експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ-Одеса, км 274+435 - км 466+700
operational maintenance of the motorway of general use of the state value M-05 Kyiv-Odessa, km 274 + 435 - km 466 + 700
Очікувана вартість
765 521 819,00 UAH
UA-2019-08-23-000468-a 5c25f081634d4adbb359a51260bb5519
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Подання пропозицій
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження замовника: 65031, Україна, Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа замовника: Носуленко Анна Сергіївна
+380487782580
asnn@ukr.net
Official name: Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine
National ID: 25829550
Contact point: Nosulenko Anna Sergiivna
+380487782580
asnn@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 14 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 29 листопада 2019 14:24
Очікувана вартість: 765 521 819,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8 000 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 000 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,05 %
Publication date: 23 серпня 2019 14:16
Enquiries until: 14 жовтня 2019 10:00
Complaints submission until: до 20 жовтня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 жовтня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 765 521 819 UAH including VAT
Minimal lowering step: 8 000 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,05 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 8 000 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ-Одеса, км 274+435 - км 466+700 (джерело фінансування закупівлі - кошти державного, місцевого або інших бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

operational maintenance of the motorway of general use of the state value M-05 Kyiv-Odessa, km 274 + 435 - km 466 + 700
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Більш детально викладено в умовах договору Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

16 жовтня 2019 10:25
Електронний цифровий підпис
15 жовтня 2019 16:18
Електронний цифровий підпис
19 вересня 2019 14:33
Електронний цифровий підпис
12 вересня 2019 18:41
Електронний цифровий підпис
23 серпня 2019 14:13
Електронний цифровий підпис
16 жовтня 2019 10:25
перелік змін 4 ЕУ М-05.doc
15 жовтня 2019 16:18
перелік змін 3 ЕУ М-05.doc
19 вересня 2019 14:33
перелік змін 2 ЕУ М-05.doc
12 вересня 2019 18:41
перелік змін ЕУ М-05.doc
16 жовтня 2019 10:25
ЗТД 4 ЕУ М-05 274-466.docx
15 жовтня 2019 16:18
ЗТД 3 ЕУ М-05 274-466.docx
19 вересня 2019 14:33
ЗТД 2 ЕУ М-05 274-466.docx
12 вересня 2019 18:41
ЗТД ЕУ М-05 274-466.docx
23 серпня 2019 14:13
ТД ЕУ М-05 274-466.docx
15 жовтня 2019 16:18
проект_договору зі змінами+.docx
19 вересня 2019 14:33
проект_договору зі змінами2.docx
12 вересня 2019 18:41
проект_договору зі змінами.docx
23 серпня 2019 14:13
проект_договору_ЕУ+.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Дата подання: 09 вересня 2019 15:50
Дата відповіді: 12 вересня 2019 16:58
Добрий день, шановний Замовник! Додатком 3 тендерної документації передбачена вимога підтвердження учасниками наявності роторних снігоочисників самохідних в кількості двох одиниць. Звертаємо Вашу увагу на те, що стосовно технічних характеристик цих механізмів не встановлені чіткі вимоги, оскільки до них можуть відноситись як недорогі побутові (для прибудинкового використання) так і дорогі промислові снігоочисники, і, таким чином, потенційні учасники знаходяться в нерівних умовах, що порушує принципи публічних закупівель. Слід зауважити, що діючими ресурсними елементними кошторисними нормами передбачені розцінки на роторні снігоочисники на базі автомобілів УРАЛ, тракторів МТЗ, термін експлуатації таких транспортних засобів в будь-якому випадку значно більше 7 років, проте, для сучасної техніки, зокрема, спеціальних транспортних засобів іноземного виробництва, такі розцінки не передбачено. На сьогоднішній день для підприємств, що зорієнтували напрямок своєї діяльності в бік експлуатаційного утримання (в тому числі, зимового утримання), недоцільно закуповувати велику дорогу техніку, яка використовується тільки в зимовий період, а більш раціональним є встановлення на певний період обладнання на навантажувачі, самоскиди тощо. Постає питання «Чим відрізнятиметься якість виконання робіт, що була здійснена роторним снігоочисником самохідним, від робіт, що виконані за допомогою обладнання, встановленого на самоскиди/навантажувачі (що давно вже використовується провідними організаціями в галузі)?». Крім того, звертаємо Вашу увагу на встановлення обмеження щодо термінів експлуатації механізмів і обладнання «не більше 7 (семи) років». Чому саме такий термін? Пунктом 4.2. СОУ 42.1-37641918-0642015. Терміни експлуатації дорожніх машин і механізмів та норми їх амортизації, який затверджено Наказом Державного агентства автомобільних доріг України від 25.12.2015 № 364, передбачено «Термін експлуатації кожної конкретної дорожньої машини визначається шляхом рейтингового порівняння та оцінки вагомості різних видів термінів, таких як: термін експлуатації машини з урахуванням економічної доцільності її використання; термін експлуатації машини з урахуванням фізичного зносу; термін експлуатації машини з урахуванням технічних умов експлуатації та річного режиму роботи.». Надаємо порівняльну інформацію у вигляді витягу з таблиць Визначення термінів експлуатації дорожніх машин і механізмів виробництва країн СНД і Визначення термінів експлуатації дорожніх машин і механізмів іноземного виробництва (Додатки до СОУ 42.1-37641918-0642015) щодо термінів експлуатації машин та механізмів, що наглядно демонструє завищені вимоги, що встановлені тендерною документацією щодо терміну експлуатації машин та механізмів: Визначення термінів експлуатації дорожніх машин і механізмів виробництва країн СНД (в роках): Автогрейдери середнього типу - 10 Автогрейдери важкого типу -10 Машини дорожні комбіновані ЗіЛ - 9 Машини дорожні комбіновані КамАЗ - 9 Машини дорожні комбіновані КрАЗ - 10 Машини дорожні комбіновані МАЗ - 9 Навантажувачі одноківшеві на пневмоколісному ходу - 9 Снігоочисники шнекороторні на базі автомобіля - 8 Трактори - 8 Трактори з навісним обладнанням - 7 Машини для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів - 15 Котки для ущільнення шарів дорожнього одягу на пневмоколісному ходу - 15 Котки для ущільнення шарів дорожнього одягу самохідні вібраційні - 12 Котки для ущільнення шарів дорожнього одягу самохідні комбіновані - 15 Автомобілі-самоскиди ГАЗ-САЗ - 7 Автомобілі-самоскиди ЗіЛ - 8 Автомобілі-самоскиди КамАЗ - 5 Автомобілі-самоскиди КрАЗ - 6 Автомобілі-самоскиди МАЗ - 11 Машини для ямкового ремонту асфальтобетонних покриттів автомобільних доріг - 14 Визначення термінів експлуатації дорожніх машин і механізмів іноземного виробництва (в роках): Автогрейдери середнього типу - 10 Автогрейдери важкого типу - 12 Машини дорожні комбіновані - 10 Навантажувачі одноківшеві на гусеничному ходу - 10 Навантажувачі одноківшеві на пневмоколісному ходу - 11 Трактори - 6 Машини для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів - 13 Котки ґрунтові - 12 Котки для ущільнення шарів дорожнього одягу на пневмоколісному ходу - 14 Котки для ущільнення шарів дорожнього одягу самохідні вібраційні - 11 Котки для ущільнення шарів дорожнього одягу самохідні комбіновані - 14 Автомобілі-самоскиди - 9 Відповідно до таблиці Е.1 Визначення термінів експлуатації дорожніх машин і механізмів виробництва країн СНД для снігоочисників шнекороторних на базі автомобіля термін експлуатації встановлено 8 років, проте Таблицею Е.2 Визначення термінів експлуатації дорожніх машин і механізмів іноземного виробництва такий термін взагалі не визначений. Аналогічна ситуація з машинами для ямкового ремонту асфальтобетонних покриттів автомобільних доріг. Таким чином, ще раз підтверджується встановлення Замовником штучних перешкод у вигляді створення нерівних умов для учасників закупівлі. Враховуючи вищевикладене, застосування Замовником в тендерній документації термінів експлуатації машин та механізмів є необґрунтованим та таким, що встановлює обмеження для учасників торгів. Один з основоположних принципів здійснення закупівель є максимальна економія та ефективність, тому просимо Замовника надати відповіді на перелічені питання, та, в разі відсутності обґрунтованих відповідей, вимагаємо внести зміни до тендерної документації таким чином, щоб не допускати дискримінаційних вимог до учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Роторні снігоочисники слід застосовувати згідно технологічних схем виконання робіт з зимового утримання автомобільних доріг, що вказані в ПГ-218-118:2005 «Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг» відповідно до технічних характеристик предмету закупівлі. Також Замовник вказав відповідну вимогу, враховуючи важливість та категорію автомобільної дороги на якій планується проводити відповідні роботи/послуги.
2. Термін експлуатації дорожніх машин i механізмів розраховувався згідно середніх показників СОУ 42.1-37641918-064:2015 Терміни експлуатації дорожніх машин i механізмів та норми ix амортизації який склав 10 років. Так як договір експлуатаційного утримання розрахований на 3 роки, тому було прийнято не більше 7 років, щоб по закіченню строку дії договору машини та механізми не зазнали значного фізичного зносу з урахуванням технічних умов експлуатації та річного режиму роботи.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-23-000468-a.a1
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор", Код ЄДРПОУ:32018511
Дата подання: 18 вересня 2019 15:18
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства та усунути дискримінаційну умови щодо: 1)надання позитивного відгуку про виконання аналогічного договору, датованого не раніше дати оприлюднення оголошення даної закупівлі; 2) вимога надання інформації (довідки) від банку-гаранта про наявність повного грошового забезпечення (покриття грошовою масою) за гарантією та строк дії наявного на рахунку грошового на рахунку учасника, а також копії договору з усіма додатками (в тому числі заявою) про надання банківської гарантії та копії генерального договору з усіма додатками до нього; 3)терміну експлуатації машин та механізмів (обладнання), який не може становити більше 7 років; 4) наявності у штаті учасника майстрів у кількості 15 осіб з освітою з кваліфікацією будівельник або освіти за спеціальністю пов’язаною з будівництвом в дорожній галузі, це може бути «Автомобільні дороги», «Мости та тунелі» тощо.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 23 вересня 2019 22:22
Рішення від 23.09.2019 № 13403 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2019 22:22
рішення від 07.10.2019 № 14379.pdf
Дата публікації: 10 жовтня 2019 21:47

Документи подані скаржником

18 вересня 2019 15:03
Скарга АМКУ.pdf

Актуальні тендери

До пошуку