Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Буряк столовий, морква, цибуля пізніх сортів, капуста білокачанна пізних сортів, помідори, часник, огірки
Очікувана вартість
174 800,00 UAH
UA-2019-08-23-000288-a ● 48fef70536a94d8e88269984c4dcd8a3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад Сумської обласної ради Конотопська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІ ступенів |
Код ЄДРПОУ: | 22979059 |
Місцезнаходження: | 41600, Україна , Сумська обл., місто Конотоп, вул.Інтернатна,122 |
Контактна особа: |
Левицька Ірина Вікторівна +380544762449 internat122@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 серпня 2019 12:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 серпня 2019 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 вересня 2019 08:00 |
Початок аукціону: | 09 вересня 2019 14:22 |
Очікувана вартість: | 174 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 748,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18220 кг
Буряк столовий, морква, цибуля пізніх сортів, капуста білокачанна пізних сортів, помідори, часник, огірки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41600, Україна, Сумська область, м.Конотоп, вул.Інтернатна, 122
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 серпня 2019 12:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 серпня 2019 12:04 |
ТД овочі.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-23-000288-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП", Код ЄДРПОУ:39525189
Дата подання: 12 вересня 2019 10:33
Щодо усунення порушення у процесі проведення Закупівлі та незаконного відхилення пропозиції ТОВ «ТВК «Форвард-груп»
У електронній системі державних закупівель розміщено оголошення UA-2019-08-23-000288-c про проведення КЗ Сумської обласної ради Конотопська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІ ступенів (далі - Замовник) закупівлі овочів (буряк столовий, морква, цибуля пізніх сортів, капуста білокачанна пізних сортів, помідори, часник, огірки). Замовником розміщено протокол №81 від 12.09.2019 про відхилення пропозиції ТОВ «ТВК «Форвард-груп». Замовник своє рішення аргументував тим ,
«…що документи подані у складі пропозиції ТОВ «ТВК «Форвард-груп» не відповідають вимогам тендерної документації, так, як подані не в повному обсязі та з порушенням умов, які прописані в тендерній документації, а саме в складі тендерної документації відсутня копія договору суборенди на користування складським приміщенням, лист-відгук датований 03.10.2018 р., хоча в Інструкції з підготовки тендерної пропозиції вказано, що «Усі документи, які учасник готує самостійно(довідки, листи тощо) повинні мати вихідний номер, дату(дата, не раніше 23.08.2019 р.) підпис уповноваженої особи учасника».
Однак, зазначене твердження не відповідає дійсності, а рішення Замовника є безпідставним та протиправним з огляду на наступне:
1. У Додатку 2 тендерної документації Замовник встановлює кваліфікаційні критерії, серед яких не має вимоги підтвердження наявності договору оренди(суборенди) на користування складським приміщенням:
«…..ДОДАТОК 2
КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИМ КРИТЕРІЯМ
Кваліфікаційні критерії, встановлені замовником відповідно до статті 16 Закону
Перелік документів та інформації, необхідні для оцінки відповідності учасників встановленим критеріям
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
- Інформаційна довідка, складена у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника необхідного обладнання та матеріально-технічної бази (устаткування, обладнання, транспорту та ін.), які будуть залучатися Учасником для поставки товару, що є предметом закупівлі.
- Учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність у нього власних або орендованих автотран-спортних засобів (копії документів, що підтверджують право власності чи користування, або копія договору на оренду автомобіля тощо).
2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
- довідка з інформацією щодо виконання учасниками аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, зазначеним у тендерній документації Код згідно ДК 021:2015- код 03220000-0 згідно ДК 021:2015- овочі, фрукти та горіхи**, назви та адреси контрагента, реквізитів контактних осіб контрагента може бути подана за формою таблиці 2, підтверджених копією договору. Додатково до договору потрібно надати підтверджуючі документи їх виконання (відгуки від контрагента про виконання договору (скан-копія оригінала) або наявність оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель звіту про виконання договору*** (скан-копія).
2. ТОВ «ТВК «Форвард-груп» не готував самостійно лист-відгук, в складі тендерної пропозиції поданий його оригінал.
З огляду на зазначене, тендерна пропозиція ТОВ «ТВК «Форвард-груп» та документи, додані до неї, відповідають вимогам тендерної документації та інформації, вказаній у оголошенні про закупівлю, а рішення Замовника про відхилення пропозиції учасника є протиправним та безпідставним.
Ми вимагаємо від Замовника переглянути своє рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «ТВК «Форвард-груп (код ЄДРПОУ 39525189, вул. Серьогіна ,17, м. Полтава, 36008), в іншому випадку ми будемо звертатися до Антимонопо́льного коміте́ту Украї́ни, а також розмістимо інформацію в системі «DOZORRO».
Розгорнути
Згорнути
«…що документи подані у складі пропозиції ТОВ «ТВК «Форвард-груп» не відповідають вимогам тендерної документації, так, як подані не в повному обсязі та з порушенням умов, які прописані в тендерній документації, а саме в складі тендерної документації відсутня копія договору суборенди на користування складським приміщенням, лист-відгук датований 03.10.2018 р., хоча в Інструкції з підготовки тендерної пропозиції вказано, що «Усі документи, які учасник готує самостійно(довідки, листи тощо) повинні мати вихідний номер, дату(дата, не раніше 23.08.2019 р.) підпис уповноваженої особи учасника».
Однак, зазначене твердження не відповідає дійсності, а рішення Замовника є безпідставним та протиправним з огляду на наступне:
1. У Додатку 2 тендерної документації Замовник встановлює кваліфікаційні критерії, серед яких не має вимоги підтвердження наявності договору оренди(суборенди) на користування складським приміщенням:
«…..ДОДАТОК 2
КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИМ КРИТЕРІЯМ
Кваліфікаційні критерії, встановлені замовником відповідно до статті 16 Закону
Перелік документів та інформації, необхідні для оцінки відповідності учасників встановленим критеріям
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
- Інформаційна довідка, складена у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника необхідного обладнання та матеріально-технічної бази (устаткування, обладнання, транспорту та ін.), які будуть залучатися Учасником для поставки товару, що є предметом закупівлі.
- Учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність у нього власних або орендованих автотран-спортних засобів (копії документів, що підтверджують право власності чи користування, або копія договору на оренду автомобіля тощо).
2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
- довідка з інформацією щодо виконання учасниками аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, зазначеним у тендерній документації Код згідно ДК 021:2015- код 03220000-0 згідно ДК 021:2015- овочі, фрукти та горіхи**, назви та адреси контрагента, реквізитів контактних осіб контрагента може бути подана за формою таблиці 2, підтверджених копією договору. Додатково до договору потрібно надати підтверджуючі документи їх виконання (відгуки від контрагента про виконання договору (скан-копія оригінала) або наявність оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель звіту про виконання договору*** (скан-копія).
2. ТОВ «ТВК «Форвард-груп» не готував самостійно лист-відгук, в складі тендерної пропозиції поданий його оригінал.
З огляду на зазначене, тендерна пропозиція ТОВ «ТВК «Форвард-груп» та документи, додані до неї, відповідають вимогам тендерної документації та інформації, вказаній у оголошенні про закупівлю, а рішення Замовника про відхилення пропозиції учасника є протиправним та безпідставним.
Ми вимагаємо від Замовника переглянути своє рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «ТВК «Форвард-груп (код ЄДРПОУ 39525189, вул. Серьогіна ,17, м. Полтава, 36008), в іншому випадку ми будемо звертатися до Антимонопо́льного коміте́ту Украї́ни, а також розмістимо інформацію в системі «DOZORRO».
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 вересня 2019 13:46
Розглянувши звернення за роз’ясненнями учасника ТОВ «ТВК «ФОРВАРД-ГРУП», тендерний комітет КЗСОР Конотопської загальноосвітньої санаторної школи-інтернату I-II ступенів доводить до вашого відома, що документи подані у складі пропозиції ТОВ «ТВК «ФОРВАРД-ГРУП» не відповідають вимогам тендерної документації, так, як подані не в повному обсязі та з порушенням умов які прописані в тендерній документації, а саме в складі тендерної документації відсутня копія договору суборенди на користування складським приміщенням, хоча в довідці про «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» ви вказуєте, що в користуванні маєте складське приміщення за адресою: м.Полтава, вул.Серьогіна, проте ніяких підтверджуючих документів не надаєте. Лист відгук датований 03.10.2018р., хоча в Інструкції з підготовки тендерної пропозиції вказано, що документи, які учасник готує самостійно (довідки, листи тощо) повинні мати вихідний номер, дату (дата не раніше 23.08.2019р.), підпис уповноваженої особи учасника. Тож, ми вважаємо, що дискваліфікація є обґрунтованою.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 14:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП" |
164 990,00
UAH з ПДВ
|
163 242,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Яременко Василь Денисович |
174 750,00
UAH з ПДВ
|
164 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Петренко Ніна Євгенівна |
173 700,00
UAH з ПДВ
|
173 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП" #39525189 |
Відхилено |
163 242,00
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2019 08:58
|
ФОП Яременко Василь Денисович #2487813398 |
Переможець |
164 000,00
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2019 10:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2019 12:40
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2019 10:13
|
дод.угода.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2019 10:09
|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2019 10:56
|
Підписаний контракт | укладений |
25 вересня 2019 10:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перед початком проведення процедури відкритих торгів на овочі, тендерний комітет не міг передбачити, що на присадибній ділянці школи-інтернату буде зібрано урожай буряка та моркви, що частково задовольнить потреби в харчуванні. Потреба в закупівлі помідорів та огірків відпала через те, що значно підвищилась ціна на їх закупівлю. З метою економії та недопущення перевитрачання державних коштів, виникла потреба в зменшенні обсягів закупівлі та суми договору по даній процедурі. |
Номер договору про закупівлю: | 86 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |