Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відра, віники, щітки, пензелі, швабри, мітли та комплекти приладдя для миття вікон
Очікувана вартість
8 854,87 UAH
UA-2019-08-23-000294-a 2b6808c51e484f9f854b025c50b3a4e2
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Вікторія Олександрівна

(044) 465-39-09 v.melnik@lotus.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081258
Вебсайт: http://www.uz.gov.ua
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул. І. Франка, 21
Контактна особа: Мельник Вікторія Олександрівна
(044) 465-39-09
v.melnik@lotus.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2019 12:09
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2019 20:00
Очікувана вартість: 8 854,87 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 88,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
199 шт
Відра, віники, щітки, пензелі, швабри, мітли та комплекти приладдя для миття вікон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пров. Січовий, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 серпня 2019 12:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 12:06
ТД_Днепр_відра.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 серпня 2019 10:07
Дата відповіді: 28 серпня 2019 11:54
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По питанню 1. Просимо уважно вивчити тендрну документацію. Тендерна документація розроблена в повній відповідності до ст. 22 Заккону "Про публічні закупівлі", зокрема щодо вимог підпункту 3) пункту 2 вказаної статті, та вже містить відповідь на поставлене питання.

По питанню 2. Просимо уважно вивчити тендрну документацію, зокрема - "Перелік документів, які надаються учасником процедури закупівлі" (Додаток 1 до тендерної документації), що вже містить відповідь на поставлене запитання.

По питанню 3. Відповідно до Статті 5. Закону "Про публічні закупівлі", "Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах".

Інформація про відміну

Дата відміни
09 вересня 2019 20:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій