Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних(апаратна частина)
Очікувана вартість
852 501,30 UAH
UA-2019-08-22-001859-c 21df591b3e8a4ec287482a7f166d4b52
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макарова Ірина Сергіївна

380979756680 gnaodessa@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДФС в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 39398646
Вебсайт: http://od.sfs.gov.ua
Місцезнаходження: 65044, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Семінарська,5
Контактна особа: Макарова Ірина Сергіївна
380979756680
gnaodessa@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019 14:33
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 09 вересня 2019 12:49
Очікувана вартість: 852 501,30 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 262,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 штуки
Машини для обробки даних(апаратна частина), а саме: сервери та системні блоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65044, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Семінарська, буд.5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 вересня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2019 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 14:35
Тендерна документація.pdf
22 серпня 2019 14:34
Протокол прийняття рішення про вибір процедури закупівлі.pdf
28 серпня 2019 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 14:35
Тендерна документація.pdf
22 серпня 2019 14:34
Протокол прийняття рішення про вибір процедури закупівлі.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 серпня 2019 10:32
Дата відповіді: 28 серпня 2019 17:18
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
Допускаються. В тендерній документації, а саме в технічних вимогах до предмета закупівлі (додаток 3) вказані технічні характеристики обладнання, яке планується придбати. В деяких характеристиках де вказані марки або моделі є посилання на еквівалент.
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
Вимога вказувати конкретну назву товару, що пропонується учасником (тип, марку, модель та ін) з переліком складових частин зазначена в Додатку 2 до Тендерної документації.
3)Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФОП неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? .
До участі в закупівлі допускається ФОП, які не є платниками ПДВ. Ціна учасника буде врахована, як остаточна, така, яка відповідає сумі, яку він запропонував за результатом проведення електронного аукціону. Якщо учасник не є платником ПДВ, то ціна буде розглядатись без ПДВ, якщо учасник є платником ПДВ – з ПДВ.
Відповідно до розділу 5 тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Оцінка тендерних пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції. 100% – питома вага критерію «ціна».
Якщо за результатами оцінки тендерних пропозицій переможцем торгів буде визначений учасник, який є платником ПДВ, договір з переможцем буде укладено на суму пропозиції з урахуванням ПДВ (відповідно до положень Податкового кодексу України).
Відповідно до ст. 28, 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критерію, зазначеного Замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки) вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-22-001859-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Неолоджик", Код ЄДРПОУ:30646553
Дата подання: 13 вересня 2019 18:15
Звернення з вимогою
«13» вересня 2019 року

Голові Тендерного комітету
Головного управління ДФС
в Одеській області
В.Я. Політило.

Звернення з вимогою.

Шановний голово тендерного комітету, відповідно Статті 30, пункту 3, Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами), (у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.), керуючись вищезгаданою статтею наполегливо просимо Вас розглянути наші зауваження стосовно рішення за Протоколом №132 засідання тендерного комітету Головного управління ДФС в Одеській області. А саме:
- У складі тендерної пропозиції ТОВ „Неолоджик”, надано Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, скріплена підписом уповноваженої посадової особи з зазначенням дати, завірена печаткою Учасника, (не менше одного) протягом останніх двох років, яка містити: дату та номер договору, найменування Замовника (назва організації та юридична адреса), предмет договору, суму договору, загальний строк виконання договору, строк дії договорів. (в довідці два договори №18-31-12, за ДК -021:2015-30230000-0 Комп’ютерне обладнання. Та договір № 18-31-11, за ДК-021:2015-30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)). На підтвердження інформації, вказаній у довідці, учасник ТОВ „Неолоджик” надав копії вказаних договорів №18-31-12, № 18-31-11 та оригінал листа відгуку (сформованого в серпі місяця 2019 року ) від замовника з якими було укладено договори.
Договір № 18-31-11, за ДК-021:2015-30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), на суму 1 731 600,00 грн. від 04.12.2018, який надав учасник ТОВ „Неолоджик”, та який зазначено у довідці, повністю співпадає ДК 021:2015-30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) що є предметом закупівлі. Але чомусь члени тендерного комітету взагалі його не знайшли, проявивши неуважність. Що викликає здивування, або є фактом упередженого ставлення до нашої компанії.
Слід також зазначити, що Аналогічним договором, на підставі норм Цивільного та Господарського кодексів, слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом ДК, в не залежності від того, зазначено це замовником в тендерній документації, чи ні. Всі інші вимоги, можуть вважатися аналогічними лише у випадку, якщо замовник не тільки зазначив про них в тендерній документації, але й об’єктивно довів та підтвердив необхідність їх встановлення.
https://dozorro.org/amku-practice/shodo-vikonannya-analogichnih-dogovoriv

- У складі тендерної пропозиції ТОВ „Неолоджик”, надано завізований проект договору, у сканованому форматі із підписом кожної сторінки проекту договору і порядку змін умов договору завірени печаткою уповноваженою особою учасника, зі Специфікацією (згідно Додатку 1), де лише зазначені реквізити підприємства та краткі найменування запропонованих товарних позицій. Завізований проект договору надано фірмовому бланку, як і всі наступні документи що надані від імені ТОВ „Неолоджик”, що ніяк не є порушенням в надані такого документа. Цей документ тільки підтверджує згоду зі всіма пунктами наступного договору, а не є самим договором. Як що все таки це і є порушенням то формальним (несуттєвим), що пов’язане з оформленням тендерної документації та не впливає на зміст пропозиції у цілому.

- У складі тендерної пропозиції ТОВ „Неолоджик”, надано довідки, листи, гарантійні листи, та інші види документів скріплених підписом уповноваженої посадової особи учасника з зазначенням дати видачі документа, кому вони адресуються, завірені печаткою Учасника, на його фірмовому бланку, але без номера вихідного документа. Тому що підприємство не є великим, та документообіг підприємства не передбачає візування таких документів в журналі документів суворої звітності. Це порушення э формальним (несуттєвим), що пов’язане з оформленням тендерної документації та не впливає на зміст пропозиції у цілому.

В зв’язку з вище вказаним та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами), прошу шановного голову та тендерний комітет прийняти рішення щодо перегляду своєї ухвали згідно Протоколу №132 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ „Неолоджик” яка подана для участі у закупівлі за предметом закупівлі ДК 021:2015-30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), та вважати це рішення помилковим, та не обґрунтованим. Так як головною метою проведення тендера має бути заощадження державних коштів, а надана пропозиція є найбільш економічно привабливою, просимо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності запропонованої пропозиції умовам тендерної документації або прийняти нове рішення щодо прийняття тендерної пропозиції учасника ТОВ „Неолоджик” поданої для участі у закупівлі за предметом закупівлі ДК 021:2015-30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина).

У разі не розгляду по суті нашої скарги ми будемо вимушені звернутися до відповідних державних органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 вересня 2019 16:18
Відповідно до листа Мінекономрозвитку від 07.02.2017 №3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації» та встановлення кваліфікаційних критеріїв та вимог в тендерній документації відповідно до частини другої статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально- технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну «аналогічні договори».
Згідно з частиною четвертою статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників-юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
При цьому відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників-юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмету закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. У разі якщо замовником в документації конкурсних торгів встановлюється вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, то учасникам процедури закупівлі необхідно надавати пропозиції конкурсних торгів відповідно до вимог документації конкурсних торгів.
У свою чергу, згідно до статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів ( за 5 днів- у разі скороченої процедури) до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Разом з тим, фізична чи юридична особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльність замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і в наслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право подати скаргу до органу оскарження, зокрема щодо положень тендерної документації (пункт 27 частини першої статті 1 Закону).
Таким чином,якщо особа, яка має намір прийняти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими , що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, така особа може звертатись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження.
Слід зазначити, що Учасник (ТОВ «Неолоджик») не звертався до Замовника за роз’ясненнями щодо документації конкурсних торгів в термін визначений чинним законодавством.
Відповідно до п.3.2. Тендерної документації на підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 3.1), учасник має надати копії вказаного договору(-ів) та оригінали листа(-ів) відгуку (сформованого не раніше червня місяця 2019 року ) від замовників з якими було укладено договір(-и).
Аналогічними договорами відповідно до умов цієї Документації є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо постачання того ж товару, що є предметом закупівлі, а саме: сервери та системні блоки.
Тендерним комітетом уважно було розглянуті надані копії Договорів, які були надані у складі тендерної пропозиції ТОВ «Неолоджик»: копію Договору №18-31-12 від 04.12.2018р, укладеного з Одеським національним морським університетом за кодом ДК 021:2015 -30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Комп’ютерне обладнання), який не відповідає предмету закупівлі ГУ ДФС в Одеській області (ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних(апаратна частина) (Сервери та системні блоки), та копію Договору №18-31-11 від 04.12.2018р, укладеного з Одеським національним морським університетом за кодом ДК 021:2015-30210000-0 Машини для обробки даних(апаратна частина) (системні блоки та ноутбуки) на суму 1731600,00 грн., що відповідає критеріям кваліфікаційних вимог у частині наявності досвіду щодо постачання системних блоків.
З огляду на вищезазначене, Учасник не надав копії Договорів, які підтверджують його досвід з поставки Серверу типу1, Серверу типу 2, Серверу типу 3.
Відповідно до п.1 розд.3 тендерної документації учасник надає «Тендерну пропозицію» згідно додатку 2. Додатком 2 передбачено умову: ** Учасник зазначає конкретну назву товару, що пропонує (тип, марку, модель та ін. з переліком складових частин, якщо це передбачено в технічних вимогах).
Відповідно до розд.3 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає завізований (погоджений) проект договору , згідно з Додатком 4 тендерної документації у сканованому вигляді із підписом кожної сторінки проекту договору і порядку змін умов договору (завіреною печаткою за наявністю) уповноваженої особи учасника.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Неолоджик» надано завізований (погоджений) проект договору, порядок змін умов договору (завірений печаткою за наявністю) уповноваженої особи учасника, на фірмовому бланку ТОВ «НЕОЛОДЖИК» та Додаток 1(Специфікація) до проекту Договору. У Специфікації (Додаток 1 до Договору) ТОВ «НЕОЛОДЖИК» у стовпчику Найменування товару** зазначив Сервер типу 1, Сервер типу 2, Сервер типу 3, Системний блок.
У складі тендерної пропозиціі ТОВ «НЕОЛОДЖИК» у стовпчику «Найменування товару**» вказано найменування товару: Системний блок серверний SYS-6028R-C1R (тип 1)2 U(Тип 1) на Intel Xeon E5-2630 v4-2шт, Системний блок серверний SYS-5019S-MR (Тип 2) на Intel Xeon E3- 1220 v6 , Системний блок серверний SYS-5039S-i Mini Tower (Тип 3) на Intel Xeon E3- 1230 v6 , Системний блок Неолоджик AMD Ryzen 5 2400 G AM, 4 ядра, 3.60GHz ASUS PRIME B450M-A/HDD 1 Tb/8 Gb(2*4GB) 450w(Usb3.0/ Usb2.0-2).
Зазначене унеможливлює ідентифікацію товару, який пропонує учасник.
Відповідно до Розд.3 Інструкції з підготовки тендерної документації п.9.Інши умови : у разі, якщо тендерною документацією вимагається надання документів, що не передбачені в діяльності Учасника, він надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на нормативні документи, що його підтверджують.
У складі тендерної пропозиції Учасник не надав довідку у довільній формі, що підприємством документообіг не передбачає реєстрацію у журналі.
Відповідно до Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених Наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 №1000/5 «Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях»(далі-Правила) ці правила встановлюють єдині вимоги щодо створення управлінських документів і роботи зі службовими документами, а також порядок їх архівного зберігання в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях незалежно від форм власності. Ці правила є нормативно-правовим актом, обов’язковим для виконання всіма установами. Відповідно до п.п.7. п.3 Розділу 3 Правил в установах може застосовуватись одна з трьох форм реєстрації документів-журнальна, карткова та автоматизована (з використанням спеціальних комп’ютерних програм). Журнальну форму реєстрації доцільно використовувати лише в установах з обсягом документообігу до 600 документів на рік, використовуючи форми журналів, наведені в додатках 5-7 до цих Правил.
Відповідно до Розділу ІІ ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII Учасник має право звернутися до Уповноваженого органу та органу оскарження.
Розгорнути Згорнути
Розгляд скарги, поданої ТОВ "НЕОЛОДЖИК" 13.09.2019 року.

Документи подані скаржником

13 вересня 2019 18:15
Звернення з вимогою.pdf

Документи

18 вересня 2019 16:09
Протокол- відповідь.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Неолоджик" 811 980,00
UAH з ПДВ
811 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торгова фірма ТіД" 834 870,00
UAH з ПДВ
834 870,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2019 17:05
Тендерна пропозиція.pdf
06 вересня 2019 17:05
Статут ТОВ Неолоджик 2019.pdf
06 вересня 2019 17:05
Проект договору.pdf
06 вересня 2019 17:05
Презентація-Neologic.pdf
06 вересня 2019 17:05
Лист-згода.pdf
06 вересня 2019 17:05
Довідка що до ст.17.pdf
06 вересня 2019 17:05
Довідка що до санкцій.pdf
06 вересня 2019 17:05
Довідка про учасника.pdf
06 вересня 2019 17:05
Гарантійний термін.pdf
06 вересня 2019 17:05
Выписка ТОВ Неолоджик.pdf
06 вересня 2019 17:05
Власний сервісний центр.pdf
06 вересня 2019 17:05
Витяг 02.09.19.pdf

Публічні документи

06 вересня 2019 11:39
Електронний підпис
06 вересня 2019 11:35
Тендерна пропозиція.pdf
06 вересня 2019 11:35
Статут.pdf
06 вересня 2019 11:35
Ст.17.pdf
06 вересня 2019 11:35
Сервісний центр.pdf
06 вересня 2019 11:35
Свідоцтво ПДВ.pdf
06 вересня 2019 11:35
Протокол №1.pdf
06 вересня 2019 11:35
про санкції.pdf
06 вересня 2019 11:35
Про захист довкілля.pdf
06 вересня 2019 11:35
Наказ №1.pdf
06 вересня 2019 11:35
Лист-згода.pdf
06 вересня 2019 11:35
Договір.pdf
06 вересня 2019 11:35
Декларация Supermicro SYS.pdf
06 вересня 2019 11:35
Гарантія.pdf
06 вересня 2019 11:35
Гарантійний лист.pdf
06 вересня 2019 11:35
Відомості учасника.pdf
06 вересня 2019 11:35
Витяг ПДВ.pdf
06 вересня 2019 11:35
ТиД серт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Неолоджик"

ТОВ "Торгова фірма ТіД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Неолоджик"
#30646553
Відхилено 811 980,00
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 17:39
ТОВ "Торгова фірма ТіД"
#32150929
Відхилено 834 870,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2019 18:34

Документи

12 вересня 2019 17:23
Електронний підпис
12 вересня 2019 17:18
Протокол Неолоджик.pdf
09 вересня 2019 13:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

17 вересня 2019 18:24
Електронний підпис
13 вересня 2019 18:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
17 вересня 2019 18:34
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі