Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво котельні Попівського сільського будинку культури Наталинської сільської ради розташованого за адресою: вул. Паркова, 8, с. Попівка, Красноградський район, Харківська область (ДК 021:2015 – 45210000-2 – Будівництво будівель)
Очікувана вартість
4 519 130,20 UAH
UA-2019-08-22-002832-c 98bb0cbecb9a496ebc524d8fb177f9a0
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Євгенівна Литовка

+380574476258 natalyncilrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАТАЛИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 24288081
Місцезнаходження: 63343, Україна , Харківська обл., Красноградський район, с. Наталине, вул. І. Сенченка, буд. 89
Контактна особа: Ольга Євгенівна Литовка
+380574476258
natalyncilrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2019 16:00
Початок аукціону: 10 вересня 2019 15:57
Очікувана вартість: 4 519 130,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 595,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво котельні Попівського сільського будинку культури Наталинської сільської ради розташованого за адресою: вул. Паркова, 8, с. Попівка, Красноградський район, Харківська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63344, Україна, Харківська область, Красноградський район, с. Попівка, вул. Паркова, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконаний обсяг робіт здійснюються на підставі акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2019 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 16:45
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf
22 серпня 2019 16:44
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-25-000012 ● 42ec9d08ed9f40488894baf697cd45df
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 вересня 2019 14:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

23.09.2019 № 230
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель
Північно-східного офісу Держаудитслужби Жеребцова Е.
від 23.09.2019 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 23.09.2019 № 230

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

7 UA-2019-08-22-002832-c 22.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Едгар ЖЕРЕБЦОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень: виключний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій встановлено ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі". При цьому Законом не передбачено можливості відхилення тендерної пропозиції учасника після визнання його переможцем процедури закупівлі з підстави невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації чи то невідповідності учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Відтак у Замовника відсутня можливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

2019-10-02 13:04:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 17 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2019 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА" 4 512 750,00
UAH з ПДВ
4 107 296,40
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЄВРОБУД" 4 518 000,00
UAH з ПДВ
4 200 228,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2019 14:03
Електронний підпис
20 вересня 2019 13:57
Довідка МВД Цомах С.М..pdf
20 вересня 2019 13:57
Довідка ДФС ТОВ Авєга.pdf
09 вересня 2019 13:14
Електронний підпис
09 вересня 2019 13:13
15145 АВЄГА p7s.zip
09 вересня 2019 13:13
Заява учасника.pdf

Публічні документи

09 вересня 2019 13:20
Електронний підпис
09 вересня 2019 13:15
інші_документи.pdf
09 вересня 2019 13:15
форма_заява_учасника.pdf
09 вересня 2019 13:15
лист-згода_з_договором.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА"

ПП "ЄВРОБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА"
#25609676
Переможець 4 107 296,40
UAH з ПДВ
16 вересня 2019 17:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2019 17:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА"
#25609676
4 107 296,40
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 02 жовтня 2019 13:08
Коментар щодо відміни: Торги відмінено на виконання абз. 3 частини першої ст. 31 Закону у зв'язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
02 жовтня 2019 13:08
Електронний підпис
02 жовтня 2019 13:07
Протокол відміни торгів.PDF