Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФОРМАЦІЇ ТА ЗВ`ЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37551044 |
Місцезнаходження: | 65004, Україна , Одеська обл., Одеса, ДУМСЬКА ПЛОЩА, БУДИНОК 1 |
Контактна особа: |
Сиваш Андрій Сергійович 380487221026 press2@omr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 серпня 2019 11:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 вересня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 вересня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 16 вересня 2019 14:35 |
Очікувана вартість: | 3 302 908,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 029,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72210000-0: Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 вересня 2019 13:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 вересня 2019 13:27 |
protokol-вересень-2019.pdf | |
05 вересня 2019 13:20 |
TD-вересень-2019.pdf | |
22 серпня 2019 11:44 |
TZ_Dodatok3.pdf | |
22 серпня 2019 11:44 |
TZ_Dodatok2.pdf | |
22 серпня 2019 11:44 |
TZ_Dodatok5.pdf | |
22 серпня 2019 11:44 |
TZ_Dodatok1.pdf | |
22 серпня 2019 11:44 |
TZ_Dodatok4.pdf | |
22 серпня 2019 11:44 |
TD_Dodatok2_Dgv-merged.pdf | |
22 серпня 2019 11:44 |
TD_Dodatok1_TZ-merged.pdf | |
22 серпня 2019 11:44 |
TD_Dodatok4_Price.pdf | |
22 серпня 2019 11:44 |
TD_Dodatok3_Zmina_umov.pdf |
05 вересня 2019 13:29 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 вересня 2019 13:27 |
protokol-вересень-2019.pdf
|
|||
05 вересня 2019 13:20 |
TD-вересень-2019.pdf
|
|||
22 серпня 2019 11:44 |
TZ_Dodatok3.pdf
|
|||
22 серпня 2019 11:44 |
TZ_Dodatok2.pdf
|
|||
22 серпня 2019 11:44 |
TZ_Dodatok5.pdf
|
|||
22 серпня 2019 11:44 |
TZ_Dodatok1.pdf
|
|||
22 серпня 2019 11:44 |
TZ_Dodatok4.pdf
|
|||
22 серпня 2019 11:44 |
TD_Dodatok2_Dgv-merged.pdf
|
|||
22 серпня 2019 11:44 |
TD_Dodatok1_TZ-merged.pdf
|
|||
22 серпня 2019 11:44 |
TD_Dodatok4_Price.pdf
|
|||
22 серпня 2019 11:44 |
TD_Dodatok3_Zmina_umov.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-21-000040 ● 95daae2f0f654cf8b4036831af4182bf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 жовтня 2019 09:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.10.2019 Одеса № 366
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 21.10.2019 та службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Людмили МИХАЙЛЕНКО від 21.10.2019
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 21.10.2019 № 366
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2019-08-22-001049-c 22.08.2019 Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Нотєвський А.Д.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-10-22 12:13:22
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 72210000-0 - Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення (Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення. Створення онлайн платформи «Історико-туристичний гід доповненої реальності»), яка проводиться ДЕПАРТАМЕНТОМ ІНФОРМАЦІЇ ТА ЗВ`ЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-08-22-001049-c, дата оприлюднення 22.08.2019) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень, а саме:
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерної документації, тоді учасником ТОВ «ЕКЛІПСІС» у складі тендерної пропозиції надано копію протоколу загальних зборів учасників ТОВ «ЕКЛІПСІС» від 27.02.2014 № 27/02/14-01 та копію статуту учасника, завірених підписом та печаткою учасника (пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено надання сканованих копій, виготовлених з оригіналів документів)?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-10-24 14:26:03
Надання пояснень щодо запиту UA-M-2019-10-21-000040
Надаємо пояснення щодо запиту UA-M-2019-10-21-000040 стосовно розділу III тендерної документації, а саме Інструкцію з підготовки тендерної пропозиції, де чітко встановлені вимоги Замовника щодо підготовки тендерної пропозиції, а саме до форми подачі документів.
«Електронний вигляд тендерної пропозиції повинен бути чітким та відображати підписи та печатки, у тому числі нотаріальне посвідчення документів. Всі документи тендерної пропозиції подаються у сканованому вигляді. Скановані копії документів виготовляються з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), копій та оригіналів документів, надання яких вимагається згідно з цією документацією, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами.»
Виходячи з цієї вимоги, скановані копії документів (що мається на увазі відскановані документи) виготовляються з оригіналів, а також допускаються КОПІЇ та оригінали документів. Звертаємо увагу, що оригінали документів, такі як виписки з ЄДР, довідки ПДВ, ЛІЦЕНЗІЇ, ДОВІДКИ ПРО НЕЗАБОРГОВАННІСТЬ ПЕРЕД БЮДЖЕТОМ, ДОВІДКИ З МВС, якщо вони потрібні і які зазначені в нашій тендерній документації, якщо розуміти цю вимогу невірно, не можуть бути СКЛАДЕНІ БЕЗПОСЕРЕДНЬО УЧАСНИКОМ (вони складаються державними органами, на які покладені державою такі завдання). Ця вимога відноситься до ДОВІДОК та інших документів, які вимагаються тендерної документацією та які складаються УЧАСНИКОМ під час подачі тендерної документації (Специфікації, Технічний опис, інше), тому після коми ми вказуємо КОПІЇ та оригінали документів. Під копіями у цьому абзаці розуміються завірені копії згідно чинного законодавства України, тобто тендерною документацією не ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ надавати копії, що й підтверджуються у цьому ж III розділі тендерної документації, в пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» де підпунктом 11 ми як Замовник, вимагаємо КОПІЮ Статуту або іншого установчого документу з останніми змінами (у разі її використання) або у діючий редакції. Ми знаходимося на електронній площадці, тому вимагаємо КОПІЮ установчого документу, адже в нас не має можливості перевірити в електронному вигляді достовірність кожної сторінки від сканованого оригіналу статуту, адже в оригіналі статуту на таких сторінках немає НІЯКОГО підпису чи печатки. Підписи знаходяться наприкінці статуту, що робить перевірку УСІХ сторінок оригіналу статуту на електронній площадці складним та ризикованим. Єдиною можливістю надати копію статуту, на вимогу Замовника, є завірити її згідно законодавству України, що переможець і зробив.
Відповідно до III розділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, «Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції.» Тобто, будь-якого з перелічених документів достатньо, для підтвердження ПІДПИСУ учасника. Учасник надав у складі своєї пропозиції ОРИГІНАЛ наказу про призначення директора, що достатньо для відповідності Учасника наведеної вимоги.
Також ми наголошуємо, що Замовник при укладанні договору з переможцем про надання послуг письмово вже направив потребу до переможця відправити нам скани оригіналів документів.
Вважаємо, що пропозиція переможця повністю відповідає вимогам тендерної документації та не має жодної причини дискваліфікувати його за підставами Закону «Про публічні закупівлі», тим паче за ненадання КОПІЇ статуту.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо Вам щодо засідання тендерного комітету (01.11.2019 р) департаменту інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради, та прийнятих рішень.
2019-11-01 15:51:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2019-11-04 10:50:18
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 14:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКЛІПСІС" |
3 286 200,00
UAH з ПДВ
|
3 253 170,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТА ФЛОР" |
3 293 700,00
UAH з ПДВ
|
3 260 670,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКЛІПСІС" #38352181 |
Рішення скасоване |
3 253 170,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2019 15:36
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТА ФЛОР" #41498516 |
Очікує рішення |
3 260 670,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2019 15:45
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКЛІПСІС" #38352181 |
Відхилено |
3 253 170,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2019 15:45
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 07 листопада 2019 12:53 |
Коментар щодо відміни: | Відміна торгів на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі” - відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. |
07 листопада 2019 12:53
|
Protokol-vidmina-torgiv-07-11.pdf |