Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30120000-6 фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (витратні матеріали для фотокопіювального обладнання)
Очікувана вартість
290 000,00 UAH
UA-2019-08-22-001798-c 9f90366c9e0e40d8b72273aebb45941f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бордун Тетяна Дмитрівна

044 528 34 16 TBORDUN@HQ.EXIMB.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Акціонерне товариство "Державний експортно-імпортний банк України"
Код ЄДРПОУ: 00032112
Місцезнаходження: 03150, Україна , Київська обл., Київ, 03150, м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ АНТОНОВИЧА, будинок 127
Контактна особа: Бордун Тетяна Дмитрівна
044 528 34 16
TBORDUN@HQ.EXIMB.COM
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019 14:25
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2019 14:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2019 14:30
Початок аукціону: 04 вересня 2019 12:19
Очікувана вартість: 290 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
74 шт
30120000-6 фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (витратні матеріали для фотокопіювального обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, Київська обл., Київ, Антоновича, 127
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Передбачене авансування у розмірі 50% від Ціни Договору. Авансовий платіж у розмірі 50% від Ціни Договору перераховується Покупцем Постачальнику протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання рахунку на оплату. Аванс 5 Робочі 50
Поставка товару Остаточний розрахунок за цим Договором здійснюється Покупцем протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Покупцем рахунку на оплату, який надається Постачальником протягом 5 (п’яти) робочих днів після фактичної поставки Товару, за умови наявності підписаних Сторонами Актів приймання-передачі товару. Пiсляоплата 10 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2019 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 14:24
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 серпня 2019 10:33
Дата відповіді: 27 серпня 2019 16:59
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Щодо першого питання: аналоги або еквівалент не допускаються.
Щодо другого питання: у додатку 4 Тендерної документації на закупівлю 30120000-6 фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (витратні матеріали для фотокопіювального обладнання) (далі – Тендерна документація) визначено торговельну марку предмета закупівлі, що може бути запропонована учасниками. Також Тендерною документацією визначені умови відхилення тендерних пропозицій, у тому числі у разі невідповідності пропозиції учасника, який запропонував найменшу ціну умовам закупівлі (оголошенню/тендерній документації). Надання пропозицій від учасників на аналоги та/або еквіваленти предмету закупівлі у Тендерній документації не передбачено. Звертаємо Вашу увагу, що АТ «Укрексімбанк» (далі – Банк) не є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», тому норми цього Закону на Банк не розповсюджуються. Відповідно до п. 6. Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 (далі – Інструкція), Замовники можуть використовувати електронну систему закупівель з метою здійснення відбору постачальника товару (товарів), надавача послуг (послуги) та виконавця робіт, а також оприлюднення звітів згідно з вимогами Господарського кодексу України.
Щодо третього питання: ФОП можуть брати участь; остаточну ціну всіх учасників порівнюватиме електронна система закупівель.
Поділ на лоти
Дата подання: 27 серпня 2019 09:04
Дата відповіді: 27 серпня 2019 17:00
Чи можливо винести на розгляд тендерної комісії питання по розділенню закупівлі на лоти? Це дозволить участвовавть безліч виробників і підвищить здорову конкуренцію.
Відповідь: Шановний Учаснику!
Рішення про проведення процедури закупівлі 30120000-6 фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (витратні матеріали для фотокопіювального обладнання) прийнято на засіданні Тендерного комітету 21.08.2019 р. Тендерна документація затверджена Тендерним комітетом 21.08.2019 р. (протокол № 02-40).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2019 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОПІПРИНТ СИСТЕМ" 284 721,36
UAH з ПДВ
276 021,35
UAH з ПДВ
Документи
ТДВ "ІБФ ЛДС" 289 984,14
UAH з ПДВ
281 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Фірма "А-Профіт" 288 112,52
UAH з ПДВ
288 112,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 16:42
Тендерна пропозиція.pdf
30 серпня 2019 16:42
Статут.pdf
30 серпня 2019 16:42
Подяка_ЧНТУ.pdf
30 серпня 2019 16:42
Подяка_Родень.pdf
30 серпня 2019 16:42
Наказ.pdf
30 серпня 2019 16:42
витяг_ПДВ (1).pdf
30 серпня 2019 16:42
Витяг повний.pdf

Публічні документи

03 вересня 2019 14:20
Електронний підпис
03 вересня 2019 14:20
18_Авторизація_Canon.PDF
03 вересня 2019 14:20
17_Авторизація_Konica_Minolta.pdf
03 вересня 2019 13:44
Електронний підпис
03 вересня 2019 13:43
14_Довідка_договора.pdf
03 вересня 2019 13:43
12_Свідоцтво ПДВ_з.pdf
03 вересня 2019 13:43
11_Витяг ЄДР.pdf
03 вересня 2019 13:43
10_Протокол_з.pdf
03 вересня 2019 13:43
09_Наказ_з.pdf
03 вересня 2019 13:43
08_Довідка про офшори.pdf
03 вересня 2019 13:43
07_Статут + Код доступа_з.pdf
03 вересня 2019 13:43
06_Довідка_банкрутство.pdf
03 вересня 2019 13:43
05_Довідки_Стаття_17.pdf
03 вересня 2019 13:43
04_Корупція юрособа.zip
03 вересня 2019 13:43
02_Технічна специфікація.pdf
03 вересня 2019 13:43
01_Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОПІПРИНТ СИСТЕМ"

ТДВ "ІБФ ЛДС"

ПП "Фірма "А-Профіт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОПІПРИНТ СИСТЕМ"
#40981343
Переможець 276 021,35
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 12:03

Документи

09 вересня 2019 12:03
ВИПИСКА.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2019 12:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОПІПРИНТ СИСТЕМ"
#40981343
276 021,35
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 вересня 2019 12:03
ВИПИСКА.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
26 вересня 2019 11:04