Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів 79950000-8
Очікувана вартість
1 375 000,00 UAH
UA-2019-08-22-002858-c ● 39601d0617ae4e4d84b3082d36701e70
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ, НАЦІОНАЛЬНОСТЕЙ ТА РЕЛІГІЙ БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26473919 |
Місцезнаходження: | 08292, Україна , Київська обл., Буча, Україна,Київська область, м.Буча, вул.Героїв Майдану, 15 |
Контактна особа: |
Півчук Наталія Володимирівна +380459749743 KULTURABUCHA@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 серпня 2019 16:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 серпня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 вересня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 09 вересня 2019 13:51 |
Очікувана вартість: | 1 375 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 625,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79950000-8: Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з організації та проведення святкових заходів з нагоди відзначення Дня міста Буча
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08292, Україна, Київська обл., Буча, Київська площа, Бучанський міський парк
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 вересня 2019
—
22 вересня 2019
ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 серпня 2019 16:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 серпня 2019 16:51 |
Тендерна документація День м Буча.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-22-002858-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "БРАЗЕРС ЕНД ІМІДЖ ГРУП", Код ЄДРПОУ:37855238
Дата подання: 10 вересня 2019 13:53
Вимога
Якщо дискваліфікованому учаснику недостатньо пояснень, зазначених в протоколі, він може звернутись до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. Подати вимогу на рішення замовника учасник може протягом 10 днів із моменту оприлюднення такого рішення, тобто до 20 вересня 2019 року.
Замовник, отримавши таку вимогу, зобов’язаний надати скаржнику вичерпну відповідь не пізніше ніж через 5 днів із моменту надходження вимоги.
Відтак, на порталі електронних закупівель, Замовник опублікував протокол № 44 рішення тендерного комітету відділу культури, національностей та релігій Бучанської міської ради від 09.09.2019 р. о 18 год. 23 хв. Протокол не містить підписів присутніх членів тендерного комітету. Згідно вимог законодавства, рішення комітету оформлюється протоколом, який підписується всіма членами комітету, присутніми на засіданні. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на його засіданні, з кожного питання.
Враховуючи наведене, опублікований протокол не можна вважати правовстановлюючим рішенням тендерного комітету, що тягне за собою описані в ньому юридичні наслідки.
Щодо виконання аналогічних договорів. Закон встановлює право замовника вимагати аналогічні договори, а не ідентичні. Ця позиція закріплена практикою розгляду скарг колегії АМКУ. Так, з рішень колегії АМКУ вбачається, що з метою реалізації принципу недискримінації коло визначення «аналогічних договорів» не слід «звужувати». Недискримінація учасників є одним з закріплених принципів проведення закупівель відповідно до ст. 3 Закону. Тож, «аналогічні» договори не означає «повністю тотожні» у зв`язку з тим, що в умовах вільної економіки неможливо знайти повністю тотожний договір, це зумовлюється свободою договору. Тож, з урахуванням правової природи договору аналогічним може бути визнаний будь який договір про надання послуг.
У змісті тендерної документації Замовник вимагав довідку у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору щодо надання Послуг. Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати сканований договір щодо надання аналогічних Послуг. З наведеного випливає, що Замовник трактує поняття аналогічного договору не за назвою послуги, яка є предметом закупівлі, а за предметом договору. Іншими словами, аналогічним договором є будь-які договори про надання послуг.
Замовник не встановлював у тендерній документації вимог в частині кваліфікаційних критеріїв обов’язкового досвіду виконання договорів про надання послуг із з організації заходів, тотожного предмету закупівлі, а тому надана TOB «Бразерс енд імідж груп» довідка про досвід виконання аналогічних договорів та копії аналогічних договорів є достатнім доказом відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору.
Зауважимо, що у складі тендерної пропозиції подано договір про надання послуг із організації проведення фестивалю молоді «Молодіжна столиця 2018» (п.1.1. предмету договору згідно ДК 021:2015 «79950000-8 – Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів) із рекомендаційним листом. Предмет означеного договору відповідає предмету закупівлі та кваліфікаційним критеріям.
У протоколі замовник навів власне трактування аналогічного договору, яке не міститься у вимогах тендерної документації (п.3 Додатку 1 до тендерної документації). Вважаємо цю підставу відхилення неправозгідною та дискримінаційною.
Щодо відсутності кошторису витрат щодо кожної позиції Додатку 3 до тендерної документації із зазначенням вартості з урахуванням усіх податків та зборів (п.1 розділу ІІІ).
З урахуванням ділового досвіду Учасника, розрахунок витрат по позиціям включає вартість витрат по забезпеченню роботи кожної локації (всього десять локацій, які є позиціями предмету закупівлі, визначених у Додатку 3). Замовник не навів переконливих доказів, та у тендерній документації не міститься конкретних формулювань, що розрахунок по позиціям повинен включати вартість кожної одиниці обладнання, а не вартість організації роботи локації. Відтак у змісті тендерної документації вказано: «Тендерна пропозиція повинна складатися з … Кошторису витрат щодо кожної позиції Додатку 3 до цієї тендерної документації із зазначенням вартості з урахуванням усіх податків та зборів».
Відтак у додатку 3 вказано, що об’єкт послуг складається з організації та проведення культурно-мистецьких заходів, що є предметом закупівлі, має множинний характер та складається з певних груп. Локації містять вимоги до технічних і функціональних характеристик локацій. Тобто локація і є позицією кошторису витрат, а організація її роботи включає реалізацію вимог, наведених в описі локації. В змісті тендерної документації взагалі не наведено поняття словосполучення «кожна позиція», також не вказано, що учасник у змісті цінової пропозиції повинен вказати кожну одиницю обладнання та найменування кожної послуги. Тобто позиція кошторису включає вартість організації та проведення культурно-мистецьких заходів на кожній локації (10 локацій).
Звертаємо увагу Замовника, що тендерною документацією не затверджена форма Кошторису витрат, виключно форма цінової пропозиції. Враховуючи наведене, Учасник подав кошторис витрат у відповідності до вимог тендерної документації.
Зауважимо також, що протокол № 44 рішення тендерного комітету опубліковано о 18 год. 23 хв. Відповідно до статті 62 Кодексу законів про працю України, надурочними вважаються роботи понад встановлену тривалість робочого дня (статті 52, 53 і 61 цього Кодексу). Вказана стаття містить кілька підстав, що дає можливість роботодавцеві з дозволу профспілки застосовувати надурочні роботи, однак усі вони з категорії «стихійне лихо та інший форс-мажор». Вважаємо, що тендерний комітет мав уважно вивчити тендерну пропозицію у встановлений законом строк, перевірити її на відповідність вимогам тендерної документації, навести обґрунтовані підстави та прийняти зважене та законне рішення. Відтак Замовник у день аукціону здійснює кваліфікацію переможця, публікує повідомлення про намір укласти договір, при цьому протокол, не засвідчений підписами членів тендерного комітету. В Учасника є підстави вважати, що оцінка тендерної пропозиції проведена необ’єктивно та упереджено, поставити під сумнів згоду всіх членів тендерного комітету щодо прийнятого рішення.
Враховуючи наведене, просимо скасувати рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ «Бразерс енд імідж груп».
У разі, якщо наша вимога не буде задоволена, ТОВ «Бразерс енд імідж груп» звернеться зі скаргою до Антимонопольного комітету України. В такому разі процедура тендеру призупиняється на час розгляду скарги по суті предмету оскарження та до винесення остаточного рішення.
Розгорнути
Згорнути
Замовник, отримавши таку вимогу, зобов’язаний надати скаржнику вичерпну відповідь не пізніше ніж через 5 днів із моменту надходження вимоги.
Відтак, на порталі електронних закупівель, Замовник опублікував протокол № 44 рішення тендерного комітету відділу культури, національностей та релігій Бучанської міської ради від 09.09.2019 р. о 18 год. 23 хв. Протокол не містить підписів присутніх членів тендерного комітету. Згідно вимог законодавства, рішення комітету оформлюється протоколом, який підписується всіма членами комітету, присутніми на засіданні. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на його засіданні, з кожного питання.
Враховуючи наведене, опублікований протокол не можна вважати правовстановлюючим рішенням тендерного комітету, що тягне за собою описані в ньому юридичні наслідки.
Щодо виконання аналогічних договорів. Закон встановлює право замовника вимагати аналогічні договори, а не ідентичні. Ця позиція закріплена практикою розгляду скарг колегії АМКУ. Так, з рішень колегії АМКУ вбачається, що з метою реалізації принципу недискримінації коло визначення «аналогічних договорів» не слід «звужувати». Недискримінація учасників є одним з закріплених принципів проведення закупівель відповідно до ст. 3 Закону. Тож, «аналогічні» договори не означає «повністю тотожні» у зв`язку з тим, що в умовах вільної економіки неможливо знайти повністю тотожний договір, це зумовлюється свободою договору. Тож, з урахуванням правової природи договору аналогічним може бути визнаний будь який договір про надання послуг.
У змісті тендерної документації Замовник вимагав довідку у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору щодо надання Послуг. Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати сканований договір щодо надання аналогічних Послуг. З наведеного випливає, що Замовник трактує поняття аналогічного договору не за назвою послуги, яка є предметом закупівлі, а за предметом договору. Іншими словами, аналогічним договором є будь-які договори про надання послуг.
Замовник не встановлював у тендерній документації вимог в частині кваліфікаційних критеріїв обов’язкового досвіду виконання договорів про надання послуг із з організації заходів, тотожного предмету закупівлі, а тому надана TOB «Бразерс енд імідж груп» довідка про досвід виконання аналогічних договорів та копії аналогічних договорів є достатнім доказом відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору.
Зауважимо, що у складі тендерної пропозиції подано договір про надання послуг із організації проведення фестивалю молоді «Молодіжна столиця 2018» (п.1.1. предмету договору згідно ДК 021:2015 «79950000-8 – Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів) із рекомендаційним листом. Предмет означеного договору відповідає предмету закупівлі та кваліфікаційним критеріям.
У протоколі замовник навів власне трактування аналогічного договору, яке не міститься у вимогах тендерної документації (п.3 Додатку 1 до тендерної документації). Вважаємо цю підставу відхилення неправозгідною та дискримінаційною.
Щодо відсутності кошторису витрат щодо кожної позиції Додатку 3 до тендерної документації із зазначенням вартості з урахуванням усіх податків та зборів (п.1 розділу ІІІ).
З урахуванням ділового досвіду Учасника, розрахунок витрат по позиціям включає вартість витрат по забезпеченню роботи кожної локації (всього десять локацій, які є позиціями предмету закупівлі, визначених у Додатку 3). Замовник не навів переконливих доказів, та у тендерній документації не міститься конкретних формулювань, що розрахунок по позиціям повинен включати вартість кожної одиниці обладнання, а не вартість організації роботи локації. Відтак у змісті тендерної документації вказано: «Тендерна пропозиція повинна складатися з … Кошторису витрат щодо кожної позиції Додатку 3 до цієї тендерної документації із зазначенням вартості з урахуванням усіх податків та зборів».
Відтак у додатку 3 вказано, що об’єкт послуг складається з організації та проведення культурно-мистецьких заходів, що є предметом закупівлі, має множинний характер та складається з певних груп. Локації містять вимоги до технічних і функціональних характеристик локацій. Тобто локація і є позицією кошторису витрат, а організація її роботи включає реалізацію вимог, наведених в описі локації. В змісті тендерної документації взагалі не наведено поняття словосполучення «кожна позиція», також не вказано, що учасник у змісті цінової пропозиції повинен вказати кожну одиницю обладнання та найменування кожної послуги. Тобто позиція кошторису включає вартість організації та проведення культурно-мистецьких заходів на кожній локації (10 локацій).
Звертаємо увагу Замовника, що тендерною документацією не затверджена форма Кошторису витрат, виключно форма цінової пропозиції. Враховуючи наведене, Учасник подав кошторис витрат у відповідності до вимог тендерної документації.
Зауважимо також, що протокол № 44 рішення тендерного комітету опубліковано о 18 год. 23 хв. Відповідно до статті 62 Кодексу законів про працю України, надурочними вважаються роботи понад встановлену тривалість робочого дня (статті 52, 53 і 61 цього Кодексу). Вказана стаття містить кілька підстав, що дає можливість роботодавцеві з дозволу профспілки застосовувати надурочні роботи, однак усі вони з категорії «стихійне лихо та інший форс-мажор». Вважаємо, що тендерний комітет мав уважно вивчити тендерну пропозицію у встановлений законом строк, перевірити її на відповідність вимогам тендерної документації, навести обґрунтовані підстави та прийняти зважене та законне рішення. Відтак Замовник у день аукціону здійснює кваліфікацію переможця, публікує повідомлення про намір укласти договір, при цьому протокол, не засвідчений підписами членів тендерного комітету. В Учасника є підстави вважати, що оцінка тендерної пропозиції проведена необ’єктивно та упереджено, поставити під сумнів згоду всіх членів тендерного комітету щодо прийнятого рішення.
Враховуючи наведене, просимо скасувати рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ «Бразерс енд імідж груп».
У разі, якщо наша вимога не буде задоволена, ТОВ «Бразерс енд імідж груп» звернеться зі скаргою до Антимонопольного комітету України. В такому разі процедура тендеру призупиняється на час розгляду скарги по суті предмету оскарження та до винесення остаточного рішення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 вересня 2019 16:44
За результатами розгляду вимоги про усунення порушення ТОВ "БРАЗЕРС ЕНД ІМІДЖ ГРУП" поданої 10.09.2019:
1.Згідно ч. 2 ст. 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
Частиною 1 статті 10 Закону передбачено, що Замовник оприлюднює інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення.
Отже, враховуючи вище зазначене Замовником у відповідності до вимог ч. 4 ст. 28, ч. 2 ст. 30 та ч. 1 ст. 10 оприлюднено інформацію про відхилення тендерної пропозиції у формі, що відповідає вимогам законодавства, а тому вимога у даній частині не підлягає задоволенню.
2. Пунктом 3 додатку 1 до тендерної документації передбачено, що для підтвердження зазначеної у довідці (про досвід виконання аналогійного договору) інформації учасник повинен надати сканований договір щодо надання аналогічних Послуг та сканований відгук (виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків).
У складі тендерної пропозиції ТОВ «БРАЗЕРС ЕНД ІМІДЖ ГРУП» надано рекомендаційний лист, довідку про наявність виконання аналогічного договору та договори, ще підтверджують наявність досвіду з організації культурно – митецьких заходів аналогічних за тематикою (спрямуванням), кількістю локацій, організації концертних програм з участю артистів з урахуванням виконання побутових та технічних райдерів. Тобто, на підтвердження зазначеної інформації у довідці про наявність виконання аналогічного договору учасником не надано відповідного документального підтвердження.
Отже, Замовником під час проведення даної закупівлі принцип недискримінації визначений ст. 3 Закону не порушено та відповідно пропозицію учасника у даній частині правомірною відхиллено відповідно до умов тендерної документації та Закону (ст.30), а тому вимога у даній частині не підлягає задоволенню.
3. Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція складається зокрема з Кошторису витрат щодо кожної позиції Додатку 3 до цієї тендерної документації із зазначенням вартості з урахуванням усіх податків та зборів.
Пунктом 1.5.2. Додатку 3 до тендерної документації Замовником визначено наступне:
« 1.5.2. Перелік вимог для до технічного оснащення локацій заходу
Об’єкт послуг складається з організації та проведення культурно-мистецьких заходів, що є предметом закупівлі, має множинний характер та складається з певних груп, які зумовлені певною окремою метою та завданням окремого фестивалю, серед яких, зокрема, але не виключно: група організаційно-творчих питань, організаційно-рекламних та організаційно-фінансових питань.
Організатор повинен надати послуги з організації заходів відповідно до їх технічних, якісних та кількісних характеристик, зазначених у цій специфікації.»Враховуючи вище викладене, локації не є окремою позицією/групою надання послуг, оскільки включають у себе множинний характер послуг які надаються під час організації певного заходу за різними локаціями та включають в себе відмінний спектр послуг. Оскільки учасником надано кошторис витрат у вигляді загальних сум витрати по локаціях без урахування витрат щодо кожної позиції Додатку 3 до тендерної документації,тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню згідно ст. 30 Закону.
Крім того, тендерним комітетом при повторному розгляді вимоги замовника, встановлено не відповідності тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації, що задокументовано протоколом №46 від 12.09.2019р.
Підсумовуючи вище викладене Замовником не порушено жодних вимог законодавства у сфері публічних закупівель під час здійснення даних торгів.
1.Згідно ч. 2 ст. 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
Частиною 1 статті 10 Закону передбачено, що Замовник оприлюднює інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення.
Отже, враховуючи вище зазначене Замовником у відповідності до вимог ч. 4 ст. 28, ч. 2 ст. 30 та ч. 1 ст. 10 оприлюднено інформацію про відхилення тендерної пропозиції у формі, що відповідає вимогам законодавства, а тому вимога у даній частині не підлягає задоволенню.
2. Пунктом 3 додатку 1 до тендерної документації передбачено, що для підтвердження зазначеної у довідці (про досвід виконання аналогійного договору) інформації учасник повинен надати сканований договір щодо надання аналогічних Послуг та сканований відгук (виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків).
У складі тендерної пропозиції ТОВ «БРАЗЕРС ЕНД ІМІДЖ ГРУП» надано рекомендаційний лист, довідку про наявність виконання аналогічного договору та договори, ще підтверджують наявність досвіду з організації культурно – митецьких заходів аналогічних за тематикою (спрямуванням), кількістю локацій, організації концертних програм з участю артистів з урахуванням виконання побутових та технічних райдерів. Тобто, на підтвердження зазначеної інформації у довідці про наявність виконання аналогічного договору учасником не надано відповідного документального підтвердження.
Отже, Замовником під час проведення даної закупівлі принцип недискримінації визначений ст. 3 Закону не порушено та відповідно пропозицію учасника у даній частині правомірною відхиллено відповідно до умов тендерної документації та Закону (ст.30), а тому вимога у даній частині не підлягає задоволенню.
3. Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція складається зокрема з Кошторису витрат щодо кожної позиції Додатку 3 до цієї тендерної документації із зазначенням вартості з урахуванням усіх податків та зборів.
Пунктом 1.5.2. Додатку 3 до тендерної документації Замовником визначено наступне:
« 1.5.2. Перелік вимог для до технічного оснащення локацій заходу
Об’єкт послуг складається з організації та проведення культурно-мистецьких заходів, що є предметом закупівлі, має множинний характер та складається з певних груп, які зумовлені певною окремою метою та завданням окремого фестивалю, серед яких, зокрема, але не виключно: група організаційно-творчих питань, організаційно-рекламних та організаційно-фінансових питань.
Організатор повинен надати послуги з організації заходів відповідно до їх технічних, якісних та кількісних характеристик, зазначених у цій специфікації.»Враховуючи вище викладене, локації не є окремою позицією/групою надання послуг, оскільки включають у себе множинний характер послуг які надаються під час організації певного заходу за різними локаціями та включають в себе відмінний спектр послуг. Оскільки учасником надано кошторис витрат у вигляді загальних сум витрати по локаціях без урахування витрат щодо кожної позиції Додатку 3 до тендерної документації,тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню згідно ст. 30 Закону.
Крім того, тендерним комітетом при повторному розгляді вимоги замовника, встановлено не відповідності тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації, що задокументовано протоколом №46 від 12.09.2019р.
Підсумовуючи вище викладене Замовником не порушено жодних вимог законодавства у сфері публічних закупівель під час здійснення даних торгів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 14:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БРАЗЕРС ЕНД ІМІДЖ ГРУП" |
1 295 000,00
UAH з ПДВ
|
1 274 375,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Євромедіа Компані |
1 316 160,00
UAH з ПДВ
|
1 294 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІ АЙ ПІ СЕРВІС ГРУП" |
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БРАЗЕРС ЕНД ІМІДЖ ГРУП" #37855238 |
Відхилено |
1 274 375,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2019 18:23
|
ТОВ Євромедіа Компані #32828435 |
Переможець |
1 294 990,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2019 18:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2019 12:46
|
Договір 20 09 19 Євромедіа.pdf | укладений |
20 вересня 2019 12:45
|