Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
CPV - 33110000-4 - Visualization equipment for the needs of medicine, dentistry and veterinary medicine (CT scanner (37618 Full-body CT system)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент охорони здоров'я Луганської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02012651 |
Місцезнаходження: | 93406, Україна , Луганська область обл., Сєвєродонецьк, проспект Центральний, 59 |
Контактна особа: |
Інкелевич Юрій Валентинович 380645221621 zdrav.fin.dep@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Health Care Department of Luhansk Oblast State Administration |
National ID: | 02012651 |
Contact point: |
Yriy Inkelevych 380645221621 zdrav.fin.dep@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 серпня 2019 16:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 вересня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 вересня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 29 жовтня 2019 12:25 |
Очікувана вартість: | 28 577 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 142 886,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 22 серпня 2019 16:06 |
Enquiries until: | 13 вересня 2019 11:00 |
Complaints submission until: | до 19 вересня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 вересня 2019 11:00 |
Information
Estimated total value: | 28 577 300 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 142 887 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості Товару, зазначену в специфікації до Договору, після його отримання та згідно з наданою Постачальником видатковою накладною або у разі необхідності відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на підставі додаткової угоди. Джерела фінансування: місцевий бюджет. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 вересня 2019 16:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 вересня 2019 16:37 |
Перелiк_змiн_до__томограф. на сайт.doc | |
11 вересня 2019 16:37 |
ТД томограф нова редакція на сайт.doc | |
22 серпня 2019 15:53 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ на сайт.docx |
11 вересня 2019 16:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 вересня 2019 16:37 |
Перелiк_змiн_до__томограф. на сайт.doc
|
||||||
11 вересня 2019 16:37 |
ТД томограф нова редакція на сайт.doc
|
||||||
22 серпня 2019 15:53 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ на сайт.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до оголошення, умов тендерної документації та Додатку 4 "Проект договору" строки поставки товару такі:
- При можливості передньої оплати відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» зі змінами та доповненнями – строк поставки товару : протягом 3 (трьох) місяців з моменту одержання Учасником-переможцем попередньої оплати.
- Термін поставки до 16 грудня 2019 року - розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України після його отримання та згідно з наданою Постачальником видатковою накладною.
Зазначення факту чіткої невизначеності стосовно оплати та поставки є недоцільними стосовно факту формування ціни потенційним Учасником, так як Замовником визначена очікувана вартість предмета закупівлі - а потенційний Учасник враховує всі свої поточні витрати пов’язані з виконанням умов тендерної документації та Договору про закупівлю при формуванні власної цінової пропозиції.
Скарги до процедури
Дата подання: 18 вересня 2019 18:15
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-10-000002 ● 34961b7723ad42eb974047300afb484f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 вересня 2019 09:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.09.2019 № 42
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 09.09.2019 № 42
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-08-22-002521-с 22.08.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником внесено зміни до річного плану закупівель та тендерної документації
2019-09-17 15:40:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Інформація про відміну
Дата відміни: | 10 жовтня 2019 16:34 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до вимог пункту 2 статті 31 Закону - скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг. |
10 жовтня 2019 16:33
|
протокол 51.pdf |