Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
персональний комп’ютер, ноутбук
Очікувана вартість
618 142,25 UAH
UA-2019-08-22-000853-a ● 4e6beffb94e14c45bf7faaaaa819c98b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції в Луганській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108845 |
Місцезнаходження: | 93406, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, вул. Вілєсова, 1 |
Контактна особа: |
Приз Наталія Василівна +380645242042 ufzbo@lg.npu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 серпня 2019 19:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 серпня 2019 19:24 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 вересня 2019 19:24 |
Початок аукціону: | 09 вересня 2019 12:00 |
Очікувана вартість: | 618 142,25 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 181,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
кошти державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 шт
Персональний комп’ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93400, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, пр-т Центральний, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
15 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93400, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, пр-т Центральний, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 серпня 2019 19:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 серпня 2019 19:23 |
Тендерна документація.docx |
22 серпня 2019 19:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
22 серпня 2019 19:23 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 серпня 2019 09:40
Дата відповіді: 23 серпня 2019 10:55
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. До розгляду допускаються товари, які вказані в технічних вимогах (Додаток №2) або їх еквівалент.
2. Конкретну торгову марку та модель запропонованого товару учасник обов'язково вказує в додатку № 2 до ТД, як і відповідність технічним вимогам Замовника.
3. До участі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ.Ціна учасників буде розглядатись як остаточна з урахуванням всіх податків.
1. До розгляду допускаються товари, які вказані в технічних вимогах (Додаток №2) або їх еквівалент.
2. Конкретну торгову марку та модель запропонованого товару учасник обов'язково вказує в додатку № 2 до ТД, як і відповідність технічним вимогам Замовника.
3. До участі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ.Ціна учасників буде розглядатись як остаточна з урахуванням всіх податків.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-08-22-000853-a.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП Проніна Вікторія Юріївна, Код ЄДРПОУ:2987113389
Дата подання: 24 вересня 2019 11:51
Дата подання: 24 вересня 2019 11:51
Оскарження обрання переможця
Шановний замовник, звертаю Вашу увагу на те, що у обраний Вами переможця аукціону ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" є суттєві порушення вимог тендерної документації, а саме :
1. За вимогами Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
«Учасник повинен завантажити документи, які вимагаються Документацією, файлом-вкладенням у вигляді сканованого оригіналу документу в кольоровому вигляді формату “pdf”.»
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" завантажив копію (чорно-білу), а не оригінал технічного паспорта транспортного засобу та акт здачі-приймання транспортного засобу.
2. За вимогами Додаток № 2 Технічні вимоги
«Товари, що постачаються повинні мати необхідні інструкції користувача або паспорт або інший документ, який підтверджує його характеристики та модель гарантійний талон , які обов’язково надаються при поставці.» - все цє було видалено у завантаженому файлі ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ», що є порушенням і втручанням в технічні вимоги замовника.
3. За вимогами Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
«Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям, вимогам установлені статтею 17 Закону та іншим вимогам Закону, що подаються у складі тендерної пропозиції:
18. Гарантійний талон.»
"ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» взагалі не вказали терміни гарантії на обладнання, що є суттєвим порушенням, тому що термін вказаний при поставці може буди заниженим та взагалі не має умов за якими виконується гарантія.
Вимагаємо дискваліфікувати ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" за вище вказані порушення вимог тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 27.09.2019 № 13801.pdf
Дата публікації: 27 вересня 2019 19:12
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 12:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
598 500,00
UAH з ПДВ
|
592 318,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Проніна Вікторія Юріївна |
601 000,00
UAH з ПДВ
|
594 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
616 462,20
UAH з ПДВ
|
610 278,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІСІ Лінк" |
613 920,30
UAH з ПДВ
|
613 920,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
592 318,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2019 12:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 12:13
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2019 10:03
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2019 09:59
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2019 12:18
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
09 жовтня 2019 12:17
|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2019 12:26
|
договір | укладений |
08 жовтня 2019 12:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 566 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження терміну поставки товару |
Номер договору про закупівлю: | 566 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |