Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі інтернату Новоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Новоолександрівської сільської ради по вул. Паркова буд. 1-Б, в с. Новоолександрівка Дніпровського району Дніпропетровської області під навчально-виховний комплекс “Школа-дитячий садок” (коригування проєкту зі змінами та доповненнями розділів проєкту) ПОВТОРНО
Очікувана вартість
20 558 546,40 UAH
UA-2019-08-22-000827-a 0e29425931324069b8fb8f53203b74ef
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуслистий Сергій Олександрович

+380682838097 novool11kab@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40201087
Вебсайт: http://novooleksandrivka.com.ua
Місцезнаходження: 52070, Україна , Дніпропетровська обл., с Новоолександрівка, вул Сурська буд 74
Контактна особа: Гуслистий Сергій Олександрович
+380682838097
novool11kab@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019 17:55
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 09 вересня 2019 13:54
Очікувана вартість: 20 558 546,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 102 792,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 102792.73 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Реконструкція будівлі інтернату Новоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Новоолександрівської сільської ради по вул. Паркова буд. 1-Б, в с. Новоолександрівка Дніпровського району Дніпропетровської області під навчально-виховний комплекс “Школа-дитячий садок” (коригування проєкту зі змінами та доповненнями розділів проєкту) ПОВТОРНО
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52070, Україна, Дніпропетровська область, с. Новоолександрівка, вул. Паркова, 1-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2019 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 16:06
відповідь.PDF
28 серпня 2019 16:06
Зміни.PDF
22 серпня 2019 17:56
Тендерная документация. Коригування.docx
22 серпня 2019 17:56
Проєкт контракту.docx
22 серпня 2019 17:56
Оголошення.docx
28 серпня 2019 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 17:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 16:06
відповідь.PDF
28 серпня 2019 16:06
Зміни.PDF
22 серпня 2019 17:56
Тендерная документация. Коригування.docx
22 серпня 2019 17:56
Проєкт контракту.docx
22 серпня 2019 17:56
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний договір
Дата подання: 27 серпня 2019 13:09
Дата відповіді: 28 серпня 2019 16:03
Доброго дня! В порушення пункту 2 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник в п. 1.5.Додатку 2 Тендерної документації просить надати 5 (п*ять) аналогічних договорів. Просимо Вас привести у відповідність до закону вимоги до закупівлі.
Відповідь: Вивчивши практику Антимонопольного комітету України а також ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні Закупівлі» Тендерний комітет прийшов до висновку про недискримінаційність даної вимоги але в той же час задовольняє дану вимогу та вносить зміни до тендерної документації в цій частині для забезпечення можливості прийняти участь у процедурі закупівлі якнайбільшої кількості учасників.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-22-000827-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІСТ ТАЕРС", Код ЄДРПОУ:40505710
Дата подання: 14 листопада 2019 17:55
Скарга
Ми, ТОВ "ІСТ ТАЕРС", в особі директора Колобова Олексія Вікторовича, не погоджуємося з рішенням Замовника.
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 грудня 2019 15:47
Тендерним комітетом Виконавчого комітету Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області, в межах повноважень, розглянуто Ваше звернення від 13 листопада 2019 року (вхідний № 1848/2-14 від
13 листопада 2019 року) щодо порушення (на Вашу думку) порядку проведення процедури закупівлі робіт по об’єкту: «Реконструкція будівлі інтернату Новоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Новоолександрівської сільської ради по вул. Паркова буд. 1-Б, в с. Новоолександрівка Дніпровського району Дніпропетровської області під навчально-виховний комплекс «Школа-дитячий садок» (коригування проєкту зі змінами та доповненнями розділів проєкту). Повторно», код
ДК 021:2015:45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-08-22-000827-a.
Повідомляємо, що правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади визначені Законом України «Про публічні закупівлі». Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
За результатами розгляду висловлених Вами зауважень інформуємо, що вони не підлягають задоволенню з наступних підстав:
1. Щодо доводів про невідповідність тендерної пропозиції Учасника –
ПП «ТРЕЙДАЛЬЯНС» вимогам тендерної документації в частині надання неналежних документів, що підтверджують право користування механізмами, обладнанням та транспортними засобами, які будуть використовуватись в процесі виконання робіт, а також невідповідності переліку техніки, необхідної для виконання робіт відповідно до відомостей ресурсів кошторисної частини проекту.
Замовник вважає зауваження в цій частині необґрунтованими виходячи з наступного:
а) Учасником – ПП «ТРЕЙДАЛЬЯНС» надано у складі тендерної пропозиції Довідку вих. № 49/09 від 02.09.2019 року з переліком обладнання, що за формою та змістом відповідає вимогам тендерної документації.
Додатково Учасником – ПП «ТРЕЙДАЛЬЯНС» надано договір № 29 про надання послуг з експлуатації будівельних машин та механізмів від 27.06.2019 року та Договір № 05/07-19 про надання послуг від 05.07.2019 року.
Залучення до виконання робіт техніки на підставі цивільно-правових угод не заборонялось умовами тендерної документації. Крім того, оцінка цивільно-правових підстав користування заявленими Учасником – ПП «ТРЕЙДАЛЬЯНС» механізмами, обладнанням та транспортними засобами не належить до повноважень Замовника.
б) Заявником не вказано в чому полягає невідповідність заявлених Учасником – ПП «ТРЕЙДАЛЬЯНС» механізмів, обладнання та транспортних засобів, які будуть використовуватись в процесі виконання робіт, переліку техніки, необхідної для виконання робіт відповідно до відомостей ресурсів кошторисної частини проекту.
Більше того, відповідно до пункту 6.2.1.5 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об'єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні (ремонтно-будівельні) роботи планується виконувати без застосування машин та механізмів як для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт з відповідними технічними (у проекті виконання робіт) та економічними обґрунтуваннями.
2. Щодо надання інформації про досвід виконання аналогічного договору, яка, на думку Заявника, не відповідає вимогам тендерної документації (надано Договір №1/5.12 від 05.12.2016 року на суму 11 038 988,00 грн., та відповідно до наданих актів сума виконаних робіт становить 6 454 128,31 грн.,) повідомляємо:
Додатком 2 до тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за затвердженою формою. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору – підтверджується наданням копії договорів з невід’ємними частинами, які вказані у даній довідці та які повинні свідчити, що учасник має досвід виконання аналогічних договорів, з обов’язковим наданням підтверджуючих документів щодо виконання цього договору. Документами, які підтверджують виконання договорів є акти виконаних підрядних робіт формою № КБ-2в та довідкою № КБ-3 та позитивний лист-відгук. Схвальний лист-відгук від замовника щодо виконання наданого аналогічного договору із обов’язковою інформацією щодо стану виконання договору (повне/виконується), якості наданих послуг/виконаних робіт, класу наслідків (відповідальності)/категорії складності об’єкту будівництва. Учасник не повинен відступати від даної форми. Під аналогічними договорами мається на увазі «Нове будівництво, реконструкція чи капітальний ремонт».
Учасником – ПП «ТРЕЙДАЛЬЯНС» надано аналогічний Договір підряду
№ 1/5.12 від 05.12.2016 р. з актами виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, довідкою КБ-3 та схвальний лист-відгук, в якому зазначено, що зобов’язання за Договором підряду № 1/5.12 від 05.12.2016 року припинено за домовленістю сторін у зв’язку з коригуванням робочого проекту. Тендерною документацію встановлено, що учасник повинен мати досвід виконання аналогічних договорів, з огляду на що має надати підтверджуючі документи щодо виконання аналогічного договору. Документами, які підтверджують виконання договору є акти виконаних підрядних робіт формою № КБ-2в, довідкою № КБ-3 та позитивний лист-відгук.
Тендерною документацією не встановлювалась вимога щодо надання всіх актів виконаних будівельних робіт по аналогічному договору чи на конкретно визначену суму, а лише вимагалось надання підтверджуючих документів без прив’язки до їх кількості чи вартості.
Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає, що Вами не підтверджено факт надання недостовірної інформації учасником процедури закупівлі, який визначений переможцем та не зазначено в чому полягає невідповідність поданих у складі тендерної пропозиції документів вимогам тендерної документації.
3. Щодо невідповідності ліцензії Учасника – ПП «ТРЕЙДАЛЬЯНС» технічному завданню Замовника згідно з Дефектним актом 5-1-1 інформуємо, що умовами тендерної документації (Додаток 2а) встановлено, що учасник повинен надати ліцензію на виконання робіт з переліком видів робіт із провадження господарської діяльності. Перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню повинен відповідати Постанові Кабінету Міністрів України «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» № 256 від 30 березня 2016 року.
Учасником – ПП «ТРЕЙДАЛЬЯНС» надано Ліцензію від 24 квітня 2019 року № 23-Л, видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією України з переліком видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3). Перелік видів робіт, зазначений у Ліценції, в повній мірі відповідає приписам Постанови Кабінету Міністрів України № 256 від 30 березня 2016 року.
Щодо відсутності в Переліку видів робіт, зазначеному у ліцензії Учасника –
ПП «ТРЕЙДАЛЬЯНС», будівництва об’єктів транспортної інфраструктури 3.02.00 «будівництво доріг автомобільних» варто наголосити, що відповідно до Закону України «Про автомобільні дороги» автомобільна дорога – лінійний комплекс інженерних споруд, призначений для безперервного, безпечного та зручного руху транспортних засобів.
Водночас, статтею 13 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» передбачено, що до об'єктів благоустрою населених пунктів належать вулиці, дороги, провулки, узвози, проїзди, пішохідні та велосипедні доріжки.
У складі технічного завдання Замовником затверджено Дефектний акт 5-1-1 на автодороги (проїзди). Більше того, в робочому проекті будівництва «Реконструкція будівлі інтернату Новоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Новоолександрівської сільської ради по вул. Паркова буд. 1-Б, в с. Новоолександрівка Дніпровського району Дніпропетровської області під навчально-виховний комплекс «Школа-дитячий садок» (коригування проєкту зі змінами та доповненнями розділів проєкту), який пройшов експертизу та отримав позитивний експертний звіт, улаштування проїздів включено до розділу «Благоустрій», а не виокремлено в окремий об’єкт будівництва транспортної інфраструктури.
Враховуючи вищезазначене, Замовником не вимагалось надання учасниками ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3) з обов’язковим включенням до переліку робіт дозволу на будівництво об’єктів транспортної інфраструктури 3.02.00 «будівництво доріг автомобільних».
На підставі вищевикладеного, тендерний комітет Виконавчого комітету Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області вважає, що Вами не доведено протиправність визначення переможцем процедури закупівлі Учасника – ПП «ТРЕЙДАЛЬЯНС», а рішення тендерного комітету в повній мірі відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» та ґрунтуються на вимогах тендерної документації.
Додатково повідомляємо, що порядок оскарження процедури закупівлі визначений статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та полягає в поданні скарги до органу оскарження – Антимонопольного комітету України, у формі електронного документа через електронну систему закупівель, або оскарження рішень, дій чи бездіяльності замовника в судовому порядку та не передбачає подання скарг Замовнику з вимогами переглянути ухвалені рішення.

Документи подані скаржником

14 листопада 2019 17:54
Звернення до Замовника

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-22-000827-a.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ КАФА ЮНІОН, Код ЄДРПОУ:35163807
Дата подання: 28 серпня 2019 14:34
Оскарження тендерної документації
Також копію запиту направлено до Державної аудиторської служби України
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 30.08.2019 №12103.pdf
Дата публікації: 30 серпня 2019 20:08
Номер скарги: UA-2019-08-22-000827-a.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ КАФА ЮНІОН, Код ЄДРПОУ:35163807
Дата подання: 15 листопада 2019 18:03
Оскарження рішення Замовника
ТОА "Кафа Юніон" вважає що замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Підприємства, адже наша пропозиція є максимально економічно-вигідною та ефективною, а також повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 листопада 2019 21:34
рішення від 20.11.2019 № 17029 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2019 21:34
Запит Скаржнику про надання інформації.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2019 21:40
рішення від 05.12.2019 № 18049.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2019 01:41
Номер скарги: UA-2019-08-22-000827-a.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП «Ялик», Код ЄДРПОУ:34019103
Дата подання: 17 листопада 2019 21:59
Скарга до органу оскарження
ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі Стаття18 п.7 абз.2 Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 листопада 2019 22:02
рішення від 20.11.2019 № 17007+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2019 22:01
рішення від 06.12.2019 №18136.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2019 23:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №18136-р/пк-пз від 06.12.2019 року - тендерним комітетом розглянуто та прийнято рішення про його виконання.
Дата виконання рішення замовником: 16 грудня 2019 17:46
Номер скарги: UA-2019-08-22-000827-a.a5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "Трейдальянс", Код ЄДРПОУ:34915723
Дата подання: 25 грудня 2019 17:00
Протиправна дискваліфікація
Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 грудня 2019 19:42
Рішення від 28.12.2019 № 19514 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2019 19:41
Рішення від 17.01.2020 № 983.pdf
Дата публікації: 22 січня 2020 22:00
Номер скарги: UA-2019-08-22-000827-a.b7
Статус:
Задоволено
Скаржник: ПП «Ялик», Код ЄДРПОУ:34019103
Дата подання: 26 грудня 2019 22:13
Скарга до органу оскарження
ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі Стаття18 п.7 абз.2 Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 грудня 2019 18:05
рішення від 28.12.2019 № 19468 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 28 грудня 2019 18:05
рішення від 20.01.2020 № 1018.pdf
Дата публікації: 23 січня 2020 20:55

Документи подані скаржником

28 серпня 2019 14:34
Звернення

Документи Органу Оскарження

30 серпня 2019 20:08
рішення від 30.08.2019 №12103.pdf

Документи подані скаржником

15 листопада 2019 18:03
Скарга
22 листопада 2019 11:05
Лист до АМКУ
22 листопада 2019 11:05
Відомості з ЄДР
22 листопада 2019 11:05
Сторінка статуту
22 листопада 2019 11:05
Договір позики

Документи подані замовником

27 листопада 2019 12:21
Пояснення

Документи подані скаржником

17 листопада 2019 21:58
Скарга в АМКУ_17.11.19.docx
17 листопада 2019 21:58
Скарга в АМКУ_17.11.19.pdf
17 листопада 2019 21:59
Платіжка 15000,00 (1).pdf

Документи подані замовником

27 листопада 2019 12:22
Пояснення
16 грудня 2019 17:46
Протокол

Документи подані скаржником

25 грудня 2019 17:00
Скарга
25 грудня 2019 17:00
Платіжне доручення
25 грудня 2019 17:00
Додаток до скарги
25 грудня 2019 17:00
Додаток до скарги 2
25 грудня 2019 17:00
додаток до скарги 3

Документи подані замовником

09 січня 2020 16:28
пояснення

Документи подані скаржником

26 грудня 2019 22:11
Скарга в АМКУ_26.12.19.pdf
26 грудня 2019 22:12
Скарга в АМКУ_26.12.19.docx

Документи подані замовником

13 січня 2020 15:40
Пояснення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КАФА ЮНІОН 18 379 940,87
UAH з ПДВ
14 657 965,33
UAH з ПДВ
Документи
ПП «Ялик» 18 357 491,36
UAH з ПДВ
15 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Трейдальянс" 16 317 064,29
UAH з ПДВ
16 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІСТ ТАЕРС" 18 814 857,60
UAH з ПДВ
18 357 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2019 15:41
Електронний підпис
06 вересня 2019 15:35
63.ПВР.pdf
06 вересня 2019 15:35
62.ЛК 7.pdf
06 вересня 2019 15:35
61.ЛК 6.PDF
06 вересня 2019 15:35
60.ЛК 5.PDF
06 вересня 2019 15:35
59.ЛК 4.PDF
06 вересня 2019 15:35
58.ЛК 3.PDF
06 вересня 2019 15:35
57.ЛК 2.pdf
06 вересня 2019 15:35
56.ЛК 1.pdf
06 вересня 2019 15:34
55.Розрах. зп.PDF
06 вересня 2019 15:34
53.Лист про заміну машин.pdf
06 вересня 2019 15:34
51.Субпідряд.PDF
06 вересня 2019 15:34
46.Копія балансу.PDF
06 вересня 2019 15:34
45.Лист про АВК.PDF
06 вересня 2019 15:34
44.Дов.відкриття рахунку.pdf
06 вересня 2019 15:34
43.Ліцензія.PDF
06 вересня 2019 15:34
42.Виписка з ЄДР.PDF
06 вересня 2019 15:34
41.Витяг ПДВ.PDF
06 вересня 2019 15:34
40.Лист код доступу.PDF
06 вересня 2019 15:34
39.Статут.PDF
06 вересня 2019 15:34
38.Лист-згода.PDF
06 вересня 2019 15:34
37.Лист-згода.PDF
06 вересня 2019 15:34
36.Захист довкілля.PDF
06 вересня 2019 15:34
35.Інформація про ст.17 ЗУ.PDF
06 вересня 2019 15:34
КАФА ЮНІОН 15230 p7s.zip
06 вересня 2019 15:34
64.Кошторис.zip
06 вересня 2019 15:34
29.Наказ про директора.PDF
06 вересня 2019 15:34
28.Рішення про директора.PDF
06 вересня 2019 15:33
27.Лист про досвід роботи.PDF
06 вересня 2019 15:33
26.Календарний план.PDF
06 вересня 2019 15:33
25.Лист щодо санкцій.PDF
06 вересня 2019 15:33
24.Лист про аванс.PDF
06 вересня 2019 15:33
17.Згода з тех.заданням.PDF
06 вересня 2019 15:33
15.Проект дог-ру.PDF
06 вересня 2019 15:33
14.Довідка податкова.PDF
06 вересня 2019 15:33
10.Довідка банкрутство.PDF
06 вересня 2019 15:33
7.Корупц. правопор.п-ва.PDF
06 вересня 2019 15:33
6.Аналогічний договір.pdf
06 вересня 2019 15:33
5.Гарантійний лист.PDF
06 вересня 2019 15:33
3.Довідка працівники.PDF
06 вересня 2019 15:33
2.Довідка МТБ.PDF
06 вересня 2019 15:33
1.Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

06 вересня 2019 17:44
Електронний підпис
06 вересня 2019 17:41
Договора МТБ ч2.rar
06 вересня 2019 17:41
Аналогічні договори ч2.rar
06 вересня 2019 17:41
Аналогічні договори ч1.rar
06 вересня 2019 17:41
Договора МТБ ч1.rar
06 вересня 2019 17:41
Договора приміщень.rar
06 вересня 2019 17:41
2.0 Працівники_2час.rar
06 вересня 2019 17:41
2.0 Працівники_1час.rar
06 вересня 2019 17:41
1111-1~1.PDF
06 вересня 2019 17:41
-BE0C~1.PDF
06 вересня 2019 17:41
129~1.PDF
06 вересня 2019 17:40
1188~1.PDF
06 вересня 2019 17:40
119ID~1.PDF
06 вересня 2019 17:40
121122~1.PDF
06 вересня 2019 17:40
20-421~1.PDF
06 вересня 2019 17:40
1.1.6 Опис Ялик2.pdf
06 вересня 2019 17:40
126~1.PDF
06 вересня 2019 17:40
112~1.PDF
06 вересня 2019 17:40
Статистика_вiд_09.08.2019.pdf
06 вересня 2019 17:40
1210~1.PDF
06 вересня 2019 17:40
дов_биз.pdf
06 вересня 2019 17:40
Казначейство_вiд_12.08.2019.pdf
06 вересня 2019 17:40
дов_биз2.pdf
06 вересня 2019 17:40
20-318~1.PDF
06 вересня 2019 17:40
Договір з казначейством.pdf
06 вересня 2019 17:40
Довiдка_Ялик_04_09_2019.pdf
06 вересня 2019 17:40
корупцiя_ялик.pdf
06 вересня 2019 17:40
I__II_~1.PDF
06 вересня 2019 17:40
дов_прив1.pdf
06 вересня 2019 17:40
витяг 1 (3).pdf
06 вересня 2019 17:40
витяг пдв.pdf
06 вересня 2019 17:40
Витяг_ПДВ.pdf
06 вересня 2019 17:40
дов_прив2.pdf
06 вересня 2019 17:40
Довiдка_Ялик_06_08_2019.pdf
06 вересня 2019 17:40
Document_USR_1005709157 (1).rtf
06 вересня 2019 17:40
Document_USR_1005709157.rtf
06 вересня 2019 17:40
Довідка МТБ.pdf
06 вересня 2019 17:40
1. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
06 вересня 2019 17:40
901F~1.PDF
06 вересня 2019 17:40
--1203~1.PDF
06 вересня 2019 17:40
--10-0~1.PDF
06 вересня 2019 17:40
_-_27_~1.PDF
06 вересня 2019 17:39
FW_FW_~1.ZIP

Публічні документи

11 листопада 2019 17:55
Електронний підпис
11 листопада 2019 17:27
Довідки, дог ціна
11 листопада 2019 17:19
Електронний підпис
06 вересня 2019 17:20
Електронний підпис
06 вересня 2019 17:18
Справка МВД.pdf
06 вересня 2019 17:18
2 ведомости кошториси.pdf
06 вересня 2019 17:18
3 ведомости кошториси.pdf
06 вересня 2019 17:18
4 ведомости кошториси.pdf
06 вересня 2019 17:18
5 ведомости кошториси.pdf
06 вересня 2019 17:18
6 ведомости кошториси.pdf
06 вересня 2019 17:18
7 ведомости кошториси.pdf
06 вересня 2019 17:18
справка приватбанк.pdf
06 вересня 2019 17:18
Справка Конкорд банк.pdf
06 вересня 2019 17:18
план работ.pdf
06 вересня 2019 17:18
Довідка корупц юр лицо.zip
06 вересня 2019 17:18
Довідка корупц директор.zip
06 вересня 2019 17:18
справки корупц заверен.pdf
06 вересня 2019 17:18
ПАСПОРТ ИНН директор.pdf
06 вересня 2019 17:18
Справки1.pdf
06 вересня 2019 17:18
Програма.pdf
06 вересня 2019 17:18
06.09.2019.zip

Публічні документи

21 грудня 2019 15:12
Електронний підпис
21 грудня 2019 15:10
документи переможця
21 грудня 2019 15:10
документи переможця
21 грудня 2019 15:10
документи переможця
21 грудня 2019 15:10
документи переможця
21 грудня 2019 15:10
документи переможця
21 грудня 2019 15:10
документи переможця
21 грудня 2019 15:10
документи переможця
21 грудня 2019 15:10
документи переможця
21 грудня 2019 15:10
документи переможця
21 грудня 2019 15:10
документи переможця
06 вересня 2019 10:10
Електронний підпис
05 вересня 2019 21:42
Тендерна пропозиція.PDF
05 вересня 2019 21:42
Довідка.PDF
05 вересня 2019 21:42
Довідки1.pdf
05 вересня 2019 21:42
проект договору.pdf
05 вересня 2019 21:42
Технічне завдання.PDF
05 вересня 2019 21:42
паспорт директора.PDF
05 вересня 2019 21:42
Листи.PDF
05 вересня 2019 21:42
Кошторис12.PDF
05 вересня 2019 21:42
Кошторис11.PDF
05 вересня 2019 21:42
Кошторис10.PDF
05 вересня 2019 21:42
Кошторис9.PDF
05 вересня 2019 21:42
Кошторис8.PDF
05 вересня 2019 21:42
Кошторис7.PDF
05 вересня 2019 21:42
Кошторис6.PDF
05 вересня 2019 21:42
Кошторис5.PDF
05 вересня 2019 21:42
Кошторис4.PDF
05 вересня 2019 21:42
Кошторис3.PDF
05 вересня 2019 21:42
Кошторис2.PDF
05 вересня 2019 21:42
Кошторис1.PDF
05 вересня 2019 21:42
Копія Статуту.PDF
05 вересня 2019 21:42
Копія ліцензії.PDF
05 вересня 2019 21:42
Копія Витяг ПДВ.PDF
05 вересня 2019 21:42
Копія Виписка.PDF
05 вересня 2019 21:42
Копія Баланс.PDF
05 вересня 2019 21:42
копія КБ2(5)ивр.PDF
05 вересня 2019 21:42
копія КБ2(5).PDF
05 вересня 2019 21:42
копія КБ2(4).PDF
05 вересня 2019 21:41
копія КБ2(3).PDF
05 вересня 2019 21:41
копія КБ2(2).PDF
05 вересня 2019 21:41
копія КБ2(1).PDF
05 вересня 2019 21:41
копія Баланс.PDF
05 вересня 2019 21:41
Календарний план.PDF
05 вересня 2019 21:41
Договірна ціна.PDF
05 вересня 2019 21:41
Довідки банка.PDF
05 вересня 2019 21:41
Довідка про відс заборг.PDF
05 вересня 2019 21:41
Довідка МВД.PDF
05 вересня 2019 21:41
гарантия.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КАФА ЮНІОН

ПП «Ялик»

ПП "Трейдальянс"

ТОВ "ІСТ ТАЕРС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КАФА ЮНІОН
#35163807
Рішення скасоване 14 657 965,33
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 17:46
ПП «Ялик»
#34019103
Рішення скасоване 15 000 000,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 17:46
ПП "Трейдальянс"
#34915723
Рішення скасоване 16 100 000,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 17:46
ТОВ КАФА ЮНІОН
#35163807
Відхилено 14 657 965,33
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 17:55
ПП «Ялик»
#34019103
Відхилено 15 000 000,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 17:58
ПП "Трейдальянс"
#34915723
Відхилено 16 100 000,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 18:00
ТОВ "ІСТ ТАЕРС"
#40505710
Переможець 18 357 000,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 18:02

Документи

04 жовтня 2019 17:42
Електронний підпис
04 жовтня 2019 17:40
Протокол
13 вересня 2019 15:22
Протокол
09 вересня 2019 14:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

30 жовтня 2019 16:21
Електронний підпис
30 жовтня 2019 16:09
Протокол
10 жовтня 2019 17:04
Протокол

Документи

16 грудня 2019 17:55
Електронний підпис
16 грудня 2019 17:54
Протокол

Документи

16 грудня 2019 17:57
Електронний підпис
16 грудня 2019 17:57
Протокол

Документи

16 грудня 2019 18:00
Електронний підпис
16 грудня 2019 17:58
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 18:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІСТ ТАЕРС"
#40505710
18 357 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 17 лютого 2020 16:35
Коментар щодо відміни: Виконання рішенняАнтаминопольного комітету України
Документи:
17 лютого 2020 16:34
Протокол