Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кітель повсякденний, брюки повсякденні, куртка зимова
Очікувана вартість
1 346 670,00 UAH
UA-2019-08-22-003087-c 222878538b204cff80f12e7072b550b6
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Виноградова Наталія Юріївна

+380442472737 zakupivli@sfs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна фіскальна служба України
Код ЄДРПОУ: 39292197
Вебсайт: http://sfs.gov.ua
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, Львівська площа, 8
Контактна особа: Виноградова Наталія Юріївна
+380442472737
zakupivli@sfs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019 18:05
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 10 вересня 2019 11:10
Очікувана вартість: 1 346 670,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 467,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18230000-0: Верхній одяг різний


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
770 шт
Кітель повсякденний, брюки повсякденні, куртка зимова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, будинок 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 18230000-0 — Верхній одяг різний

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються шляхом банківського переводу ПОКУПЦЕМ грошових коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА протягом 10 банківських днів з дати надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок ПОКУПЦЯ на зазначені цілі на підставі підписаних СТОРОНАМИ видаткових накладних. Оплата здійснюється з урахуванням фінансового ресурсу Єдиного Казначейського рахунку. Розрахунок за наданий Товар здійснюється в національній валюті України. Розрахунок за наданий Товар здійснюється за умови наявності коштів на реєстраційному рахунку Покупця. Датою оплати вважається дата перерахування грошових коштів Покупця на розрахунковий рахунок Постачальника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2019 18:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 18:06
ТД Кітель повсякденний_ брюки_ куртка.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики тканини
Дата подання: 27 серпня 2019 11:52
Дата відповіді: 29 серпня 2019 16:36
Доброго дня . Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 14 серпня 2013 року N 594) , постанова від 17 листопада 2001 р. N 1515 втратила чинність у частині, що стосується осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, військовослужбовців спеціальних моторизованих військових частин міліції внутрішніх військ Міністерства внутрішніх справ, натомість набула чинності актуальніша постанова . Внесіть зміни до ТД. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Постанова Кабінету Міністрів України від 17.11.2001 № 1515 (зі змінами) «Про формений одяг осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, військовослужбовців спеціальних моторизованих військових частин міліції внутрішніх військ Міністерства внутрішніх справ та осіб начальницького складу податкової міліції» втратила чинність у частині, що стосується осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, військовослужбовців спеціальних моторизованих військових частин міліції внутрішніх військ Міністерства внутрішніх справ (згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 14.08.2013 № 594), а в частині начальницького складу податкової міліції залишається чинною.
Тех характеристики тканини
Дата подання: 27 серпня 2019 12:08
Дата відповіді: 29 серпня 2019 16:37
Доброго дня. Надайте будь роз"яснення стосовно матеріалів виробів, оскільки в тендерній документації ( додаток 4) ніяких конкретиних вимог не вказано. Цікавить саме на кітель та штани який склад тканини у відсотковому співвідношенні ( без зазначення конкретних назв та артикулів, тільки склад) , щільність тканини, колір за пантоном. По куртці зимовій зазначте склад тканини, та колір за пантоном( щільність в документації вказана). Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація містить опис тканини та кольору кітеля повсякденного, брюків повсякденних та куртки зимової відповідно до опису та зразків форменого одягу та знаків розрізнення осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, військовослужбовців спеціальних моторизованих військових частин міліції внутрішніх військ Міністерства внутрішніх справ, осіб начальницького складу податкової міліції, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 17.11.2001 № 1515 (зі змінами) «Про формений одяг осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, військовослужбовців спеціальних моторизованих військових частин міліції внутрішніх військ Міністерства внутрішніх справ та осіб начальницького складу податкової міліції» (далі – Постанова). Згідно з Постановою принципових вимог щодо складу тканини кітеля повсякденного, брюків повсякденних та куртки зимової у відсотковому співвідношенні, щільності тканини кітеля повсякденного, брюків повсякденних та кольорів за Пантоном немає, проте найбільш вдалими стануть такі характеристики:
1) Кітель повсякденний, брюки повсякденні із костюмної напіввовняної камвольної тканини темно-синього кольору – 45 % вовна, 55 % поліестер, щільність 300 г/м2;
2) Куртка зимова із плащової тканини темно-синього кольору – 77 % поліефір, 23 % бавовна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2019 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ" 1 346 670,00
UAH з ПДВ
899 986,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМАРТ ФАБРІКС" 1 264 740,00
UAH з ПДВ
1 135 741,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Формстиль 1 345 128,00
UAH з ПДВ
1 149 649,98
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Оскар-Т" 1 300 000,00
UAH з ПДВ
1 149 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХРОМ-Х" 1 346 670,00
UAH з ПДВ
1 150 000,00
UAH з ПДВ
Немає
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" 1 346 670,00
UAH з ПДВ
1 346 670,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2019 16:57
Електронний підпис
09 вересня 2019 16:55
Електронний підпис
09 вересня 2019 16:53
Кваліфікаційна частина.rar
09 вересня 2019 16:41
Електронний підпис
09 вересня 2019 16:40
Технічна частина.rar
09 вересня 2019 16:37
Електронний підпис
09 вересня 2019 16:10
Кваліфікаційна частина.rar
09 вересня 2019 16:09
Технічна частина.rar

