Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп"ютери ( з монітором, клавіатурою та маніпулятором "миша") (місцевий бюджет+додаткові кошти: субвенція з ДБ на забезпечення якісної освіти "ДІСО 3507")
Очікувана вартість
636 000,00 UAH
UA-2019-08-22-000964-c 6560756500e34175991fe04b6c316491
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Пермякова

+380995675264 permak@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Павлоградська загальноосвітня школа I-III ступепенів № 17 Павлоградської міської ради Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 26328364
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Центральна, 71А
Контактна особа: Ольга Пермякова
+380995675264
permak@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019 11:31
Звернення за роз’ясненнями: до 06 вересня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2019 12:00
Початок аукціону: 17 вересня 2019 12:21
Очікувана вартість: 636 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
53 штука
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп"ютери ( з монітором, клавіатурою та маніпулятором "миша")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, Павлоград, Центральна,71А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 вересня 2019  —  15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставку товару здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця на підставі видаткової накладної та рахунку-факткри протягом 30 календарних днів з дати фактичної поставки товару належної якості, кількості, найменування (асортименту). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 вересня 2019 09:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 11:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2019 09:44
зміни до т.д. 06.09.2019.pdf
06 вересня 2019 09:44
Тендерна документація зі змінами 06.09.2019.docx
22 серпня 2019 11:31
Тендерна документація.docx
28 серпня 2019 11:47
зміни до т.д. 28,08,2019.pdf
28 серпня 2019 11:47
Додаток 3 (Технічна характеристика предмета закупівлі) 28.08.2019.docx
23 серпня 2019 13:56
Додаток 3 (Технічна характеристика предмета закупівлі) 23.08.2019.docx
22 серпня 2019 11:31
Додаток 3 (Технічна характеристика предмета закупівлі).docx
23 серпня 2019 13:56
зміни до тендерної документації.pdf
22 серпня 2019 11:31
Додаток 4 (Кваліфікаційні критерії ст.16).docx
22 серпня 2019 11:31
Додаток 6 (Проект договору).docx
22 серпня 2019 11:31
Додаток 7 (згода на обробку персональних даних).docx
22 серпня 2019 11:31
Додаток 5 (ст.17).doc
22 серпня 2019 11:31
Додаток 2 (Тендерна пропозицiя).docx
22 серпня 2019 11:31
Додаток 1 (Вiдомостi про учасника).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 23 серпня 2019 10:41
Дата відповіді: 06 вересня 2019 10:00
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 23 серпня 2019 року Ваше питання розглядалося на засіданні тендерного комітету Павлоградської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №17 Павлоградської міської ради Дніпропетровської області. Прийнято рішення щодо внесення змін до тендерної документації на закупівлю 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)персональні комп’ютери (з монітором, клавіатурою та маніпулятором "миша") а саме, додаток 3 до тендерної документації "Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі" щодо технічних вимог до попередньої встановленої ОС викладено у наступній редакції: не гірше Windows 10 Pro 64Bit ОЕМ (встановлена ліцензійна на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарна, з українським інтерфейсом) .
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 серпня 2019 10:49
Дата відповіді: 28 серпня 2019 12:12
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 2) Згідно статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" технічна спеціфікація не повина містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму.2) В додатке 2 до ТД вказані всі вимоги. 3) Допускаємо (згідно статті 1,п.35 ЗУ "Про публічні закупівлі"), розглядатимете його ціну як остаточну

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2019 12:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 620 100,00
UAH з ПДВ
620 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 636 000,00
UAH з ПДВ
636 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2019 14:46
Довідка ДФС.pdf
03 жовтня 2019 14:46
МВС 21 09 2019.pdf
03 жовтня 2019 14:46
Д_Кор_ТОВ Діавестенд_.zip
16 вересня 2019 11:26
Електронний підпис
16 вересня 2019 11:19
AEPCertificate.pdf
16 вересня 2019 11:19
Тендерна Пропозиція .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#2479304276
Відхилено 620 100,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2019 10:33
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 636 000,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 11:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2019 11:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
636 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2021 18:13
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 13:35
договір №90 від 15.10.2019.pdf укладений
16 жовтня 2019 13:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 636 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 106 000,00 UAH)