Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стільці та дивани
Очікувана вартість
729 881,00 UAH
UA-2019-08-23-000336-a 9c1c353b619b4306900849936adffc19
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бурков Олександр

+380982832737 BIBINFO@META.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "МІСЬКА ЦЕНТРАЛІЗОВАНА БІБЛІОТЕЧНА СИСТЕМА"
Код ЄДРПОУ: 43062107
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, ПРОСПЕКТ МИРУ, будинок 93-Б
Контактна особа: Бурков Олександр
+380982832737
BIBINFO@META.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до п.4 ч.2 ст. 35 Закону, переговорна процедура закупівлі застосовується як виняток у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників. Торги на закупівлю за кодом ДК 021: 2015-39110000-6 - Сидіння, стільуі та супутні вироби і частини до них, "Стільці та дивани" (ID № UA-2019-07-18-000446-a, № UA-2019-08-02-000689-c), відмінені двічі через відсутність достатньої кількості учасників.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2019 12:52
Оскарження наміру укласти договір: 03 вересня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Стільці та дивани загальною кількістю 373 одиниці, характеристики - згідно ТЗ, поставка з адресою покупця: м. Маріуполь, Донецька обл., пр. Миру, 93-Б. бібліотека ім. Короленко.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
373 шт
Стільці та дивани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька обл., Маріуполь, пр. Миру, 93-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з дати поставки Товару та за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Покупця. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

23 серпня 2019 12:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОСВ Трейдинг"
#41272101
Переможець 723 780,80
UAH з ПДВ
23 серпня 2019 12:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 серпня 2019 12:52

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОСВ Трейдинг"
#41272101
723 780,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:24
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2019 17:37
Додаткова угода_1 до Договору_22_Стільці_та_дивани (1).pdf зміни до договору
27 вересня 2019 17:37
Повідомлення про внесення змін до Договору_22 (1).pdf зміни до договору
27 вересня 2019 17:37
Електронний підпис укладений
10 вересня 2019 10:51
Договір 22 Стільці та дивани.pdf укладений
10 вересня 2019 10:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Необхідність продовження строків поставки товару до 04.10.2019 р.
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 723 780,80
UAH (в тому числі ПДВ 120 630,13 UAH)