Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мастильні оливи та мастильні матеріали
Очікувана вартість
48 000,00 UAH
UA-2019-08-23-000435-b ● 71ed2a8c133c4b5d81db922a1cfc3fec
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласно ради, ЦЕМД та МК |
Код ЄДРПОУ: | 38500095 |
Місцезнаходження: | 10031, Україна , Житомирська обл., Житомир, Покровська, 98-в |
Контактна особа: |
Виговський Михайло Володимирович 380961814307 skoraja_zhitomir@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 серпня 2019 12:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 серпня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 вересня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 10 вересня 2019 15:38 |
Очікувана вартість: | 48 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 240,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби
Мастильні оливи та мастильні матеріали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 літр
Мастильні оливи та мастильні матеріали.
Джерело фінансування: кошти обласного бюджету.
Джерело фінансування: кошти обласного бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10031, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Покровська, 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | В межах розміру бюджетного призначення за кошторисом. Джерело фінансування закупівлі: кошти обласного бюджету. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 серпня 2019 15:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 серпня 2019 12:08 |
Протокол затв. ТД оливи.pdf | |
23 серпня 2019 12:07 |
Проект договору.doc | |
23 серпня 2019 12:07 |
Додаток 6 до Документації.docx | |
23 серпня 2019 12:07 |
Додаток 5.docx | |
23 серпня 2019 12:06 |
Додаток 4 до Документації.docx | |
23 серпня 2019 12:06 |
Додаток 3 до Документації.docx | |
23 серпня 2019 12:06 |
Додаток 2 до Документації.docx | |
23 серпня 2019 12:06 |
Додаток 1 до Документації.docx | |
23 серпня 2019 12:02 |
Тендерна документація Мастильні оливи.doc |
28 серпня 2019 15:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 серпня 2019 12:08 |
Протокол затв. ТД оливи.pdf
|
||||||
23 серпня 2019 12:07 |
Проект договору.doc
|
||||||
23 серпня 2019 12:07 |
Додаток 6 до Документації.docx
|
||||||
23 серпня 2019 12:07 |
Додаток 5.docx
|
||||||
23 серпня 2019 12:06 |
Додаток 4 до Документації.docx
|
||||||
23 серпня 2019 12:06 |
Додаток 3 до Документації.docx
|
||||||
23 серпня 2019 12:06 |
Додаток 2 до Документації.docx
|
||||||
23 серпня 2019 12:06 |
Додаток 1 до Документації.docx
|
||||||
23 серпня 2019 12:02 |
Тендерна документація Мастильні оливи.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 серпня 2019 10:08
Дата відповіді: 27 серпня 2019 16:51
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Згідно ст.22 ч.2 п.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник допускає на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Замовником в тендерній документації, якщо такі товари є еквівалентом до товару-предмету закупівлі та відповідають технічним, якісним та кількісним характеристикам, про що вказано у п.4.3 розділу І тендерної документації та у Додатку 4 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі».
2) Товар, що є предметом закупівлі є специфічним для різних моделей двигунів, тому у разі надання тендерної пропозиції на товар, який буде еквівалентом до названого у тендерній документації, зазначення конкретної торгової марки є технічно необхідною умовою, що передбачено у Додатку 4 до тендерної документації.
3) Замовник допускає до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців, неплатників ПДВ, про що вказано в Додатку 1 до тендерної документації. Ціна учасника-неплатника ПДВ розглядається як остаточна, тому що Замовник не є платником ПДВ.
2) Товар, що є предметом закупівлі є специфічним для різних моделей двигунів, тому у разі надання тендерної пропозиції на товар, який буде еквівалентом до названого у тендерній документації, зазначення конкретної торгової марки є технічно необхідною умовою, що передбачено у Додатку 4 до тендерної документації.
3) Замовник допускає до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців, неплатників ПДВ, про що вказано в Додатку 1 до тендерної документації. Ціна учасника-неплатника ПДВ розглядається як остаточна, тому що Замовник не є платником ПДВ.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-23-000435-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНДУСТРІАЛЬНІ МАСТИЛЬНІ МАТЕРІАЛИ", Код ЄДРПОУ:38424093
Дата подання: 27 серпня 2019 12:20
Дискримінаційна вимога
Добрий день.
Вимагаємо вилучити з документації вимогу,що є дискримінаційною та суперечить принципам проведення держзакупівель,а саме,п.5.(Додаток 4 до Документації) " Надати гарантійний лист в довільній формі про те, що всі витрати, пов’язані з доставкою, завантажувально-розвантажувальні роботи з підйомом товару на перший поверх під час доставки за адресою Замовника несе Постачальник".
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо вилучити з документації вимогу,що є дискримінаційною та суперечить принципам проведення держзакупівель,а саме,п.5.(Додаток 4 до Документації) " Надати гарантійний лист в довільній формі про те, що всі витрати, пов’язані з доставкою, завантажувально-розвантажувальні роботи з підйомом товару на перший поверх під час доставки за адресою Замовника несе Постачальник".
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 серпня 2019 15:30
У вимозі не вказано яку саме норму Закону України «Про публічні закупівлі» порушив Замовник. Відповідно до ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити: п.4 кількість товару та місце його поставки; п.6 строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг.
Слід зазначити, що Замовник проводить закупівлі за бюджетні кошти. На кожну закупівлю визначена обмежена сума коштів. Кошти на товарно-транспортні витрати, а також завантажувально-розвантажувальні роботи з бюджету не виділяються.
Тому вимога про надання гарантійного листа про те, що витрати пов’язані із доставкою, проведенням завантажувально-розвантажувальних робіт під час доставки товару до Замовника несе Постачальник, є необхідною для ефективного використання бюджетних коштів, не є дискримінаційною та не суперечить принципам проведення держзакупівель.
Слід зазначити, що Замовник проводить закупівлі за бюджетні кошти. На кожну закупівлю визначена обмежена сума коштів. Кошти на товарно-транспортні витрати, а також завантажувально-розвантажувальні роботи з бюджету не виділяються.
Тому вимога про надання гарантійного листа про те, що витрати пов’язані із доставкою, проведенням завантажувально-розвантажувальних робіт під час доставки товару до Замовника несе Постачальник, є необхідною для ефективного використання бюджетних коштів, не є дискримінаційною та не суперечить принципам проведення держзакупівель.
Номер вимоги: UA-2019-08-23-000435-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНДУСТРІАЛЬНІ МАСТИЛЬНІ МАТЕРІАЛИ", Код ЄДРПОУ:38424093
Дата подання: 27 серпня 2019 12:27
Якість товару
Шановний замовник,задля забезпечення якості товару ,що закуповується за бюджетні кошти,просимо внести до складу технічних вимог пункт,яким буде передбачено підтвердження наявності допуску"API CI-4 SF" на офіційному сайті API.Дана вимога убеспечить від придбання товару неналежної якості.
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 серпня 2019 15:28
В Тендерній документації, а саме в Додатку 4 до Документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» в п.1 зазначено: «Учасник має надати гарантійний лист про відповідність товару діючим державним стандартам, що має бути підтверджено в тендерній пропозиції копіями чинних, на дату розкриття, сертифікатів відповідності та паспортів якості на товар.» Сьогодні існує декілька стандартів класифікації моторних масел – стандарт ACEA – застосовується для класифікації моторних масел в Європі, стандарт API – є діючим стандартом класифікації моторних масел в Північній Америці, стандарт ILSAC – є діючим стандартом, запровадженим міжнародним комітетом з стандартизації та апробації моторних масел.
Тому Замовник не може «внести до складу технічних вимог пункт, яким буде передбачено підтвердження наявності допуску «API CI-4 SF», так як це суперечить ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Тому Замовник не може «внести до складу технічних вимог пункт, яким буде передбачено підтвердження наявності допуску «API CI-4 SF», так як це суперечить ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 02 вересня 2019 11:57 |
Коментар щодо відміни: | Згідно ч.1 п.1 ст.31 ЗУ "Про публічні закупівлі" через відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, зазначених у п.4.3 ч.І та Додатку №4 тендерної документації |
Документи:
02 вересня 2019 11:57
|
Протокол відміна закупівлі.pdf |