Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція будівлі інтернату Новоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Новоолександрівської сільської ради по вул. Паркова буд. 1-Б, в с. Новоолександрівка Дніпровського району Дніпропетровської області під навчально-виховний комплекс “Школа-дитячий садок” (коригування проєкту зі змінами та доповненнями розділів проєкту) ПОВТОРНО
Очікувана вартість
20 558 546,40 UAH
UA-2019-08-22-000827-a ● 0e29425931324069b8fb8f53203b74ef
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40201087 |
Вебсайт: | http://novooleksandrivka.com.ua |
Місцезнаходження: | 52070, Україна , Дніпропетровська обл., с Новоолександрівка, вул Сурська буд 74 |
Контактна особа: |
Гуслистий Сергій Олександрович +380682838097 novool11kab@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 серпня 2019 17:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 серпня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 вересня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 09 вересня 2019 13:54 |
Очікувана вартість: | 20 558 546,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 102 792,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 102792.73 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Реконструкція будівлі інтернату Новоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Новоолександрівської сільської ради по вул. Паркова буд. 1-Б, в с. Новоолександрівка Дніпровського району Дніпропетровської області під навчально-виховний комплекс “Школа-дитячий садок” (коригування проєкту зі змінами та доповненнями розділів проєкту) ПОВТОРНО
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52070, Україна, Дніпропетровська область, с. Новоолександрівка, вул. Паркова, 1-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 липня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 серпня 2019 16:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 серпня 2019 16:06 |
відповідь.PDF | |
28 серпня 2019 16:06 |
Зміни.PDF | |
22 серпня 2019 17:56 |
Тендерная документация. Коригування.docx | |
22 серпня 2019 17:56 |
Проєкт контракту.docx | |
22 серпня 2019 17:56 |
Оголошення.docx |
28 серпня 2019 16:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 серпня 2019 16:06 |
відповідь.PDF
|
|||
28 серпня 2019 16:06 |
Зміни.PDF
|
|||
22 серпня 2019 17:56 |
Тендерная документация. Коригування.docx
|
|||
22 серпня 2019 17:56 |
Проєкт контракту.docx
|
|||
22 серпня 2019 17:56 |
Оголошення.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний договір
Дата подання: 27 серпня 2019 13:09
Дата відповіді: 28 серпня 2019 16:03
Доброго дня!
В порушення пункту 2 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник в п. 1.5.Додатку 2 Тендерної документації просить надати 5 (п*ять) аналогічних договорів.
Просимо Вас привести у відповідність до закону вимоги до закупівлі.
Відповідь: Вивчивши практику Антимонопольного комітету України а також ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні Закупівлі» Тендерний комітет прийшов до висновку про недискримінаційність даної вимоги але в той же час задовольняє дану вимогу та вносить зміни до тендерної документації в цій частині для забезпечення можливості прийняти участь у процедурі закупівлі якнайбільшої кількості учасників.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-22-000827-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІСТ ТАЕРС", Код ЄДРПОУ:40505710
Дата подання: 14 листопада 2019 17:55
Скарга
Ми, ТОВ "ІСТ ТАЕРС", в особі директора Колобова Олексія Вікторовича, не погоджуємося з рішенням Замовника.
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 грудня 2019 15:47
Тендерним комітетом Виконавчого комітету Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області, в межах повноважень, розглянуто Ваше звернення від 13 листопада 2019 року (вхідний № 1848/2-14 від
13 листопада 2019 року) щодо порушення (на Вашу думку) порядку проведення процедури закупівлі робіт по об’єкту: «Реконструкція будівлі інтернату Новоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Новоолександрівської сільської ради по вул. Паркова буд. 1-Б, в с. Новоолександрівка Дніпровського району Дніпропетровської області під навчально-виховний комплекс «Школа-дитячий садок» (коригування проєкту зі змінами та доповненнями розділів проєкту). Повторно», код
ДК 021:2015:45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-08-22-000827-a.
Повідомляємо, що правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади визначені Законом України «Про публічні закупівлі». Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
За результатами розгляду висловлених Вами зауважень інформуємо, що вони не підлягають задоволенню з наступних підстав:
1. Щодо доводів про невідповідність тендерної пропозиції Учасника –
ПП «ТРЕЙДАЛЬЯНС» вимогам тендерної документації в частині надання неналежних документів, що підтверджують право користування механізмами, обладнанням та транспортними засобами, які будуть використовуватись в процесі виконання робіт, а також невідповідності переліку техніки, необхідної для виконання робіт відповідно до відомостей ресурсів кошторисної частини проекту.
Замовник вважає зауваження в цій частині необґрунтованими виходячи з наступного:
а) Учасником – ПП «ТРЕЙДАЛЬЯНС» надано у складі тендерної пропозиції Довідку вих. № 49/09 від 02.09.2019 року з переліком обладнання, що за формою та змістом відповідає вимогам тендерної документації.
Додатково Учасником – ПП «ТРЕЙДАЛЬЯНС» надано договір № 29 про надання послуг з експлуатації будівельних машин та механізмів від 27.06.2019 року та Договір № 05/07-19 про надання послуг від 05.07.2019 року.
Залучення до виконання робіт техніки на підставі цивільно-правових угод не заборонялось умовами тендерної документації. Крім того, оцінка цивільно-правових підстав користування заявленими Учасником – ПП «ТРЕЙДАЛЬЯНС» механізмами, обладнанням та транспортними засобами не належить до повноважень Замовника.
б) Заявником не вказано в чому полягає невідповідність заявлених Учасником – ПП «ТРЕЙДАЛЬЯНС» механізмів, обладнання та транспортних засобів, які будуть використовуватись в процесі виконання робіт, переліку техніки, необхідної для виконання робіт відповідно до відомостей ресурсів кошторисної частини проекту.
Більше того, відповідно до пункту 6.2.1.5 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об'єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні (ремонтно-будівельні) роботи планується виконувати без застосування машин та механізмів як для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт з відповідними технічними (у проекті виконання робіт) та економічними обґрунтуваннями.
2. Щодо надання інформації про досвід виконання аналогічного договору, яка, на думку Заявника, не відповідає вимогам тендерної документації (надано Договір №1/5.12 від 05.12.2016 року на суму 11 038 988,00 грн., та відповідно до наданих актів сума виконаних робіт становить 6 454 128,31 грн.,) повідомляємо:
Додатком 2 до тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за затвердженою формою. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору – підтверджується наданням копії договорів з невід’ємними частинами, які вказані у даній довідці та які повинні свідчити, що учасник має досвід виконання аналогічних договорів, з обов’язковим наданням підтверджуючих документів щодо виконання цього договору. Документами, які підтверджують виконання договорів є акти виконаних підрядних робіт формою № КБ-2в та довідкою № КБ-3 та позитивний лист-відгук. Схвальний лист-відгук від замовника щодо виконання наданого аналогічного договору із обов’язковою інформацією щодо стану виконання договору (повне/виконується), якості наданих послуг/виконаних робіт, класу наслідків (відповідальності)/категорії складності об’єкту будівництва. Учасник не повинен відступати від даної форми. Під аналогічними договорами мається на увазі «Нове будівництво, реконструкція чи капітальний ремонт».
Учасником – ПП «ТРЕЙДАЛЬЯНС» надано аналогічний Договір підряду
№ 1/5.12 від 05.12.2016 р. з актами виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, довідкою КБ-3 та схвальний лист-відгук, в якому зазначено, що зобов’язання за Договором підряду № 1/5.12 від 05.12.2016 року припинено за домовленістю сторін у зв’язку з коригуванням робочого проекту. Тендерною документацію встановлено, що учасник повинен мати досвід виконання аналогічних договорів, з огляду на що має надати підтверджуючі документи щодо виконання аналогічного договору. Документами, які підтверджують виконання договору є акти виконаних підрядних робіт формою № КБ-2в, довідкою № КБ-3 та позитивний лист-відгук.
Тендерною документацією не встановлювалась вимога щодо надання всіх актів виконаних будівельних робіт по аналогічному договору чи на конкретно визначену суму, а лише вимагалось надання підтверджуючих документів без прив’язки до їх кількості чи вартості.
Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає, що Вами не підтверджено факт надання недостовірної інформації учасником процедури закупівлі, який визначений переможцем та не зазначено в чому полягає невідповідність поданих у складі тендерної пропозиції документів вимогам тендерної документації.
3. Щодо невідповідності ліцензії Учасника – ПП «ТРЕЙДАЛЬЯНС» технічному завданню Замовника згідно з Дефектним актом 5-1-1 інформуємо, що умовами тендерної документації (Додаток 2а) встановлено, що учасник повинен надати ліцензію на виконання робіт з переліком видів робіт із провадження господарської діяльності. Перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню повинен відповідати Постанові Кабінету Міністрів України «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» № 256 від 30 березня 2016 року.
Учасником – ПП «ТРЕЙДАЛЬЯНС» надано Ліцензію від 24 квітня 2019 року № 23-Л, видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією України з переліком видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3). Перелік видів робіт, зазначений у Ліценції, в повній мірі відповідає приписам Постанови Кабінету Міністрів України № 256 від 30 березня 2016 року.
Щодо відсутності в Переліку видів робіт, зазначеному у ліцензії Учасника –
ПП «ТРЕЙДАЛЬЯНС», будівництва об’єктів транспортної інфраструктури 3.02.00 «будівництво доріг автомобільних» варто наголосити, що відповідно до Закону України «Про автомобільні дороги» автомобільна дорога – лінійний комплекс інженерних споруд, призначений для безперервного, безпечного та зручного руху транспортних засобів.
Водночас, статтею 13 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» передбачено, що до об'єктів благоустрою населених пунктів належать вулиці, дороги, провулки, узвози, проїзди, пішохідні та велосипедні доріжки.
У складі технічного завдання Замовником затверджено Дефектний акт 5-1-1 на автодороги (проїзди). Більше того, в робочому проекті будівництва «Реконструкція будівлі інтернату Новоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Новоолександрівської сільської ради по вул. Паркова буд. 1-Б, в с. Новоолександрівка Дніпровського району Дніпропетровської області під навчально-виховний комплекс «Школа-дитячий садок» (коригування проєкту зі змінами та доповненнями розділів проєкту), який пройшов експертизу та отримав позитивний експертний звіт, улаштування проїздів включено до розділу «Благоустрій», а не виокремлено в окремий об’єкт будівництва транспортної інфраструктури.
Враховуючи вищезазначене, Замовником не вимагалось надання учасниками ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3) з обов’язковим включенням до переліку робіт дозволу на будівництво об’єктів транспортної інфраструктури 3.02.00 «будівництво доріг автомобільних».
На підставі вищевикладеного, тендерний комітет Виконавчого комітету Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області вважає, що Вами не доведено протиправність визначення переможцем процедури закупівлі Учасника – ПП «ТРЕЙДАЛЬЯНС», а рішення тендерного комітету в повній мірі відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» та ґрунтуються на вимогах тендерної документації.
Додатково повідомляємо, що порядок оскарження процедури закупівлі визначений статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та полягає в поданні скарги до органу оскарження – Антимонопольного комітету України, у формі електронного документа через електронну систему закупівель, або оскарження рішень, дій чи бездіяльності замовника в судовому порядку та не передбачає подання скарг Замовнику з вимогами переглянути ухвалені рішення.
13 листопада 2019 року) щодо порушення (на Вашу думку) порядку проведення процедури закупівлі робіт по об’єкту: «Реконструкція будівлі інтернату Новоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Новоолександрівської сільської ради по вул. Паркова буд. 1-Б, в с. Новоолександрівка Дніпровського району Дніпропетровської області під навчально-виховний комплекс «Школа-дитячий садок» (коригування проєкту зі змінами та доповненнями розділів проєкту). Повторно», код
ДК 021:2015:45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-08-22-000827-a.
Повідомляємо, що правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади визначені Законом України «Про публічні закупівлі». Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
За результатами розгляду висловлених Вами зауважень інформуємо, що вони не підлягають задоволенню з наступних підстав:
1. Щодо доводів про невідповідність тендерної пропозиції Учасника –
ПП «ТРЕЙДАЛЬЯНС» вимогам тендерної документації в частині надання неналежних документів, що підтверджують право користування механізмами, обладнанням та транспортними засобами, які будуть використовуватись в процесі виконання робіт, а також невідповідності переліку техніки, необхідної для виконання робіт відповідно до відомостей ресурсів кошторисної частини проекту.
Замовник вважає зауваження в цій частині необґрунтованими виходячи з наступного:
а) Учасником – ПП «ТРЕЙДАЛЬЯНС» надано у складі тендерної пропозиції Довідку вих. № 49/09 від 02.09.2019 року з переліком обладнання, що за формою та змістом відповідає вимогам тендерної документації.
Додатково Учасником – ПП «ТРЕЙДАЛЬЯНС» надано договір № 29 про надання послуг з експлуатації будівельних машин та механізмів від 27.06.2019 року та Договір № 05/07-19 про надання послуг від 05.07.2019 року.
Залучення до виконання робіт техніки на підставі цивільно-правових угод не заборонялось умовами тендерної документації. Крім того, оцінка цивільно-правових підстав користування заявленими Учасником – ПП «ТРЕЙДАЛЬЯНС» механізмами, обладнанням та транспортними засобами не належить до повноважень Замовника.
б) Заявником не вказано в чому полягає невідповідність заявлених Учасником – ПП «ТРЕЙДАЛЬЯНС» механізмів, обладнання та транспортних засобів, які будуть використовуватись в процесі виконання робіт, переліку техніки, необхідної для виконання робіт відповідно до відомостей ресурсів кошторисної частини проекту.
Більше того, відповідно до пункту 6.2.1.5 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об'єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні (ремонтно-будівельні) роботи планується виконувати без застосування машин та механізмів як для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт з відповідними технічними (у проекті виконання робіт) та економічними обґрунтуваннями.
2. Щодо надання інформації про досвід виконання аналогічного договору, яка, на думку Заявника, не відповідає вимогам тендерної документації (надано Договір №1/5.12 від 05.12.2016 року на суму 11 038 988,00 грн., та відповідно до наданих актів сума виконаних робіт становить 6 454 128,31 грн.,) повідомляємо:
Додатком 2 до тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за затвердженою формою. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору – підтверджується наданням копії договорів з невід’ємними частинами, які вказані у даній довідці та які повинні свідчити, що учасник має досвід виконання аналогічних договорів, з обов’язковим наданням підтверджуючих документів щодо виконання цього договору. Документами, які підтверджують виконання договорів є акти виконаних підрядних робіт формою № КБ-2в та довідкою № КБ-3 та позитивний лист-відгук. Схвальний лист-відгук від замовника щодо виконання наданого аналогічного договору із обов’язковою інформацією щодо стану виконання договору (повне/виконується), якості наданих послуг/виконаних робіт, класу наслідків (відповідальності)/категорії складності об’єкту будівництва. Учасник не повинен відступати від даної форми. Під аналогічними договорами мається на увазі «Нове будівництво, реконструкція чи капітальний ремонт».
Учасником – ПП «ТРЕЙДАЛЬЯНС» надано аналогічний Договір підряду
№ 1/5.12 від 05.12.2016 р. з актами виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, довідкою КБ-3 та схвальний лист-відгук, в якому зазначено, що зобов’язання за Договором підряду № 1/5.12 від 05.12.2016 року припинено за домовленістю сторін у зв’язку з коригуванням робочого проекту. Тендерною документацію встановлено, що учасник повинен мати досвід виконання аналогічних договорів, з огляду на що має надати підтверджуючі документи щодо виконання аналогічного договору. Документами, які підтверджують виконання договору є акти виконаних підрядних робіт формою № КБ-2в, довідкою № КБ-3 та позитивний лист-відгук.
Тендерною документацією не встановлювалась вимога щодо надання всіх актів виконаних будівельних робіт по аналогічному договору чи на конкретно визначену суму, а лише вимагалось надання підтверджуючих документів без прив’язки до їх кількості чи вартості.
Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає, що Вами не підтверджено факт надання недостовірної інформації учасником процедури закупівлі, який визначений переможцем та не зазначено в чому полягає невідповідність поданих у складі тендерної пропозиції документів вимогам тендерної документації.
3. Щодо невідповідності ліцензії Учасника – ПП «ТРЕЙДАЛЬЯНС» технічному завданню Замовника згідно з Дефектним актом 5-1-1 інформуємо, що умовами тендерної документації (Додаток 2а) встановлено, що учасник повинен надати ліцензію на виконання робіт з переліком видів робіт із провадження господарської діяльності. Перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню повинен відповідати Постанові Кабінету Міністрів України «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» № 256 від 30 березня 2016 року.
Учасником – ПП «ТРЕЙДАЛЬЯНС» надано Ліцензію від 24 квітня 2019 року № 23-Л, видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією України з переліком видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3). Перелік видів робіт, зазначений у Ліценції, в повній мірі відповідає приписам Постанови Кабінету Міністрів України № 256 від 30 березня 2016 року.
Щодо відсутності в Переліку видів робіт, зазначеному у ліцензії Учасника –
ПП «ТРЕЙДАЛЬЯНС», будівництва об’єктів транспортної інфраструктури 3.02.00 «будівництво доріг автомобільних» варто наголосити, що відповідно до Закону України «Про автомобільні дороги» автомобільна дорога – лінійний комплекс інженерних споруд, призначений для безперервного, безпечного та зручного руху транспортних засобів.
Водночас, статтею 13 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» передбачено, що до об'єктів благоустрою населених пунктів належать вулиці, дороги, провулки, узвози, проїзди, пішохідні та велосипедні доріжки.
У складі технічного завдання Замовником затверджено Дефектний акт 5-1-1 на автодороги (проїзди). Більше того, в робочому проекті будівництва «Реконструкція будівлі інтернату Новоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Новоолександрівської сільської ради по вул. Паркова буд. 1-Б, в с. Новоолександрівка Дніпровського району Дніпропетровської області під навчально-виховний комплекс «Школа-дитячий садок» (коригування проєкту зі змінами та доповненнями розділів проєкту), який пройшов експертизу та отримав позитивний експертний звіт, улаштування проїздів включено до розділу «Благоустрій», а не виокремлено в окремий об’єкт будівництва транспортної інфраструктури.
Враховуючи вищезазначене, Замовником не вимагалось надання учасниками ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3) з обов’язковим включенням до переліку робіт дозволу на будівництво об’єктів транспортної інфраструктури 3.02.00 «будівництво доріг автомобільних».
На підставі вищевикладеного, тендерний комітет Виконавчого комітету Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області вважає, що Вами не доведено протиправність визначення переможцем процедури закупівлі Учасника – ПП «ТРЕЙДАЛЬЯНС», а рішення тендерного комітету в повній мірі відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» та ґрунтуються на вимогах тендерної документації.
Додатково повідомляємо, що порядок оскарження процедури закупівлі визначений статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та полягає в поданні скарги до органу оскарження – Антимонопольного комітету України, у формі електронного документа через електронну систему закупівель, або оскарження рішень, дій чи бездіяльності замовника в судовому порядку та не передбачає подання скарг Замовнику з вимогами переглянути ухвалені рішення.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-08-22-000827-a.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ КАФА ЮНІОН, Код ЄДРПОУ:35163807
Дата подання: 28 серпня 2019 14:34
Дата подання: 28 серпня 2019 14:34
Оскарження тендерної документації
Також копію запиту направлено до Державної аудиторської служби України
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 30.08.2019 №12103.pdf
Дата публікації: 30 серпня 2019 20:08
Номер скарги: UA-2019-08-22-000827-a.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ КАФА ЮНІОН, Код ЄДРПОУ:35163807
Дата подання: 15 листопада 2019 18:03
Дата подання: 15 листопада 2019 18:03
Оскарження рішення Замовника
ТОА "Кафа Юніон" вважає що замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Підприємства, адже наша пропозиція є максимально економічно-вигідною та ефективною, а також повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 листопада 2019 21:34
рішення від 20.11.2019 № 17029 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2019 21:34
Запит Скаржнику про надання інформації.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2019 21:40
Інформація про резолютивну частину рішення від 05.12.2019 № 18049.pdf
Дата публікації: 06 грудня 2019 18:24
рішення від 05.12.2019 № 18049.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2019 01:41
Номер скарги: UA-2019-08-22-000827-a.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП «Ялик», Код ЄДРПОУ:34019103
Дата подання: 17 листопада 2019 21:59
Дата подання: 17 листопада 2019 21:59
Скарга до органу оскарження
ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі Стаття18 п.7 абз.2 Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 листопада 2019 22:02
рішення від 20.11.2019 № 17007+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2019 22:01
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.12.2019 №18136.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2019 16:34
рішення від 06.12.2019 №18136.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2019 23:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №18136-р/пк-пз від 06.12.2019 року - тендерним комітетом розглянуто та прийнято рішення про його виконання.
Дата виконання рішення замовником: 16 грудня 2019 17:46
Номер скарги: UA-2019-08-22-000827-a.a5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "Трейдальянс", Код ЄДРПОУ:34915723
Дата подання: 25 грудня 2019 17:00
Дата подання: 25 грудня 2019 17:00
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 грудня 2019 19:42
Рішення від 28.12.2019 № 19514 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2019 19:41
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.01.2020 № 983.pdf
Дата публікації: 20 січня 2020 22:26
Рішення від 17.01.2020 № 983.pdf
Дата публікації: 22 січня 2020 22:00
Номер скарги: UA-2019-08-22-000827-a.b7
Статус:
Задоволено
Скаржник: ПП «Ялик», Код ЄДРПОУ:34019103
Дата подання: 26 грудня 2019 22:13
Дата подання: 26 грудня 2019 22:13
Скарга до органу оскарження
ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі Стаття18 п.7 абз.2 Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 грудня 2019 18:05
рішення від 28.12.2019 № 19468 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 28 грудня 2019 18:05
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.01.2020 № 1018.pdf
Дата публікації: 21 січня 2020 14:08
рішення від 20.01.2020 № 1018.pdf
Дата публікації: 23 січня 2020 20:55
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 14:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ КАФА ЮНІОН |
18 379 940,87
UAH з ПДВ
|
14 657 965,33
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП «Ялик» |
18 357 491,36
UAH з ПДВ
|
15 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Трейдальянс" |
16 317 064,29
UAH з ПДВ
|
16 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІСТ ТАЕРС" |
18 814 857,60
UAH з ПДВ
|
18 357 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ КАФА ЮНІОН #35163807 |
Рішення скасоване |
14 657 965,33
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2019 17:46
|
ПП «Ялик» #34019103 |
Рішення скасоване |
15 000 000,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2019 17:46
|
ПП "Трейдальянс" #34915723 |
Рішення скасоване |
16 100 000,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2019 17:46
|
ТОВ КАФА ЮНІОН #35163807 |
Відхилено |
14 657 965,33
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2019 17:55
|
ПП «Ялик» #34019103 |
Відхилено |
15 000 000,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2019 17:58
|
ПП "Трейдальянс" #34915723 |
Відхилено |
16 100 000,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2019 18:00
|
ТОВ "ІСТ ТАЕРС" #40505710 |
Переможець |
18 357 000,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2019 18:02
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 17 лютого 2020 16:35 |
Коментар щодо відміни: | Виконання рішенняАнтаминопольного комітету України |
Документи:
17 лютого 2020 16:34
|
Протокол |