Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Робочі рукавиці
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2019-08-22-001880-c c1956dbe16a7448d9b2a15088c96a35c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Пилипенко Микола Петрович

380444512809
380933448344
dey_sv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва
Код ЄДРПОУ: 03359090
Місцезнаходження: 03170, Україна , Київська обл., Київ, Янтарна, 5
Контактна особа: Пилипенко Микола Петрович
380444512809,380933448344
dey_sv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019 14:37
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2019 17:00
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу


Робочі рукавиці
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 штуки
Робочі рукавиці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03170, Україна, Київська область, Київ, Янтарна,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 серпня 2019 10:32
Дата відповіді: 23 серпня 2019 12:47
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Аналоги предмета закупівлі розглядатися не будуть. 2)Фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ допускаємо до закупівлі. Оцінка тендерних пропозицій Учасників – неплатників ПДВ буде здійснюватися з урахуванням ПДВ в розмірні 20 % (до ціни тендерної пропозиції Учасника в «грн. без ПДВ» додається ПДВ в розмірі 20 %).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АЛЮР 9 999,60
UAH з ПДВ
9 999,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2019 14:37
Сертифікат МБС.pdf
02 вересня 2019 14:37
довідка з банку.pdf
02 вересня 2019 14:37
рішення.pdf
02 вересня 2019 14:37
свидетельство НДС.jpg
02 вересня 2019 14:37
Техн.хар.Святошино.pdf
02 вересня 2019 14:36
Ком.проп. Святошино.pdf
02 вересня 2019 14:36
устав.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АЛЮР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АЛЮР
#19097605
Переможець 9 999,60
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 11:34

Документи

05 вересня 2019 11:33
Протокол_0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2019 11:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АЛЮР
#19097605
9 999,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 вересня 2019 11:33
Протокол_0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 листопада 2019 12:03
Електронний підпис укладений
06 листопада 2019 12:03
Договір Алюр_0001.pdf укладений
10 вересня 2019 09:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 9 999,60
UAH (в тому числі ПДВ 1 666,60 UAH)