Публічні документи

09 вересня 2019 16:14
Характеристики товару.pdf
09 вересня 2019 16:14
Статут.pdf
09 вересня 2019 16:14
Про працівників.pdf
09 вересня 2019 16:14
Про відсутність підстав.pdf
09 вересня 2019 16:14
Про аналогічний договір.pdf
09 вересня 2019 16:14
Повноваження.pdf
09 вересня 2019 16:14
ПДВ.pdf
09 вересня 2019 16:14
Обладнання, приміщення.pdf
09 вересня 2019 16:14
Можливість поставки.pdf
09 вересня 2019 16:14
Лист-згода.pdf
09 вересня 2019 16:14
Інф про учасника.pdf
09 вересня 2019 16:14
ДОГОВІР № 108.pdf
09 вересня 2019 16:14
Довкілля.pdf
09 вересня 2019 16:14
Відгук.pdf
09 вересня 2019 16:14
Витяг ЄДР.pdf
09 вересня 2019 16:14
Висновки ДСЕЕ.pdf
09 вересня 2019 16:14
Виписка з реєстру.pdf
09 вересня 2019 16:14
ISO9001.pdf

Публічні документи

09 вересня 2019 16:05
Формст Держ фіск служба.pdf

Публічні документи

09 вересня 2019 15:42
Електронний підпис
09 вересня 2019 15:41
Електронний підпис
06 вересня 2019 17:43
СЕС_бязь.zip
06 вересня 2019 17:43
Лист_пояснення.pdf
06 вересня 2019 17:43
Куртка зимняя (3).rar
06 вересня 2019 17:43
Копія Статуту.pdf
06 вересня 2019 17:43
Китель брюки (3).rar
06 вересня 2019 17:43
Інфо_про_учасника.pdf
06 вересня 2019 17:43
Згода_проект_договору.pdf
06 вересня 2019 17:43
Висновки СЕС.zip
06 вересня 2019 17:43
Аналог_договора.pdf

Публічні документи

09 вересня 2019 15:52
cсерт.pdf
09 вересня 2019 15:52
СЭСлипучка + ленты.pdf
09 вересня 2019 15:52
СЭС 6 стр.jpg
09 вересня 2019 15:52
СЭС 5 стр.jpg
09 вересня 2019 15:52
СЭС 4 стр.jpg
09 вересня 2019 15:52
СЭС 3 стр.jpg
09 вересня 2019 15:52
СЭС 2 стр.jpg
09 вересня 2019 15:52
СЭС 1 стр.jpg
09 вересня 2019 15:52
Сертифікат.jpg
09 вересня 2019 15:52
СЕРТ СЭС ПЛАСТИК.pdf
09 вересня 2019 15:52
Протокол СЕЕ.jpg
09 вересня 2019 15:52
протокол 885_1.JPG
09 вересня 2019 15:52
протокол 808_2.bmp
09 вересня 2019 15:51
протокол 808_1.bmp
09 вересня 2019 15:51
ПРОТОКОЛ 6 стр.JPG
09 вересня 2019 15:51
ПРОТОКОЛ 5 стр.JPG
09 вересня 2019 15:51
ПРОТОКОЛ 4 стр.JPG
09 вересня 2019 15:51
ПРОТОКОЛ 3 стр.JPG
09 вересня 2019 15:51
ПРОТОКОЛ 2 стр.JPG
09 вересня 2019 15:51
ПРОТОКОЛ 1 стр.JPG
09 вересня 2019 15:51
Костюмные ткани.pdf
09 вересня 2019 15:51
ІСО МІК.jpg
09 вересня 2019 15:51
Гигиена.pdf
09 вересня 2019 15:51
Гигиена Резинка.pdf
09 вересня 2019 15:51
Высновок СЭЗ 2.jpg
09 вересня 2019 15:51
Высновок СЭЗ 1.jpg
09 вересня 2019 15:51
Висновок2.jpg
09 вересня 2019 15:51
Висновок Окантовка.pdf
09 вересня 2019 15:51
Висновок 2.jpg
09 вересня 2019 15:51
7. ВИТЯГ ПДВ 2018.pdf
09 вересня 2019 15:51
6.3. Довідка активи.pdf
09 вересня 2019 15:51
6.2. Опис.pdf
09 вересня 2019 15:51
6.1. Рішення.pdf
09 вересня 2019 15:51
6. Копія Статуту.pdf
09 вересня 2019 15:51
2. Повноваження.pdf
09 вересня 2019 15:51
10. Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ"

ТОВ "СМАРТ ФАБРІКС"

ТОВ Формстиль

Товариство з обмеженою відповідальністю "Оскар-Т"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХРОМ-Х"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ"
#36817060
Очікує рішення 899 986,80
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 11:55
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ" #36817060

№ рішення у справі

70/30-р/к

Дата рішення у справі

02.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

10 вересня 2019 11:56
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 11 вересня 2019 17:17
Коментар щодо відміни: Замовник відміняє торги на підставі абзацу другого частини першої статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів.
Документи:
11 вересня 2019 17:17
Протокол № 427