Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33600000-6 – ФАРМАЦЕВТИЧНА ПРОДУКЦІЯ (Розчини (Comb drug, Sodium chloride, Glucose, Comb drug, Paracetamol))
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2019-08-22-002963-c c8a283a4683f4d389143dccac4d44127
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Колещук

+380503722965 ro31@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Обласна клінічна інфекційна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 26464978
Місцезнаходження: 88017, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Грибоєдова, 20А
Контактна особа: Роман Колещук
+380503722965
ro31@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019 17:16
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2019 14:00
Початок аукціону: 10 вересня 2019 11:57
Очікувана вартість: 190 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 флакон
сорбітол у комбінації з натрію лактатом та/або електролітами. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88017, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Грибоєдова, 20-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Comb drug
8640 флакон
хлорид натрію. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88017, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Грибоєдова, 20-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sodium chloride
2020 флакон
глюкоза. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88017, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Грибоєдова, 20-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Glucose
192 флакон
натрію хлорид, калію хлорид, натрію гідрокарбонат. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88017, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Грибоєдова, 20-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Comb drug
50 флакон
парацетамол. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88017, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Грибоєдова, 20-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Paracetamol

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2019 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 17:16
Додаток 1.doc
22 серпня 2019 17:16
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_.doc
22 серпня 2019 17:16
Додаток 2.doc
22 серпня 2019 17:16
Додаток 4.doc
22 серпня 2019 17:16
Додаток 3.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2019 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." 189 176,16
UAH з ПДВ
188 110,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХУСТФАРМ" 188 904,38
UAH з ПДВ
188 904,38
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2019 10:29
документи_Інфекція.zip
11 вересня 2019 10:53
Тендерна пропозиція МТК.PDF
06 вересня 2019 13:56
Пропозиція МТК (33).pdf

Публічні документи

06 вересня 2019 10:47
Електронний підпис
06 вересня 2019 10:44
Технічні вимоги.pdf
06 вересня 2019 10:44
Інші документи.pdf
06 вересня 2019 10:44
Додаток 4.pdf
06 вересня 2019 10:44
propoz.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."

ТОВ "ХУСТФАРМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."
#21633086
Переможець 188 110,44
UAH з ПДВ
16 вересня 2019 17:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2019 17:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."
#21633086
188 110,44
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 17:44
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 21:07
Zmina_2.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 21:05
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2019 13:14
Zmina_.pdf зміни до договору
22 листопада 2019 13:11
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2019 17:04
Договір.pdf укладений
03 жовтня 2019 16:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника, Сторони дійшли згоди внести зміни в п. 14 «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» даного договору.Викласти пункт 14 «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» в наступній редакції: 14. «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» «Замовник» Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна інфекційна лікарня» Закарпатської обласної ради» 88017, Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Грибоєдова, 20А; код ЄДРПОУ 26464978; р/р UA928120160000035433051353405 в ГУ ДКСУ у Закарпатській області МФО 812016 тел. (0312) 64-23-17. (Примітки: Замовником обрано випадок внесення змін «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі», оскільки на майданчику відсутні інші випадки внесення змін у договір про закупівлю. Окрім того, зміни, що вносять не впливають на зміну істотних умов договору згідно Закону). 13. Номер додаткової угоди. 1; 14. Сума договору після внесення змін. (без змін); 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. (без змін)
Номер договору про закупівлю: ТР1-2019 (2220)
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди щодо зменшення суми закупівлі товари на суму 13.00 грн. у зв’язку з цим домовились про наступне: пункт договору 3.1. викласти у такій редакції: ціна Договору становить 188097.44 грн. Всі інші пункти без змін.13. Номер додаткової угоди.2; 14. Сума договору після внесення змін. 188097.44 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 11402 шт.
Номер договору про закупівлю: ТР1-2019 (2220)
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 188 097,44
UAH (в тому числі ПДВ 31 349,57 UAH)