Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

персональний комп’ютер, ноутбук
Очікувана вартість
618 142,25 UAH
UA-2019-08-22-000853-a 4e6beffb94e14c45bf7faaaaa819c98b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Приз Наталія Василівна

+380645242042 ufzbo@lg.npu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Луганській області
Код ЄДРПОУ: 40108845
Місцезнаходження: 93406, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, вул. Вілєсова, 1
Контактна особа: Приз Наталія Василівна
+380645242042
ufzbo@lg.npu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019 19:19
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2019 19:24
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2019 19:24
Початок аукціону: 09 вересня 2019 12:00
Очікувана вартість: 618 142,25 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 181,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


кошти державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 шт
Персональний комп’ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, пр-т Центральний, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
15 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, пр-т Центральний, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2019 19:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 19:23
Тендерна документація.docx
22 серпня 2019 19:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 19:23
Тендерна документація.docx
22 серпня 2019 19:19
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 серпня 2019 09:40
Дата відповіді: 23 серпня 2019 10:55
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. До розгляду допускаються товари, які вказані в технічних вимогах (Додаток №2) або їх еквівалент.
2. Конкретну торгову марку та модель запропонованого товару учасник обов'язково вказує в додатку № 2 до ТД, як і відповідність технічним вимогам Замовника.
3. До участі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ.Ціна учасників буде розглядатись як остаточна з урахуванням всіх податків.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-22-000853-a.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП Проніна Вікторія Юріївна, Код ЄДРПОУ:2987113389
Дата подання: 24 вересня 2019 11:51
Оскарження обрання переможця
Шановний замовник, звертаю Вашу увагу на те, що у обраний Вами переможця аукціону ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" є суттєві порушення вимог тендерної документації, а саме : 1. За вимогами Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Учасник повинен завантажити документи, які вимагаються Документацією, файлом-вкладенням у вигляді сканованого оригіналу документу в кольоровому вигляді формату “pdf”.» ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" завантажив копію (чорно-білу), а не оригінал технічного паспорта транспортного засобу та акт здачі-приймання транспортного засобу. 2. За вимогами Додаток № 2 Технічні вимоги «Товари, що постачаються повинні мати необхідні інструкції користувача або паспорт або інший документ, який підтверджує його характеристики та модель гарантійний талон , які обов’язково надаються при поставці.» - все цє було видалено у завантаженому файлі ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ», що є порушенням і втручанням в технічні вимоги замовника. 3. За вимогами Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям, вимогам установлені статтею 17 Закону та іншим вимогам Закону, що подаються у складі тендерної пропозиції: 18. Гарантійний талон.» "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» взагалі не вказали терміни гарантії на обладнання, що є суттєвим порушенням, тому що термін вказаний при поставці може буди заниженим та взагалі не має умов за якими виконується гарантія. Вимагаємо дискваліфікувати ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" за вище вказані порушення вимог тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 27.09.2019 № 13801.pdf
Дата публікації: 27 вересня 2019 19:12

Документи подані замовником

27 вересня 2019 11:59
Відповідь

Документи Органу Оскарження

27 вересня 2019 19:12
рішення від 27.09.2019 № 13801.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 598 500,00
UAH з ПДВ
592 318,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Проніна Вікторія Юріївна 601 000,00
UAH з ПДВ
594 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 616 462,20
UAH з ПДВ
610 278,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІСІ Лінк" 613 920,30
UAH з ПДВ
613 920,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2019 17:32
ДФС_.pdf
23 вересня 2019 17:32
МВС 01.09.pdf
23 вересня 2019 17:32
Д_Кор_ТОВ Діавестенд_05.09.zip
23 вересня 2019 17:32
Д_Кор_Балюк О.А._05.09.zip
07 вересня 2019 18:42
Електронний підпис
07 вересня 2019 18:41
Технічна документація.pdf
07 вересня 2019 18:41
повноваження директора.pdf
07 вересня 2019 18:35
проект договору.pdf
07 вересня 2019 18:35
виписка з ЄДР.pdf
07 вересня 2019 18:35
Довідка юридична особа.pdf
07 вересня 2019 18:35
Відомості про Учасника.pdf
07 вересня 2019 18:35
Статут.pdf
07 вересня 2019 18:35
12628559_пропозиція.pdf

Публічні документи

07 вересня 2019 16:20
Електронний підпис
07 вересня 2019 15:14
инструкция Acer Aspire_A315-21(G).pdf
07 вересня 2019 15:14
UserManual.pdf
07 вересня 2019 15:14
Уставн. Проніна.pdf
07 вересня 2019 15:14
Довідки Проніна.pdf
07 вересня 2019 15:14
Тендерна Пропозиція.pdf

Публічні документи

07 вересня 2019 16:04
Електронний підпис
07 вересня 2019 16:02
Проект договору.pdf
07 вересня 2019 16:02
Технічне завдання.pdf

Публічні документи

05 вересня 2019 16:20
Асер 2 СЭС.pdf
05 вересня 2019 16:20
АСЕР 1 СЭС.pdf
05 вересня 2019 16:20
N16_N17_042-19TR-PO dek.pdf
05 вересня 2019 16:20
Decl_N16_N17_2019_042-19TR-PO dek.pdf
05 вересня 2019 16:20
Cert_N16_N17_2019_ВВ 042-19442138649.pdf
05 вересня 2019 16:20
07_23_2019_Letter_N15_N16_N17.pdf
05 вересня 2019 14:43
Електронний підпис
05 вересня 2019 13:47
Сертифікат 2018.pdf
05 вересня 2019 13:47
Декларація.pdf
05 вересня 2019 13:47
Декларація ЭМС.pdf
05 вересня 2019 13:47
ISO9001-2015.PDF
05 вересня 2019 13:47
20 Порівняльна таблиця.pdf
05 вересня 2019 13:47
19 Лист-гарантія.pdf
05 вересня 2019 13:47
9 Проект договору.pdf
05 вересня 2019 13:47
6 Статут.pdf
05 вересня 2019 13:47
4 Витяг розширений 19.06.2019.pdf
05 вересня 2019 13:47
3.5 РН Протон.pdf
05 вересня 2019 13:47
3.4 ПК, периферія Протон.pdf
05 вересня 2019 13:47
3.3 Лист Малишева.pdf
05 вересня 2019 13:47
3.2 РН Малишева.pdf
05 вересня 2019 13:47
Лист-згода.pdf
05 вересня 2019 13:47
Тендерна пропозиция.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП Проніна Вікторія Юріївна

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ДІСІ Лінк"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 592 318,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2019 12:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2019 12:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
592 318,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:13
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 10:03
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
29 жовтня 2019 09:59
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2019 12:18
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
09 жовтня 2019 12:17
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2019 12:26
договір укладений
08 жовтня 2019 12:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 566
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну поставки товару
Номер договору про закупівлю: 566
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 592 317,95
UAH (в тому числі ПДВ 98 719,66 UAH)