Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 - 09130000-9 – Нафта і дистиляти (паливо дизельне підвищеної якості – Євро (бланками-дозволами))
Очікувана вартість
893 700,00 UAH
UA-2019-08-22-002716-c ● 2d9270abdcb34d0bbde0667a6fb6c940
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Автобаза Управління справами Апарату Верховної Ради України |
Код ЄДРПОУ: | 05907124 |
Місцезнаходження: | 01133, Україна , Київська обл., Київ, вул. Євгена Коновальця, 24 |
Контактна особа: |
Сергій Володимирович Пятов +380445299479 pyatov_sv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 серпня 2019 16:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 серпня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 вересня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 10 вересня 2019 11:35 |
Очікувана вартість: | 893 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 468,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 26811 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30000 літр
Нафта і дистиляти (паливо дизельне підвищеної якості – Євро (бланками-дозволами))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01133, Україна, Київська область, Київ, вул. Євгена Коновальця, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 вересня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 1. Форма оплати – безготівковий розрахунок. 2. Розрахунки здійснюються на умовах відстрочення платежу протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлену продукцію здійснюється протягом 30 банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на свій реєстраційний рахунок. 3. Розрахунок за поставлені бланк-дозволи здійснюється Замовником у гривнях, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника. 4. Розрахунки здійснюється за фактично отримані бланк-дозволи на підставі належним чином оформлених видаткових накладних Постачальника. Джерело фінансування - бюджетні кошти. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 серпня 2019 16:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 серпня 2019 16:22 |
Тендерна_документація_Нафта і дистиляти (09130000-9).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-22-002716-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
скарга на дії замовника
Повідомляємо, що в тендері – процедурі закупівлі код ДК 021:2015 - 09130000-9 – Нафта і дистиляти (паливо дизельне підвищеної якості – Євро (бланками-дозволами)) (далі за текстом-Торги) права та законні інтереси в розумінні ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-за текстом-Закон). права та законні інтереси ТОВ «ВОГ КАРД» були порушені на підставі нижчевикладеного.
Через незаконний розгляд тендерної пропозиції ПП "ОККО КОНТРАКТ" який був визначений як переможець Торгів, пропозиція нашого Товариства не була розглянута у належний спосіб та у Законодавчому порядку.
Однак, тендерна пропозиція ТОВ «ВОГ КАРД» хоч і відповідає усім вимогам Замовника Торгів, не була визначена переможною у даному тендері.
Разом з тим, ПП "ОККО КОНТРАКТ" (учасник Торгів-переможець) не виконав всі вимоги Замовника Торгів для надання підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям установленим ст. 16 Закону, відсутності підстав для відмови йому в участі у Торгах згідно з ст.17 Закону та умовами Тендерної Документації, також і здійснив численні порушення в частині невідповідності його тендерної пропозиції відповідно до умов Тендерної Документації.
Окрім численної кількості невідповідностей в пропозиції ПП "ОККО КОНТРАКТ" звертаємо Вашу увагу на наступне.
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну*, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, інших документів відповідно до вимог документації та додатків до документації.
1. Відповідно до п. 1 Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами датована або датовані не раніше 10 днів до кінцевої дати подання тендерної пропозиції.
У складі тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» надано довідку видану банком «ING БАНК УКРАЇНА» від 04.09.2019 р. № 1726 про відсутність простроченої заборгованості за кредитами та довідку видану АБ «УКРГАЗБАНК» від 03.09.2019 № 9025-290/1277/2019 про відсутність простроченої заборгованості по кредитах.
Відповідно до Порядку обліку заборгованості, в тому числі простроченої, перед державою за кредитами, залученими державою або під державні гарантії, бюджетними позичками/фінансовою допомогою, наданими Міністерством фінансів у 1993-1998 роках, нарахування пені та списання безнадійної заборгованості визначено наступні терміни:
- заборгованість за кредитом, бюджетною позичкою/фінансовою допомогою - зобов'язання перед державою, що виникають у суб'єкта господарювання, який отримав кредит, залучений державою або під державні гарантії, бюджетну позичку/фінансову допомогу на умовах, визначених кредитною (субкредитною) угодою, угодою про надання бюджетної позички/фінансової допомоги;
- прострочена заборгованість за кредитом - заборгованість боржника перед державою за кредитом (у тому числі за основним боргом, відсотками, платою за надання державних гарантій, кредитів тощо), не погашена у строк, визначений кредитною (субкредитною) угодою.
Таким чином, чинним законодавством розділяються поняття заборгованість за кредитом та прострочена заборгованість за кредитом.
Зважаючи на викладене вище, ПІІ "ОККО КОНТРАКТ" у складі тендерної пропозиції не надано довідок з усіх обслуговуючих банків, де відкрито рахунки, саме про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами.
Такої ж думки притримується і постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення від 18.04.2019 № 4783-р/пк-пз, рішення від 01.07.2019 № 8633-р/пк-пз).
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ПІІ "ОККО КОНТРАКТ" не відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
2. Відповідно до п.п. 7.7. п. 7 Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається ліцензія на право здійснення роздрібної торгівлі пальним, видана Учаснику, яка діє станом на дату кінцевого строку подання тендерної пропозиції, а у разі відсутності такої ліцензії, оформленої на паперовому носії, – дублікат або копію рішення органу ліцензування про видачу відповідної ліцензії, або довідку (довільної форми) про наявність відповідної ліцензії, котра міститиме посилання на відкритий (вільний у доступі) реєстр, який містить відомості про ліцензіатів роздрібної торгівлі пальним.
Відповідно до п.3 приміток Додатку 1 до тендерної документації, у випадку відсутності у учасника будь-якого документу, передбаченого вимогами цієї документації, такий учасник обов’язково подає окрему довідку з обґрунтуванням відсутності такого документу з посиланням на відповідні норми актів чинного законодавства.
У складі тендерної пропозиції ПІІ "ОККО КОНТРАКТ" надано ліцензії на право здійснення роздрібної торгівлі пальним, що видані ТОВ «ОККО-СХІД» та ТОВ «ОККО-РІТЕЙЛ», що не є Учасниками процедури закупівлі у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
ПІІ "ОККО КОНТРАКТ" у складі тендерної пропозиції також надано довідку «Лист про наявність ліцензії» якій ПП «ОККО КОНТРАКТ» повідомляє, що має ліцензію на оптову торгівлю пальним.
При цьому, даний лист не містить жодного обґрунтування щодо відсутності ліцензії на роздрібну торгівлю пальним.
При цьому, тендерна пропозиція ПП "ОККО КОНТРАКТ" не містить окремої довідки з обґрунтуванням відсутності документу, передбаченого вимогами цієї документації, зокрема ліцензії на право здійснення роздрібної торгівлі пальним, видана Учаснику, що не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
Таким чином, тендерна пропозиція ПП "ОККО КОНТРАКТ" не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхилена на підставі ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
При цьому Замовник Тендеру допустив критичне порушення законодавства, допустивши ПП "ОККО КОНТРАКТ" до визначення переможця Торгів, та не відхилив його Тендерну Пропозицію як таку, що не відповідає умовам Тендерної Документації (ч.4).
Якби Замовник відхилив неправомірну пропозицію поточного «переможця» торгів, а також тендерну пропозицію ТОВ «МАНГО-ГРУП», пропозиція якого також не відповідає умовам тендерної документації, ТОВ «ВОГ КАРД» мало бути визначене переможцем Торгів, а невизнання нашої компанії переможцем Торгів та не визнання нашої пропозиції за результатом її розгляду є порушення наших прав та законних інтересів, які мають бути встановлені у законному порядку.
Керуючись нормами статті 18 Закону, Конституцією України, ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та інш. нормативними актами УКРАЇНИ,
ПРОСИМО АМКУ:
1) перевірити тендерну пропозиції ПП "ОККО КОНТРАКТ" щодо відповідності вимогам Замовника Торгів для усунення дискримінації та порушення принципів здійснення закупівель, що підпорядковуються ЗАКОНУ
2) зобов’язати Замовника Торгів скасувати рішення про визначення переможця Торгів - ПП "ОККО КОНТРАКТ" та
3) визначити ТОВ «ВОГ КАРД» переможцем Торгів.
Розгорнути
Згорнути
Через незаконний розгляд тендерної пропозиції ПП "ОККО КОНТРАКТ" який був визначений як переможець Торгів, пропозиція нашого Товариства не була розглянута у належний спосіб та у Законодавчому порядку.
Однак, тендерна пропозиція ТОВ «ВОГ КАРД» хоч і відповідає усім вимогам Замовника Торгів, не була визначена переможною у даному тендері.
Разом з тим, ПП "ОККО КОНТРАКТ" (учасник Торгів-переможець) не виконав всі вимоги Замовника Торгів для надання підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям установленим ст. 16 Закону, відсутності підстав для відмови йому в участі у Торгах згідно з ст.17 Закону та умовами Тендерної Документації, також і здійснив численні порушення в частині невідповідності його тендерної пропозиції відповідно до умов Тендерної Документації.
Окрім численної кількості невідповідностей в пропозиції ПП "ОККО КОНТРАКТ" звертаємо Вашу увагу на наступне.
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну*, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, інших документів відповідно до вимог документації та додатків до документації.
1. Відповідно до п. 1 Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами датована або датовані не раніше 10 днів до кінцевої дати подання тендерної пропозиції.
У складі тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» надано довідку видану банком «ING БАНК УКРАЇНА» від 04.09.2019 р. № 1726 про відсутність простроченої заборгованості за кредитами та довідку видану АБ «УКРГАЗБАНК» від 03.09.2019 № 9025-290/1277/2019 про відсутність простроченої заборгованості по кредитах.
Відповідно до Порядку обліку заборгованості, в тому числі простроченої, перед державою за кредитами, залученими державою або під державні гарантії, бюджетними позичками/фінансовою допомогою, наданими Міністерством фінансів у 1993-1998 роках, нарахування пені та списання безнадійної заборгованості визначено наступні терміни:
- заборгованість за кредитом, бюджетною позичкою/фінансовою допомогою - зобов'язання перед державою, що виникають у суб'єкта господарювання, який отримав кредит, залучений державою або під державні гарантії, бюджетну позичку/фінансову допомогу на умовах, визначених кредитною (субкредитною) угодою, угодою про надання бюджетної позички/фінансової допомоги;
- прострочена заборгованість за кредитом - заборгованість боржника перед державою за кредитом (у тому числі за основним боргом, відсотками, платою за надання державних гарантій, кредитів тощо), не погашена у строк, визначений кредитною (субкредитною) угодою.
Таким чином, чинним законодавством розділяються поняття заборгованість за кредитом та прострочена заборгованість за кредитом.
Зважаючи на викладене вище, ПІІ "ОККО КОНТРАКТ" у складі тендерної пропозиції не надано довідок з усіх обслуговуючих банків, де відкрито рахунки, саме про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами.
Такої ж думки притримується і постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення від 18.04.2019 № 4783-р/пк-пз, рішення від 01.07.2019 № 8633-р/пк-пз).
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ПІІ "ОККО КОНТРАКТ" не відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
2. Відповідно до п.п. 7.7. п. 7 Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається ліцензія на право здійснення роздрібної торгівлі пальним, видана Учаснику, яка діє станом на дату кінцевого строку подання тендерної пропозиції, а у разі відсутності такої ліцензії, оформленої на паперовому носії, – дублікат або копію рішення органу ліцензування про видачу відповідної ліцензії, або довідку (довільної форми) про наявність відповідної ліцензії, котра міститиме посилання на відкритий (вільний у доступі) реєстр, який містить відомості про ліцензіатів роздрібної торгівлі пальним.
Відповідно до п.3 приміток Додатку 1 до тендерної документації, у випадку відсутності у учасника будь-якого документу, передбаченого вимогами цієї документації, такий учасник обов’язково подає окрему довідку з обґрунтуванням відсутності такого документу з посиланням на відповідні норми актів чинного законодавства.
У складі тендерної пропозиції ПІІ "ОККО КОНТРАКТ" надано ліцензії на право здійснення роздрібної торгівлі пальним, що видані ТОВ «ОККО-СХІД» та ТОВ «ОККО-РІТЕЙЛ», що не є Учасниками процедури закупівлі у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
ПІІ "ОККО КОНТРАКТ" у складі тендерної пропозиції також надано довідку «Лист про наявність ліцензії» якій ПП «ОККО КОНТРАКТ» повідомляє, що має ліцензію на оптову торгівлю пальним.
При цьому, даний лист не містить жодного обґрунтування щодо відсутності ліцензії на роздрібну торгівлю пальним.
При цьому, тендерна пропозиція ПП "ОККО КОНТРАКТ" не містить окремої довідки з обґрунтуванням відсутності документу, передбаченого вимогами цієї документації, зокрема ліцензії на право здійснення роздрібної торгівлі пальним, видана Учаснику, що не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
Таким чином, тендерна пропозиція ПП "ОККО КОНТРАКТ" не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхилена на підставі ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
При цьому Замовник Тендеру допустив критичне порушення законодавства, допустивши ПП "ОККО КОНТРАКТ" до визначення переможця Торгів, та не відхилив його Тендерну Пропозицію як таку, що не відповідає умовам Тендерної Документації (ч.4).
Якби Замовник відхилив неправомірну пропозицію поточного «переможця» торгів, а також тендерну пропозицію ТОВ «МАНГО-ГРУП», пропозиція якого також не відповідає умовам тендерної документації, ТОВ «ВОГ КАРД» мало бути визначене переможцем Торгів, а невизнання нашої компанії переможцем Торгів та не визнання нашої пропозиції за результатом її розгляду є порушення наших прав та законних інтересів, які мають бути встановлені у законному порядку.
Керуючись нормами статті 18 Закону, Конституцією України, ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та інш. нормативними актами УКРАЇНИ,
ПРОСИМО АМКУ:
1) перевірити тендерну пропозиції ПП "ОККО КОНТРАКТ" щодо відповідності вимогам Замовника Торгів для усунення дискримінації та порушення принципів здійснення закупівель, що підпорядковуються ЗАКОНУ
2) зобов’язати Замовника Торгів скасувати рішення про визначення переможця Торгів - ПП "ОККО КОНТРАКТ" та
3) визначити ТОВ «ВОГ КАРД» переможцем Торгів.
Скасована
Дата: 27 вересня 2019 16:59
Причина: помилково надіслана
Номер вимоги: UA-2019-08-22-002716-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 30 жовтня 2019 15:47
Незаконне і дискримінаційне рішення Замовника
Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "ВОГ КАРД", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції:
Відповідно до п.7.7 Додатку 1 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати ліцензію на право здійснення роздрібної торгівлі пальним, видана Учаснику, яка діє станом на дату кінцевого строку подання тендерної пропозиції, а у разі відсутності такої ліцензії, оформленої на паперовому носії, – дублікат або копію рішення органу ліцензування про видачу відповідної ліцензії, або довідку (довільної форми) про наявність відповідної ліцензії, котра міститиме посилання на відкритий (вільний у доступі) реєстр, який містить відомості про ліцензіатів роздрібної торгівлі пальним.
Звертаємо увагу, що така ліцензія на роздрібну торгівлю пальним повинна бути видання Учаснику, положення тендерної документації не містить ніяких виключень, які дозволяли б надавати інших документ або пояснення про відсутність такого документу. У складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ "ВОГ КАРД" відсутня ліцензія на право здійснення роздрібної торгівлі пальним, яка видання ТОВ "ВОГ КАРД".
Наголошуємо, що у рамках даної закупівлі вище наведене положення, а саме відсутність ліцензії на право роздрібної торгівля пальним на АЗС у складі тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ», оскаржувалося учасником-переможцем ТОВ "ВОГ КАРД". Відповідно до рішення постійно діючої Адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №15022-р/пк-пз від 18.10.2019 відсутність ліцензії на право здійснення саме роздрібної торгівлі пальним, виданої Учаснику, яка діє станом на дату кінцевого строку подання Пропозиції, а у разі відсутності такої ліцензії, оформленої на паперовому носії, – дублікат або копію рішення органу ліцензування про видачу відповідної ліцензії, або довідку (довільної форми) про наявність відповідної ліцензії, котра міститиме посилання на відкритий (вільний у доступі) реєстр, який містить відомості про ліцензіатів роздрібної торгівлі пальним є невідповідністю умовам тендерної документації. Замовника було зобов’язано відхилити таку тендерну пропозицію на цій підставі
Повідомляємо, що основними принципами здійснення закупівель є :
законність
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
Визнавши учасника ТОВ "ВОГ КАРД" переможцем закупівлі Замовником було порушено вище наведенні принципи здійснення закупівель. На підставі вище викладеного вимагаємо скасувати рішення Замовника про визнання учасника ТОВ "ВОГ КАРД" переможцем торгів на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також на підставі вище згаданого рішенням постійно діючої Адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
У разі, якщо Замовника не вчинить дії, які усунуть допущене порушення законодавства, ми ПП «ОККО КОНТРАКТ» будемо звертатися до постійно діючої Адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з оскарження рішення Замовника про визнання учасника ТОВ "ВОГ КАРД" переможцем торгів.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції:
Відповідно до п.7.7 Додатку 1 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати ліцензію на право здійснення роздрібної торгівлі пальним, видана Учаснику, яка діє станом на дату кінцевого строку подання тендерної пропозиції, а у разі відсутності такої ліцензії, оформленої на паперовому носії, – дублікат або копію рішення органу ліцензування про видачу відповідної ліцензії, або довідку (довільної форми) про наявність відповідної ліцензії, котра міститиме посилання на відкритий (вільний у доступі) реєстр, який містить відомості про ліцензіатів роздрібної торгівлі пальним.
Звертаємо увагу, що така ліцензія на роздрібну торгівлю пальним повинна бути видання Учаснику, положення тендерної документації не містить ніяких виключень, які дозволяли б надавати інших документ або пояснення про відсутність такого документу. У складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ "ВОГ КАРД" відсутня ліцензія на право здійснення роздрібної торгівлі пальним, яка видання ТОВ "ВОГ КАРД".
Наголошуємо, що у рамках даної закупівлі вище наведене положення, а саме відсутність ліцензії на право роздрібної торгівля пальним на АЗС у складі тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ», оскаржувалося учасником-переможцем ТОВ "ВОГ КАРД". Відповідно до рішення постійно діючої Адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №15022-р/пк-пз від 18.10.2019 відсутність ліцензії на право здійснення саме роздрібної торгівлі пальним, виданої Учаснику, яка діє станом на дату кінцевого строку подання Пропозиції, а у разі відсутності такої ліцензії, оформленої на паперовому носії, – дублікат або копію рішення органу ліцензування про видачу відповідної ліцензії, або довідку (довільної форми) про наявність відповідної ліцензії, котра міститиме посилання на відкритий (вільний у доступі) реєстр, який містить відомості про ліцензіатів роздрібної торгівлі пальним є невідповідністю умовам тендерної документації. Замовника було зобов’язано відхилити таку тендерну пропозицію на цій підставі
Повідомляємо, що основними принципами здійснення закупівель є :
законність
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
Визнавши учасника ТОВ "ВОГ КАРД" переможцем закупівлі Замовником було порушено вище наведенні принципи здійснення закупівель. На підставі вище викладеного вимагаємо скасувати рішення Замовника про визнання учасника ТОВ "ВОГ КАРД" переможцем торгів на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також на підставі вище згаданого рішенням постійно діючої Адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
У разі, якщо Замовника не вчинить дії, які усунуть допущене порушення законодавства, ми ПП «ОККО КОНТРАКТ» будемо звертатися до постійно діючої Адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з оскарження рішення Замовника про визнання учасника ТОВ "ВОГ КАРД" переможцем торгів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 листопада 2019 14:38
Доброго дня.
Шановний Учаснику.
В поданій вимозі Ви акцентуєте увагу Замовника на тій обставині, що у складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВОГ КАРД» відсутня ліцензія на право здійснення роздрібної торгівлі пальним, котру видано Учаснику.
Поряд з тим, Товариство з обмеженою відповідальністю «ВОГ КАРД», у складі тендерної пропозиції, надало довідку пояснення щодо ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним №06/09-29 від 06.09.2019 року, в якій, з посиланням на відповідні норми актів чинного законодавства, Учасник обґрунтовує, що отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним для ТОВ «ВОГ КАРД» чинним законодавством України не передбачено.
Таким чином, ТОВ «ВОГ КАРД», шляхом надання такої довідки пояснення, виконав вимоги п. 3 Приміток, Додатку 1 до Тендерної документації Замовника, яким визначено, що у випадку відсутності у Учасника будь-якого документу, передбаченого вимогами цієї документації, такий учасник обов’язково подає окрему довідку з обґрунтуванням відсутності такого документу з посиланням на відповідні норми актів чинного законодавства.
Тобто, даний Учасник вчинив дії, котрі, в свою чергу, не були вчиненими іншими Учасниками цієї процедури закупівлі.
При цьому, п. 3 Приміток, Додатку 1 до Тендерної документації Замовника визначає, що надання окремої довідки щодо відсутності певного документу не вважатиметься підставою, котра однозначно звільняє Учасника від обов'язку надання такого документу. В такому випадку Тендерний комітет Замовника прийматиме відповідне рішення в частині відповідності/невідповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації з урахуванням сутності підстав ненадання відповідного документу і їх взаємозв'язку з положеннями актів чинного законодавства.
З огляду на зазначену вище обставину, тендерним комітетом Замовника було прийнято окреме рішення про відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ВОГ КАРД» умовам тендерної документації з урахуванням сутності підстав ненадання ліцензії на право здійснення роздрібної торгівлі пальним і їх взаємозв'язку з положеннями актів чинного законодавства.
Разом з тим, у відповідності до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.10.2019р. № 15022, прийнятого за результатами розгляду скарги ТОВ «ВОГ КАРД» від 27.09.2019 № UA-2019-08-22-002716-c.b2, – Замовника зобов’язано скасувати прийняте рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ПП «ОККО КОНТРАКТ» за тих підстав, що у складі пропозиції даного Учасника відсутня ліцензія на право здійснення роздрібної торгівлі пальним, виданої Учаснику, а Учасником, в свою чергу, не подано листа-пояснення з обґрунтуванням відсутності ліцензії на право здійснення роздрібної торгівлі пальним з посиланням на відповідні норми актів чинного законодавства.
На підставі викладеного Вище повідомляємо про відсутність законних підстав для перегляду Замовником власного рішення за вимогою ПП «ОККО КОНТРАКТ».
Шановний Учаснику.
В поданій вимозі Ви акцентуєте увагу Замовника на тій обставині, що у складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВОГ КАРД» відсутня ліцензія на право здійснення роздрібної торгівлі пальним, котру видано Учаснику.
Поряд з тим, Товариство з обмеженою відповідальністю «ВОГ КАРД», у складі тендерної пропозиції, надало довідку пояснення щодо ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним №06/09-29 від 06.09.2019 року, в якій, з посиланням на відповідні норми актів чинного законодавства, Учасник обґрунтовує, що отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним для ТОВ «ВОГ КАРД» чинним законодавством України не передбачено.
Таким чином, ТОВ «ВОГ КАРД», шляхом надання такої довідки пояснення, виконав вимоги п. 3 Приміток, Додатку 1 до Тендерної документації Замовника, яким визначено, що у випадку відсутності у Учасника будь-якого документу, передбаченого вимогами цієї документації, такий учасник обов’язково подає окрему довідку з обґрунтуванням відсутності такого документу з посиланням на відповідні норми актів чинного законодавства.
Тобто, даний Учасник вчинив дії, котрі, в свою чергу, не були вчиненими іншими Учасниками цієї процедури закупівлі.
При цьому, п. 3 Приміток, Додатку 1 до Тендерної документації Замовника визначає, що надання окремої довідки щодо відсутності певного документу не вважатиметься підставою, котра однозначно звільняє Учасника від обов'язку надання такого документу. В такому випадку Тендерний комітет Замовника прийматиме відповідне рішення в частині відповідності/невідповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації з урахуванням сутності підстав ненадання відповідного документу і їх взаємозв'язку з положеннями актів чинного законодавства.
З огляду на зазначену вище обставину, тендерним комітетом Замовника було прийнято окреме рішення про відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ВОГ КАРД» умовам тендерної документації з урахуванням сутності підстав ненадання ліцензії на право здійснення роздрібної торгівлі пальним і їх взаємозв'язку з положеннями актів чинного законодавства.
Разом з тим, у відповідності до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.10.2019р. № 15022, прийнятого за результатами розгляду скарги ТОВ «ВОГ КАРД» від 27.09.2019 № UA-2019-08-22-002716-c.b2, – Замовника зобов’язано скасувати прийняте рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ПП «ОККО КОНТРАКТ» за тих підстав, що у складі пропозиції даного Учасника відсутня ліцензія на право здійснення роздрібної торгівлі пальним, виданої Учаснику, а Учасником, в свою чергу, не подано листа-пояснення з обґрунтуванням відсутності ліцензії на право здійснення роздрібної торгівлі пальним з посиланням на відповідні норми актів чинного законодавства.
На підставі викладеного Вище повідомляємо про відсутність законних підстав для перегляду Замовником власного рішення за вимогою ПП «ОККО КОНТРАКТ».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-08-22-002716-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 27 вересня 2019 17:42
Дата подання: 27 вересня 2019 17:42
скарга
Повідомляємо, що в тендері – процедурі закупівлі код ДК 021:2015 - 09130000-9 – Нафта і дистиляти (паливо дизельне підвищеної якості – Євро (бланками-дозволами)) (далі за текстом-Торги) права та законні інтереси в розумінні ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-за текстом-Закон). права та законні інтереси ТОВ «ВОГ КАРД» були порушені на підставі нижчевикладеного.
Через незаконний розгляд тендерної пропозиції ПП "ОККО КОНТРАКТ" який був визначений як переможець Торгів, пропозиція нашого Товариства не була розглянута у належний спосіб та у Законодавчому порядку.
Однак, тендерна пропозиція ТОВ «ВОГ КАРД» хоч і відповідає усім вимогам Замовника Торгів, не була визначена переможною у даному тендері.
Разом з тим, ПП "ОККО КОНТРАКТ" (учасник Торгів-переможець) не виконав всі вимоги Замовника Торгів для надання підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям установленим ст. 16 Закону, відсутності підстав для відмови йому в участі у Торгах згідно з ст.17 Закону та умовами Тендерної Документації, також і здійснив численні порушення в частині невідповідності його тендерної пропозиції відповідно до умов Тендерної Документації.
Окрім численної кількості невідповідностей в пропозиції ПП "ОККО КОНТРАКТ" звертаємо Вашу увагу на наступне.
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну*, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, інших документів відповідно до вимог документації та додатків до документації.
1. Відповідно до п. 1 Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами датована або датовані не раніше 10 днів до кінцевої дати подання тендерної пропозиції.
У складі тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» надано довідку видану банком «ING БАНК УКРАЇНА» від 04.09.2019 р. № 1726 про відсутність простроченої заборгованості за кредитами та довідку видану АБ «УКРГАЗБАНК» від 03.09.2019 № 9025-290/1277/2019 про відсутність простроченої заборгованості по кредитах.
Відповідно до Порядку обліку заборгованості, в тому числі простроченої, перед державою за кредитами, залученими державою або під державні гарантії, бюджетними позичками/фінансовою допомогою, наданими Міністерством фінансів у 1993-1998 роках, нарахування пені та списання безнадійної заборгованості визначено наступні терміни:
- заборгованість за кредитом, бюджетною позичкою/фінансовою допомогою - зобов'язання перед державою, що виникають у суб'єкта господарювання, який отримав кредит, залучений державою або під державні гарантії, бюджетну позичку/фінансову допомогу на умовах, визначених кредитною (субкредитною) угодою, угодою про надання бюджетної позички/фінансової допомоги;
- прострочена заборгованість за кредитом - заборгованість боржника перед державою за кредитом (у тому числі за основним боргом, відсотками, платою за надання державних гарантій, кредитів тощо), не погашена у строк, визначений кредитною (субкредитною) угодою.
Таким чином, чинним законодавством розділяються поняття заборгованість за кредитом та прострочена заборгованість за кредитом.
Зважаючи на викладене вище, ПІІ "ОККО КОНТРАКТ" у складі тендерної пропозиції не надано довідок з усіх обслуговуючих банків, де відкрито рахунки, саме про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами.
Такої ж думки притримується і постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення від 18.04.2019 № 4783-р/пк-пз, рішення від 01.07.2019 № 8633-р/пк-пз).
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ПІІ "ОККО КОНТРАКТ" не відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
2. Відповідно до п.п. 7.7. п. 7 Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається ліцензія на право здійснення роздрібної торгівлі пальним, видана Учаснику, яка діє станом на дату кінцевого строку подання тендерної пропозиції, а у разі відсутності такої ліцензії, оформленої на паперовому носії, – дублікат або копію рішення органу ліцензування про видачу відповідної ліцензії, або довідку (довільної форми) про наявність відповідної ліцензії, котра міститиме посилання на відкритий (вільний у доступі) реєстр, який містить відомості про ліцензіатів роздрібної торгівлі пальним.
Відповідно до п.3 приміток Додатку 1 до тендерної документації, у випадку відсутності у учасника будь-якого документу, передбаченого вимогами цієї документації, такий учасник обов’язково подає окрему довідку з обґрунтуванням відсутності такого документу з посиланням на відповідні норми актів чинного законодавства.
У складі тендерної пропозиції ПІІ "ОККО КОНТРАКТ" надано ліцензії на право здійснення роздрібної торгівлі пальним, що видані ТОВ «ОККО-СХІД» та ТОВ «ОККО-РІТЕЙЛ», що не є Учасниками процедури закупівлі у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
ПІІ "ОККО КОНТРАКТ" у складі тендерної пропозиції також надано довідку «Лист про наявність ліцензії» якій ПП «ОККО КОНТРАКТ» повідомляє, що має ліцензію на оптову торгівлю пальним.
При цьому, даний лист не містить жодного обґрунтування щодо відсутності ліцензії на роздрібну торгівлю пальним.
При цьому, тендерна пропозиція ПП "ОККО КОНТРАКТ" не містить окремої довідки з обґрунтуванням відсутності документу, передбаченого вимогами цієї документації, зокрема ліцензії на право здійснення роздрібної торгівлі пальним, видана Учаснику, що не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
Таким чином, тендерна пропозиція ПП "ОККО КОНТРАКТ" не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхилена на підставі ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
При цьому Замовник Тендеру допустив критичне порушення законодавства, допустивши ПП "ОККО КОНТРАКТ" до визначення переможця Торгів, та не відхилив його Тендерну Пропозицію як таку, що не відповідає умовам Тендерної Документації (ч.4).
Якби Замовник відхилив неправомірну пропозицію поточного «переможця» торгів, а також тендерну пропозицію ТОВ «МАНГО-ГРУП», пропозиція якого також не відповідає умовам тендерної документації, ТОВ «ВОГ КАРД» мало бути визначене переможцем Торгів, а невизнання нашої компанії переможцем Торгів та не визнання нашої пропозиції за результатом її розгляду є порушення наших прав та законних інтересів, які мають бути встановлені у законному порядку.
Керуючись нормами статті 18 Закону, Конституцією України, ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та інш. нормативними актами УКРАЇНИ,
ПРОСИМО АМКУ:
1) перевірити тендерну пропозиції ПП "ОККО КОНТРАКТ" щодо відповідності вимогам Замовника Торгів для усунення дискримінації та порушення принципів здійснення закупівель, що підпорядковуються ЗАКОНУ
2) зобов’язати Замовника Торгів скасувати рішення про визначення переможця Торгів - ПП "ОККО КОНТРАКТ" та
3) визначити ТОВ «ВОГ КАРД» переможцем Торгів.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 жовтня 2019 20:49
рішення від 01.10.2019 № 13976+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 жовтня 2019 20:49
Інформація про перенесення розгляду Скарги від 27.09.2019 № UA-2019-08-22-002716-c.b2.pdf
Дата публікації: 17 жовтня 2019 23:16
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.10.2019 №15022 .pdf
Дата публікації: 21 жовтня 2019 17:52
рішення від 18.10.2019 №15022 .pdf
Дата публікації: 23 жовтня 2019 23:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ №15022-р/пк-пз від 18.10.2019 виконано Замовником
Дата виконання рішення замовником: 25 жовтня 2019 11:33
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 вересня 2019 12:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
763 200,00
UAH з ПДВ
|
763 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАНГО-ГРУП" |
842 400,00
UAH з ПДВ
|
842 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
892 800,00
UAH з ПДВ
|
892 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Рішення скасоване |
763 200,00
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2019 11:22
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Відхилено |
763 200,00
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2019 11:30
|
ТОВ "МАНГО-ГРУП" #39039648 |
Відхилено |
842 400,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2019 15:38
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" #42264086 |
Переможець |
892 800,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2019 15:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 09:32
|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2019 14:13
|
Договір_№98.pdf | укладений |
13 листопада 2019 14:05
|