Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
канцелярські товари
Очікувана вартість
7 000,00 UAH
UA-2019-08-22-002294-c ● 2a7a130ba1bf447fb4e98c6715c3346b
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальний центр соціального обслуговування |
Код ЄДРПОУ: | 21907980 |
Місцезнаходження: | 53300, Україна , Дніпропетровська обл., місто Покров, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УКРАЇНИ, будинок 13 |
Контактна особа: |
Валентина Миколаївна Табацька +380962291456,+380994252057 tcso@pokrov-mr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 серпня 2019 15:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 серпня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 29 серпня 2019 15:30 |
Очікувана вартість: | 7 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,43% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
канцелярські товари
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
370 штука
канцелярські товари ( загальний фонд місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53300, Україна, Дніпропетровська область, Покров, Героїв України, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2019
—
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 серпня 2019 15:26 |
проект Договор канцтовари.docx |
22 серпня 2019 15:26 |
канцтовари оголошення серпень.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 серпня 2019 10:26
Дата відповіді: 23 серпня 2019 11:18
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Ми допускаємо на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації?
2) Зобов'язуэмо всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях,щоб пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника.
3) Допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, розглядаємо його ціну як остаточну.
2) Зобов'язуэмо всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях,щоб пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника.
3) Допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, розглядаємо його ціну як остаточну.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 серпня 2019 15:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" |
5 187,73
UAH з ПДВ
|
4 829,87
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СВІКОМ" |
5 080,41
UAH з ПДВ
|
4 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ" |
5 897,00
UAH з ПДВ
|
5 897,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Переможець |
4 829,87
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2019 13:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договор канцтоварі.pdf | укладений |
09 вересня 2019 11:09
|