Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір)
Очікувана вартість
3 844,80 UAH
UA-2019-08-23-000374-a 49790075fe1f49b492b27fe4cea5f496
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рябко Максим

+380444650194 Mag_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "МЕДІАЦЕНТР "МАГІСТРАЛЬ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081284
Вебсайт: http://magistral-uz.gov.ua
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Лисенка, 6
Контактна особа: Рябко Максим
+380444650194
Mag_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2019 13:07
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2019 14:00
Очікувана вартість: 3 844,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 пач.
Папір А4 щільн. 80г/м2, (упак-500 аркушів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська обл., Київ, Лисенка, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 серпня 2019 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2019 15:37
перелік змін до закупівлі папір 19.doc
30 серпня 2019 15:36
папір 2019 Магістраль-1_1.doc
30 серпня 2019 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 13:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2019 15:37
перелік змін до закупівлі папір 19.doc
30 серпня 2019 15:36
папір 2019 Магістраль-1_1.doc
23 серпня 2019 13:04
Тендерна документація папір офісний.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 серпня 2019 10:02
Дата відповіді: 29 серпня 2019 16:40
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Дана закупівля не містить посилання на певну торговельну марку або виробника, а тільки конкретні технічні характеристики, які є принциповими по відповідному предмету закупівлі. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у додатку № 2 до тендерної документації технічним вимогам та характеристикам.
2. Дана вимога передбачена у додатку № 2 до тендерної документації.
3. Учасники, які є платниками податків або не платниками податків приймають участь в електронних торгах на рівних умовах. Електронна система забезпечує можливість подання пропозиції всім учасникам на рівних умовах. Замовник розглядає пропозицію учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу ціну.

Інформація про відміну

Дата відміни
09 вересня 2019 14:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій