Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір ксероксний, папір ксероксний А3, ручки, ручки на підставці, стержні для ручок металеві, стержні різні, ампулки, олівці, чинка, ластик, гумка, касова стрічка, календар перекидний, настольний, календар настінний, поштові конверти, маркер, коректор-ручка, коректор, коректор-стрічка, степлер, степлер посилений, степлер (на 100 арк.), антистеплер, скоби №10, скоби №24, скоби до великого степлера, пластикові папки-бокс (на резинці), папка-планшет, бокс для паперу, підставка для скрепок, канцелярський ніж, леза для канц.ножа, скрепки, скрепки великі, кнопки, біндер (маленькі) 25мм., біндер (середні) 32мм.,біндер (великі) 50мм., дирокол, закладки пластикові, штамп/печатки, органайзер, набор настільний,папки, коробки для архіву
Очікувана вартість
7 560,00 UAH
UA-2019-08-23-000047-b b0096af8ddb24f82b1c2cae539e5cb79
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сиволап Олена Володимирівна

0666954236 TENDER@GLOBYNE-RADA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 серпня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГЛОБИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04382056
Місцезнаходження: 39000, Україна , Полтавська обл., Глобине, Глобинський район, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 285
Контактна особа: Сиволап Олена Володимирівна
0666954236
TENDER@GLOBYNE-RADA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


парір офісний
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 пач
Папір ксероксний, папір ксероксний А3, ручки, ручки на підставці, стержні для ручок металеві, стержні різні, ампулки, олівці, чинка, ластик, гумка, касова стрічка, календар перекидний, настольний, календар настінний, поштові конверти, маркер, коректор-ручка, коректор, коректор-стрічка, степлер, степлер посилений, степлер (на 100 арк.), антистеплер, скоби №10, скоби №24, скоби до великого степлера, пластикові папки-бокс (на резинці), папка-планшет, бокс для паперу, підставка для скрепок, канцелярський ніж, леза для канц.ножа, скрепки, скрепки великі, кнопки, біндер (маленькі) 25мм., біндер (середні) 32мм.,біндер (великі) 50мм., дирокол, закладки пластикові, штамп/печатки, органайзер, набор настільний,папки, коробки для архіву
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

23 серпня 2019 08:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Савченко Ольга Миколаївна
#2237426226
Переможець 7 560,00
UAH
23 серпня 2019 08:51

Документи

23 серпня 2019 08:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 серпня 2019 08:53
Савченко.pdf укладений
23 серпня 2019 08:53