Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

євроруберойд
Очікувана вартість
3 163 200,00 UAH
UA-2019-08-22-000852-a 131df26a0c2a4f80be0274fcc4187a42
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019 19:17
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2019 10:00
Очікувана вартість: 3 163 200,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


євроруберойд

Тендерна документація

13 вересня 2019 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 14:45
Зміни до тендеру_3114_13.09.2019.doc
13 вересня 2019 14:45
3114 ТД євроруберойд_нова редакція_13.09.2019.docx
06 вересня 2019 13:26
Зміни до тендеру_3114_06.09.2019.doc
22 серпня 2019 19:14
Додаток №9.docx
13 вересня 2019 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2019 13:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 19:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 14:45
Зміни до тендеру_3114_13.09.2019.doc
13 вересня 2019 14:45
3114 ТД євроруберойд_нова редакція_13.09.2019.docx
06 вересня 2019 13:26
3114 ТД євроруберойд_нова редакція_06.09.2019.docx
22 серпня 2019 19:14
3114 ТД євроруберойд.docx
06 вересня 2019 13:26
Зміни до тендеру_3114_06.09.2019.doc
22 серпня 2019 19:14
Додаток №9.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-22-000852-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 19 жовтня 2019 09:38
Безпідставне відхилення тендерної пропозиції
Вимога у вкладенні
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 жовтня 2019 17:32
Замовник вважає рішення стосовно відхилення пропозиції учасника правомірним. Також зазначаємо, що вимогу щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника може бути подано до органу оскарження відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-08-22-000852-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 19 жовтня 2019 09:40
Безпідставне відхилення тендерної пропозиції
Вимога у вкладенні
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 жовтня 2019 17:33
Замовник вважає рішення стосовно відхилення пропозиції учасника правомірним. Також зазначаємо, що вимогу щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника може бути подано до органу оскарження відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

19 жовтня 2019 09:38
4406422 Лот 1.pdf

Документи подані скаржником

19 жовтня 2019 09:40
4406422 Лот 2.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-02-000049 ● 889500613f41430194a9e506950f85e9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 березня 2020 17:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


02.03.2020 № 53

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.03.2020 № 53


Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2019-08-22-000852-a 22.08.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі"



Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-08-22-000852-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 13 березня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-08-22-000852-a єврорубероїду (ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. Пункт 4 частини першої статті 30 Закону говорить, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. У висновку ДАСУ зазначається, що пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ «ЕНЕРГО СТРОЙ СЕРВІС» не відповідала умовам тендерної документації, а саме не містили інформацію щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону. Додаток № 5 до тендерної документації Замовника містить примірну форму надання інформації щодо відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника на підставі частини першої статті 17 Закону. Зазначені вище учасники в складі своїх тендерних пропозицій надали довідку довільної форми, що відповідає формі, яка встановлена у зазначеній частині тендерної документації. Одночасно звертаємо увагу на те, що відповідно до частини третьої статті 17 Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам. Пункт 9 частини першої статті 17 Закону говорить, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, якщо: (9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Згідно з інформацією Уповноваженого органу, яка, зокрема, міститься на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України в розділі Публічні закупівлі » Консультації з питань закупівель » Узагальнені відповіді, відкритими єдиними державними реєстрами, доступ до яких є вільним, зокрема є: - Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення; - Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; - Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Таким чином, інформація, яка стосується пунктів 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, та, згідно із цією ж статтею, Замовник не вимагає її документального підтвердження. Таким чином Замовник дотримався вимог Закону в частині підтвердження учасником відповідності вимогам, встановлених статтею 17 Закону.

2020-03-25 13:23:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання додаткової інформації стосовно причин невідповідності пропозиції учасника, яка була відхилена умовам тендерної документації установлено порушення норм частини третьої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Енерго Строй Сервіс» встановлено порушення вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.
Опис предмету закупівлі:
Лот 1.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 363 200,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 6 816,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40800 UAH

Аукціон

Початок: 24 вересня 2019 14:11
Закінчення: 24 вересня 2019 14:38
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

40000 м²
матеріали рулонні та гідроізоляційні: склополімаст ХПП 2,5
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Закупівля здійснюється в межах коштів, передбачених контрольними завданнями централізованого матеріально-технічного забезпечення регіональних філій та філій АТ «Укрзалізниця» на 2019 рік Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2019 14:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К" 1 260 000,00
UAH з ПДВ
1 260 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП" 1 356 000,00
UAH з ПДВ
1 356 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГО СТРОЙ СЕРВІС" 1 363 200,00
UAH з ПДВ
1 363 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2019 17:53
Електронний підпис
23 вересня 2019 09:22
Електронний підпис
23 вересня 2019 09:07
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
23 вересня 2019 09:07
Dovirenist Savchenko.zip
23 вересня 2019 09:07
Dovidka pro nazvu.zip
23 вересня 2019 09:07
Bankivska Licenzia.zip
23 вересня 2019 09:07
375_19_53_35_40 800.zip
23 вересня 2019 09:07
Додаток 4 Лот 1.pdf.p7s
23 вересня 2019 09:07
Додаток 4 Лот 1.pdf
23 вересня 2019 09:07
Додаток А Лот 1.pdf.p7s
23 вересня 2019 09:07
Додаток А Лот 1.pdf
23 вересня 2019 09:07
Цінова пропозиція Лот 1.pdf
23 вересня 2019 09:07
Аналогічні договори.pdf.zip
23 вересня 2019 09:07
Лист-пояснення.pdf.zip
23 вересня 2019 09:07
Лист-згода.pdf.zip
23 вересня 2019 09:07
Довідка щодо статті 28.pdf.zip
23 вересня 2019 09:07
Лист виробника.pdf.zip
23 вересня 2019 09:07
Всі сертифікати_compressed.pdf.zip
23 вересня 2019 09:07
ДСТУ _compressed.pdf.zip

Публічні документи

19 вересня 2019 15:23
Електронний підпис
19 вересня 2019 15:22
ЦП 1.pdf
19 вересня 2019 15:22
Дані на товар 1.pdf
19 вересня 2019 15:22
ТУ изм 8.pdf
19 вересня 2019 15:22
Стеклобит 4_0.jpg
19 вересня 2019 15:22
Стеклобит 2_5.jpg
19 вересня 2019 15:22
Сертифікат ДСТУ ISO 9001.pdf
19 вересня 2019 15:22
Рішення Засновника _1.pdf
19 вересня 2019 15:22
Порівняльна табл..pdf
19 вересня 2019 15:22
Наказ на директора .pdf
19 вересня 2019 15:22
Лист ПД.pdf
19 вересня 2019 15:22
Захист довкілля.pdf
19 вересня 2019 15:22
Довідка ст.17.pdf
19 вересня 2019 15:22
Висновок СЕС.pdf

Публічні документи

20 вересня 2019 16:38
Електронний підпис
20 вересня 2019 16:35
ДОДАТОК 2 (2.1) Витяг ПДВ.pdf
20 вересня 2019 16:35
ДОДАТОК 2 (1.3) Лист-згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Епіцентр К"

ТОВ "ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП"

ТОВ "ЕНЕРГО СТРОЙ СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Відхилено 1 260 000,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 18:37
ТОВ "ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП"
#42811480
Відхилено 1 356 000,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 18:40
ТОВ "ЕНЕРГО СТРОЙ СЕРВІС"
#41775489
Переможець 1 363 200,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 18:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2019 18:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГО СТРОЙ СЕРВІС"
#41775489
1 363 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 16:20
ЦЗВ-02-04119-01.pdf укладений
21 жовтня 2020 16:20
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2019 13:38
ЦЗВ-02-04119-01 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2019 13:38
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 18:01
Договір ЦЗВ-02-04119-01 30.10.2019.pdf укладений
30 жовтня 2019 18:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): П.8, ч.4, ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-02-04119-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 272 299,20
UAH (в тому числі ПДВ 45 383,20 UAH)