Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30120000-6 фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (витратні матеріали для фотокопіювального обладнання)
Очікувана вартість
290 000,00 UAH
UA-2019-08-22-001798-c ● 9f90366c9e0e40d8b72273aebb45941f
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Акціонерне товариство "Державний експортно-імпортний банк України" |
Код ЄДРПОУ: | 00032112 |
Місцезнаходження: | 03150, Україна , Київська обл., Київ, 03150, м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ АНТОНОВИЧА, будинок 127 |
Контактна особа: |
Бордун Тетяна Дмитрівна 044 528 34 16 TBORDUN@HQ.EXIMB.COM |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 серпня 2019 14:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 серпня 2019 14:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 вересня 2019 14:30 |
Початок аукціону: | 04 вересня 2019 12:19 |
Очікувана вартість: | 290 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
74 шт
30120000-6 фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (витратні матеріали для фотокопіювального обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03150, Україна, Київська обл., Київ, Антоновича, 127
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Передбачене авансування у розмірі 50% від Ціни Договору. Авансовий платіж у розмірі 50% від Ціни Договору перераховується Покупцем Постачальнику протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання рахунку на оплату. | Аванс | 5 | Робочі | 50 |
Поставка товару | Остаточний розрахунок за цим Договором здійснюється Покупцем протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Покупцем рахунку на оплату, який надається Постачальником протягом 5 (п’яти) робочих днів після фактичної поставки Товару, за умови наявності підписаних Сторонами Актів приймання-передачі товару. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 серпня 2019 14:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 серпня 2019 14:24 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 серпня 2019 10:33
Дата відповіді: 27 серпня 2019 16:59
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Щодо першого питання: аналоги або еквівалент не допускаються.
Щодо другого питання: у додатку 4 Тендерної документації на закупівлю 30120000-6 фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (витратні матеріали для фотокопіювального обладнання) (далі – Тендерна документація) визначено торговельну марку предмета закупівлі, що може бути запропонована учасниками. Також Тендерною документацією визначені умови відхилення тендерних пропозицій, у тому числі у разі невідповідності пропозиції учасника, який запропонував найменшу ціну умовам закупівлі (оголошенню/тендерній документації). Надання пропозицій від учасників на аналоги та/або еквіваленти предмету закупівлі у Тендерній документації не передбачено. Звертаємо Вашу увагу, що АТ «Укрексімбанк» (далі – Банк) не є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», тому норми цього Закону на Банк не розповсюджуються. Відповідно до п. 6. Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 (далі – Інструкція), Замовники можуть використовувати електронну систему закупівель з метою здійснення відбору постачальника товару (товарів), надавача послуг (послуги) та виконавця робіт, а також оприлюднення звітів згідно з вимогами Господарського кодексу України.
Щодо третього питання: ФОП можуть брати участь; остаточну ціну всіх учасників порівнюватиме електронна система закупівель.
Щодо першого питання: аналоги або еквівалент не допускаються.
Щодо другого питання: у додатку 4 Тендерної документації на закупівлю 30120000-6 фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (витратні матеріали для фотокопіювального обладнання) (далі – Тендерна документація) визначено торговельну марку предмета закупівлі, що може бути запропонована учасниками. Також Тендерною документацією визначені умови відхилення тендерних пропозицій, у тому числі у разі невідповідності пропозиції учасника, який запропонував найменшу ціну умовам закупівлі (оголошенню/тендерній документації). Надання пропозицій від учасників на аналоги та/або еквіваленти предмету закупівлі у Тендерній документації не передбачено. Звертаємо Вашу увагу, що АТ «Укрексімбанк» (далі – Банк) не є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», тому норми цього Закону на Банк не розповсюджуються. Відповідно до п. 6. Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 (далі – Інструкція), Замовники можуть використовувати електронну систему закупівель з метою здійснення відбору постачальника товару (товарів), надавача послуг (послуги) та виконавця робіт, а також оприлюднення звітів згідно з вимогами Господарського кодексу України.
Щодо третього питання: ФОП можуть брати участь; остаточну ціну всіх учасників порівнюватиме електронна система закупівель.
Поділ на лоти
Дата подання: 27 серпня 2019 09:04
Дата відповіді: 27 серпня 2019 17:00
Чи можливо винести на розгляд тендерної комісії питання по розділенню закупівлі на лоти? Це дозволить участвовавть безліч виробників і підвищить здорову конкуренцію.
Відповідь: Шановний Учаснику!
Рішення про проведення процедури закупівлі 30120000-6 фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (витратні матеріали для фотокопіювального обладнання) прийнято на засіданні Тендерного комітету 21.08.2019 р. Тендерна документація затверджена Тендерним комітетом 21.08.2019 р. (протокол № 02-40).
Рішення про проведення процедури закупівлі 30120000-6 фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (витратні матеріали для фотокопіювального обладнання) прийнято на засіданні Тендерного комітету 21.08.2019 р. Тендерна документація затверджена Тендерним комітетом 21.08.2019 р. (протокол № 02-40).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 вересня 2019 12:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОПІПРИНТ СИСТЕМ" |
284 721,36
UAH з ПДВ
|
276 021,35
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТДВ "ІБФ ЛДС" |
289 984,14
UAH з ПДВ
|
281 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Фірма "А-Профіт" |
288 112,52
UAH з ПДВ
|
288 112,52
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОПІПРИНТ СИСТЕМ" #40981343 |
Переможець |
276 021,35
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2019 12:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір.pdf | укладений |
26 вересня 2019 11:04
|