Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
143 077,00 UAH
UA-2019-08-23-000261-a 6269001ebd1140b2b0de4309af88d460
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Подопригора Ірина Миколаївна

+380542700149 tender@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04057942
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., місто Суми, майдан Незалежності, 2
Контактна особа: Подопригора Ірина Миколаївна
+380542700149
tender@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2019 11:51
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2019 11:56
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2019 11:56
Початок аукціону: 09 вересня 2019 15:31
Очікувана вартість: 143 077,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 430,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
337 од
Комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40030, Україна, Сумська область, місто Суми, Покровська площа, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 серпня 2019 10:09
Дата відповіді: 28 серпня 2019 17:11
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Зазначені у технічному завданні посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника містять вираз «або еквівалент».
Зазначені у технічному завданні посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, що вживаються для визначення сумісності основного предмета закупівлі із вже наявним у Замовника обладнанням – не допускають застосування до них виразу «або еквівалент».
2. Пропозиція Учасника має містити чітке вказання моделі запропонованого товару. Згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» оцінка відповідності пропозиції Учасника вимогам Замовника – проводиться Замовником, а не «іншими сторонами».
3. Так, немає значення учасник платник ПДВ чи ні. До тендерної пропозиції учасника-переможця неплатника ПДВ 20% не додається. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Оболонський Володимир Миколайович 142 948,00
UAH з ПДВ
141 517,00
UAH з ПДВ
Документи
КП "ІНФОСЕРВІС" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" 142 832,00
UAH з ПДВ
142 832,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2019 16:33
Довідка МВС.pdf
06 вересня 2019 12:06
Витчг ФОП.pdf
06 вересня 2019 12:06
КОД ФОП.pdf
06 вересня 2019 12:06
Свідотство ФОП1.pdf
06 вересня 2019 12:05
Тендерна пропозиція1.pdf
06 вересня 2019 12:05
Аналогічний договір 2018.pdf
06 вересня 2019 12:05
Паспорт ФОП1.pdf
06 вересня 2019 12:05
Проект Договору1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Оболонський В.М.

КП "ІНФОСЕРВІС" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Оболонський Володимир Миколайович
#2732711397
Переможець 141 517,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 12:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2019 12:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Оболонський Володимир Миколайович
#2732711397
141 517,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:46
Звіт про виконання договору укладений
02 січня 2020 15:41
Електронний підпис укладений
30 вересня 2019 09:46
Договір укладений
30 вересня 2019 09:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 141 517,00
UAH