 328,26 грн. (вісімнадцять мільйонів двісті шістдесят одна тисяча триста двадцять вісім гривень двадцять шість копійок), в зв’язку з чим пункт 3.6. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету складає 51 467 357,31 грн. (п’ятдесят один мільйон чотириста шістдесят сім тисяч триста п’ятдесят сім гривень тридцять одна копійка), в тому числі ПДВ (20%) 8 577 892,88 грн. (вісім мільйонів п’ятсот сімдесят сім тисяч вісімсот дев’яносто дві гривні вісімдесят вісім копійок) згідно з Рішенням 30 сесії Харківської міської ради 7 скликання «Про внесення змін до кошторисів витрат на виконання «Програми розвитку і реформування житлово-комунального господарства м. Харкова на 2011-2020рр.» за рахунок коштів бюджету міста Харкова на 2019 рік» від 16.10.2019 № 1801/19».». 2. В зв’язку зі зміною фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету Додаток № 1. Календарний план фінансування робіт та Додаток № 2. Графік виконання робіт Договору № 523 від «30» вересня 2019 року викласти у новій редакції (додаток № 1 та додаток № 2 у новій редакції додаються).
Номер договору про закупівлю: 523
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Збільшити суму фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету на 16 247 942,69 грн. (шістнадцять мільйонів двісті сорок сім тисяч дев’ятсот сорок дві гривні шістдесят дев’ять копійок), в зв’язку з чим пункт 3.6. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: «Фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету складає 67 715 300,00 (шістдесят сім мільйонів сімсот п’ятнадцять тисяч триста гривень нуль копійок), в тому числі ПДВ (20%) 11 285 883,33 грн. (одинадцять мільйонів двісті вісімдесят п’ять тисяч вісімсот вісімдесят три гривні тридцять три копійки), згідно з Рішенням 31 сесії Харківської міської ради 7 скликання «Про внесення змін до кошторисів витрат на виконання «Програми розвитку і реформування житлово-комунального господарства м. Харкова на 2011-2020рр.» за рахунок коштів бюджету міста Харкова на 2019 рік» від 27.11.2019 № 1872/19».». 2. В зв’язку зі зміною фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету Додаток № 1. Календарний план фінансування робіт, Додаток № 2. Графік виконання робіт та Додаток № 3. Договірна ціна Договору № 523 від «30» вересня 2019 року викласти у новій редакції (додаток № 1, додаток № 2 та додаток № 3 у новій редакції додаються). 3. В зв’язку зі зміною фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету пункт 1.1. Розділу І. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ викласти у наступній редакції: «1.1. Підрядник зобов'язується у 2019 році виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.». 4. В зв’язку зі зміною фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету пункт 5.1. розділу V. ВИКОНАННЯ РОБІТ викласти у наступній редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31 грудня 2019 р. Період виконання робіт: вересень 2019 р.– грудень 2019р.» 5. Пункт 10.1 розділу Х. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ викласти у наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2019 року, а в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов'язань.».
Номер договору про закупівлю: 523
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету на 100 734,93 грн. (сто тисяч сімсот тридцять чотири гривні дев’яносто три копійки), в зв’язку з чим пункт 3.6. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: «Фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету складає 67 614 565,07 (шістдесят сім мільйонів шістсот чотирнадцять тисяч п’ятсот шістдесят п’ять гривень сім копійок), в тому числі ПДВ (20%) 11 269 094,18 грн. (одинадцять мільйонів двісті шістдесят дев’ять тисяч дев’яносто чотири гривні вісімнадцять копійок), згідно з Рішенням 31 сесії Харківської міської ради 7 скликання «Про внесення змін до кошторисів витрат на виконання «Програми розвитку і реформування житлово-комунального господарства м. Харкова на 2011-2020рр.» за рахунок коштів бюджету міста Харкова на 2019 рік» від 27.11.2019 № 1872/19».». 2. В зв’язку зі зміною фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету Додаток № 1. Календарний план фінансування робіт, Додаток № 2. Графік виконання робіт та Додаток № 3. Договірна ціна Договору № 523 від «30» вересня 2019 року викласти у новій редакції (додаток № 1, додаток № 2 та додаток № 3 у новій редакції додаються). 3. В зв’язку зі зміною фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету пункт 1.1. Розділу І. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ викласти у наступній редакції: «1.1. Підрядник зобов'язується у 2019 – 2020 роках виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.». 4. В зв’язку зі зміною фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету пункт 5.1. розділу V. ВИКОНАННЯ РОБІТ викласти у наступній редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31 грудня 2020 р. Період виконання робіт: вересень 2019 р.– грудень 2020р.» 5. Пункт 10.1 розділу Х. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ викласти у наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2020 року, а в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов'язань.».
Номер договору про закупівлю: 523
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку