Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки для потреб загальноосвітніх закладів Черкаського району
Очікувана вартість
340 000,00 UAH
UA-2019-08-22-002162-c 575aef82f5a247a88264b0a42e07e774
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко Олександр Владиславович

380472648645 ckrvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Черкаської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02146989
Вебсайт: http://rvo.ck.ua/
Місцезнаходження: 18003, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Вячеслава Чорновола, 157
Контактна особа: Сидоренко Олександр Владиславович
380472648645
ckrvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 09 вересня 2019 11:09
Очікувана вартість: 340 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


відповідно до річного плану закупівель на 2019 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 Одиниця
Ноутбуки для потреб загальноосвітніх закладів Черкаського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19617, Україна, Черкаська область, с. Байбузи, Рябоконя, 88
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету (субвенція НУШ, залишки освітньої субвенції ) Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2019 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 15:36
ДКТ ноутбуки 2019.doc
22 серпня 2019 15:35
Договір купівля-продаж ноут.doc
22 серпня 2019 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 15:36
ДКТ ноутбуки 2019.doc
22 серпня 2019 15:35
Договір купівля-продаж ноут.doc
22 серпня 2019 15:30
Договір купівля-продаж ноут.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 серпня 2019 10:29
Дата відповіді: 23 серпня 2019 12:04
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Модель повина відповідати технічним вимогам, не залежно від виробника. При поданні пропозиції учасник завжди надає модель запропонованого товару для порівняння. Система сама визначає переможця закупівлі відповідно до закону.
Відповідність технічним вимогам
Дата подання: 28 серпня 2019 16:22
Дата відповіді: 29 серпня 2019 08:23
Чи може Учасник приймати учать у закупівлі, якщо він не має особисто статуса авторизованого партнера у галузі освіти (Microsoft Authorized Education Partner), але є офіційним дилером/партнером компанії, яка має такий статус? Чи не стане такий факт привідом для дискваліфікації Учасника?
Відповідь: Дякуємо за запитання! Відповідно до ч. 5 розділу I "Загальні положення" - вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах закупівлі.
Відповідність технічним вимогам
Дата подання: 29 серпня 2019 10:53
Дата відповіді: 30 серпня 2019 09:50
Шановний тендерний комітет! Дякуємо за Вашу відповідь, але Ви не відповіли на поставлене питання по суті. Ми не питаємо про вітчизняних або іноземних учасників. Наше питання дуже конкретне, стосовно статусу партнера Microsoft у галузі освіти. Ми ставимо це питання, тому що вимога стосовно наявності вказаного статусу в Учасника є дискримінаційною, вона не допускає до участі в торгах інші компанії, які такий статус не отримали, але мають можливість постачати нове обладнання та ліцензійне програмне забезпечення по конкурентим цінам. Ви штучно зменшуєте коло потенційних Учасників, що призводить до завищених цін на обладнання та розтрату державних коштів. Повторюємо наше питання: Чи може Учасник, який не має статуса авторизованого партнера у галузі освіти (Microsoft Authorized Education Partner), але закуповує програмне забезпечення у компанії, яка такий статус має, приймати участь у тендері? За умови підтвердження відносин копіями укладених договорів. Чи не стане описана ситуація привідом для дискваліфікації? Друге питання - якщо ноутбуки, які є предметом закупівлі, постачаються з встановленим Виробником програмним забезпеченням, це підтверджується авторизаційним листом від Виробника, навіщо Учаснику статус партнера Microsoft? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Такі критерії заявлені відділом освіти Черкаської РДА, оскільки це гарантія того, що товар, який поставляється буде якісним, оригінальним, завезеним з офіційного каналу постачання і буде підтримуватися на території України або виробником або його офіційним дистриб’ютором. Також, метою заявлених вимог є мінімізація ризиків встановлення неліцензійного програмного забезпечення. Наявність авторизованого статусу партнера Microsoft у галузі освіти свідчить про високий рівень кваліфікації співробітників, які забезпечать професійну підтримку та встановлення програмного забезпечення - швидко, якісно та безпечно, з максимальною раціональністю та ефективністю використання бюджетних коштів. Встановлення таких умов не є дискримінацією будь-якого учасника, оскільки всі особи здійснюють свою діяльність в конкурентному середовищі без впливу будь-яких третіх осіб щодо визначення напряму діяльності, підвищення кваліфікації, встановлення цін, здобуття будь-яких статусів, отримання ліцензій, партнерства та інше. Жодна із вимог, що визначена в документації, не направлена на обмеження конкуренції, не містить дискримінаційних вимог, а лише спрямована на закупівлю якісних Товарів за державні кошти, що задовільнять освітні потреби. Всі вимоги викладені з дотриманням державних та міждержавних стандартів, які поширюються на дану продукцію. Використання коштів, що виділені державним бюджетом, має бути ефективним, спрямованим на закупівлю Товарів з сучасними технологіями та системами. Кожна юридична особа чи фізична особа-підприємець вільна у здійсненні своєї діяльності та визначені кола контрагентів. Будь-який учасник може надати економічно вигідну пропозицію в рівних умовах з врахуванням вимог, визначених в тендерній документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" 338 640,00
UAH з ПДВ
331 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ" 335 000,00
UAH з ПДВ
333 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2019 12:45
цінова пропозиція 09.09.19.pdf
09 вересня 2019 12:42
докумени переможця.pdf
06 вересня 2019 17:36
Електронний підпис
06 вересня 2019 17:35
Кваліфікація.pdf
06 вересня 2019 17:35
Технічна частина.pdf
06 вересня 2019 17:35
Документи.pdf
06 вересня 2019 17:35
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

03 вересня 2019 17:57
Цінова пропозиція.pdf
03 вересня 2019 17:57
стаття 16.pdf
03 вересня 2019 17:57
Проект договору.pdf
03 вересня 2019 17:57
Працівники.pdf
03 вересня 2019 17:57
Пояснення.pdf
03 вересня 2019 17:57
Паспорт.pdf
03 вересня 2019 17:57
Обробка персон.дан..pdf
03 вересня 2019 17:57
Наявність товару.pdf
03 вересня 2019 17:57
МТБ.pdf
03 вересня 2019 17:57
Ідент.код.pdf
03 вересня 2019 17:57
єдрпоу.pdf
03 вересня 2019 17:57
довкілля.pdf
03 вересня 2019 17:57
Гарантія на гарантію.pdf
03 вересня 2019 17:57
Витяг.pdf
03 вересня 2019 17:57
витяг штатного розпису.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"

ФОП "ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"
#34763967
Переможець 331 500,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 11:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2019 11:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"
#34763967
331 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2019 15:55
Scan-191128-0002.pdf зміни до договору
28 листопада 2019 15:55
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2019 11:28
Scan-191025-0002.pdf зміни до договору
25 жовтня 2019 11:27
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2019 09:41
Scan-191001-0001.pdf укладений
01 жовтня 2019 09:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до п. 3.4 розділу 3 "Порядок передачі товару"
Номер договору про закупівлю: 171
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку поставки
Номер договору про закупівлю: 171
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 331 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 55 250,00 UAH)