експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ-Одеса, км 274+435 - км 466+700
operational maintenance of the motorway of general use of the state value M-05 Kyiv-Odessa, km 274 + 435 - km 466 + 700
Очікувана вартість
385 880 748,00 UAH
UA-2019-08-23-000468-a 5c25f081634d4adbb359a51260bb5519
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Анна Сергіївна
+380487782580
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine
National ID: 25829550
Contact point: Nosulenko Anna Sergiivna
+380487782580
asnn@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 24 січня 2020 11:26
Очікувана вартість: 385 880 748,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4 000 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,04 %
Publication date: 23 серпня 2019 14:16
Enquiries until: 22 жовтня 2019 11:00
Complaints submission until: до 28 жовтня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 листопада 2019 10:00

Information

Estimated total value: 385 880 748 UAH including VAT
Minimal lowering step: 4 000 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,04 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 4 000 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ-Одеса, км 274+435 - км 466+700 (джерело фінансування закупівлі - кошти державного, місцевого або інших бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

operational maintenance of the motorway of general use of the state value M-05 Kyiv-Odessa, km 274 + 435 - km 466 + 700
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 січня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Більш детально викладено в умовах договору Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

24 жовтня 2019 08:23
Електронний цифровий підпис
16 жовтня 2019 10:25
Електронний цифровий підпис
15 жовтня 2019 16:18
Електронний цифровий підпис
19 вересня 2019 14:33
Електронний цифровий підпис
12 вересня 2019 18:41
Електронний цифровий підпис
23 серпня 2019 14:13
Електронний цифровий підпис
24 жовтня 2019 08:23
перелік змін 5 ЕУ М-05.doc
16 жовтня 2019 10:25
перелік змін 4 ЕУ М-05.doc
15 жовтня 2019 16:18
перелік змін 3 ЕУ М-05.doc
19 вересня 2019 14:33
перелік змін 2 ЕУ М-05.doc
12 вересня 2019 18:41
перелік змін ЕУ М-05.doc
24 жовтня 2019 08:23
ЗТД 5 ЕУ М-05 274-466.docx
16 жовтня 2019 10:25
ЗТД 4 ЕУ М-05 274-466.docx
15 жовтня 2019 16:18
ЗТД 3 ЕУ М-05 274-466.docx
19 вересня 2019 14:33
ЗТД 2 ЕУ М-05 274-466.docx
12 вересня 2019 18:41
ЗТД ЕУ М-05 274-466.docx
23 серпня 2019 14:13
ТД ЕУ М-05 274-466.docx
15 жовтня 2019 16:18
проект_договору зі змінами+.docx
19 вересня 2019 14:33
проект_договору зі змінами2.docx
12 вересня 2019 18:41
проект_договору зі змінами.docx
23 серпня 2019 14:13
проект_договору_ЕУ+.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Дата подання: 09 вересня 2019 15:50
Дата відповіді: 12 вересня 2019 16:58
Добрий день, шановний Замовник! Додатком 3 тендерної документації передбачена вимога підтвердження учасниками наявності роторних снігоочисників самохідних в кількості двох одиниць. Звертаємо Вашу увагу на те, що стосовно технічних характеристик цих механізмів не встановлені чіткі вимоги, оскільки до них можуть відноситись як недорогі побутові (для прибудинкового використання) так і дорогі промислові снігоочисники, і, таким чином, потенційні учасники знаходяться в нерівних умовах, що порушує принципи публічних закупівель. Слід зауважити, що діючими ресурсними елементними кошторисними нормами передбачені розцінки на роторні снігоочисники на базі автомобілів УРАЛ, тракторів МТЗ, термін експлуатації таких транспортних засобів в будь-якому випадку значно більше 7 років, проте, для сучасної техніки, зокрема, спеціальних транспортних засобів іноземного виробництва, такі розцінки не передбачено. На сьогоднішній день для підприємств, що зорієнтували напрямок своєї діяльності в бік експлуатаційного утримання (в тому числі, зимового утримання), недоцільно закуповувати велику дорогу техніку, яка використовується тільки в зимовий період, а більш раціональним є встановлення на певний період обладнання на навантажувачі, самоскиди тощо. Постає питання «Чим відрізнятиметься якість виконання робіт, що була здійснена роторним снігоочисником самохідним, від робіт, що виконані за допомогою обладнання, встановленого на самоскиди/навантажувачі (що давно вже використовується провідними організаціями в галузі)?». Крім того, звертаємо Вашу увагу на встановлення обмеження щодо термінів експлуатації механізмів і обладнання «не більше 7 (семи) років». Чому саме такий термін? Пунктом 4.2. СОУ 42.1-37641918-0642015. Терміни експлуатації дорожніх машин і механізмів та норми їх амортизації, який затверджено Наказом Державного агентства автомобільних доріг України від 25.12.2015 № 364, передбачено «Термін експлуатації кожної конкретної дорожньої машини визначається шляхом рейтингового порівняння та оцінки вагомості різних видів термінів, таких як: термін експлуатації машини з урахуванням економічної доцільності її використання; термін експлуатації машини з урахуванням фізичного зносу; термін експлуатації машини з урахуванням технічних умов експлуатації та річного режиму роботи.». Надаємо порівняльну інформацію у вигляді витягу з таблиць Визначення термінів експлуатації дорожніх машин і механізмів виробництва країн СНД і Визначення термінів експлуатації дорожніх машин і механізмів іноземного виробництва (Додатки до СОУ 42.1-37641918-0642015) щодо термінів експлуатації машин та механізмів, що наглядно демонструє завищені вимоги, що встановлені тендерною документацією щодо терміну експлуатації машин та механізмів: Визначення термінів експлуатації дорожніх машин і механізмів виробництва країн СНД (в роках): Автогрейдери середнього типу - 10 Автогрейдери важкого типу -10 Машини дорожні комбіновані ЗіЛ - 9 Машини дорожні комбіновані КамАЗ - 9 Машини дорожні комбіновані КрАЗ - 10 Машини дорожні комбіновані МАЗ - 9 Навантажувачі одноківшеві на пневмоколісному ходу - 9 Снігоочисники шнекороторні на базі автомобіля - 8 Трактори - 8 Трактори з навісним обладнанням - 7 Машини для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів - 15 Котки для ущільнення шарів дорожнього одягу на пневмоколісному ходу - 15 Котки для ущільнення шарів дорожнього одягу самохідні вібраційні - 12 Котки для ущільнення шарів дорожнього одягу самохідні комбіновані - 15 Автомобілі-самоскиди ГАЗ-САЗ - 7 Автомобілі-самоскиди ЗіЛ - 8 Автомобілі-самоскиди КамАЗ - 5 Автомобілі-самоскиди КрАЗ - 6 Автомобілі-самоскиди МАЗ - 11 Машини для ямкового ремонту асфальтобетонних покриттів автомобільних доріг - 14 Визначення термінів експлуатації дорожніх машин і механізмів іноземного виробництва (в роках): Автогрейдери середнього типу - 10 Автогрейдери важкого типу - 12 Машини дорожні комбіновані - 10 Навантажувачі одноківшеві на гусеничному ходу - 10 Навантажувачі одноківшеві на пневмоколісному ходу - 11 Трактори - 6 Машини для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів - 13 Котки ґрунтові - 12 Котки для ущільнення шарів дорожнього одягу на пневмоколісному ходу - 14 Котки для ущільнення шарів дорожнього одягу самохідні вібраційні - 11 Котки для ущільнення шарів дорожнього одягу самохідні комбіновані - 14 Автомобілі-самоскиди - 9 Відповідно до таблиці Е.1 Визначення термінів експлуатації дорожніх машин і механізмів виробництва країн СНД для снігоочисників шнекороторних на базі автомобіля термін експлуатації встановлено 8 років, проте Таблицею Е.2 Визначення термінів експлуатації дорожніх машин і механізмів іноземного виробництва такий термін взагалі не визначений. Аналогічна ситуація з машинами для ямкового ремонту асфальтобетонних покриттів автомобільних доріг. Таким чином, ще раз підтверджується встановлення Замовником штучних перешкод у вигляді створення нерівних умов для учасників закупівлі. Враховуючи вищевикладене, застосування Замовником в тендерній документації термінів експлуатації машин та механізмів є необґрунтованим та таким, що встановлює обмеження для учасників торгів. Один з основоположних принципів здійснення закупівель є максимальна економія та ефективність, тому просимо Замовника надати відповіді на перелічені питання, та, в разі відсутності обґрунтованих відповідей, вимагаємо внести зміни до тендерної документації таким чином, щоб не допускати дискримінаційних вимог до учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Роторні снігоочисники слід застосовувати згідно технологічних схем виконання робіт з зимового утримання автомобільних доріг, що вказані в ПГ-218-118:2005 «Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг» відповідно до технічних характеристик предмету закупівлі. Також Замовник вказав відповідну вимогу, враховуючи важливість та категорію автомобільної дороги на якій планується проводити відповідні роботи/послуги.
2. Термін експлуатації дорожніх машин i механізмів розраховувався згідно середніх показників СОУ 42.1-37641918-064:2015 Терміни експлуатації дорожніх машин i механізмів та норми ix амортизації який склав 10 років. Так як договір експлуатаційного утримання розрахований на 3 роки, тому було прийнято не більше 7 років, щоб по закіченню строку дії договору машини та механізми не зазнали значного фізичного зносу з урахуванням технічних умов експлуатації та річного режиму роботи.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-23-000468-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор", Код ЄДРПОУ:32018511
Дата подання: 22 листопада 2019 18:04
Просимо надати додаткову інформацію стосовно причини відхилення
На підставі ч.3 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі", просимо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції Учасника ДП "Одеський облавтодор" умовам тендерної документації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а також навадати (завантажити) для ознайомлення Протокол розгляду тендерних пропозицій.
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 листопада 2019 16:31
Тендерну пропозицію відхилено через наявність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), відповідно до част.2, ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" та абз.3, част.1 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі".

Документи

27 листопада 2019 16:31
пр розгляду М-05.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-23-000468-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор", Код ЄДРПОУ:32018511
Дата подання: 18 вересня 2019 15:18
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства та усунути дискримінаційну умови щодо: 1)надання позитивного відгуку про виконання аналогічного договору, датованого не раніше дати оприлюднення оголошення даної закупівлі; 2) вимога надання інформації (довідки) від банку-гаранта про наявність повного грошового забезпечення (покриття грошовою масою) за гарантією та строк дії наявного на рахунку грошового на рахунку учасника, а також копії договору з усіма додатками (в тому числі заявою) про надання банківської гарантії та копії генерального договору з усіма додатками до нього; 3)терміну експлуатації машин та механізмів (обладнання), який не може становити більше 7 років; 4) наявності у штаті учасника майстрів у кількості 15 осіб з освітою з кваліфікацією будівельник або освіти за спеціальністю пов’язаною з будівництвом в дорожній галузі, це може бути «Автомобільні дороги», «Мости та тунелі» тощо.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 вересня 2019 22:22
Рішення від 23.09.2019 № 13403 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2019 22:22
рішення від 07.10.2019 № 14379.pdf
Дата публікації: 10 жовтня 2019 21:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: виконано рішення органу оскарження
Дата виконання рішення замовником: 15 жовтня 2019 16:16
Номер скарги: UA-2019-08-23-000468-a.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор", Код ЄДРПОУ:32018511
Дата подання: 27 листопада 2019 17:51
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
2. Встановити наявність порушення Замовником процедури закупівлі UA-2019-08-23-000468-a. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення до участі в аукціоні ТОВ «ШРБУ-48», оприлюднене на електронному майданчику 22.11.2019. 4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення до участі в ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР», оприлюднене на електронному майданчику 22.11.2019. 5. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення до участі в аукціоні ТОВ «Автомагістраль-Південь», оприлюднене на електронному майданчику 22.11.2019. 6. Зобов’язати Замовника відновити процедуру закупівлі з моменту попереднього законного рішення Замовника.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 листопада 2019 22:37
рішення від 29.11.2019 № 17666 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 29 листопада 2019 22:37
Рішення від 16.12.2019 №18648.pdf
Дата публікації: 19 грудня 2019 16:32
Коментар замовника щодо усунення порушення: виконано вимоги органу оскарження
Дата виконання рішення замовником: 20 грудня 2019 13:16
Номер скарги: UA-2019-08-23-000468-a.a6
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор", Код ЄДРПОУ:32018511
Дата подання: 25 грудня 2019 14:10
Порушення процедури закупівлі
Встановити порушення процедури закупівлі та усунути допущені порушення
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 28 грудня 2019 20:08
рішення від 28.12.2019 №19529+ Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2019 20:08
рішення від 16.01.2020 №888 .pdf
Дата публікації: 21 січня 2020 22:52

Документи подані скаржником

18 вересня 2019 15:03
Скарга АМКУ.pdf

Документи подані скаржником

27 листопада 2019 17:27
Скарга АМКУ.pdf
27 листопада 2019 17:27
Скарга АМКУ.pdf
27 листопада 2019 17:28
1. Платіжне доручення.PDF
27 листопада 2019 17:30
Частина 2. Додаток 8.pdf
27 листопада 2019 17:30
Частина 4. Додатки 11-14.pdf
27 листопада 2019 17:31
Частина 3. Додатки 9-10.pdf
27 листопада 2019 17:31
Частина 7. Додатки 16-24.pdf
27 листопада 2019 17:31
Частина 5. Додаток 15 (1,2).pdf
27 листопада 2019 17:31
Частина 1 Дод. 2-7.pdf
27 листопада 2019 17:50
Частина 6. Додаток 15 (3).pdf

Документи подані замовником

10 грудня 2019 17:44
Лист АМКУ.pdf

Документи подані скаржником

25 грудня 2019 13:58
1. Платіжне доручення.pdf
25 грудня 2019 13:58
Скарга.pdf
25 грудня 2019 13:58
3. довідка працівники.pdf
25 грудня 2019 13:59
5. Постанова.pdf
25 грудня 2019 14:00
10. довідка обладнання.pdf
25 грудня 2019 14:00
7-8. Лист АМКУ.pdf
25 грудня 2019 14:00
4. накази 1 (1).pdf
25 грудня 2019 14:00
4. накази 1 (2).pdf
25 грудня 2019 14:00
13. Гарантійний лист.pdf
25 грудня 2019 14:00
12. Відповідь на АЗ.pdf
25 грудня 2019 14:01
4. накази 1 (3).pdf
25 грудня 2019 14:03
9. Новогригорьевка-М05.jpg
25 грудня 2019 14:03
9. Карта маршруту.pdf
25 грудня 2019 14:04
16. Договір №340.pdf

Документи подані замовником

08 січня 2020 17:23
протокол 8.pdf
08 січня 2020 17:23
протокол 9.pdf
08 січня 2020 17:23
протокол 7.pdf
08 січня 2020 17:23
лист АМКУ М-05 3.pdf
16 січня 2020 16:06
Лист від 16.01.2020р. №38.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-30-000015 ● 1a1888159eee404396dc7142ee5f6817
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-01-30
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-01-30 16:04:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.01.2020 Одеса № 28

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 30.01.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 30.01.2020

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 30.01.2020 № 28

Витяг з переліку процедур закупівель
1. UA-2019-08-23-000468-a 23.08.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-03 12:30:00

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань.
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Техно-Буд-Центр» умовам пункту 1.1 Розділу І «Кваліфікаційні критерії» Додатку 3 до тендерної документації, тоді як відповідно до оприлюдненої на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель інформації (номери ID: UA-2019-05-22-000234-c, UA-2019-04-16-000706-b, UA-2019-10-28-001108-c, UA-2019-10-28-1028-c) гарантована учасником автомобільна техніка на період надання послуг на об’єкті Замовника у той самий період заявлена, як така, що буде задіяна для надання послуг на інших об’єктах?
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Техно-Буд-Центр» умовам пункту 1.1 Розділу І «Кваліфікаційні критерії» Додатку 3 до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника надано довідку від 24.09.2019 № 8230 з переліком баз зимового утримання, які будуть знаходитися на об’єкті по предмету закупівлі, у якій однією із баз зимового утримання зазначено базу, розташовану за адресою: Одеська область, Миколаївський район, с. Новогригорівка, яка перевищує відстань між базами зимового утримання, крайня межа якої встановлена Замовником на рівні 60 км?
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Техно-Буд-Центр» умовам пункту 3.4 Розділу ІІІ «Інші документи» Додатку 3 до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника відсутня ліцензія на виконання певних послуг?
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ШРБУ-48» умовам пункту 1.1 Розділу І «Кваліфікаційні критерії» Додатку 3 до тендерної документації, тоді як відповідно до оприлюдненої на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель інформації (номери ID: UA-2019-04-22-001570-b, UA-2019-04-03-002014-a) гарантована учасником автомобільна техніка на період надання послуг на об’єкті Замовника у той самий період заявлена, як така, що буде задіяна для надання послуг на інших об’єктах?
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-02-07 09:28:53

Відповідь на запит Держаудитслужби України

1.1.Стосовно наявності техніки та матеріально-технічної бази.
Відповідно до п.1.1. частини І додатку 3 тендерної документації (далі-ТД) Учасник мав надати Довідку, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Мінімально-необхідна кількість техніки, яка обов’язково включається до довідки зазначена в таблиці п. 1.1. частини І додатку 3 ТД.
В підтвердження наявності машин та механізмів, мають бути надані технічні паспорти або свідоцтва про реєстрацію тощо або скан-копії договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю техніки/обладнання, що вказані в табличці Учасника.
Довідка про наявність техніки та усі додаткові документи, передбачені умовами ТД, учасником було надано у відповідності до умов документації.
Також від учасників вимагалося надання гарантійного за підписом уповноваженої особи учасника та затверджений печаткою (за наявності) наступного змісту:
«цим гарантійним листом «______(повна/скорочена назва учасника)_____» гарантує Службі автомобільних доріг в Одеській області, що у разі перемоги в даній закупівлі (вказується назва предмету закупівлі та номер в системі Прозорро), техніка для зимового утримання автомобільних доріг, яка була подана в якості підтвердження матеріально-технічної бази учасника, буде залучена в зимовий період тільки на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-05 Київ – Одеса, км 274+435 – км 466 + 700.
«______(повна/скорочена назва учасника)_____» гарантує Службі автомобільних доріг в Одеській області, що техніка для зимового утримання автомобільних доріг, яка була подана в якості підтвердження матеріально-технічної бази учасника, не буде подана в підтвердження матеріально-технічної бази в інших закупівлях, та не буде використовуватись для надання послуг/виконання робіт за іншими договорами які укладено «______(повна/скорочена назва учасника)_____».
Учасник ТОВ "Техно-Буд-Центр" надав відповідний лист від 24.09.2019р. №8231в складі своєї тендерної пропозиції.
Умовами пункту 1.1. частини І додатку 3 документації, Замовником встановлено вимогу щодо надання відповідного гарантійного листа, але вимоги в ньому встановлені, діють виключно для майбутнього переможця. Ключовим слід читати словесний оборот «у разі перемоги в даній закупівлі», який діє для обох абзаців листа. Тобто відповідні гарантійні зобов’язання розповсюджуються тільки на переможця та після того як здійсниться дана подія (визнання учасника переможцем).Тому звісно учасники до моменту визначення переможця мали право використовувати техніку при виконанні робіт та вказувати її і по іншим закупівлям. В інакшому випадку це було б дискримінаційною вимогою, оскільки обмежувало б участь організацій у інших процедурах закупівель, до моменту визначення переможця в даних торгах, особливо зважаючи, що строк проведення торгів може розтягуватися на місяці. Враховуючи, що по даній процедурі закупівлі переможця поки ще не було визначено, учасник мав повне право використовувати техніку та зазначати її в інших процедурах закупівель. Це не є порушенням умов тендерної документації.
Аналогічне питання по цій же закупівлі оскаржувалося ДП «Одеський облавтодор» по учасникам ТОВ «Автомагістраль-Південь» та ТОВ «ШРБУ-48» але рішенням Колегії від 16.12.2019р. №18648-р/пк-пз додатково встановлено що це не є порушенням умов тендерної документації. А отже пропозиція не підлягає відхиленню з цієї підстави. Чим додатково підтвердженно вірність дій Замовника.
1.1. Стосовно баз зимового утримання.
Умовами п. пункту 1.1. частини І додатку 3 документації вимагалося надання довідки в довільній формі з переліком баз зимового утримання (згідно П Г.1-218-118:2005 ), які будуть знаходитися на об’єкті по предмету закупівлі. Відстань між базами має складати від 30 до 60 км (в довідці вказати адресну прив’язку (км автомобільної дороги та ПК+) кожної бази, площу території, кількість адміністративних будівель. Кількість баз – не менше 5 штук.
Учасник ТОВ «Техно-Буд-Центр» надав довідку, яка в повній мірі відповідає умовам тендерної документації. Ми як Замовник звернулися за роз’ясненням до ТОВ «Техно-Буд-Центр» та отримали відповідь, що база знаходиться в с. Новогригорівка Миколаївського району Одеської області, та інформацію в довідці зазначено до найближчої адресної прив’язки автомобільної дороги М-05 Київ-Одеса за допомогою сервісу Google Maps. Відстань від неї до слідуючої бази задовольняє вимоги ТД.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Техно-Буд-Центр» повністю відповідає вимогам ТД, діючому законодавству тому підстави для відхилення пропозиції відсутні.
Рішенням Колегії від 16.12.2019р. №18648-р/пк-пз аналогічно встановлено, що «…У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 1.1 додатку 3 Документації передбачено довідку у довільній формі з переліком баз зимового утримання (згідно з П Г.1-218-118:2005), які будуть знаходитися на об’єкті по предмету закупівлі. Відстань між базами має складати від 30 до 60 км (в довідці вказати адресну прив’язку (км автомобільної дороги та ПК+) кожної бази, площу території, кількість адміністративних будівель. Кількість баз – не менше 5 штук. 8 У складі Пропозиції ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" міститься документ "перелік баз зимового утримання, які знаходяться на об'єкті по предмету закупівлі" від 24.09.2019 №8230 (файл "перелік баз зимового утримання.pdf"), в якій, зокрема, за позицією 3 зазначено - "с. Новогригорівка Миколаївський район, Одеська область адресна прив'язка – а/д М-05, км 458+200, площа 0,45 га, адміністративін будівлі - 1". Скаржник не довів та документально не підтвердив, що за зазначеною адресою відсутня база зимового утримання та адміністративні будівлі, та те, що ТОВ "ТЕХНОБУД-ЦЕНТР" надано недостовірну інформацію у складі Пропозиції, в цій частині. Враховуючи вищенаведене, ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" не порушило умови Документації в цій частині, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення скарги в цій частині».
1.2. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг згідно діючого законодавства не підлягають ліцензуванню, а отже відсутність ліцензії не може бути причиною для відхилення тендерної пропозиції.

2.1. Стосовно допущення до участі в аукціоні учасника ТОВ "ШРБУ-48".
Відповідно до п.1.1. частини І додатку 3 тендерної документації (далі-ТД) Учасник мав надати Довідку, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Мінімально-необхідна кількість техніки, яка обов’язково включається до довідки зазначена в таблиці п. 1.1. частини І додатку 3 ТД.
В підтвердження наявності машин та механізмів, мають бути надані технічні паспорти або свідоцтва про реєстрацію тощо або скан-копії договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю техніки/обладнання, що вказані в табличці Учасника.
Довідка про наявність техніки та усі додаткові документи, передбачені умовами ТД, учасником було надано у відповідності до умов документації.
Також від учасників вимагалося надання гарантійного листа за підписом уповноваженої особи учасника та затверджений печаткою (за наявності) наступного змісту:
«цим гарантійним листом «______(повна/скорочена назва учасника)_____» гарантує Службі автомобільних доріг в Одеській області, що у разі перемоги в даній закупівлі (вказується назва предмету закупівлі та номер в системі Прозорро), техніка для зимового утримання автомобільних доріг, яка була подана в якості підтвердження матеріально-технічної бази учасника, буде залучена в зимовий період тільки на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-05 Київ – Одеса, км 274+435 – км 466 + 700.
«______(повна/скорочена назва учасника)_____» гарантує Службі автомобільних доріг в Одеській області, що техніка для зимового утримання автомобільних доріг, яка була подана в якості підтвердження матеріально-технічної бази учасника, не буде подана в підтвердження матеріально-технічної бази в інших закупівлях, та не буде використовуватись для надання послуг/виконання робіт за іншими договорами які укладено «______(повна/скорочена назва учасника)_____».
Учасник ТОВ "ШРБУ-48" надав відповідний лист від 25.09.2019р. №959 в складі своєї тендерної пропозиції.
Умовами пункту 1.1. частини І додатку 3 документації, Замовником встановлено вимогу щодо надання відповідного гарантійного листа, але вимоги в ньому встановлені, діють виключно для майбутнього переможця. Ключовим слід читати словесний оборот «у разі перемоги в даній закупівлі», який діє для обох абзаців листа. Тобто відповідні гарантійні зобов’язання розповсюджуються тільки на переможця та після того як здійсниться дана подія (визнання учасника переможцем).Тому звісно учасники до моменту визначення переможця мають право використовувати техніку при виконанні робіт та вказувати її і по іншим закупівлям. В інакшому випадку це було б дискримінаційною вимогою, оскільки обмежувало б участь організацій у інших процедурах закупівель, до моменту визначення переможця в даних торгах, особливо зважаючи, що строк проведення торгів може розтягуватися на місяці. Враховуючи, що по даній процедурі закупівлі переможця поки ще не було визначено, учасник мав повне право використовувати техніку та зазначати її в інших процедурах закупівель. Це не є порушенням умов тендерної документації.
Рішенням Колегії від 16.12.2019р. №18648-р/пк-пз аналогічно встановлено, що «У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 1.1 додатку 3 Документації передбачено довідку, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Мінімально-необхідна кількість техніки, яка обов’язково включається до довідки - зазначена в таблиці нижче. В підтвердження наявності машин та механізмів, мають бути надані технічні паспорти або свідоцтва про реєстрацію тощо або скан-копії договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю техніки/обладнання, що вказані в табличці учасника. Відповідно до додатку 3 Документації також передбачено гарантійний лист за підписом уповноваженої особи учасника та затверджений печаткою (за наявності) наступного змісту: "цим гарантійним листом "______(повна/скорочена назва учасника)_____" гарантує Службі автомобільних доріг в Одеській області, що у разі перемоги в даній закупівлі (вказується назва предмету закупівлі та номер в системі Прозорро), техніка для зимового утримання автомобільних доріг, яка була подана в якості підтвердження матеріальнотехнічної бази учасника,буде залучена в зимовий період тільки на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-05 Київ – Одеса, км 274+435 – км 466 + 700. 9 "______(повна/скорочена назва учасника)_____" гарантує Службі автомобільних доріг в Одеській області , що техніка для зимового утримання автомобільних доріг, яка була подана в якості підтвердження матеріально-технічної бази учасника, не буде подана в підтвердження матеріально-технічної бази в інших закупівлях, та не буде використовуватись для надання послуг/виконання робіт за іншими договорами які укладено "______(повна/скорочена назва учасника)_____". У складі Пропозиції ТОВ "ШРБУ-48" у архівній папці "наявність МТБ" містяться: - довідка про наявність обладнання та матеріально технічної бази від 25.09.2019 №958, в якій наведено перелік обладнання та матеріально-технічної бази; - - гарантійний лист від 25.10.2019 №959 (файл "8.3.Гарантійний лист щодо техніки для зимового утримання"), в якому зазначено - "цим гарантійним листом ТОВ "ШРБУ-48" гарантує Службі автомобільних доріг в Одеській області, що у разі перемоги в даній закупівлі ("ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь" UA-2019-08-23-000468-a), техніка для зимового утримання автомобільних доріг, яка була подана в якості підтвердження матеріально-технічної бази учасника, буде залучена в зимовий період тільки на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-05 Київ – Одеса, км 274+435 – км 466 + 700. ТОВ "ШРБУ-48" гарантує Службі автомобільних доріг в Одеській області, що техніка для зимового утримання автомобільних доріг, яка була подана в якості підтвердження матеріально-технічної бази учасника, не буде подана в підтвердження матеріально-технічної бази в інших закупівлях, та не буде використовуватись для надання послуг/виконання робіт за іншими договорами які укладено ТОВ "ШРБУ-48". Відповідно до абзацу п’ятого частини першої статті 18 Закону скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Після розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка. Скарга разом з реєстраційною карткою в день розміщення суб’єктом оскарження автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу. Реєстраційна картка скарги повинна містити, зокрема, таку інформацію: номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу. Згідно з абзацом дванадцятим частини першої статті 18 Закону до скарги додаються, зокрема, документи та матеріали в електронній формі (у тому числі у вигляді pdf формату файла), що підтверджують порушення процедури закупівлі або неправомірність рішень, дій або бездіяльності замовника. Слід зазначити, що реєстраційна картка створена 27.11.2019 та містить посилання на Процедуру закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-08-23-000468-a, відповідно, Скарга розміщена в оголошенні, яке оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-08- 23-000468-a. Враховуючи викладене, інші процедури закупівлі не можуть бути предметом розгляду органу оскарження під час розгляду зазначеної скарги. Враховуючи вищенаведене, ТОВ "ШРБУ-48" не порушило умови Документації в цій частині, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.»

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник не погоджується з висновком ДАСУ. Детальне пояснення викладено в протоколі №б/н від 17.02.2020р.

2020-02-18 15:24:30

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 11 лютого 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 26 лютого 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Служба автомобільних доріг в Одеській області, 25829550, Україна, Одеса, вул. М. Грушевського, 49
  2. Інформація про предмет закупівлі: експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ-Одеса, км 274+435 - км 466+700 (джерело фінансування закупівлі - кошти державного, місцевого або інших бюджетів), 385880748UAH, 45230000-8, ДК021, 1, посл.
  3. Інформація про оприлюднення: 5c25f081634d4adbb359a51260bb5519, 2019-08-23
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 30 січня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 лютого 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг в Одеській області (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 23.08.2019 та зміни до неї, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой», товариства з обмеженою відповідальністю «ШРБУ-48», дочірнього підприємства «Одеський облавтодор», товариства з обмеженою відповідальністю «Техно-Буд-Центр», товариства з обмеженою відповідальністю «Миколаївбудцентр» та товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь», протокол розгляду тендерних пропозицій, який оприлюднено в електронній системі закупівель 20.12.2019, пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби, отримане 07.02.2020 через електронну систему закупівель, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 07.10.2019 № 14379-р/пк-пз та від 16.12.2019 № 18648-р/ пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 28.01.2020. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що Замовник під час розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначених у тендерній документації допустив до аукціону тендерні пропозиції учасників торгів товариства з обмеженою відповідальністю «Техно-Буд-Центр» та товариства з обмеженою відповідальністю «ШРБУ-48». За результатами аналізу відповідності тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ШРБУ-48» вимогам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям встановлено наступне. У пункті 1.2 розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників про надання у складі тендерної пропозиції довідки, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. До довідки включаються працівники, яких планується залучити до надання послуг. В підтвердження наявності працівників, мають бути надані копії наказів про призначення або копії інших документів, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в табличці. Учасником товариства з обмеженою відповідальністю «ШРБУ-48» у складі тендерної пропозиції надано довідку, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 25.09.2019 № 960, в якій наведена інформація про наявність ста сорока восьми осіб. Проте, копії наказів про призначення або копії інших документів, що підтверджують наявність працівників надано не на всіх працівників, що зазначені у довідці, а саме: не надано на машиніста дорожньо-будівельних машин у відділі головного механіка Коваленка Богдана Олександровича, чим не дотримано вимоги пункту 1.2 розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до тендерної документації. У підпункті 1.3.1 пункту 1.3 розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до тендерної документації Замовник установив вимогу, що для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції учасника має бути долучений позитивний відгук Замовника, щодо виконання аналогічних договорів зазначених в довідці. При цьому відгук (відгуки) мають бути датовані не раніше дати оприлюднення оголошення даної закупівлі. Отже, у складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ШРБУ-48» завантажено через електронну систему закупівель два відгуки, які видані Службою автомобільних доріг у Черкаській області без вихідної дати, чим не дотримано вимоги підпункту 1.3.1 пункту 1.3 розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до тендерної документації. Згідно пункту 5.11 ДСТУ 4163:2003 «Вимоги до оформлення документів», дата документа – це дата його підписання, затвердження, прийняття, зареєстрування, яку оформлюють цифровим способом. Елементи дати наводять арабськими цифрами в один рядок у послідовності: число, місяць, рік. Дату документа ставлять нижче назви документа поряд із реєстраційним індексом на спеціально відведеному місці на бланку. На підставі викладеного, керуючись вимогами пункту першого частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі невідповідності учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Таким чином, Замовником на порушення вимог пункту першого частини першої статті 30 Закону не відхилено пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ШРБУ-48» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Відповідно до частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій. Відповідно до частини п’ятої статті 7-1 Закону протягом строку проведення моніторингу закупівлі орган державного фінансового контролю має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, повинен надати відповідні пояснення через електронну систему закупівель. Отже, у межах проведення моніторингу закупівлі Замовнику 03.02.2020 було надіслано та оприлюднено в електронній системі закупівель запит про надання пояснення. Пояснення з даних питань Замовником, всупереч вимогам частини п’ятої статті 7-1 Закону, оприлюднено через електронну систему закупівель 07.02.2020 (на четвертий робочий день), чим не дотримано вимоги зазначеної норми Закону. Ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких під час моніторингу спрацював автоматичний індикатор ризику (RISK 2-14) не підтверджено.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ШРБУ-48» встановлено порушення вимог пункту першого частини першої статті 30 та частини першої статті 31 Закону. За результатами моніторингу закупівлі установлено порушення частини п’ятої статті 7-1 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, - порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів передбачених статтями 28 та 30 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  2. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Пояснення Замовника оприлюднено через електронну систему закупівель всупереч вимогам частини п'ятої статті 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі".)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-14

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 20 грудня 2019
UA-2019-08-23-000468-a5c25f081634d4adbb359a51260bb5519
Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна, Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ ШРБУ-48 Документи
Допущено до аукціону
Документи
Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Миколаївбудцентр Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Відхилено
Документи

Документи

01 листопада 2019 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

24 жовтня 2019 12:39
sign.p7s
24 жовтня 2019 12:39
15548-2 РДС p7s.7z
23 жовтня 2019 14:18
sign.p7s
23 жовтня 2019 14:18
Відгук.pdf
18 жовтня 2019 14:44
sign.p7s
18 жовтня 2019 14:44
15548-1 Ростдорстрой p7s.7z
18 жовтня 2019 14:44
Статут РДС.pdf
27 вересня 2019 01:13
Формальні помилки.pdf
27 вересня 2019 01:13
Статут.PDF
27 вересня 2019 01:13
Скан витягу ПДВ.pdf
27 вересня 2019 01:13
Ростдорстрой 15548 p7s.7z
27 вересня 2019 01:13
Рішення від засновника.pdf
27 вересня 2019 01:13
Наказ Черкаси.pdf
27 вересня 2019 01:13
Лист.pdf
27 вересня 2019 01:13
Лист від ТФ Ескадор.pdf
27 вересня 2019 01:13
Лист від Ескадор.pdf
27 вересня 2019 01:13
Лист від ДІІР.pdf
27 вересня 2019 01:13
Копії наказів Ескадор.pdf
27 вересня 2019 01:13
досвід роботи.pdf
27 вересня 2019 01:13
Договір РДС-ТФ Ескадор.PDF
27 вересня 2019 01:13
Договір з ДІІР.pdf
27 вересня 2019 01:13
Договір ДЕД.PDF
27 вересня 2019 01:13
Довідка про санкціїї.PDF
27 вересня 2019 01:13
Довідка про працівників.PDF
27 вересня 2019 01:13
Довідка про обладнання.PDF
27 вересня 2019 01:13
Довідка про довкілля.pdf
27 вересня 2019 01:13
Довідка за ст 17.PDF
27 вересня 2019 01:13
Гарантійний лист.PDF
27 вересня 2019 01:13
Відгук.pdf
27 вересня 2019 01:13
бази.pdf

Документи

01 листопада 2019 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

01 листопада 2019 08:42
11. Сертифікати та дозвола.rar
31 жовтня 2019 16:40
15552-1 ШРБУ-48 p7s.zip
31 жовтня 2019 16:40
13. Тендерна пропозиція.pdf
27 вересня 2019 08:34
15552 ШРБУ-48 p7s.zip
27 вересня 2019 08:34
13. Тендерна пропозиція.pdf
27 вересня 2019 08:34
12. Витяг ПДВ.pdf
27 вересня 2019 08:34
10. Аналогічні договора.rar
27 вересня 2019 08:34
9. Наявність працівників.rar
27 вересня 2019 08:34
8. Наявність МТБ.rar
27 вересня 2019 08:34
7. Захист довкілля.pdf
27 вересня 2019 08:34
6. Довідка про санкції.pdf
27 вересня 2019 08:34
5. Довідка про субпідряд.pdf
27 вересня 2019 08:34
3. Ст.17.pdf

Документи

01 листопада 2019 10:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

01 листопада 2019 09:33
Відгук.PDF
01 листопада 2019 09:26
Довідка про обладнання 1.PDF
01 листопада 2019 09:16
Довідка про обладнання 1.PDF
01 листопада 2019 08:34
Статут.pdf
31 жовтня 2019 17:15
Гарантійні листи.PDF
31 жовтня 2019 17:08
Гарантійні листи.PDF
31 жовтня 2019 17:04
Інші документи.PDF
31 жовтня 2019 17:03
Інформаційна довідка.PDF
31 жовтня 2019 17:02
ДОВІДКА.PDF
31 жовтня 2019 17:01
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Документи

01 листопада 2019 10:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

31 січня 2020 09:27
sign.p7s
31 січня 2020 09:26
довідки на переможця.pdf
31 жовтня 2019 16:42
sign.p7s
31 жовтня 2019 16:41
sign.p7s
31 жовтня 2019 16:41
Статут (нова ред).pdf
31 жовтня 2019 16:41
протокол на участь.pdf
31 жовтня 2019 16:41
Протокол 10.pdf
31 жовтня 2019 16:41
проект договору.pdf
31 жовтня 2019 16:41
оригінал ПДВ.pdf
31 жовтня 2019 16:41
Наказ №448.pdf
31 жовтня 2019 16:41
Лист НБУ по ліцензії.pdf
31 жовтня 2019 16:41
інші довідки і листи.pdf
31 жовтня 2019 16:41
довідки ст. 17.pdf
31 жовтня 2019 16:41
довідки на директора.pdf
31 жовтня 2019 16:41
технічне завдання.pdf
31 жовтня 2019 16:41
накази 3.pdf
31 жовтня 2019 16:41
накази 2.pdf
31 жовтня 2019 16:41
накази 1.pdf
31 жовтня 2019 16:41
довідка працівники.pdf
31 жовтня 2019 16:41
довідка обладнання.pdf
31 жовтня 2019 16:41
довідка досвід.pdf
31 жовтня 2019 16:41
Відгук №2.pdf

Документи

01 листопада 2019 10:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

31 жовтня 2019 23:31
sign.p7s
31 жовтня 2019 23:30
Документи_ПАТ_МТБ_БАНК.zip
31 жовтня 2019 23:30
Fwd_.zip
31 жовтня 2019 23:29
14. МТБ.pdf
31 жовтня 2019 23:29
10. Інші довідки.pdf
31 жовтня 2019 23:29
8. Гарантійни листи.pdf
31 жовтня 2019 23:29
7. Інші документи.pdf
31 жовтня 2019 23:29
5. Проевкт договору.pdf
31 жовтня 2019 23:29
4. Технічне завдання.pdf
31 жовтня 2019 23:29
1. Установчі документи.pdf

Документи

01 листопада 2019 10:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 січня 2020 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 382 500 750,00
UAH з ПДВ
374 500 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ШРБУ-48 381 030 750,00
UAH з ПДВ
377 030 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2020 09:27
sign.p7s
31 січня 2020 09:26
довідки на переможця.pdf
31 жовтня 2019 16:42
sign.p7s
31 жовтня 2019 16:41
sign.p7s
31 жовтня 2019 16:41
Статут (нова ред).pdf
31 жовтня 2019 16:41
протокол на участь.pdf
31 жовтня 2019 16:41
Протокол 10.pdf
31 жовтня 2019 16:41
проект договору.pdf
31 жовтня 2019 16:41
оригінал ПДВ.pdf
31 жовтня 2019 16:41
Наказ №448.pdf
31 жовтня 2019 16:41
Лист НБУ по ліцензії.pdf
31 жовтня 2019 16:41
інші довідки і листи.pdf
31 жовтня 2019 16:41
довідки ст. 17.pdf
31 жовтня 2019 16:41
довідки на директора.pdf
31 жовтня 2019 16:41
технічне завдання.pdf
31 жовтня 2019 16:41
накази 3.pdf
31 жовтня 2019 16:41
накази 2.pdf
31 жовтня 2019 16:41
накази 1.pdf
31 жовтня 2019 16:41
довідка працівники.pdf
31 жовтня 2019 16:41
довідка обладнання.pdf
31 жовтня 2019 16:41
довідка досвід.pdf
31 жовтня 2019 16:41
Відгук №2.pdf

Публічні документи

01 листопада 2019 08:42
11. Сертифікати та дозвола.rar
31 жовтня 2019 16:40
15552-1 ШРБУ-48 p7s.zip
31 жовтня 2019 16:40
13. Тендерна пропозиція.pdf
27 вересня 2019 08:34
15552 ШРБУ-48 p7s.zip
27 вересня 2019 08:34
13. Тендерна пропозиція.pdf
27 вересня 2019 08:34
12. Витяг ПДВ.pdf
27 вересня 2019 08:34
10. Аналогічні договора.rar
27 вересня 2019 08:34
9. Наявність працівників.rar
27 вересня 2019 08:34
8. Наявність МТБ.rar
27 вересня 2019 08:34
7. Захист довкілля.pdf
27 вересня 2019 08:34
6. Довідка про санкції.pdf
27 вересня 2019 08:34
5. Довідка про субпідряд.pdf
27 вересня 2019 08:34
3. Ст.17.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
Переможець 374 500 750,00
UAH з ПДВ
28 січня 2020 15:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2020 15:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
374 500 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 17 квітня 2020 14:07
Коментар щодо відміни: Відпала потреба
Документи:
17 квітня 2020 14:07
ПР відміни М-05 274-466.doc

Актуальні тендери

До пошуку