Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015, код 24930000-2: Фотохімікати (НК 024:2019 40979: Медична рентгенівська плівка)
Очікувана вартість
92 300,00 UAH
UA-2019-08-22-000981-c 825ae139364b466586caa8fa53f16a0e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Валентина Лошак

+380462259991
+380631875357
tenderonc2015@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівський медичний центр сучасної онкології" Чернігівської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02006065
Місцезнаходження: 14029, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, просп. Миру, 211
Контактна особа: Валентина Лошак
+380462259991,+380631875357
tenderonc2015@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019 11:33
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 17:00
Очікувана вартість: 92 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24930000-2: Фотохімікати


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32 упаковка
Медична рентгенівська плівка (джерело фінансування - обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, проспект Миру, 211
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений товар здійснюється на умовах відстрочки платежу до 10-ти банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 5-ти банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційній рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Предмет договору
Дата подання: 22 серпня 2019 14:28
Дата відповіді: 22 серпня 2019 15:03
Добрий день! Можна запропонувати еквівалент з таким ж самим характеристиками плівки?
Відповідь: Еквівалент не пропонувати.
Предмет Закупівлі
Дата подання: 23 серпня 2019 10:09
Дата відповіді: 27 серпня 2019 11:40
Шановний замовнику, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій документації містять цілий ряд антиконкурентних та дискримінаційних порушень законодавства. Замовник зазначив, що не має наміру розглядати еквіваленти. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника а саме Carestream Health Inc. Чому вся Україна вже знає, що вся та навіть і спеціальна плівка, порівнюється за загальними показниками та технічними даними (чутливість, щільність вуалі, вміст срібла та середній градієнт) і якісними даними (реєстрація в Україні, відповідність вітчизняним та міжнародним стандартам, термін придатності і т.д.), тому налаштування на ту чи іншу марку плівки це є не професійна вигадка (доказано прикладом в інших лікарнях), але Ви ,навіть, не обґрунтували своє рішення, мабуть тому що його не може бути. Відповідно до положень Закону Замовник у разі посилання на конкретну торгівельну марку, а саме Carestream Health Inc. повинен вказати вираз «або еквівалент». Запитуємо Вас, який наказ дає Вам право забороняти розгляд еквівалентів, адже закупівля проводиться за ДЕРЖАВНІ КРШТИ? ЗАКОНИ УКРАЇНИ однакові для всіх!!! Тож вимагаємо все-таки дотримуватись дії Закону Про публічні закупівлі. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Оскільки дані положення тендерної документації суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх противоправними та дискримінаційними. Відповідні дії Замовника щодо оприлюднення інформації про закупівлю є такими, що порушують законодавство та умови проведення публічних закупівель. Тож внесіть зміни в документацію, додайте вираз «або еквівалент», в іншому разі ми направимо листа до департаменту ОЗ, розпорядника коштів, Громадських організацій для освітлення та перешкоджання корупційної змови.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику
Згідно п.1. Статті 2. Закону, при закупівлях на суми до 200 тисяч гривень замовники «можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів)», тобто, зокрема, мають право придбати конкретний товар за найнижчою ціною й жодним чином не зобов’язані розглядати пропозиції будь-яких еквівалентів цього товару. Таким чином, Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
З огляду на викладене вище та керуючись наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 №10 Замовник не бачить у документації цієї закупівлі порушень чинного законодавства.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "САМОЙЛЕНКО ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ" 92 300,00
UAH з ПДВ
92 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2019 13:06
Установчі.pdf
29 серпня 2019 13:06
МТВ.pdf
29 серпня 2019 13:06
Комерційна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "САМОЙЛЕНКО ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "САМОЙЛЕНКО ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2735312174
Переможець 92 300,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2019 12:47

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2019 12:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "САМОЙЛЕНКО ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2735312174
92 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
05 вересня 2019 15:37