Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект мультимедійного обладнання (джерело фінансування: кошти бюджету міста)
Очікувана вартість
966 644,00 UAH
UA-2019-08-22-001121-c e3b5886372d845d9a21c8788d373addb
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лисак Тетяна Олегівна

+380487628249 lisakmalin@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району м.Одеси
Код ЄДРПОУ: 40702912
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Генерала Петрова, будинок 22
Контактна особа: Лисак Тетяна Олегівна
+380487628249
lisakmalin@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019 11:55
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2019 11:59
Оскарження умов закупівлі: до 06 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2019 11:59
Початок аукціону: 11 вересня 2019 12:19
Очікувана вартість: 966 644,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 833,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38650000-6: Фотографічне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 комплекти
комплект мультимедійного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, заклади освіти Малиновського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 38650000-6 — Фотографічне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактично поставлений Товар згідно видаткових накладних протягом 10 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2019 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 11:55
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 серпня 2019 10:47
Дата відповіді: 28 серпня 2019 10:52
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Надаємо відповідь на Ваші запитання:
1) У примітці до технічних вимог (Додаток № 5 до Тендерної документації) виділеним текстом зазначено: «Примітка: Будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку або тип, передбачає надання еквіваленту (технічні вимоги еквіваленту не повинні бути гіршими). У разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту. Запропонований учасником еквівалент предмету закупівлі за своїми технічними характеристиками повинен бути не гіршим.»

2) У п. 6 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації зазначено:
«З метою підтвердження відповідності товару, що пропонується, технічним вимогам Замовника, Учасник повинен надати в електронному вигляді:
-підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника у вигляді порівняльної таблиці. Технічні вимоги вказані в Додатку № 5 (обов’язкова умова: вказати назву торгової марки, модель, назву та країну походження виробника на кожний вид запропонованого товару, у разі відсутності зазначених вимог, Замовник залишає право відхилити пропозицію).
- учасники можуть додатково надавати у складі пропозицій інші документи та інформацію, які на їх думку, підтверджують відповідність пропозицій технічним, якісним та іншим характеристикам (вимогам) предмета закупівлі.»

3) У п. 5 розділу Загальні положення Тендерної документації зазначено: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах»
Також, відповідно до п. 1 розділу Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації зазначено:
«Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”.
Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори, у т.ч., що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна пропозиції зазначається без ПДВ. Витрати, які повинні бути включені в ціну, вказані в Додатку № 5 (Технічне завдання) до цієї тендерної документації.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. »

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-22-001121-c.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 18 вересня 2019 11:25
Оскарження рішення
Оскарження рішення
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2019 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 744 750,00
UAH з ПДВ
744 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИТЕР" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЛИТЕР" 959 094,00
UAH з ПДВ
959 094,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торгова фірма ТіД" 964 440,60
UAH з ПДВ
964 440,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 вересня 2019 15:52
Електронний підпис
12 вересня 2019 15:22
податкова
12 вересня 2019 15:22
Оновлена цінова
12 вересня 2019 15:22
МВС довідка
10 вересня 2019 09:39
Електронний підпис
10 вересня 2019 09:37
23. Гарантійний лист.pdf
10 вересня 2019 09:37
19. Довідка досвід.pdf
10 вересня 2019 09:37
40. СЕС на ноутбук DELL.pdf
10 вересня 2019 09:37
15. Наказ про призначення.pdf
10 вересня 2019 09:37
39. Авторизація на DELL.PDF
10 вересня 2019 09:37
10.СТАТУТ.pdf
10 вересня 2019 09:37
36. СЕЕ Проектор EPSON-1-2.pdf
10 вересня 2019 09:37
35. ЛИСТ ГАРАНТІЯ ст 17.pdf
10 вересня 2019 09:37
31. Сертифікати на дошки.pdf
10 вересня 2019 09:37
4.Порівняльна таблиця.pdf
10 вересня 2019 09:37
30. Довідка санкції.pdf
10 вересня 2019 09:37
29. Довідка про ДСТУ.pdf
10 вересня 2019 09:37
28. Довідка про ціну.pdf
10 вересня 2019 09:37
27. Довідка про довкілля.pdf
10 вересня 2019 09:37
1. Довідка стаття 17.pdf

Публічні документи

17 вересня 2019 15:46
Електронний підпис
17 вересня 2019 15:45
Довідка_19245586560780472279.pdf.p7s
17 вересня 2019 15:45
Довідка_19245586560780472279.pdf
17 вересня 2019 15:45
public_doc.pdf
17 вересня 2019 15:44
public_doc.p7s
09 вересня 2019 12:01
Електронний підпис
09 вересня 2019 11:59
7 - Захист довкілля.pdf
09 вересня 2019 11:59
2 - Статут.pdf
09 вересня 2019 11:59
18 - Гарантійний лист.pdf
09 вересня 2019 11:59
17 - Авторизаційні листи.pdf
09 вересня 2019 11:59
16 - Сертифікати.pdf
09 вересня 2019 11:59
10 - Стосовно санкцій.pdf
09 вересня 2019 11:59
1 - Пропозиція.pdf

Публічні документи

06 вересня 2019 13:03
Електронний підпис
06 вересня 2019 13:01
Статут.pdf
06 вересня 2019 13:01
Ст.17.pdf
06 вересня 2019 13:01
сертифікати на ноутбуки.pdf
06 вересня 2019 13:01
Протокол №1.pdf
06 вересня 2019 13:01
Про санкції.pdf
06 вересня 2019 13:01
Працівники.pdf
06 вересня 2019 13:01
Наказ №1.pdf
06 вересня 2019 13:01
ЛИСТ-ЗГОДА.pdf
06 вересня 2019 13:01
Захист довкілля.pdf
06 вересня 2019 13:01
Документи.pdf
06 вересня 2019 13:01
Відомості про участника.pdf
06 вересня 2019 13:01
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИТЕР" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЛИТЕР"

ТОВ "Торгова фірма ТіД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Відхилено 744 750,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 10:56
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИТЕР" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЛИТЕР"
#30029851
Переможець 959 094,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2019 11:53

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

13 вересня 2019 10:56
Електронний підпис
11 вересня 2019 12:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2019 11:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИТЕР" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЛИТЕР"
#30029851
959 094,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 12:48
Електронний підпис укладений
30 вересня 2019 14:53
Договір укладений
30 вересня 2019 14:48
Договір укладений
30 вересня 2019 14:48
Договір укладений
30 вересня 2019 14:48
Договір укладений
30 вересня 2019 14:48
Договір укладений
30 вересня 2019 14:48
Договір укладений
30 вересня 2019 14:48
Договір укладений
30 вересня 2019 14:48
Договір укладений
30 вересня 2019 14:48
Договір укладений
30 вересня 2019 14:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 959 094,00
UAH (в тому числі ПДВ 159 849,00 UAH)