Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мастильні оливи та мастильні матеріали
Очікувана вартість
48 000,00 UAH
UA-2019-08-23-000435-b 71ed2a8c133c4b5d81db922a1cfc3fec
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Виговський Михайло Володимирович

380961814307 skoraja_zhitomir@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласно ради, ЦЕМД та МК
Код ЄДРПОУ: 38500095
Місцезнаходження: 10031, Україна , Житомирська обл., Житомир, Покровська, 98-в
Контактна особа: Виговський Михайло Володимирович
380961814307
skoraja_zhitomir@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2019 12:01
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2019 09:00
Початок аукціону: 10 вересня 2019 15:38
Очікувана вартість: 48 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 240,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби


Мастильні оливи та мастильні матеріали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 літр
Мастильні оливи та мастильні матеріали.
Джерело фінансування: кошти обласного бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Покровська, 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару В межах розміру бюджетного призначення за кошторисом. Джерело фінансування закупівлі: кошти обласного бюджету. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2019 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 12:08
Протокол затв. ТД оливи.pdf
23 серпня 2019 12:07
Проект договору.doc
23 серпня 2019 12:07
Додаток 6 до Документації.docx
23 серпня 2019 12:07
Додаток 5.docx
23 серпня 2019 12:06
Додаток 4 до Документації.docx
23 серпня 2019 12:06
Додаток 3 до Документації.docx
23 серпня 2019 12:06
Додаток 2 до Документації.docx
23 серпня 2019 12:06
Додаток 1 до Документації.docx
23 серпня 2019 12:02
Тендерна документація Мастильні оливи.doc
28 серпня 2019 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2019 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 12:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 12:08
Протокол затв. ТД оливи.pdf
23 серпня 2019 12:07
Проект договору.doc
23 серпня 2019 12:07
Додаток 6 до Документації.docx
23 серпня 2019 12:07
Додаток 5.docx
23 серпня 2019 12:06
Додаток 4 до Документації.docx
23 серпня 2019 12:06
Додаток 4 до Документації.docx
23 серпня 2019 12:06
Додаток 3 до Документації.docx
23 серпня 2019 12:06
Додаток 2 до Документації.docx
23 серпня 2019 12:06
Додаток 1 до Документації.docx
23 серпня 2019 12:02
Тендерна документація Мастильні оливи.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 серпня 2019 10:08
Дата відповіді: 27 серпня 2019 16:51
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Згідно ст.22 ч.2 п.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник допускає на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Замовником в тендерній документації, якщо такі товари є еквівалентом до товару-предмету закупівлі та відповідають технічним, якісним та кількісним характеристикам, про що вказано у п.4.3 розділу І тендерної документації та у Додатку 4 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі».
2) Товар, що є предметом закупівлі є специфічним для різних моделей двигунів, тому у разі надання тендерної пропозиції на товар, який буде еквівалентом до названого у тендерній документації, зазначення конкретної торгової марки є технічно необхідною умовою, що передбачено у Додатку 4 до тендерної документації.
3) Замовник допускає до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців, неплатників ПДВ, про що вказано в Додатку 1 до тендерної документації. Ціна учасника-неплатника ПДВ розглядається як остаточна, тому що Замовник не є платником ПДВ.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-23-000435-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНДУСТРІАЛЬНІ МАСТИЛЬНІ МАТЕРІАЛИ", Код ЄДРПОУ:38424093
Дата подання: 27 серпня 2019 12:20
Дискримінаційна вимога
Добрий день.
Вимагаємо вилучити з документації вимогу,що є дискримінаційною та суперечить принципам проведення держзакупівель,а саме,п.5.(Додаток 4 до Документації) " Надати гарантійний лист в довільній формі про те, що всі витрати, пов’язані з доставкою, завантажувально-розвантажувальні роботи з підйомом товару на перший поверх під час доставки за адресою Замовника несе Постачальник".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 серпня 2019 15:30
У вимозі не вказано яку саме норму Закону України «Про публічні закупівлі» порушив Замовник. Відповідно до ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити: п.4 кількість товару та місце його поставки; п.6 строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг.
Слід зазначити, що Замовник проводить закупівлі за бюджетні кошти. На кожну закупівлю визначена обмежена сума коштів. Кошти на товарно-транспортні витрати, а також завантажувально-розвантажувальні роботи з бюджету не виділяються.
Тому вимога про надання гарантійного листа про те, що витрати пов’язані із доставкою, проведенням завантажувально-розвантажувальних робіт під час доставки товару до Замовника несе Постачальник, є необхідною для ефективного використання бюджетних коштів, не є дискримінаційною та не суперечить принципам проведення держзакупівель.
Номер вимоги: UA-2019-08-23-000435-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНДУСТРІАЛЬНІ МАСТИЛЬНІ МАТЕРІАЛИ", Код ЄДРПОУ:38424093
Дата подання: 27 серпня 2019 12:27
Якість товару
Шановний замовник,задля забезпечення якості товару ,що закуповується за бюджетні кошти,просимо внести до складу технічних вимог пункт,яким буде передбачено підтвердження наявності допуску"API CI-4 SF" на офіційному сайті API.Дана вимога убеспечить від придбання товару неналежної якості.
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 серпня 2019 15:28
В Тендерній документації, а саме в Додатку 4 до Документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» в п.1 зазначено: «Учасник має надати гарантійний лист про відповідність товару діючим державним стандартам, що має бути підтверджено в тендерній пропозиції копіями чинних, на дату розкриття, сертифікатів відповідності та паспортів якості на товар.» Сьогодні існує декілька стандартів класифікації моторних масел – стандарт ACEA – застосовується для класифікації моторних масел в Європі, стандарт API – є діючим стандартом класифікації моторних масел в Північній Америці, стандарт ILSAC – є діючим стандартом, запровадженим міжнародним комітетом з стандартизації та апробації моторних масел.
Тому Замовник не може «внести до складу технічних вимог пункт, яким буде передбачено підтвердження наявності допуску «API CI-4 SF», так як це суперечить ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі»

Документи

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 02 вересня 2019 11:57
Коментар щодо відміни: Згідно ч.1 п.1 ст.31 ЗУ "Про публічні закупівлі" через відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, зазначених у п.4.3 ч.І та Додатку №4 тендерної документації
Документи:
02 вересня 2019 11:57
Протокол відміна закупівлі.pdf