Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали – 6 найменувань
Очікувана вартість
192 340,00 UAH
UA-2019-08-23-000286-c ● 48adc48bd2824eddb9cab1e34651fa27
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний інститут раку |
Код ЄДРПОУ: | 02011976 |
Місцезнаходження: | 03022, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул.. Ломоносова, 33/43 |
Контактна особа: |
Соловар Олена Михайлівна 044-259-70-57 YURISTNIR@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 серпня 2019 10:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 серпня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 вересня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 09 вересня 2019 11:43 |
Очікувана вартість: | 192 340,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 923,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5770.2 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені в тендерній документації та додатках до неї. Джерело фінансування державні кошти.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 шт
Катетер Фолея латексний Катетер Фолея латексний, 2-ходовий (Fr12)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03022, Україна, Київська обл., Київ, Ломоносова 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
700 шт
Катетер Фолея латексний, 2-ходовий (Fr14)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03022, Україна, Київська обл., Київ, Ломоносова 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1600 шт
Катетер Фолея латексний, 2-ходовий (Fr16)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03022, Україна, Київська обл., Київ, Ломоносова 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
800 шт
Катетер Фолея латексний, 2-ходовий (Fr18)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03022, Україна, Київська обл., Київ, Ломоносова 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
5000 шт
Сечоприймач 2000 мл зі зливним клапаном, стерильний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03022, Україна, Київська обл., Київ, Ломоносова 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
3500 шт
Сечоприймач на 2000 мл зі зливним клапаном та з'єднувальною трубкою, нестерильний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03022, Україна, Київська обл., Київ, Ломоносова 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | згідно договору | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 серпня 2019 10:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 серпня 2019 10:01 |
тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-23-000286-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТД "ВОЛЕС", Код ЄДРПОУ:41828137
Дата подання: 13 вересня 2019 16:07
Вимога на рішення
Вимагаємо надати пояснення про причини невідповідності пропозиції умовам Закупівлі та скасувати рішення засідання тендерного комітету Замовника, викладене у №122/3 від 12.09.2019 року.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 вересня 2019 14:30
Відповідно до Розділу 3. п. 1. Перед завантаженням всі документи, які містяться в складі пропозиції учасника повинні бути відсканованими на кольоровому сканері з роздільною здатністю не нижче 300dpi окремим електронним іменованим PDF-файлом (PDF-файл перейменовується на ім'я (НАПРИКЛАД): «Документами, щодо підпису тендерної пропозиції.pdf» і т.д.) та завантажується в електронну систему закупівель безпосередньо Учасником через електронний майданчик.
Оригінал електронного документа повинен давати змогу довести його цілісність та справжність у порядку, визначеному законодавством; у визначених законодавством випадках може бути пред'явлений у візуальній формі відображення, в тому числі у паперовій копії.
Тексти будь-яких документів, які будуть завантажуватись учасником до електронної системи, повинні бути читабельними, будь-які зображення повинні бути чіткими та зрозумілими для їх оцінки. В іншому випадку не дотримання даної вимоги по оформленню тендерної пропозиції буде підставою для її відхилення.
Договір оренди складського приміщення наданий учасником не дає можливості провести кваліфіковану та упереджену оцінку відповідності договору умовам тендерної документації, чим порушено статтю 30 Закону України « Про публічні закупівлі».
Відповідно до Розділу 3. п. 5. Учасник повинен надати підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а саме : копії підтверджуючих документів про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ( копії договорів придбання чи оренди приміщень та обладнання; акт приймання-передачі орендованого приміщення чи обладнання);
- копії документів, що підтверджують спроможність доставки відповідного товару (копії документів, що підтверджують наявність: власного1, орендованого2 автотранспорту, транспортно-експедиційних послуг, тощо).
Примітки:
1 Наявність у учасника власного автотранспорту може бути підтверджена копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або ліцензійними картками.
2 Наявність у учасника орендованого автотранспорту може бути підтверджена копіями договорів оренди транспортних засобів або договорів про надання послуг з транспортування з обов’язковим документальним підтвердженням наявності у іншої сторони транспортних засобів – свідоцтвом про реєстрацію транспортних засобів або ліцензійними картками.
Учасником не було надано свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів, чим порушив статтю 30 Закону України « Про публічні закупівлі».
Оригінал електронного документа повинен давати змогу довести його цілісність та справжність у порядку, визначеному законодавством; у визначених законодавством випадках може бути пред'явлений у візуальній формі відображення, в тому числі у паперовій копії.
Тексти будь-яких документів, які будуть завантажуватись учасником до електронної системи, повинні бути читабельними, будь-які зображення повинні бути чіткими та зрозумілими для їх оцінки. В іншому випадку не дотримання даної вимоги по оформленню тендерної пропозиції буде підставою для її відхилення.
Договір оренди складського приміщення наданий учасником не дає можливості провести кваліфіковану та упереджену оцінку відповідності договору умовам тендерної документації, чим порушено статтю 30 Закону України « Про публічні закупівлі».
Відповідно до Розділу 3. п. 5. Учасник повинен надати підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а саме : копії підтверджуючих документів про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ( копії договорів придбання чи оренди приміщень та обладнання; акт приймання-передачі орендованого приміщення чи обладнання);
- копії документів, що підтверджують спроможність доставки відповідного товару (копії документів, що підтверджують наявність: власного1, орендованого2 автотранспорту, транспортно-експедиційних послуг, тощо).
Примітки:
1 Наявність у учасника власного автотранспорту може бути підтверджена копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або ліцензійними картками.
2 Наявність у учасника орендованого автотранспорту може бути підтверджена копіями договорів оренди транспортних засобів або договорів про надання послуг з транспортування з обов’язковим документальним підтвердженням наявності у іншої сторони транспортних засобів – свідоцтвом про реєстрацію транспортних засобів або ліцензійними картками.
Учасником не було надано свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів, чим порушив статтю 30 Закону України « Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 12:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД "ВОЛЕС" |
115 139,49
UAH з ПДВ
|
115 139,49
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ" |
192 287,50
UAH з ПДВ
|
192 287,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Тржецяк Ірина Миколаївна |
192 325,00
UAH з ПДВ
|
192 325,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД "ВОЛЕС" #41828137 |
Відхилено |
115 139,49
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2019 16:27
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ" #36113325 |
Переможець |
192 287,50
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2019 16:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 13:50
|
Ду до договору 279 (1).pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 13:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2019 16:17
|
Ду до договору 279-3 (1).pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2019 16:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2019 14:48
|
ДУ до договору 279 (1).pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2019 14:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 жовтня 2019 16:51
|
ДУ до договору 279 (1).pdf | зміни до договору |
10 жовтня 2019 16:51
|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2019 10:11
|
Договір 279.pdf | укладений |
24 вересня 2019 10:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 5 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі", зменшення суми договору на 70,02 грн. без зміни кількості (обсягу) товару. Ціна договору становитиме 192217,48 з ПДВ. Зміна банківських реквізитів Продавця. |
Номер договору про закупівлю: | 279 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 5 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі", зменшення суми договору на 6502,93 грн. без зміни кількості (обсягу) товару. Ціна договору становитиме 185 714,55 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 279 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 5 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі", зменшення суми договору на 15622, 00 грн. без зміни кількості (обсягу) товару. Ціна договору становитиме 170092,55 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 279 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись частиною 5 статті 36 Закону України " Про публічні закупівлі", дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, а саме до 31.03.2020. |
Номер договору про закупівлю: | 279 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |