Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за ДСТУ Б Д.1.1-1:2013: Будівництво мереж водопостачання вулиць західної частини м. Долинська Кіровоградської області
Очікувана вартість
27 756 641,00 UAH
UA-2019-08-22-001601-c ed3277f131ec4e999f3d3a7c012fe66d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Покотило

+380663326956 dolmrzakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Долинська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04055222
Вебсайт: http://dolmiskrada.org.ua
Місцезнаходження: 28500, Україна , Кіровоградська обл., м. Долинська, вул. Соборності України, буд. 50
Контактна особа: Тетяна Покотило
+380663326956
dolmrzakupki@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019 13:49
Звернення за роз’ясненнями: до 06 вересня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2019 09:00
Початок аукціону: 17 вересня 2019 13:05
Очікувана вартість: 27 756 641,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 140 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 34550 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


кількість – 1 робота (1 об’єкт). Джерело фінансування - кошти Державного бюджету, кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
за ДСТУ Б Д.1.1-1:2013: Будівництво мереж водопостачання вулиць західної частини м. Долинська Кіровоградської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28500, Україна, Кіровоградська область, Долинська, місто
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт оплата за виконані роботи здійсняється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування - кошти Державного бюджету, кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 вересня 2019 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2019 12:23
перелік змін.pdf
06 вересня 2019 12:23
тендерна документація.doc
06 вересня 2019 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2019 12:23
перелік змін.pdf
06 вересня 2019 12:23
тендерна документація.doc
22 серпня 2019 13:49
тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 30 серпня 2019 13:56
Дата відповіді: 03 вересня 2019 17:38
1. Додатком №6 передбачена вимога до графи 5 таблиці, «Інші працівники», зокрема: «усереднений показник повинен відповідати розрахункам учасника». Не зазначено, який конкретно показник, та яким розрахункам учасника? Якщо стосується розрядів працівників, то якою законодавчою нормою це передбачено? Яким чином ця вимога відноситься до кваліфікації учасника? Відповідно до п.5.6 ДСТУ-Н Б Д.1.1-6:2013 у кошторисних нормах наводиться середній розряд робіт, окремо, що виконуються «робітниками-будівельниками», «робітниками-монтажниками», «ланки робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин». В таблиці «Інші працівники» зазначається розряд працівників підприємства. 2. На сайті prozzoro по закупівлі вказані умови оплати: 100% після оплата, в тендерній документації (розділ V, п. 2, стр.11) йде мова про те, що учасник торгів повинен надати довідку від уповноваженого органу про відкриття рахунку в органах Казначейства для попередньої оплати. Нас цікавить, чи буде по даному об’єкту попередня оплата у вигляді авансу в розмірі 30% чи буде лише 100% після оплата? 3. Просимо уточнити по розділу І, п.5, част. 3, а саме, про надання довідки-підтвердження статусу податкового резидента України? Дана довідка видається відповідним органом для підтвердження, що особа є платником податків в Україні і є резидентом України у розумінні договору про уникнення подвійного оподаткування між Україною (Урядом України) та відповідною країною. Те саме стосується і постачальників. 4. Приміткою до Додатку №4 «Технічні характеристики предмета закупівлі» передбачена вимога стосовно можливої заміни матеріалів, зокрема: «учасник повинен надати погоджені характеристики у складі тендерної пропозиції». Просимо надати уточнення, ким погоджені? 5. Якщо назва матеріалів, зазначена в «Технічних характеристиках предмета закупівлі» не відповідає фактичній. Яку зазначати в розрахунках? Зокрема, передбачені втулки під фланець ПЕ100 ф100, відводи зварні ПЕ100 SDR 17 ф100. Поліетиленові фасонні частини нормуються по зовнішньому діаметру Ф110 мм. 6. Просимо надати уточнення стосовно вимоги Додатку №8 до згоди на обробку персональних даних працівників у штаті підприємства, а саме: надати «нотаріально засвідчену форму, що надається працівниками учасника, що зазначені у штаті підприємства». Якою нормою законодавства передбачена зазначена вимога? 7. В технічних характеристиках предмета закупівлі застосовані норми, які на даний час вже не діють, та поновлена кошторисна програма їх не сприймає, зокрема відповідно до Наказу Мінрегіону №176 від 23.06.2016 року введено новий стандарт ДСТУ Б Д.2.2-27:2016 «Автомобільні дороги» з іншим формулюванням назви робіт по дорожному покриттю та відповідними іншими характеристиками. Деякі норми ліквідовані. Це свідчить, що технічні характеристики завантажені на сайт prozzoro, на підставі документації, розробленої в цінах до 23.06.2016 року. Просимо підтвердити погодження застосування при розрахунках Договірної ціни норми діючого стандарту, що не буде сприйматись як невідповідність при розгляді тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додатком №6 передбачена вимога до графи 5 таблиці, «Інші працівники», зокрема: «усереднений показник повинен відповідати розрахункам учасника». Щодо зазначеної вимоги є конкретне посилання на таблицю «Інші працівники», де зазначається відповідний розряд працівників підприємства. Учасник самостійно, виходячи із власних розрахунків визначає усереднений показник.
Можливість попередньої оплати у вигляді авансу передбачена умовами, викладеними в проекті договору, відповідно Сторони вирішуватимуть дане питання під час укладання договору.
Щодо підтвердження статусу податкового резидента України повідомляємо, що наразі розглядається питання щодо виключення даної умови з тендерної документації.
Стосовно погодження технічних характеристик до предмета закупівлі повідомляємо, що в тендерній документації чітко визначено, що це має бути учасник торгів.
Стосовно назв матеріалів, повідомляємо, що учасник готує та надає тендерну пропозицію у тому числі документи на підтвердження технічних характеристик, виходячи із вимог тендерної документації, технічне завдання до якої розроблене на основі проектно-кошторисної документації на виконання робіт, яка пройшла відповідну експертизу.
Відповідно до ЗУ «Про захист персональних даних» обробка персональних даних - будь-яка дія або сукупність дій, таких як збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем. Персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Суб’єкт персональних даних - фізична особа, персональні дані якої обробляються. Враховуючи те, що в рамках проведення процедури закупівлі замовником здійснюється обробка персональних даних, а персональні дані є об’єктами захисту від суб’єкта персональних даних вимагається відповідна згода. Замовник не може ідентифікувати через електронну систему закупівель справжність підписів, відповідно тендерна документація містить визначений порядок надання згоди від суб’єкта персональних даних. Зазначена умова не суперечить нормам ст. 5 Закону, поряд з цим замовник має право встановлювати окремі вимоги до учасників торгів на підставі ст. 22 Закону.
В технічних характеристиках предмета закупівлі не застосовані (відсутні) кошторисні норми в розумінні ДСТУ, а лише визначені обсяги робіт.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-22-001601-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ВТ КІРОВОГРАД-ТРАНСГАЗБУД", Код ЄДРПОУ:32791306
Дата подання: 18 вересня 2019 11:18
Вимога по відхиленню
Тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ підприємство «АРТАЛЕКС» повинна бути відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
згідно п.5. Розділу 3 невідповідність учасника кваліфікаційним критеріам:
- повна відсутність власних машин та механізмів, здатних для виконання значних обсягів робіт. Відсутнє необхідне зварювальне устаткування та в достатній кількості для зварювання поліетиленових труб загальною довжиною 33,76 км. тиском до 10 кг/см2 з пристроями (опозиціонери, пристрої для зняття оксидного шару та ін.), що забезпечують якість виконання робіт
Зазначений в довідці учасником орендований «ручний зварювальний екструдер КСЕ -02.1» в кількості -1 шт. не застосовується при зварюванні зазначених поліетиленових трубопроводів.
Він застосовувується для зварювання та ремонту поліетиленових невеликих ємкостей, плівки.
Відсутні в довідці основні будівельні машини: установки для направленого горизонтального буріння, котки, бульдозери, необхідні для виконання передбачених технічними характеристиками робіт.
- відсутність працівників відповідної кваліфікації в штаті підприємства, здатні виконувати зазначені обсяги робіт, особливо зварники поліетилену.
- довідка про наявність працівників в таблиці «Інші працівники» містить на нашу думку недостовірну інформацію щодо вказаних розрядів, всі наймані працівники, навіть підсобні робітники 5-го розряду. Відповідно до класифікатора професій ДК 003:2010 відсутня посада «підсобний робітник». Є «слюсар будівельний», код 7233.1

Учасником при розрахунку договірної ціни порушені вимоги ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та законодавства. Врахований учасником рівень середньомісячної заробітної плати -3400 грн. не відповідає навіть мінімальному встановленому розміру -4173 грн., що є порушенням норм законодавства.
Відсутній в складі тендерної пропозиції учасника розрахунок заробітної плати, яку підрядник планує отримувати на об’єкті будівництва, що передбачено п.6.9., п.6.10. Розділу VI проекту Договору.
Учасником необгрунтовано з кошторисних норм повністю виключені основні механізми, без врахування яких визначена Технічними характеристиками робота втрачає зміст, зокрема: з основних норм на «розроблення грунту екскаватором …» при розробці траншей під трубопроводи загальним обсягом 15456м3 виключені екскаватори (п.4., п.5., п.6. локальних кошторисів №2-1-1, №2-2-1), (п.1., п.5., п.6. локального кошторису №2-3-1), на всю «засипку траншей бульдозером» загальним обсягом 29244 м3 виключені бульдозери (п.12. локальних кошторисів №2-1-1, №2-2-1, №2-3-1), на роботи по «бурінню свердловин установками горизонтального буріння…» з розширенням до заданого діаметру футляру 400 мм та протягуванням установками горизонтального буріння довжиною 91 м. виключені всі механізми, навіть установка для направленого горизонтального буріння, без якої виконати зазначені роботи неможливо (п.51., п.52., п.53. локального кошторису №2-1-1).
Як учасник може виконати відновлення значних обсягів щебеневого покриття та асфальтобетонного покриття на щебеневій основі належної якості з дотриманням технології без використання відповідних котків.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 вересня 2019 17:45
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 1 розд.ІІ тендерної документації фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі -Закон) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
Таким чином, а ні умовами тендерної документації, а ні умовами Закону не передбачено надання учасниками рекомендацій Замовнику щодо розгляду тендерних пропозицій. Разом з тим учасник відповідно до ст. 17 Закону не може впливати на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі, що є підставою для відхилення пропозиції такого учасника.
Наразі найбільш економічно вигідна пропозиція ТОВ підприємство "АРТАЛЕКС" знаходиться на стадії розгляду. Проте розглянувши Ваші рекомендації повідомляємо:
- умовами тендерної документації було передбачено, що обладнання та матеріально -технічна база повинна відповідати розрахункам до договірної ціни учасника. Надані ТОВ підприємство "АРТАЛЕКС" документи підтверджують що обладнання та матеріально -технічна база відповідають розрахункам до договірної ціни учасника. Разом з тим замовником не вимагалась наявність в учасника опозиціонерів, пристроїв для зняття оксидного шару та ін. зазначеного Вами. Окрім цього згідно з технічними характеристиками товару ручний зварювальний екструдер КСЕ -02.1" використовується для зварки виробів з термоплас: поліетилена ПЕ, поліпропілена ПП а саме септиків, відстійників, систем очистки води, бассейнів, зварки теплоізольованих труб, канализаційних труб та інш. Установки для направленого горизонтального буріння, котки, бульдозери не передбачені в технічних характеристиках;
- умовами тендерної документації була передбачена наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (обов'язкова наявність щонайменше 1 інженерно-технічного працівника). Учасником дотримано зазначену вимогу. Окрім цього ТОВ підприємство "АРТАЛЕКС" зазначені і інші працівники здатні виконувати роботи за предметом закупівлі. Водночас умовами тендерної документації не було передбачено, що посади працівників повинні відповідати класифікатору професій ДК 003:2010. Довідка про наявність працівників в таблиці "Інші працівники" містить розряд працівників, який відповідає розрахункам до договірної ціни та умовам тендерної документації.
А також щодо інших підстав, визначених Вами:
- Замовником не вимагалось надання учасниками у складі тендерної пропозиції розрахунку заробітної плати, яку підрядник планує отримувати на об'єкті будівництва.
- Тендерна документація не містила кошторисних норм, а лише обсяги робіт;
- Технічні характеристики до предмета закупівлі не містять робіт по укладанню дорожнього покриття, а його відновлення в місцях перетину та підключення інженерних мереж з малою площею та обсягом робіт, які не потребують спеціального обладнання такого як дорожні котки.
Номер вимоги: UA-2019-08-22-001601-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ВТ КІРОВОГРАД-ТРАНСГАЗБУД", Код ЄДРПОУ:32791306
Дата подання: 18 вересня 2019 14:33
вимога по відхиленню
Тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ підприємство «АРТАЛЕКС» повинна бути відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
в довідці «загальні відомості про учасника» відсутні зразки підпису особи
- уповноваженої підписувати тендерну пропозицію (п.10);
- уповноваженої підписувати договір пр. закупівлю (п.11);

Вартість експлуатації деяких механізмів в розрахунку договірної ціни не відповідає Довідці про наявність обладнання, договору оренди, зокрема учасником в Довідці зазначені наступні механізми як орендовані: бензиновий електрогенератор SSAA900E, трансформатор зварювальний 250У2, ручний зварювальний екструдер КСЕ-02.1 з орендною платою згідно договору оренди за 1 маш.-год. користування відповідно -47,07 грн., -102,65 грн., -50,93 грн.
В підсумковій відомості ресурсів відсутнє позначення «оренда», бо розрахунки вартості експлуатації зазначених машин та механізмів обраховані, як для власних механізмів (табл.2-1 «Розрахункова вартість експлуатації 1маш.-год.», Зведена таблиця розрахунку ціни експлуатації будівельних машин Т2).
Якщо «орендар» бере механізми в оренду та несе самостійно всі витрати по обслуговуванню (зарплата, ремонт, енергоносії та ін..), передбачені розрахунком (табл.2-1), то в договорі оренди вартість оренди повинна відповідати вказаній в колонці 4 «орендна плата» (табл.2-1), а саме відповідно -0,24 грн., -0,46 грн., -5,60 грн., замість -47,07 грн., -102,65 грн., -50,93 грн.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 вересня 2019 17:47
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 1 розд.ІІ тендерної документації фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
Таким чином, а ні умовами тендерної документації, а ні умовами Закону не передбачено надання учасниками рекомендацій Замовнику щодо розгляду тендерних пропозицій. Разом з тим учасник відповідно до ст. 17 Закону не може впливати на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі, що є підставою для відхилення пропозиції такого учасника.
Наразі найбільш економічно вигідна пропозиція ТОВ підприємство "АРТАЛЕКС" знаходиться на стадії розгляду. Проте розглянувши Ваші рекомендації повідомляємо.
В довідці «загальні відомості про учасника» наявний зразок підпису особи уповноваженої підписувати тендерну пропозицію та договір про закупівлю, яким є директор підприємства. Окрім цього за практикою розгляду Органом Оскарження спірних алогічних питань, зазначена підстава не може слугувати причиною відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції, оскільки відноситься до формальних.
Умовами тендерної документації не передбачалось вимоги про те, якщо «орендар» бере механізми в оренду та несе самостійно всі витрати по обслуговуванню (зарплата, ремонт, енергоносії та ін..), передбачені розрахунком (табл.2-1), то в договорі оренди вартість оренди повинна відповідати вказаній в колонці 4 «орендна плата».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2019 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ підприємство "АРТАЛЕКС" 27 126 601,20
UAH з ПДВ
26 733 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ВТ КІРОВОГРАД-ТРАНСГАЗБУД" 27 198 282,00
UAH з ПДВ
26 733 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2019 09:56
Електронний підпис
17 вересня 2019 19:10
Електронний підпис
17 вересня 2019 19:08
Тендерна пропозиція
16 вересня 2019 08:47
Електронний підпис
16 вересня 2019 08:45
Довідка АРТАЛЕКС нов.pdf
16 вересня 2019 08:45
Довідка покриття дог 17700.pdf
16 вересня 2019 08:45
Договірна ціна.pdf
16 вересня 2019 08:45
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ підприємство "АРТАЛЕКС"

ПП "ВТ КІРОВОГРАД-ТРАНСГАЗБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ підприємство "АРТАЛЕКС"
#24151270
Переможець 26 733 200,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2019 11:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2019 11:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ підприємство "АРТАЛЕКС"
#24151270
26 733 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 жовтня 2020 15:40
Додаткова угода 3.PDF зміни до договору
15 жовтня 2020 15:30
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2020 14:00
Додаткова угода_2_28_07_2020.pdf зміни до договору
28 липня 2020 13:50
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2020 10:40
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
05 червня 2020 09:43
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2019 13:37
Договір 128 АРТАЛЕКС.pdf укладений
04 жовтня 2019 13:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зміною реквізитів, Сторони дійшли згоди викласти розділ XXV "Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін", договору підряду від 04.10.2019 року № 128 в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 128
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку із зміною реквізитів рахунку Сторін по КПКВ 2761070, Сторони дійшли зоди викласти розділ XXV "Місцезнаходження та бінківські реквізити Сторін", договору підряду від 04.10.2019 року № 128 на виконання робіт по об'єкту "Будівництво мереж водопостачання вулиць західної частини м.Долинська Кіровоградської області" (далі - Договір), в наступній редакції. 2. Другий абзац пункту 5.1. розділу V "Ціна договору" викласти в наступній редакції: Зобов'язання за даним договором виникають в межах кошторисних призначень на 2020 рік та складають - 390930,00 грн., (триста дев'яносто тисяч дев'ятсот тридцять гривень 00 копійок), але сума зобов'язань становить не більше основної суми договору. 2.1. Викласти календарний графік робіт у новій редакції (Додаток 1 до Додаткової угоди). 5. Всі інші положення Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 128
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку із виділенням з міського бюджету додаткових коштів виконання робіт по об'єкту "Будівництво мереж водопостачання вулиць західної частини м.Долинська Кіровоградської області", Сторони дійшли згоди викласти другий абзац пункту 5.1. розділу V "Ціна договору", договору підряду від 04.10.2019 року № 128 (далі - Договір) в наступній редакції: Зобов'язання за даним договором виникають в межах кошторисних призначень на 2020 рік та складають - 160000,00 грн (сто шістдесят тисяч гривень 00 копійок), але сума зобов'язань становить не більше основної суми договору.
Номер договору про закупівлю: 128
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML