Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект: ноутбук та багатофункціональний пристрій (джерело фінансування: кошти бюджету міста)
Очікувана вартість
913 450,00 UAH
UA-2019-08-23-000457-a 0d8dfc9babbf4c3cbe6866fb7f8a6482
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коливушко Світлана Анатоліївна

+380487530042 cfkievskiy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Київського району м. Одеси
Код ЄДРПОУ: 40703015
Місцезнаходження: 65114, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Академіка Корольова, 9
Контактна особа: Коливушко Світлана Анатоліївна
+380487530042
cfkievskiy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2019 14:05
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2019 14:09
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2019 14:09
Початок аукціону: 10 жовтня 2019 15:26
Очікувана вартість: 913 450,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 567,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44 комплекти
Комплект: ноутбук та багатофункціональний пристрій (джерело фінансування: кошти бюджету міста)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, заклади освіти Київського району м.Одеси
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару за фактично поставлений Товар згідно видаткових накладних на протязі 10 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 жовтня 2019 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2019 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2019 13:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2019 15:40
Перелік змін 3 до тендерної документації компютери НУШ.doc
01 жовтня 2019 15:40
Технічні вимоги зі змінами.docx
05 вересня 2019 12:59
Технічні вимоги зі змінами.docx
23 серпня 2019 14:05
Технічні вимоги.docx
01 жовтня 2019 15:40
Проект договору зі змінами.docx
23 серпня 2019 14:05
Проект договору.docx
01 жовтня 2019 15:40
ТД компютери зі змінами 3.docx
27 вересня 2019 15:21
ТД компютери зі змінами 2.docx
05 вересня 2019 12:59
ТД компютери зі змінами.docx
23 серпня 2019 14:05
ТД компютери.docx
27 вересня 2019 15:21
Перелік змін 2 до тендерної документації компютери НУШ.doc
05 вересня 2019 12:59
Перелік змін до тендерної документації компютери НУШ.doc
23 серпня 2019 14:05
Цінова пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 серпня 2019 09:58
Дата відповіді: 27 серпня 2019 15:47
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1. Технічні, якісні та кількісні характеристики щодо предмета закупівлі визначені у Технічних вимогах Додатку №3 до тендерної документації. Учасник має право, під час надання тендерної пропозиції, надавати еквівалент товару, зазначеного у Технічних вимогах. Запропонований учасником товар повинен мати характеристики, не гірше тих, що наведені у Додатку № 3 до тендерної документації (див. пункт 2 Технічних вимог). Також у Примітці до Вимог до товару зазначено: «У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника,- слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».»
2.Замовником у тендерній документації вимогу щодо зазначення марки та моделі запропонованого товару визначено у формі «Цінова пропозиція» (див. Додаток 2 до тендерної документації). Крім того, для підтвердження відповідності запропонованого товару Технічним вимогам, замовником встановлено вимогу надати порівняльну таблицю (вимоги замовника - запропонований учасником товар), із обов‘язковим зазначенням виробника, моделі та артикулу товару для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам замовника (див. пункт 2 частини 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»).
3.Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Замовником для оцінки тендерних пропозицій встановлено єдиний критерій: ціна.
Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори, у т.ч., що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, у «Ціновій пропозиції» ціна пропозиції зазначається без ПДВ (див. Додаток 2 до тендерної документації). Крім того, якщо учасник не є платником ПДВ, у складі тендерної пропозиції він має надати про це інформацію у вигляді довідки в довільній формі (див. частину 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції»).
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-23-000457-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ГРАФІКАПРОМ", Код ЄДРПОУ:43002514
Дата подання: 03 вересня 2019 17:53
Встановлення Замовником дискримінаційних вимог
Замовником встановлено дискримінаційні вимоги в технічній частині, що прямо порушують основні принципи здійснення закупівель, обмежують коло потенційних учасників, що в свою чергу призводить до недобросовісної конкуренції
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 вересня 2019 18:14
рішення від 06.09.2019 № 12467 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 вересня 2019 18:14
рішення від 23.09.2019 № 13456.pdf
Дата публікації: 26 вересня 2019 22:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.09.2019 №13456-р/пк-пз внесені зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 01 жовтня 2019 15:52

Документи подані скаржником

03 вересня 2019 17:53
Скарга_Одеса_457.pdf

Документи подані замовником

16 вересня 2019 16:23
Пояснення по скарзі
01 жовтня 2019 15:50
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 жовтня 2019 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Торгова фірма ТіД" 908 814,72
UAH з ПДВ
908 814,72
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СКАЙЛАЙН ЕЛЕКТРОНІКС ЛТД" 911 724,00
UAH з ПДВ
911 724,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2019 11:24
Електронний підпис
18 жовтня 2019 11:22
public_doc.p7s
18 жовтня 2019 11:22
public_doc.pdf
18 жовтня 2019 11:22
МВС.pdf
09 жовтня 2019 09:41
Електронний підпис
08 жовтня 2019 18:05
Статут.pdf
08 жовтня 2019 18:05
Ст.17.pdf
08 жовтня 2019 18:05
Сертифікат Леново 14001.pdf
08 жовтня 2019 18:05
Сертифікат Леново 9001.pdf
08 жовтня 2019 18:05
Сервісні центри Lenovo.pdf
08 жовтня 2019 18:05
Санкції.pdf
08 жовтня 2019 18:05
Протокол №1.pdf
08 жовтня 2019 18:05
Про захист довкілля.pdf
08 жовтня 2019 18:05
Порівняльна таблиця.pdf
08 жовтня 2019 18:05
Наказ №1.pdf
08 жовтня 2019 18:05
Лист-роз`яснення.pdf
08 жовтня 2019 18:05
Лист-гарантія.pdf
08 жовтня 2019 18:05
Лист-Авторизація Lenovo.pdf
08 жовтня 2019 18:05
Лист згода договор.pdf
08 жовтня 2019 18:05
Відомості учасника.pdf
08 жовтня 2019 18:05
Витяг ПДВ.pdf
08 жовтня 2019 18:05
Pantum 9001 14001.pdf
08 жовтня 2019 18:05
Mircrosoft.pdf
08 жовтня 2019 18:05
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2019 13:03
Електронний підпис
12 вересня 2019 14:07
Електронний підпис
12 вересня 2019 14:06
Цінова пропрозиція.pdf
12 вересня 2019 14:06
Технічна частина.pdf
12 вересня 2019 14:05
7. Довідка.pdf
12 вересня 2019 14:05
5.2. Наказ.pdf
12 вересня 2019 14:05
12. Лист-згода.pdf
12 вересня 2019 14:05
1.3. Лист з кодом доступу.pdf
12 вересня 2019 14:05
1.2. Опис.pdf
12 вересня 2019 14:05
1.1. Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Торгова фірма ТіД"

ТОВ "СКАЙЛАЙН ЕЛЕКТРОНІКС ЛТД"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2019 15:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Торгова фірма ТіД"
#32150929
908 814,72
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:32
Звіт про виконання договору про закупівлю укладений
02 січня 2020 17:00
Електронний підпис укладений
21 листопада 2019 10:44
Повідомлення про внесення змін до договору ноутбук та БФП.pdf зміни до договору
21 листопада 2019 10:42
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 14:31
договір укладений
29 жовтня 2019 14:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 383
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 903 798,72
UAH (в тому числі ПДВ 150 633,12 UAH)