Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

євроруберойд
Очікувана вартість
3 163 200,00 UAH
UA-2019-08-22-003166-c 6d9b1da914cd480b8d859e789bec7bd2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019 19:10
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2019 10:00
Очікувана вартість: 3 163 200,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


євроруберойд

Тендерна документація

13 вересня 2019 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 14:54
Зміни до тендеру_3111_13.09.2019.doc
13 вересня 2019 14:54
3111 ТД євроруберойд_нова редакція від 13.09.2019.docx
11 вересня 2019 16:24
Зміни до тендеру_3111_10.09.2019.doc
22 серпня 2019 19:07
Додаток №9.docx
13 вересня 2019 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 19:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 14:54
Зміни до тендеру_3111_13.09.2019.doc
13 вересня 2019 14:54
3111 ТД євроруберойд_нова редакція від 13.09.2019.docx
11 вересня 2019 16:24
3111 ТД євроруберойд_нова редакція від 10.09.2019.docx
22 серпня 2019 19:07
3111 ТД євроруберойд.docx
11 вересня 2019 16:24
Зміни до тендеру_3111_10.09.2019.doc
22 серпня 2019 19:07
Додаток №9.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Обмеження на підписаня договорів згідно ЗУ "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю"
Дата подання: 23 серпня 2019 15:36
Дата відповіді: 13 вересня 2019 14:55
У відповідності до положень пункту 1.2. розділу ІІ "Документи для укладання договору" Додатку №6 до тендерної документації, в разі наявності обмежень у підписанта договору (уповноваженої особи учасника) щодо укладання договорів згідно з вимогами ЗУ "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю" та /або установчих (статутних) документів учасник зобовязаний додатково надати: - оригінал рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення значного правочину – договору про закупівлю (у формі протоколу загальних зборів або рішення єдиного учасника) або його копію, посвідчену підписом, печаткою учасника (або нотаріально посвідчена копія), в якому зазначено посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі, суму договору у відповідності до цінової пропозиції та підписанта договору, якому надаються повноваження на укладення (підписання) договору; - та/або довіреність на підписанта договору (оформлені належним чином з урахуванням статутних документів, в разі якщо підписант є довіреною особою) Чи достатньо буде в такому випадку надати протокол зборів учасників, які уповноважують керівника та директорів структурних підрозділів на вчинення правочинів, вартість яких перевищує 50% активів товариства (але без посилання на номер оголошення про закупівлю, адже дозвіл надано не на конкретну закупівлю, а на укладення невизначеної кількості правочинів) та одночасно довіреність на уповноважену особу? Заздалегідь вдячні за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини другої статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (далі – Закон) рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників. Рішення про надання згоди на вчинення інших значних правочинів приймаються загальними зборами учасників, якщо інше не встановлено статутом товариства.
Отже Законом прямо передбачено зазначення в рішенні про надання згоди на вчинення значного правочину предмету та суми такого правочину.
Такий спосіб як прийняття рішення про попереднє схвалення значних правочинів протягом певного періоду прямо не передбачений Законом, а запозичений із законодавства про акціонерні товариства.
Тому отримання згоди загальних зборів на вчинення кожного окремого значного правочину є наймеш ризиковим та повністю відповідає вимогам Закону.
Уточнення по документам щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію
Дата подання: 26 серпня 2019 15:09
Дата відповіді: 11 вересня 2019 16:30
В пункті 2.1 розділі 2 додатку № 1 вказано: «Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95. Не потребують узгодження АТ «Укрзалізниця» технічні умови на складові частини кінцевого виробу (для серійної продукції), які входять до повного комплекту конструкторської документації на такий виріб відповідно до ГОСТ 2.102-68 (окрім технічних умов на продукцію залізничного призначення відповідно до п. 3.24 ДСТУ ГОСТ 32894:2016).» Підкажіть, будь ласка, предмет закупівлі підпадає під продукцію залізничного призначення?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Предмет закупівлі не вважається продукцією залізничного призначення.
Надання зразків продукції
Дата подання: 26 серпня 2019 15:10
Дата відповіді: 11 вересня 2019 16:33
В пункті 2.8 розділі 2 додатку № 1 вказано: «Надати зразок продукції із зазначенням № торгів у ЦБД UA-_________, назви продукції, найменування учасника та виробника продукції. Зразок продукції потрібно надати протягом одного робочого дня з кінцевої дати подання тендерних пропозицій за адресою: м.Київ, пр.Повітрофлотский, 17б, тендерний комітет. Зразок продукції не повертається.» Яку кількість продукції потрібно надати в якості зразку?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розмір зразків (150х100 мм) в кількості 1 шт.
Надання правових документів щодо виготовлення та постачання продукції
Дата подання: 26 серпня 2019 15:14
Дата відповіді: 11 вересня 2019 16:38
В пункті 3.2 розділі 3 додатку № 1 вказано: «Якщо продукція не підлягає інспекторському контролю, учасник повинен надати копію одного з наступних документів:…» Просимо надати відповідь в даному питанні чи підлягає продукція в даній закупівлі інспекторському контролю?
Відповідь: Інформація, щодо того, чи підлягає продукція в даній закупівлі інспекторському контролю зазначена в таблиці: "Вимоги до оцінки відповідності продукції" додаток 1 Тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-22-003166-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 19 жовтня 2019 09:04
Безпідставне відхилення тендерної пропозиції
Вимога у вкладенні
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 жовтня 2019 17:29
Замовник вважає рішення стосовно відхилення пропозиції учасника правомірним. Також зазначаємо, що вимогу щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника може бути подано до органу оскарження відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-08-22-003166-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 19 жовтня 2019 09:05
Безпідставне відхилення тендерної пропозиції
Вимога у вкладенні
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 жовтня 2019 17:30
Замовник вважає рішення стосовно відхилення пропозиції учасника правомірним. Також зазначаємо, що вимогу щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника може бути подано до органу оскарження відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

19 жовтня 2019 09:04
4406404 Лот 1.pdf

Документи подані скаржником

19 жовтня 2019 09:05
4406404 Лот 2.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-02-000051 ● e137d54ab3b64cdcb80652499b7a2b18
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 березня 2020 17:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


02.03.2020 № 53

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.03.2020 № 53


Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2019-08-22-003166-c 22.08.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі"



Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та вимог про усунення порушень установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.
Опис предмету закупівлі:
Лот 1.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 363 200,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 6 816,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40800 UAH

Аукціон

Початок: 24 вересня 2019 12:44
Закінчення: 24 вересня 2019 13:11
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

40000 м²
матеріали рулонні та гідроізоляційні: склополімаст ХПП 2,5
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Закупівля здійснюється в межах коштів, передбачених контрольними завданнями централізованого матеріально-технічного забезпечення регіональних філій та філій АТ «Укрзалізниця» на 2019 рік. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2019 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К" 1 260 000,00
UAH з ПДВ
1 260 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП" 1 356 000,00
UAH з ПДВ
1 356 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГО СТРОЙ СЕРВІС" 1 363 200,00
UAH з ПДВ
1 363 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2019 17:47
Електронний підпис
23 вересня 2019 09:24
Електронний підпис
23 вересня 2019 09:08
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
23 вересня 2019 09:08
Dovirenist Savchenko.zip
23 вересня 2019 09:08
Dovidka pro nazvu.zip
23 вересня 2019 09:08
Bankivska Licenzia.zip
23 вересня 2019 09:08
Додаток 4 Лот 1.pdf.p7s
23 вересня 2019 09:08
Додаток 4 Лот 1.pdf
23 вересня 2019 09:08
375_19_53_33_40 800.zip
23 вересня 2019 09:08
Додаток А Лот 1.pdf.p7s
23 вересня 2019 09:08
Додаток А Лот 1.pdf
23 вересня 2019 09:08
Цінова пропозиція Лот 1.pdf
23 вересня 2019 09:08
Лист-пояснення.pdf.zip
23 вересня 2019 09:08
Лист-згода.pdf.zip
23 вересня 2019 09:08
Довідка щодо 28 статті.pdf.zip
23 вересня 2019 09:08
Всі сертифікати_compressed.pdf.zip
23 вересня 2019 09:08
ДСТУ _compressed.pdf.zip
23 вересня 2019 09:08
Лист виробника.pdf.zip
23 вересня 2019 09:08
Аналогічні договори.pdf.zip

Публічні документи

19 вересня 2019 15:40
Електронний підпис
19 вересня 2019 15:39
ЦП 1.pdf
19 вересня 2019 15:39
Дані на товар 1.pdf
19 вересня 2019 15:39
Стеклобит 4_0.jpg
19 вересня 2019 15:39
Стеклобит 2_5.jpg
19 вересня 2019 15:39
Сертифікат ДСТУ ISO 9001.pdf
19 вересня 2019 15:39
ТУ изм 8.pdf
19 вересня 2019 15:39
Рішення Засновника _1.pdf
19 вересня 2019 15:39
Порівняльна табл..pdf
19 вересня 2019 15:39
Наказ на директора .pdf
19 вересня 2019 15:39
Лист ПД.pdf
19 вересня 2019 15:39
Захист довкілля.pdf
19 вересня 2019 15:39
Довідка ст.17.pdf
19 вересня 2019 15:39
Висновок СЕС.pdf

Публічні документи

20 вересня 2019 17:35
Електронний підпис
20 вересня 2019 17:33
ДОДАТОК 2 (2.1) Витяг ПДВ.pdf
20 вересня 2019 17:33
ДОДАТОК 2 (1.3) Лист-згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Епіцентр К"

ТОВ "ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП"

ТОВ "ЕНЕРГО СТРОЙ СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Відхилено 1 260 000,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 18:59
ТОВ "ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП"
#42811480
Відхилено 1 356 000,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 19:01
ТОВ "ЕНЕРГО СТРОЙ СЕРВІС"
#41775489
Переможець 1 363 200,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 19:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2019 19:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГО СТРОЙ СЕРВІС"
#41775489
1 363 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 15:59
ЦЗВ-02-03819-01.pdf укладений
27 жовтня 2020 15:59
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2019 13:56
ЦЗВ-02-03819-01 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2019 13:56
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 17:51
Договір ЦЗВ-02-03819-01 30.10.2019.pdf укладений
30 жовтня 2019 17:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): П.8, ч.4, ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-02-03819-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 1019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 983 889,60
UAH (в тому числі ПДВ 163 981,60 UAH)