Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали – 6 найменувань
Очікувана вартість
192 340,00 UAH
UA-2019-08-23-000286-c 48adc48bd2824eddb9cab1e34651fa27
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соловар Олена Михайлівна

044-259-70-57 YURISTNIR@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний інститут раку
Код ЄДРПОУ: 02011976
Місцезнаходження: 03022, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул.. Ломоносова, 33/43
Контактна особа: Соловар Олена Михайлівна
044-259-70-57
YURISTNIR@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2019 10:04
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2019 11:00
Початок аукціону: 09 вересня 2019 11:43
Очікувана вартість: 192 340,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 923,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5770.2 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені в тендерній документації та додатках до неї. Джерело фінансування державні кошти.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 шт
Катетер Фолея латексний Катетер Фолея латексний, 2-ходовий (Fr12)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська обл., Київ, Ломоносова 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
700 шт
Катетер Фолея латексний, 2-ходовий (Fr14)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська обл., Київ, Ломоносова 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1600 шт
Катетер Фолея латексний, 2-ходовий (Fr16)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська обл., Київ, Ломоносова 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
800 шт
Катетер Фолея латексний, 2-ходовий (Fr18)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська обл., Київ, Ломоносова 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
5000 шт
Сечоприймач 2000 мл зі зливним клапаном, стерильний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська обл., Київ, Ломоносова 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
3500 шт
Сечоприймач на 2000 мл зі зливним клапаном та з'єднувальною трубкою, нестерильний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська обл., Київ, Ломоносова 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно договору Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 серпня 2019 10:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 10:01
тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-23-000286-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТД "ВОЛЕС", Код ЄДРПОУ:41828137
Дата подання: 13 вересня 2019 16:07
Вимога на рішення
Вимагаємо надати пояснення про причини невідповідності пропозиції умовам Закупівлі та скасувати рішення засідання тендерного комітету Замовника, викладене у №122/3 від 12.09.2019 року.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 вересня 2019 14:30
Відповідно до Розділу 3. п. 1. Перед завантаженням всі документи, які містяться в складі пропозиції учасника повинні бути відсканованими на кольоровому сканері з роздільною здатністю не нижче 300dpi окремим електронним іменованим PDF-файлом (PDF-файл перейменовується на ім'я (НАПРИКЛАД): «Документами, щодо підпису тендерної пропозиції.pdf» і т.д.) та завантажується в електронну систему закупівель безпосередньо Учасником через електронний майданчик.
Оригінал електронного документа повинен давати змогу довести його цілісність та справжність у порядку, визначеному законодавством; у визначених законодавством випадках може бути пред'явлений у візуальній формі відображення, в тому числі у паперовій копії.
Тексти будь-яких документів, які будуть завантажуватись учасником до електронної системи, повинні бути читабельними, будь-які зображення повинні бути чіткими та зрозумілими для їх оцінки. В іншому випадку не дотримання даної вимоги по оформленню тендерної пропозиції буде підставою для її відхилення.
Договір оренди складського приміщення наданий учасником не дає можливості провести кваліфіковану та упереджену оцінку відповідності договору умовам тендерної документації, чим порушено статтю 30 Закону України « Про публічні закупівлі».
Відповідно до Розділу 3. п. 5. Учасник повинен надати підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а саме : копії підтверджуючих документів про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ( копії договорів придбання чи оренди приміщень та обладнання; акт приймання-передачі орендованого приміщення чи обладнання);
- копії документів, що підтверджують спроможність доставки відповідного товару (копії документів, що підтверджують наявність: власного1, орендованого2 автотранспорту, транспортно-експедиційних послуг, тощо).
Примітки:
1 Наявність у учасника власного автотранспорту може бути підтверджена копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або ліцензійними картками.
2 Наявність у учасника орендованого автотранспорту може бути підтверджена копіями договорів оренди транспортних засобів або договорів про надання послуг з транспортування з обов’язковим документальним підтвердженням наявності у іншої сторони транспортних засобів – свідоцтвом про реєстрацію транспортних засобів або ліцензійними картками.
Учасником не було надано свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів, чим порушив статтю 30 Закону України « Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 12:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТД "ВОЛЕС" 115 139,49
UAH з ПДВ
115 139,49
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ" 192 287,50
UAH з ПДВ
192 287,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Тржецяк Ірина Миколаївна 192 325,00
UAH з ПДВ
192 325,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2019 13:16
Технічна Частина.PDF
06 вересня 2019 13:16
Кваліфікаційна Частина.PDF
06 вересня 2019 13:16
Тендерна Пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТД "ВОЛЕС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ"

ФОП Тржецяк Ірина Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТД "ВОЛЕС"
#41828137
Відхилено 115 139,49
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 16:27
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ"
#36113325
Переможець 192 287,50
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 16:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2019 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ"
#36113325
192 287,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 13:50
Ду до договору 279 (1).pdf зміни до договору
27 грудня 2019 13:50
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2019 16:17
Ду до договору 279-3 (1).pdf зміни до договору
28 жовтня 2019 16:17
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2019 14:48
ДУ до договору 279 (1).pdf зміни до договору
28 жовтня 2019 14:48
Електронний підпис зміни до договору
10 жовтня 2019 16:51
ДУ до договору 279 (1).pdf зміни до договору
10 жовтня 2019 16:51
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 10:11
Договір 279.pdf укладений
24 вересня 2019 10:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 5 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі", зменшення суми договору на 70,02 грн. без зміни кількості (обсягу) товару. Ціна договору становитиме 192217,48 з ПДВ. Зміна банківських реквізитів Продавця.
Номер договору про закупівлю: 279
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 5 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі", зменшення суми договору на 6502,93 грн. без зміни кількості (обсягу) товару. Ціна договору становитиме 185 714,55 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 279
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 5 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі", зменшення суми договору на 15622, 00 грн. без зміни кількості (обсягу) товару. Ціна договору становитиме 170092,55 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 279
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 статті 36 Закону України " Про публічні закупівлі", дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, а саме до 31.03.2020.
Номер договору про закупівлю: 279
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML