Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна +38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 серпня 2019 19:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 вересня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 вересня 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 3 163 200,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Тендерна документація
13 вересня 2019 14:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2019 14:51 |
Зміни до тендеру_3112_13.09.2019.doc | |
13 вересня 2019 14:51 |
3112 ТД євроруберойд_нова редакція_13.09.2019.docx | |
11 вересня 2019 16:27 |
Зміни до тендеру_3112_10.09.2019.doc | |
22 серпня 2019 19:09 |
Додаток №9.docx |
13 вересня 2019 14:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
13 вересня 2019 14:51 |
Зміни до тендеру_3112_13.09.2019.doc
|
||||||
13 вересня 2019 14:51 |
3112 ТД євроруберойд_нова редакція_13.09.2019.docx
|
||||||
11 вересня 2019 16:27 |
Зміни до тендеру_3112_10.09.2019.doc
|
||||||
22 серпня 2019 19:09 |
Додаток №9.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-02-000048 ● 4dd5e32803364f0b81c9648d73c306a6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 березня 2020 17:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.03.2020 № 53
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.03.2020 № 53
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2019-08-22-000849-a 22.08.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі"
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-08-22-000849-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 13 березня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-08-22-000849-a єврорубероїду (ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. Пункт 4 частини першої статті 30 Закону говорить, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. У висновку ДАСУ зазначається, що пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ «ЕНЕРГО СТРОЙ СЕРВІС» не відповідала умовам тендерної документації, а саме не містили інформацію щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону. Додаток № 5 до тендерної документації Замовника містить примірну форму надання інформації щодо відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника на підставі частини першої статті 17 Закону. Зазначені вище учасники в складі своїх тендерних пропозицій надали довідку довільної форми, що відповідає формі, яка встановлена у зазначеній частині тендерної документації. Одночасно звертаємо увагу на те, що відповідно до частини третьої статті 17 Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам. Пункт 9 частини першої статті 17 Закону говорить, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, якщо: (9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Згідно з інформацією Уповноваженого органу, яка, зокрема, міститься на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України в розділі Публічні закупівлі » Консультації з питань закупівель » Узагальнені відповіді, відкритими єдиними державними реєстрами, доступ до яких є вільним, зокрема є: - Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення; - Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; - Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Таким чином, інформація, яка стосується пунктів 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, та, згідно із цією ж статтею, Замовник не вимагає її документального підтвердження. Таким чином Замовник дотримався вимог Закону в частині підтвердження учасником відповідності вимогам, встановлених статтею 17 Закону.
2020-03-25 13:26:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання роз’яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання щодо надання додаткової інформації стосовно причин невідповідності пропозиції учасника, яка була відхилена умовам тендерної документації установлено порушення норм частини третьої статті 30 Закону.)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. |
Опис предмету закупівлі: |
Лот 1.
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 363 200,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 6 816,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 40800 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Закупівля здійснюється в межах коштів, передбачених контрольними завданнями централізованого матеріально-технічного забезпечення регіональних філій та філій АТ «Укрзалізниця» на 2019 рік. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 вересня 2019 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Епіцентр К" |
1 260 000,00
UAH з ПДВ
|
1 260 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП" |
1 356 000,00
UAH з ПДВ
|
1 356 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРГО СТРОЙ СЕРВІС" |
1 363 200,00
UAH з ПДВ
|
1 363 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Відхилено |
1 260 000,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2019 18:51
|
ТОВ "ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП" #42811480 |
Відхилено |
1 356 000,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2019 18:52
|
ТОВ "ЕНЕРГО СТРОЙ СЕРВІС" #41775489 |
Переможець |
1 363 200,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2019 18:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2020 16:17
|
ЦЗВ-02-03919-01.pdf | укладений |
27 жовтня 2020 16:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2019 13:49
|
ЦЗВ-02-03919-01 (1).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2019 13:49
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2019 17:54
|
Договір ЦЗВ-02-03919-01 30.10.2019.pdf | укладений |
30 жовтня 2019 17:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | П.8, ч.4, ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-02-03919-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |