Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Холодильники для служби крові HAIER HXC-158 (або еквівалент)
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2019-08-22-002776-c e048a1fc3ee94afebd4e7a950e8168ef
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альона Артюхова

+380963125380 spk_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНА УСТАНОВА "СТАНЦІЯ ПЕРЕЛИВАННЯ КРОВІ М. МАРІУПОЛЯ"
Код ЄДРПОУ: 05492367
Місцезнаходження: 87547, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, ВУЛИЦЯ ТРОЇЦЬКА, будинок 48
Контактна особа: Альона Артюхова
+380963125380
spk_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 29 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 09 вересня 2019 14:01
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Холодильники для служби крові HAIER HXC-158 (або еквівалент) (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87547, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Троїцька, буд. 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати ЗАМОВНИКОМ вартості кожної поставленої партії Товару по безготівковому розрахунку протягом 30 календарних днів з моменту одержання Товару за цінами згідно видаткових накладних при наявності коштів на рахунку ЗАМОВНИКА. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 серпня 2019 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2019 15:10
Додаток 3.docx
30 серпня 2019 15:10
Перелік змін, що вносяться до тендерної документації.docx
22 серпня 2019 16:34
Додаток 6.docx
22 серпня 2019 16:34
Додаток 4.docx
22 серпня 2019 16:34
Додаток 1.docx
22 серпня 2019 16:34
Додаток 2.docx
22 серпня 2019 16:34
Додаток 5.docx
22 серпня 2019 16:34
Тендерна документація.docx
30 серпня 2019 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2019 15:10
Додаток 3.docx
22 серпня 2019 16:34
Додаток 3.docx
30 серпня 2019 15:10
Перелік змін, що вносяться до тендерної документації.docx
22 серпня 2019 16:34
Додаток 6.docx
22 серпня 2019 16:34
Додаток 4.docx
22 серпня 2019 16:34
Додаток 1.docx
22 серпня 2019 16:34
Додаток 2.docx
22 серпня 2019 16:34
Додаток 5.docx
22 серпня 2019 16:34
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП, визначення його ціни та назви товару (ТМ)?
Дата подання: 23 серпня 2019 10:12
Дата відповіді: 27 серпня 2019 16:35
1) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
1) У Додатку 1 до Тендерної документації наведена форма «Тендерна пропозиція», в якій необхідно заповнити таблицю та вказати назву предмету закупівлі згідно документів виробника, виробника та країну походження товару, таким чином Учасник зобов’язаний вказувати конкретну торгову марку та модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях.
2) Згідно пп. 1.5.1 п. 5 розділу I Тендерної документації «Вітчизняні та іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах», а згідно пп. 5.1.2 п. 1 розділу V Тендерної документації «Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ)».
Будь ласка, ознайомтеся уважно з Тендерною документацією до закупівлі.
МТВ
Дата подання: 28 серпня 2019 16:52
Дата відповіді: 30 серпня 2019 14:54
Додаток з , п.1 Загальних вимог до товару містить таку вимогу: Запропоновані товари повинні бути зареєстровані в МОЗ України або дозволені для введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) відповідно до законодавства. Ця вимога засвідчується: - завіреною копією Свідоцтва про державну реєстрацію медичної техніки з додатками до цих Свідоцтв, що свідчить про наявність медичної техніки в Державному реєстрі медичної техніки та виробів медичного призначення, або - завіреною копією декларації або копії документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) техніки за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту. Питання: чи повинно обладнання мати Сертифікат чи Декларацію про відповідність Технічному регламенту , щодо МЕДИЧНИХ ВИРОБІВ (Постанови Кабінету Міністрів України від 02.10.2013. № 753)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Так, обладнання повинно мати Сертифікат чи Декларацію про відповідність Технічному регламенту саме щодо медичних виробів, так як холодильники, які закуповуються, будуть використовуватися виключно в медичних цілях для зберігання компонентів крові (згідно п. 10 Додатку 2 Постанови Кабінету міністрів України від 02.10.2013 року № 753 " Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів" "Усі неінвазивні медичні вироби, призначені для переливання або зберігання крові, рідин і тканин тіла, а також рідин або газів з метою подальшої інфузії, застосування або введення в організм, відносяться до класу IIа, якщо вони призначені для зберігання або переливання крові чи інших рідин тіла або для зберігання органів, частин органів або тканин організму."). Необхідні зміни внесені до Тендерної документації до закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕДУМ" 347 750,00
UAH з ПДВ
347 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗЕНЬКОВИЧ МАКСИМ МИХАЙЛОВИЧ" 350 000,00
UAH з ПДВ
350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛЕДУМ"

ФОП "ЗЕНЬКОВИЧ МАКСИМ МИХАЙЛОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛЕДУМ"
#21869802
Переможець 347 750,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 15:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2019 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕДУМ"
#21869802
347 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:34
Електронний підпис укладений
23 вересня 2019 13:59
Договір.PDF укладений
23 вересня 2019 13:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 347 750,00
UAH (в тому числі ПДВ 22 750,00 UAH)