Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сервер контролеру домену (Державний бюджет України)
Очікувана вартість
420 000,00 UAH
UA-2019-08-22-000809-a ● 204ed454a4a7444fb1bdc3fc19aaa156
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ДФС у Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 39396146 |
Вебсайт: | http://zp.sfs.gov.ua |
Місцезнаходження: | 69107, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Соборний 166 |
Контактна особа: |
Катютіна Людмила Анатоліївна +380612190534 prozorodfs08@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 серпня 2019 17:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 вересня 2019 17:42 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 жовтня 2019 17:42 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2019 11:49 |
Очікувана вартість: | 420 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери
Протокольне рішення тендерного комітету від 22.08.2019 № 157 та Протокольне рішення тендерного комітету від 27.09.2019 № 181
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Сервер контролеру домену (Державний бюджет України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69107, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, проспект Соборний,166
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 листопада 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться Замовником протягом 15-ти банківських днів після поставки Товару на підставі рахунку та видаткової накладної | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 вересня 2019 17:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 вересня 2019 17:35 |
Зміни до ТД Сервер.docx | |
27 вересня 2019 17:35 |
TENDER DOМ зі змінами.doc |
27 вересня 2019 17:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 вересня 2019 17:35 |
Зміни до ТД Сервер.docx
|
|||
27 вересня 2019 17:35 |
TENDER DOМ зі змінами.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 серпня 2019 09:49
Дата відповіді: 28 серпня 2019 17:14
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. В технічних вимогах (додаток 5 до тендерної документації) не міститься посилання на певну торгову марку або модель. При цьому, зазначені у додатку 5 до тендерної документації технічні вимоги є принциповими стосовно відповідного предмету закупівлі.
2. В примітці до додатку 4 до документації вказано: «У найменуванні товару повинна бути чітко вказана конфігурація та комплектність виробу (тип, марка та назва виробника)».
3. Обмежень щодо участі у закупівлі фізичних осіб-підприємців – неплатників ПДВ немає. Ціна для фізичної особи-підприємця буде розглядатись як остаточна, без додавання суми ПДВ.
2. В примітці до додатку 4 до документації вказано: «У найменуванні товару повинна бути чітко вказана конфігурація та комплектність виробу (тип, марка та назва виробника)».
3. Обмежень щодо участі у закупівлі фізичних осіб-підприємців – неплатників ПДВ немає. Ціна для фізичної особи-підприємця буде розглядатись як остаточна, без додавання суми ПДВ.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-22-000809-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:19089304
Дата подання: 23 серпня 2019 15:56
Стосовно усунення дискримінаційної антиконкурентної вимоги Тендерної документації
Шановний Замовнику,
Ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ст. 5 Закону визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Додаток 5 до тендерної документації "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ" містить вимогу "Підтримка типів RAID SATA 0, 1, 5, 6, 10, 50, 60, 1 ADM, 10 ADM". Технології RAID 1 ADM, 10 ADM властиві виключно єдиному виробнику - Hewlett Packard Enterprise, що зводить нанівець можливість визначеної Законом конкуренції та тому є антиконкурентною вимогою, дискримінаційною до учасників, які мають намір запропонувати аналогічне обладнання інших виробників, як-от Cisco systems, Dell EMC, Lenovo тощо.
До того ж, зазначена конфігурація серверів не дозволяє застосувати технології RAID 1 ADM, 10 ADM, доводячи штучність та дискримінаційність цієї вимоги.
Усталеною практикою забезпечення конкурентних вимог Закону з боку органу оскарження - АМКУ - встановлено, що будь-яка технічна вимога повинна відповідати пропозиціям щонайменше двох виробників. Технології RAID 1 ADM, 10 ADM є ліцензованими та належать виключно одному виробнику - Hewlett Packard Enterprise.
З огляду на зазначене, з метою усунення невідповідності вимог закупівлі Закону України "Про публічні закупівлі" прошу видалити дискримінаційну антиконкурентну вимогу "Підтримка типів RAID SATA 0, 1, 5, 6, 10, 50, 60, 1 ADM, 10 ADM", виклавши її в редакції "Підтримка типів RAID SATA 0, 1, 5, 6, 10, 50, 60".
Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ст. 5 Закону визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Додаток 5 до тендерної документації "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ" містить вимогу "Підтримка типів RAID SATA 0, 1, 5, 6, 10, 50, 60, 1 ADM, 10 ADM". Технології RAID 1 ADM, 10 ADM властиві виключно єдиному виробнику - Hewlett Packard Enterprise, що зводить нанівець можливість визначеної Законом конкуренції та тому є антиконкурентною вимогою, дискримінаційною до учасників, які мають намір запропонувати аналогічне обладнання інших виробників, як-от Cisco systems, Dell EMC, Lenovo тощо.
До того ж, зазначена конфігурація серверів не дозволяє застосувати технології RAID 1 ADM, 10 ADM, доводячи штучність та дискримінаційність цієї вимоги.
Усталеною практикою забезпечення конкурентних вимог Закону з боку органу оскарження - АМКУ - встановлено, що будь-яка технічна вимога повинна відповідати пропозиціям щонайменше двох виробників. Технології RAID 1 ADM, 10 ADM є ліцензованими та належать виключно одному виробнику - Hewlett Packard Enterprise.
З огляду на зазначене, з метою усунення невідповідності вимог закупівлі Закону України "Про публічні закупівлі" прошу видалити дискримінаційну антиконкурентну вимогу "Підтримка типів RAID SATA 0, 1, 5, 6, 10, 50, 60, 1 ADM, 10 ADM", виклавши її в редакції "Підтримка типів RAID SATA 0, 1, 5, 6, 10, 50, 60".
Дякую.
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 серпня 2019 17:23
У додатку 5 до тендерної документації викладені вимоги до технічних, якісних, кількісних та інших характеристик предмета закупівлі (конфігурація обладнання, технологія, параметри тощо) з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», таким чином, щоб виключити можливість звуження кола пропозицій учасників, які будуть подані на розгляд.
До Примітки додатку 5 до тендерної документації включено п.4: «У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
До Примітки додатку 5 до тендерної документації включено п.4: «У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
Номер вимоги: UA-2019-08-22-000809-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:19089304
Дата подання: 28 серпня 2019 16:48
Стосовно конфігурації серверів
Шановний Замовнику,
Додаток 5 до тендерної документації "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ" містить взаємосуперечливі вимоги - RAID контролер Кешування у флеш-память (FBWC) обсягом не менше 2 Гбайт та Батарея живлення кеш пам’яті Літій-іонне, низько галогенне джерело живлення для резервного копіювання змісту кеша запису у флеш-пам'ять на RAID контролері.
В разі застосування для кешування RAID контролеру флеш-пам'яті, постійної памяті за своїми властивостями, батарея живлення не потрібна.
Прошу видалити вимогу "Батарея живлення кеш пам’яті Літій-іонне, низько галогенне джерело живлення для резервного копіювання змісту кеша запису у флеш-пам'ять на RAID контролері".
Дякую
Розгорнути
Згорнути
Додаток 5 до тендерної документації "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ" містить взаємосуперечливі вимоги - RAID контролер Кешування у флеш-память (FBWC) обсягом не менше 2 Гбайт та Батарея живлення кеш пам’яті Літій-іонне, низько галогенне джерело живлення для резервного копіювання змісту кеша запису у флеш-пам'ять на RAID контролері.
В разі застосування для кешування RAID контролеру флеш-пам'яті, постійної памяті за своїми властивостями, батарея живлення не потрібна.
Прошу видалити вимогу "Батарея живлення кеш пам’яті Літій-іонне, низько галогенне джерело живлення для резервного копіювання змісту кеша запису у флеш-пам'ять на RAID контролері".
Дякую
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 серпня 2019 16:03
У додатку 5 до тендерної документації викладена вся необхідна інформація стосовно призначення цієї частини обладнання, а саме: “джерело живлення для резервного копіювання змісту кеша запису у флеш-пам'ять на RAID контролері ”. Даний пристрій не є джерелом живлення для флеш-пам’яті, а є засобом забезпечення збереження активних даних RAID-контролера на флеш-пам’ять.
Номер вимоги: UA-2019-08-22-000809-a.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:19089304
Дата подання: 28 серпня 2019 17:32
Стосовно усунення дискримінаційної антиконкурентної вимоги Тендерної документації
Оскільки Замовником не надано відповіді на вимогу по суті, повторюю вимогу.
Шановний Замовнику, Ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Ст. 5 Закону визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Додаток 5 до тендерної документації "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ" містить вимогу "Підтримка типів RAID SATA 0, 1, 5, 6, 10, 50, 60, 1 ADM, 10 ADM". Технології RAID 1 ADM, 10 ADM є пропріетарними, належать виключно єдиному виробнику - Hewlett Packard Enterprise, що зводить нанівець можливість визначеної Законом конкуренції та тому є антиконкурентною вимогою, дискримінаційною до учасників, які мають намір запропонувати аналогічне обладнання інших виробників, як-от Cisco systems, Dell EMC, Lenovo тощо. До того ж, зазначена конфігурація серверів не дозволяє застосувати технології RAID 1 ADM, 10 ADM, доводячи штучність та дискримінаційність цієї вимоги. Усталеною практикою забезпечення конкурентних вимог Закону з боку органу оскарження - АМКУ - встановлено, що будь-яка технічна вимога повинна відповідати пропозиціям щонайменше двох виробників. Технології RAID 1 ADM, 10 ADM є ліцензованими та належать виключно одному виробнику - Hewlett Packard Enterprise. З огляду на зазначене, з метою усунення невідповідності вимог закупівлі Закону України "Про публічні закупівлі" прошу видалити дискримінаційну антиконкурентну вимогу "Підтримка типів RAID SATA 0, 1, 5, 6, 10, 50, 60, 1 ADM, 10 ADM", виклавши її в редакції "Підтримка типів RAID SATA 0, 1, 5, 6, 10, 50, 60".
Прошу відповісти по суті вимоги у відповідності до Закону - Замовник задовольняє вимогу або її відхиляє?
Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовнику, Ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Ст. 5 Закону визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Додаток 5 до тендерної документації "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ" містить вимогу "Підтримка типів RAID SATA 0, 1, 5, 6, 10, 50, 60, 1 ADM, 10 ADM". Технології RAID 1 ADM, 10 ADM є пропріетарними, належать виключно єдиному виробнику - Hewlett Packard Enterprise, що зводить нанівець можливість визначеної Законом конкуренції та тому є антиконкурентною вимогою, дискримінаційною до учасників, які мають намір запропонувати аналогічне обладнання інших виробників, як-от Cisco systems, Dell EMC, Lenovo тощо. До того ж, зазначена конфігурація серверів не дозволяє застосувати технології RAID 1 ADM, 10 ADM, доводячи штучність та дискримінаційність цієї вимоги. Усталеною практикою забезпечення конкурентних вимог Закону з боку органу оскарження - АМКУ - встановлено, що будь-яка технічна вимога повинна відповідати пропозиціям щонайменше двох виробників. Технології RAID 1 ADM, 10 ADM є ліцензованими та належать виключно одному виробнику - Hewlett Packard Enterprise. З огляду на зазначене, з метою усунення невідповідності вимог закупівлі Закону України "Про публічні закупівлі" прошу видалити дискримінаційну антиконкурентну вимогу "Підтримка типів RAID SATA 0, 1, 5, 6, 10, 50, 60, 1 ADM, 10 ADM", виклавши її в редакції "Підтримка типів RAID SATA 0, 1, 5, 6, 10, 50, 60".
Прошу відповісти по суті вимоги у відповідності до Закону - Замовник задовольняє вимогу або її відхиляє?
Дякую.
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 серпня 2019 16:04
Зауваження не задовільнено, у зв’язку з тим, що є певна кількість виробників, які пропонують підтримку технології RAID 1 ADM, 10 ADM у вигляді зовнішніх контролерів. Це рішення дозволяє дообладнати сервер будь-якого іншого виробника до вказаних замовником параметрів.
Номер вимоги: UA-2019-08-22-000809-a.c4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:19089304
Дата подання: 29 серпня 2019 17:13
Стосовно усунення дискримінаційної антиконкурентної вимоги Тендерної документації
Шановний Замовнику, Ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Ст. 5 Закону визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Додаток 5 до тендерної документації "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ" містить вимогу "RAID контролер Відповідність стандарту FIPS 140-2 1-го рівня". Технологія підтримки стандарту FIPS 140-2 1-го рівня контролером RAID є пропріетарною, належить виключно єдиному виробнику - Hewlett Packard Enterprise, що зводить нанівець можливість визначеної Законом конкуренції та тому є антиконкурентною вимогою, дискримінаційною до учасників, які мають намір запропонувати аналогічне обладнання інших виробників, як-от Cisco systems, Dell EMC, Lenovo тощо. Усталеною практикою забезпечення конкурентних вимог Закону з боку органу оскарження - АМКУ - встановлено, що будь-яка технічна вимога повинна відповідати пропозиціям щонайменше двох виробників. Більшість виробників, в їх складі зазначені Cisco systems, Dell EMC, Lenovo, застосовують технологію підтримки стандарту FIPS 140-2 безпесередньо жорсткими дисками. З огляду на зазначене, з метою усунення невідповідності вимог закупівлі Закону України "Про публічні закупівлі" прошу видалити дискримінаційну антиконкурентну вимогу "Відповідність стандарту FIPS 140-2 1-го рівня RAID контролеру", виклавши її в редакції "Підтримка стандарту FIPS 140-2 сервером". Така редакція забезпечить рівні можливостей для учасників - представників Cisco systems, Dell EMC, Lenovo та НРЕ . Прошу відповісти по суті вимоги у відповідності до Закону - Замовник задовольняє вимогу або її відхиляє. Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 серпня 2019 16:06
Зауваження не задовільнено, у зв’язку з тим, що є певна кількість виробників, які пропонують зовнішні RAID-контролери з підтримкою шифрування. Це рішення дозволяє дообладнати сервер будь-якого іншого виробника до вказаних замовником параметрів.
Номер вимоги: UA-2019-08-22-000809-a.a6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:19089304
Дата подання: 18 жовтня 2019 21:05
Оскрарження неправомірного рішення Заомвника про відхилення пропозиції ТОВ Дніпро-Техноцентр
Скарга надана у вкладенні
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 жовтня 2019 18:23
Головне управління ДФС у Запорізькій області розглянуло скаргу ТОВ «ДНІПРО-Техноцентр» щодо неправомірного відхилення пропозиції за процедурою закупівлі-відкритих торгах «Сервери - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 48820000-2 — Сервер контролеру домену» ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-22-000809-a та повідомляє наступне.
«По-перше, на думку Замовника, Скаржник не завантажив до системи закупівель файли з документами, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам тендерної документації (відповідно до абзацу 7, розділу ІІІ тендерної документації):»
Відповідно до абз.6 п.1 р.ІІІ тендерної документації, учасником ТОВ «ДНІПРО-Техноцентр» до системи закупівель було завантажено файли «відповідність пропозиції.pdf» та «технічні параметри Додаток 5.pdf», що є довідкою від учасника про відповідність надаваного обладнання всім вимогам замовника. Але разом з тим, у порушення вимог того ж абзацу, учасником не була надана технічна специфікація (Technical Specification), що фіксує всі технічні характеристики пропозиції на момент угоди.
У абз.7 п.1 р.ІІІ встановлено вимогу про завантаження учасниками файлів у тому числі з: «інформацією та документами, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі». Надана скаржником інформація є довідками учасника торгів про відповідність пропозиції умовам тендеру. Документом, що фіксує якісні характеристики, комплектність та склад обладнання є технічна специфікація виробника. Цей документ унеможливлює двояке трактування відповідності пропозиції умовам тендеру. Але у пакет документів файл з таким документом учасником ТОВ «ДНІПРО-Техноцентр» додано не було.
Також надана ТОВ «ДНІПРО-Техноцентр» «Довідка про відповідність запропонованого обладнання технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі» визиває у замовника обґрунтований сумнів, щодо її відповідності реальним характеристикам обладнання. Зокрема у пункті «RAID контролер» файлів «відповідність пропозиції.pdf» та «технічні параметри Додаток 5.pdf» наведено інформацію: «Відповідність стандарту FIPS 140-2 1-го рівня.», що не відповідає дійсності, оскільки на рівні RAID контролеру запропонованого типу (PowerEdge RAID Controller H730P), як стверджує специфікація від виробника (http://i.dell.com/sites/doccontent/shared-content/data-sheets/en/documents/dell-poweredge-raid-controller-h730p.pdf або https://i.dell.com/sites/csdocuments/Product_Docs/en/poweredge-r640-spec-sheet.pdf), ця технологія не підтримується.
«По-друге, на думку Замовника, в переліку офіційних (сертификованих» сервісних центрів гарантійного та післягарантійного обслуговування DellEMC в Україні, наданому учасником, відсутній авторизований сервісний центр учасниква в м. Запоріжжя (відповідно до вимог розділу «Гарантія» додатку 5 до тендерної документації).»
Внесення будь-яких змін до тендерної документації є безумовним правом замовника торгів, що обумовлене Законом України «Про публічні закупівлі» п.2 ст.23 «Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.»
З метою забезпечення безперервної роботи серверного обладнання та надійного сервісного обслуговування у гарантійний та післягарантійний період, та реалізуючи своє право, замовником було внесено зміни до тендерної документації в частині збільшення відповідальності учасників, та зменшення бюджетних витрат на подальше обслуговування/ремонт пропонованого обладнання.
Хибність власної позиції стосовно обґрунтованості та законності внесення змін у тендерну документацію замовником, ТОВ «ДНІПРО-Техноцентр», опосередковано виклало у своїй же скарзі: «Однак, слід зауважити, що навіть якби тендерна документація містила законну вимогу наявності сервісного центру учасника в м.Запоріжжя, то така вимога також виконана Скаржником в повній мірі, тому навіть хибний висновок Замовника про відсутність сервісного центру учасника в м.Запоріжжя не грунтується на фактичних матеріалах.».
У даному випадку скаржник вдається до маніпуляції. Вимога замовника стосувалася «…авторизованого сервісного центру учасника у м.Запоріжжя.».
Термін «учасник» визначено у Законі України «Про публічні закупівлі» п.п.35 п.1 ст.1 р.І і він не має подвійного тлумачення: «учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі;». Як що сервісні центри з наведеного Вами списку є сервісними центрами вашої компанії про це потрібно було надати довідку у довільній формі до складу пропозиції.
Додатки на 4 арк.
«По-перше, на думку Замовника, Скаржник не завантажив до системи закупівель файли з документами, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам тендерної документації (відповідно до абзацу 7, розділу ІІІ тендерної документації):»
Відповідно до абз.6 п.1 р.ІІІ тендерної документації, учасником ТОВ «ДНІПРО-Техноцентр» до системи закупівель було завантажено файли «відповідність пропозиції.pdf» та «технічні параметри Додаток 5.pdf», що є довідкою від учасника про відповідність надаваного обладнання всім вимогам замовника. Але разом з тим, у порушення вимог того ж абзацу, учасником не була надана технічна специфікація (Technical Specification), що фіксує всі технічні характеристики пропозиції на момент угоди.
У абз.7 п.1 р.ІІІ встановлено вимогу про завантаження учасниками файлів у тому числі з: «інформацією та документами, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі». Надана скаржником інформація є довідками учасника торгів про відповідність пропозиції умовам тендеру. Документом, що фіксує якісні характеристики, комплектність та склад обладнання є технічна специфікація виробника. Цей документ унеможливлює двояке трактування відповідності пропозиції умовам тендеру. Але у пакет документів файл з таким документом учасником ТОВ «ДНІПРО-Техноцентр» додано не було.
Також надана ТОВ «ДНІПРО-Техноцентр» «Довідка про відповідність запропонованого обладнання технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі» визиває у замовника обґрунтований сумнів, щодо її відповідності реальним характеристикам обладнання. Зокрема у пункті «RAID контролер» файлів «відповідність пропозиції.pdf» та «технічні параметри Додаток 5.pdf» наведено інформацію: «Відповідність стандарту FIPS 140-2 1-го рівня.», що не відповідає дійсності, оскільки на рівні RAID контролеру запропонованого типу (PowerEdge RAID Controller H730P), як стверджує специфікація від виробника (http://i.dell.com/sites/doccontent/shared-content/data-sheets/en/documents/dell-poweredge-raid-controller-h730p.pdf або https://i.dell.com/sites/csdocuments/Product_Docs/en/poweredge-r640-spec-sheet.pdf), ця технологія не підтримується.
«По-друге, на думку Замовника, в переліку офіційних (сертификованих» сервісних центрів гарантійного та післягарантійного обслуговування DellEMC в Україні, наданому учасником, відсутній авторизований сервісний центр учасниква в м. Запоріжжя (відповідно до вимог розділу «Гарантія» додатку 5 до тендерної документації).»
Внесення будь-яких змін до тендерної документації є безумовним правом замовника торгів, що обумовлене Законом України «Про публічні закупівлі» п.2 ст.23 «Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.»
З метою забезпечення безперервної роботи серверного обладнання та надійного сервісного обслуговування у гарантійний та післягарантійний період, та реалізуючи своє право, замовником було внесено зміни до тендерної документації в частині збільшення відповідальності учасників, та зменшення бюджетних витрат на подальше обслуговування/ремонт пропонованого обладнання.
Хибність власної позиції стосовно обґрунтованості та законності внесення змін у тендерну документацію замовником, ТОВ «ДНІПРО-Техноцентр», опосередковано виклало у своїй же скарзі: «Однак, слід зауважити, що навіть якби тендерна документація містила законну вимогу наявності сервісного центру учасника в м.Запоріжжя, то така вимога також виконана Скаржником в повній мірі, тому навіть хибний висновок Замовника про відсутність сервісного центру учасника в м.Запоріжжя не грунтується на фактичних матеріалах.».
У даному випадку скаржник вдається до маніпуляції. Вимога замовника стосувалася «…авторизованого сервісного центру учасника у м.Запоріжжя.».
Термін «учасник» визначено у Законі України «Про публічні закупівлі» п.п.35 п.1 ст.1 р.І і він не має подвійного тлумачення: «учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі;». Як що сервісні центри з наведеного Вами списку є сервісними центрами вашої компанії про це потрібно було надати довідку у довільній формі до складу пропозиції.
Додатки на 4 арк.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-08-22-000809-a.a5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:19089304
Дата подання: 02 вересня 2019 13:24
Дата подання: 02 вересня 2019 13:24
Невідповідність склдаду Тендерної документації вимогам Закону "Про публічні закупівлі"
Зміст скарги та платіжне доручення про сплату платні за подачу скарги до АМКУ - у вкладеннях
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 вересня 2019 21:42
Рішення від 04.09.2019 № 12361.pdf
Дата публікації: 04 вересня 2019 21:41
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.09.2019 № 13309.pdf
Дата публікації: 20 вересня 2019 17:06
рішення від 19.09.2019 № 13309.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2019 22:25
Коментар замовника щодо усунення порушення: Головне управління ДФС у Запорізькій області повідомляє, що прийнявши до уваги Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.09.2019 № 13309-р/пк-пз внесли зміни до тендерної документації на закупівлю за предметом «Сервери - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 48820000-2 (Сервер контролеру домену)»
Дата виконання рішення замовником: 27 вересня 2019 17:43
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 12:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР" |
291 000,00
UAH з ПДВ
|
291 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтеграційні системи» |
420 000,00
UAH з ПДВ
|
324 316,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
18 жовтня 2019 16:39
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі