Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання персональних комп'ютерів (ноутбуків)
Очікувана вартість
636 000,00 UAH
UA-2019-08-22-002205-c 1c5c606dab4846c9bdbad7ec8af5c8e6
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Петрівна Зіміна

+380993348804 osvita.zakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ СИНЕЛЬНИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02124775
Місцезнаходження: 52500, Україна , Дніпропетровська обл., м.Синельникове, вул. Виконкомівська, 30
Контактна особа: Юлія Петрівна Зіміна
+380993348804
osvita.zakupki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019 15:16
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 16:00
Початок аукціону: 09 вересня 2019 12:08
Очікувана вартість: 636 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


код ДК 021-2015 – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп’ютери).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46 штука
Придбання персональних компютерів (ноутбуків)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52500, Україна, Дніпропетровська область, м.Синельникове, вул. Музична,27 вул.Миру.13 вул. Каштанова, 27 вул..Перемоги,1 вул.Музейна, 29а вул. Козацька, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2019 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 16:27
Перелік змін.docx
28 серпня 2019 16:27
Додаток 2.docx
22 серпня 2019 15:16
ОГОЛОШЕННЯ (Автосохраненный).docx
22 серпня 2019 15:16
ТД - відкриті торги.doc.docx
22 серпня 2019 15:16
Додаток № 3.docx
22 серпня 2019 15:16
Додаток 5.docx
22 серпня 2019 15:16
Додаток 4 договір.docx
22 серпня 2019 15:16
Додаток 1.docx
28 серпня 2019 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 16:27
Перелік змін.docx
28 серпня 2019 16:27
Додаток 2.docx
22 серпня 2019 15:16
Додаток 2.docx
22 серпня 2019 15:16
ОГОЛОШЕННЯ (Автосохраненный).docx
22 серпня 2019 15:16
ТД - відкриті торги.doc.docx
22 серпня 2019 15:16
Додаток № 3.docx
22 серпня 2019 15:16
Додаток 5.docx
22 серпня 2019 15:16
Додаток 4 договір.docx
22 серпня 2019 15:16
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 серпня 2019 10:27
Дата відповіді: 23 серпня 2019 10:41
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До учасників — платників та неплатників ПДВ здійснюватиметься однаковий підхід оцінки їхніх пропозицій повних відпускних цін учасників незалежно від того, який режим оподаткування застосовується учасником, тобто порівнянню підлягають пропозиції з урахуванням ПДВ для учасників, які мають статус платника ПДВ, а для учасників, які не є платниками цього податку — ціна без ПДВ. Учасники пропонують товар який відповідає технічним вимогам, затверджених Постанова № 319 від 03.04.2019 р. Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти. Наказ № 1440 від 02.11.2017 р.Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, середньої та професійної освіти, заповнюючи таблицю Додатку № 2 скріпивши її підписом і печаткою (за наявності)
Технічні вимоги ноутбуків
Дата подання: 23 серпня 2019 17:15
Дата відповіді: 28 серпня 2019 16:36
Шановний Замовник. В п. 3 Наказу Міністерства освіти і науки України № 1440 від 02.11.2017 «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти» (https://ips.ligazakon.net/document/view/re33580?an=1) зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 р. за № 55/31507 із змінами і доповненнями, внесеними наказом Міністерства освіти і науки України від 30 травня 2019 року N 752) департаменти (управління) освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій під час оснащення загальноосвітніх навчальних закладів мають керуватися Типовим переліком комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної)освіти. В додатку № 2 «Технічне завдання» до ТД Вами зазначено вимоги, які не відповідають вищевказаним нормативним документам. Тож вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, згідно вищевказаних документів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни внесено в Додаток 2 до тендерної документації " Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 512 369,16
UAH з ПДВ
512 369,16
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКОМ" 604 900,00
UAH з ПДВ
604 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2019 15:48
Установчі документи.rar
06 вересня 2019 15:48
Технічні документи.rar
06 вересня 2019 15:48
13.Проект договору.pdf
06 вересня 2019 15:48
12.Лист-пояснення.pdf
06 вересня 2019 15:48
03.Порівняльна таблиця.pdf
06 вересня 2019 15:48
01.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 вересня 2019 10:44
Сертифікат СЕС.pdf
06 вересня 2019 10:44
Протокол 64.pdf
06 вересня 2019 10:44
Проект договору.pdf
06 вересня 2019 10:44
ОПИС статуту.pdf
06 вересня 2019 10:44
Лист-згода.pdf
06 вересня 2019 10:44
Лист-відгук.pdf
06 вересня 2019 10:44
Комерційна пропозиція.pdf
06 вересня 2019 10:44
Авторізаційний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Відхилено 512 369,16
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 14:18
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКОМ"
#22891175
Відхилено 604 900,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 14:19

Документи

13 вересня 2019 14:18
Електронний підпис
13 вересня 2019 14:17
Протокол лідер Че.PDF
09 вересня 2019 12:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

13 вересня 2019 14:19
Електронний підпис
13 вересня 2019 14:19
Протокол укрком.PDF

Інформація про відміну

Дата відміни
13 вересня 2019 14:19
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі