22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали (Блокноти з логотипом)
Очікувана вартість
99 000,00 UAH
UA-2019-08-22-003066-c c76c206938d14292af536c8454d6597d
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 01181765
Вебсайт замовника: http://www.ucrf.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 03179, Україна , Київська обл., Киев, пр. Перемоги, 151
Контактна особа замовника: Юрій Віталійович Сунко
+380444228075
sunko@ucrf.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 29 серпня 2019 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 04 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2019 17:30
Початок аукціону: 09 вересня 2019 12:58
Очікувана вартість: 99 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 495,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
522 штука
Блокноти з логотипом (Джерело фінансування - власні кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, Київ, м. Київ, проспект Перемоги,151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 жовтня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

27 серпня 2019 16:21
Електронний цифровий підпис
27 серпня 2019 16:21
Електронний цифровий підпис
22 серпня 2019 17:56
Електронний цифровий підпис
27 серпня 2019 16:19
Перелік змін.docx
27 серпня 2019 16:19
Проект договору _зі змінами.docx
22 серпня 2019 17:55
Проект договору.docx
27 серпня 2019 16:19
ТД Блокноти _зі змінами.doc
22 серпня 2019 17:55
ТД Блокноти.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 серпня 2019 09:48
Дата відповіді: 27 серпня 2019 16:22
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) У тендерній документації відсутні посилання на будь-які торгові марки або моделі предмета закупівлі. Таким чином, пропозиції учасників будуть розглядатися відповідно до вимог Технічного завдання (додаток № 1 до тендерної документації).
2) Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону України „Про публічні закупівлі” „Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною”.
3) У тендерній документації відсутнє обмеження щодо учасників процедури закупівлі. Тобто, фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ приймають участь на однакових умовах із платниками ПДВ. Після завершення етапу аукціону система автоматично (без втручання людини) обирає пропозицію за найнижчою ціною, вказаною учасником аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 13:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ" 96 012,00
UAH з ПДВ
96 012,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "ЛЬВІВСЬКА ФАБРИКА ПАПЕРОВО-БІЛОВИХ ВИРОБІВ "БІБЛЬОС" 98 200,00
UAH з ПДВ
98 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 вересня 2019 09:07
sign.p7s
19 вересня 2019 09:06
Довідка МВС.pdf
19 вересня 2019 09:06
Довідка ДФС.pdf
05 вересня 2019 14:51
sign.p7s
05 вересня 2019 12:20
sign.p7s
05 вересня 2019 12:19
Технічне завдання.pdf
05 вересня 2019 12:19
Повноваження.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ"
#30972388
Переможець 96 012,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2019 16:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2019 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ"
#30972388
96 012,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
04 жовтня 2019 10:30
Дог№361_КомпаніяТВМ.PDF укладений
04 жовтня 2019 10:29
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2019 11:40
Звіт про виконання договору № 361_ТВМ.PDF укладений
28 грудня 2019 11:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 96 012,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 002,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку