Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до плунжерного насосу НП-50Б
Очікувана вартість
787 533,33 UAH
UA-2019-08-22-001267-c 23c9a0f907ad4b91b370a0f93140a404
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Догаєва Ірина Володимирівна

+380577075740 vodokanal2012@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Харківводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03361715
Місцезнаходження: 61013, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Шевченка, будинок 2, місто Харків, Київський район
Контактна особа: Догаєва Ірина Володимирівна
+380577075740
vodokanal2012@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019 12:31
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 11 вересня 2019 12:32
Очікувана вартість: 787 533,33 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,06%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39 шт
Запасні частини до плунжерного насосу НП-50Б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: власні кошти Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2019 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 12:28
77_ДОДАТОК_5_1.doc
22 серпня 2019 12:28
77_ДОДАТОК_4.doc
22 серпня 2019 12:28
77_ДОДАТОК_5.doc
22 серпня 2019 12:28
77_ДОДАТОК_2.doc
22 серпня 2019 12:28
77_ДОДАТОК_7.doc
22 серпня 2019 12:28
77_ДОДАТОК_2_1.doc
22 серпня 2019 12:28
77_ДОДАТОК_1.doc
22 серпня 2019 12:28
77_ДОДАТОК 6 договір.doc
22 серпня 2019 12:28
77_ДОДАТОК_8.doc
22 серпня 2019 12:28
77_ТД__Запасні частини до плунжерного насосу.doc
22 серпня 2019 12:28
77_ДОДАТОК_3.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-26-000021 ● 3735f39f16f14687923c56bed095880d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 вересня 2019 16:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

25.09.2019 № 239
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель
Північно-східного офісу Держаудитслужби Жеребцова Е.
від 25.09.2019 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 25.09.2019 № 239

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

2 UA-2019-08-22-001267-c 22.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Едгар ЖЕРЕБЦОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

код ДК 021:2015 – 42120000-6 Насоси та компресори (запасні частини до плунжерного насосу НП-50Б) (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2019-08-22-001267-c) За результатами розгляду тендерні пропозиції учасників: ТОВ "СОЮЗНАСОСМАРКЕТ", ФО-П ЩЕРБИНА О.І., ФО-П ТРЕТЬЯК Ю.П. було відхилено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до вимог абз.7 ч.1 ст.31 Закону, було відмінено відкриті торги, у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій.

2019-10-01 16:08:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 17 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2019 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЮЗНАСОСМАРКЕТ" 676 992,00
UAH з ПДВ
676 992,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЩЕРБИНА ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ 725 420,00
UAH з ПДВ
725 420,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТРЕТЬЯК ЮЛІЯ ПАВЛІВНА 787 033,33
UAH з ПДВ
787 033,33
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2019 14:26
Довідки.pdf
18 вересня 2019 14:23
МВС.jpg
18 вересня 2019 14:23
ДПС.jpg
18 вересня 2019 14:23
2019-09-18 13-17-00_0259.jpg
18 вересня 2019 14:23
2019-09-18 13-16-39_0258.jpg
18 вересня 2019 14:23
2019-09-18 13-12-48_0260.jpg
09 вересня 2019 13:57
супровідна.pdf
09 вересня 2019 13:57
технічна.pdf

Публічні документи

02 вересня 2019 09:09
загальнi вiдомост .jpg
02 вересня 2019 09:09
довiдка ст17.jpg
02 вересня 2019 09:09
довiдка мтб.jpg
02 вересня 2019 09:09
гарант лист .jpg
02 вересня 2019 09:09
вiдп тз.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЮЗНАСОСМАРКЕТ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЩЕРБИНА ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТРЕТЬЯК ЮЛІЯ ПАВЛІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЮЗНАСОСМАРКЕТ"
#38868358
Рішення скасоване 676 992,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 15:58
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЮЗНАСОСМАРКЕТ"
#38868358
Відхилено 676 992,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 15:58
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЩЕРБИНА ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ
#2152900091
Відхилено 725 420,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 16:01
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТРЕТЬЯК ЮЛІЯ ПАВЛІВНА
#2168122841
Відхилено 787 033,33
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 16:02

Інформація про відміну

Дата відміни
01 жовтня 2019 16:02
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі