Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сервер контролеру домену (Державний бюджет України)
Очікувана вартість
420 000,00 UAH
UA-2019-08-22-000809-a 204ed454a4a7444fb1bdc3fc19aaa156
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катютіна Людмила Анатоліївна

+380612190534 prozorodfs08@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДФС у Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 39396146
Вебсайт: http://zp.sfs.gov.ua
Місцезнаходження: 69107, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Соборний 166
Контактна особа: Катютіна Людмила Анатоліївна
+380612190534
prozorodfs08@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019 17:37
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2019 17:42
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2019 17:42
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 11:49
Очікувана вартість: 420 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Протокольне рішення тендерного комітету від 22.08.2019 № 157 та Протокольне рішення тендерного комітету від 27.09.2019 № 181
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Сервер контролеру домену (Державний бюджет України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69107, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, проспект Соборний,166
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 листопада 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться Замовником протягом 15-ти банківських днів після поставки Товару на підставі рахунку та видаткової накладної Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 вересня 2019 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2019 17:35
Зміни до ТД Сервер.docx
27 вересня 2019 17:35
TENDER DOМ зі змінами.doc
27 вересня 2019 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2019 17:35
Зміни до ТД Сервер.docx
27 вересня 2019 17:35
TENDER DOМ зі змінами.doc
22 серпня 2019 17:38
TENDER DOМ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 серпня 2019 09:49
Дата відповіді: 28 серпня 2019 17:14
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. В технічних вимогах (додаток 5 до тендерної документації) не міститься посилання на певну торгову марку або модель. При цьому, зазначені у додатку 5 до тендерної документації технічні вимоги є принциповими стосовно відповідного предмету закупівлі.
2. В примітці до додатку 4 до документації вказано: «У найменуванні товару повинна бути чітко вказана конфігурація та комплектність виробу (тип, марка та назва виробника)».
3. Обмежень щодо участі у закупівлі фізичних осіб-підприємців – неплатників ПДВ немає. Ціна для фізичної особи-підприємця буде розглядатись як остаточна, без додавання суми ПДВ.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-22-000809-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:19089304
Дата подання: 23 серпня 2019 15:56
Стосовно усунення дискримінаційної антиконкурентної вимоги Тендерної документації
Шановний Замовнику,

Ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.

Ст. 5 Закону визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.

Додаток 5 до тендерної документації "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ" містить вимогу "Підтримка типів RAID SATA 0, 1, 5, 6, 10, 50, 60, 1 ADM, 10 ADM". Технології RAID 1 ADM, 10 ADM властиві виключно єдиному виробнику - Hewlett Packard Enterprise, що зводить нанівець можливість визначеної Законом конкуренції та тому є антиконкурентною вимогою, дискримінаційною до учасників, які мають намір запропонувати аналогічне обладнання інших виробників, як-от Cisco systems, Dell EMC, Lenovo тощо.
До того ж, зазначена конфігурація серверів не дозволяє застосувати технології RAID 1 ADM, 10 ADM, доводячи штучність та дискримінаційність цієї вимоги.
Усталеною практикою забезпечення конкурентних вимог Закону з боку органу оскарження - АМКУ - встановлено, що будь-яка технічна вимога повинна відповідати пропозиціям щонайменше двох виробників. Технології RAID 1 ADM, 10 ADM є ліцензованими та належать виключно одному виробнику - Hewlett Packard Enterprise.
З огляду на зазначене, з метою усунення невідповідності вимог закупівлі Закону України "Про публічні закупівлі" прошу видалити дискримінаційну антиконкурентну вимогу "Підтримка типів RAID SATA 0, 1, 5, 6, 10, 50, 60, 1 ADM, 10 ADM", виклавши її в редакції "Підтримка типів RAID SATA 0, 1, 5, 6, 10, 50, 60".
Дякую.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 серпня 2019 17:23
У додатку 5 до тендерної документації викладені вимоги до технічних, якісних, кількісних та інших характеристик предмета закупівлі (конфігурація обладнання, технологія, параметри тощо) з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», таким чином, щоб виключити можливість звуження кола пропозицій учасників, які будуть подані на розгляд.
До Примітки додатку 5 до тендерної документації включено п.4: «У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
Номер вимоги: UA-2019-08-22-000809-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:19089304
Дата подання: 28 серпня 2019 16:48
Стосовно конфігурації серверів
Шановний Замовнику,
Додаток 5 до тендерної документації "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ" містить взаємосуперечливі вимоги - RAID контролер Кешування у флеш-память (FBWC) обсягом не менше 2 Гбайт та Батарея живлення кеш пам’яті Літій-іонне, низько галогенне джерело живлення для резервного копіювання змісту кеша запису у флеш-пам'ять на RAID контролері.
В разі застосування для кешування RAID контролеру флеш-пам'яті, постійної памяті за своїми властивостями, батарея живлення не потрібна.
Прошу видалити вимогу "Батарея живлення кеш пам’яті Літій-іонне, низько галогенне джерело живлення для резервного копіювання змісту кеша запису у флеш-пам'ять на RAID контролері".
Дякую
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 серпня 2019 16:03
У додатку 5 до тендерної документації викладена вся необхідна інформація стосовно призначення цієї частини обладнання, а саме: “джерело живлення для резервного копіювання змісту кеша запису у флеш-пам'ять на RAID контролері ”. Даний пристрій не є джерелом живлення для флеш-пам’яті, а є засобом забезпечення збереження активних даних RAID-контролера на флеш-пам’ять.
Номер вимоги: UA-2019-08-22-000809-a.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:19089304
Дата подання: 28 серпня 2019 17:32
Стосовно усунення дискримінаційної антиконкурентної вимоги Тендерної документації
Оскільки Замовником не надано відповіді на вимогу по суті, повторюю вимогу.

Шановний Замовнику, Ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Ст. 5 Закону визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Додаток 5 до тендерної документації "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ" містить вимогу "Підтримка типів RAID SATA 0, 1, 5, 6, 10, 50, 60, 1 ADM, 10 ADM". Технології RAID 1 ADM, 10 ADM є пропріетарними, належать виключно єдиному виробнику - Hewlett Packard Enterprise, що зводить нанівець можливість визначеної Законом конкуренції та тому є антиконкурентною вимогою, дискримінаційною до учасників, які мають намір запропонувати аналогічне обладнання інших виробників, як-от Cisco systems, Dell EMC, Lenovo тощо. До того ж, зазначена конфігурація серверів не дозволяє застосувати технології RAID 1 ADM, 10 ADM, доводячи штучність та дискримінаційність цієї вимоги. Усталеною практикою забезпечення конкурентних вимог Закону з боку органу оскарження - АМКУ - встановлено, що будь-яка технічна вимога повинна відповідати пропозиціям щонайменше двох виробників. Технології RAID 1 ADM, 10 ADM є ліцензованими та належать виключно одному виробнику - Hewlett Packard Enterprise. З огляду на зазначене, з метою усунення невідповідності вимог закупівлі Закону України "Про публічні закупівлі" прошу видалити дискримінаційну антиконкурентну вимогу "Підтримка типів RAID SATA 0, 1, 5, 6, 10, 50, 60, 1 ADM, 10 ADM", виклавши її в редакції "Підтримка типів RAID SATA 0, 1, 5, 6, 10, 50, 60".
Прошу відповісти по суті вимоги у відповідності до Закону - Замовник задовольняє вимогу або її відхиляє?
Дякую.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 серпня 2019 16:04
Зауваження не задовільнено, у зв’язку з тим, що є певна кількість виробників, які пропонують підтримку технології RAID 1 ADM, 10 ADM у вигляді зовнішніх контролерів. Це рішення дозволяє дообладнати сервер будь-якого іншого виробника до вказаних замовником параметрів.
Номер вимоги: UA-2019-08-22-000809-a.c4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:19089304
Дата подання: 29 серпня 2019 17:13
Стосовно усунення дискримінаційної антиконкурентної вимоги Тендерної документації
Шановний Замовнику, Ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Ст. 5 Закону визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Додаток 5 до тендерної документації "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ" містить вимогу "RAID контролер Відповідність стандарту FIPS 140-2 1-го рівня". Технологія підтримки стандарту FIPS 140-2 1-го рівня контролером RAID є пропріетарною, належить виключно єдиному виробнику - Hewlett Packard Enterprise, що зводить нанівець можливість визначеної Законом конкуренції та тому є антиконкурентною вимогою, дискримінаційною до учасників, які мають намір запропонувати аналогічне обладнання інших виробників, як-от Cisco systems, Dell EMC, Lenovo тощо. Усталеною практикою забезпечення конкурентних вимог Закону з боку органу оскарження - АМКУ - встановлено, що будь-яка технічна вимога повинна відповідати пропозиціям щонайменше двох виробників. Більшість виробників, в їх складі зазначені Cisco systems, Dell EMC, Lenovo, застосовують технологію підтримки стандарту FIPS 140-2 безпесередньо жорсткими дисками. З огляду на зазначене, з метою усунення невідповідності вимог закупівлі Закону України "Про публічні закупівлі" прошу видалити дискримінаційну антиконкурентну вимогу "Відповідність стандарту FIPS 140-2 1-го рівня RAID контролеру", виклавши її в редакції "Підтримка стандарту FIPS 140-2 сервером". Така редакція забезпечить рівні можливостей для учасників - представників Cisco systems, Dell EMC, Lenovo та НРЕ . Прошу відповісти по суті вимоги у відповідності до Закону - Замовник задовольняє вимогу або її відхиляє. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 серпня 2019 16:06
Зауваження не задовільнено, у зв’язку з тим, що є певна кількість виробників, які пропонують зовнішні RAID-контролери з підтримкою шифрування. Це рішення дозволяє дообладнати сервер будь-якого іншого виробника до вказаних замовником параметрів.
Номер вимоги: UA-2019-08-22-000809-a.a6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:19089304
Дата подання: 18 жовтня 2019 21:05
Оскрарження неправомірного рішення Заомвника про відхилення пропозиції ТОВ Дніпро-Техноцентр
Скарга надана у вкладенні
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 жовтня 2019 18:23
Головне управління ДФС у Запорізькій області розглянуло скаргу ТОВ «ДНІПРО-Техноцентр» щодо неправомірного відхилення пропозиції за процедурою закупівлі-відкритих торгах «Сервери - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 48820000-2 — Сервер контролеру домену» ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-22-000809-a та повідомляє наступне.


«По-перше, на думку Замовника, Скаржник не завантажив до системи закупівель файли з документами, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам тендерної документації (відповідно до абзацу 7, розділу ІІІ тендерної документації):»

Відповідно до абз.6 п.1 р.ІІІ тендерної документації, учасником ТОВ «ДНІПРО-Техноцентр» до системи закупівель було завантажено файли «відповідність пропозиції.pdf» та «технічні параметри Додаток 5.pdf», що є довідкою від учасника про відповідність надаваного обладнання всім вимогам замовника. Але разом з тим, у порушення вимог того ж абзацу, учасником не була надана технічна специфікація (Technical Specification), що фіксує всі технічні характеристики пропозиції на момент угоди.
У абз.7 п.1 р.ІІІ встановлено вимогу про завантаження учасниками файлів у тому числі з: «інформацією та документами, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі». Надана скаржником інформація є довідками учасника торгів про відповідність пропозиції умовам тендеру. Документом, що фіксує якісні характеристики, комплектність та склад обладнання є технічна специфікація виробника. Цей документ унеможливлює двояке трактування відповідності пропозиції умовам тендеру. Але у пакет документів файл з таким документом учасником ТОВ «ДНІПРО-Техноцентр» додано не було.
Також надана ТОВ «ДНІПРО-Техноцентр» «Довідка про відповідність запропонованого обладнання технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі» визиває у замовника обґрунтований сумнів, щодо її відповідності реальним характеристикам обладнання. Зокрема у пункті «RAID контролер» файлів «відповідність пропозиції.pdf» та «технічні параметри Додаток 5.pdf» наведено інформацію: «Відповідність стандарту FIPS 140-2 1-го рівня.», що не відповідає дійсності, оскільки на рівні RAID контролеру запропонованого типу (PowerEdge RAID Controller H730P), як стверджує специфікація від виробника (http://i.dell.com/sites/doccontent/shared-content/data-sheets/en/documents/dell-poweredge-raid-controller-h730p.pdf або https://i.dell.com/sites/csdocuments/Product_Docs/en/poweredge-r640-spec-sheet.pdf), ця технологія не підтримується.

«По-друге, на думку Замовника, в переліку офіційних (сертификованих» сервісних центрів гарантійного та післягарантійного обслуговування DellEMC в Україні, наданому учасником, відсутній авторизований сервісний центр учасниква в м. Запоріжжя (відповідно до вимог розділу «Гарантія» додатку 5 до тендерної документації).»
Внесення будь-яких змін до тендерної документації є безумовним правом замовника торгів, що обумовлене Законом України «Про публічні закупівлі» п.2 ст.23 «Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.»
З метою забезпечення безперервної роботи серверного обладнання та надійного сервісного обслуговування у гарантійний та післягарантійний період, та реалізуючи своє право, замовником було внесено зміни до тендерної документації в частині збільшення відповідальності учасників, та зменшення бюджетних витрат на подальше обслуговування/ремонт пропонованого обладнання.
Хибність власної позиції стосовно обґрунтованості та законності внесення змін у тендерну документацію замовником, ТОВ «ДНІПРО-Техноцентр», опосередковано виклало у своїй же скарзі: «Однак, слід зауважити, що навіть якби тендерна документація містила законну вимогу наявності сервісного центру учасника в м.Запоріжжя, то така вимога також виконана Скаржником в повній мірі, тому навіть хибний висновок Замовника про відсутність сервісного центру учасника в м.Запоріжжя не грунтується на фактичних матеріалах.».
У даному випадку скаржник вдається до маніпуляції. Вимога замовника стосувалася «…авторизованого сервісного центру учасника у м.Запоріжжя.».
Термін «учасник» визначено у Законі України «Про публічні закупівлі» п.п.35 п.1 ст.1 р.І і він не має подвійного тлумачення: «учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі;». Як що сервісні центри з наведеного Вами списку є сервісними центрами вашої компанії про це потрібно було надати довідку у довільній формі до складу пропозиції.

Додатки на 4 арк.

Документи подані скаржником

18 жовтня 2019 21:05
1810-1.pdf

Документи

23 жовтня 2019 18:23
Додаток
23 жовтня 2019 18:23
Додаток

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-22-000809-a.a5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:19089304
Дата подання: 02 вересня 2019 13:24
Невідповідність склдаду Тендерної документації вимогам Закону "Про публічні закупівлі"
Зміст скарги та платіжне доручення про сплату платні за подачу скарги до АМКУ - у вкладеннях
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 вересня 2019 21:42
Рішення від 04.09.2019 № 12361.pdf
Дата публікації: 04 вересня 2019 21:41
рішення від 19.09.2019 № 13309.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2019 22:25
Коментар замовника щодо усунення порушення: Головне управління ДФС у Запорізькій області повідомляє, що прийнявши до уваги Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.09.2019 № 13309-р/пк-пз внесли зміни до тендерної документації на закупівлю за предметом «Сервери - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 48820000-2 (Сервер контролеру домену)»
Дата виконання рішення замовником: 27 вересня 2019 17:43

Документи подані скаржником

02 вересня 2019 13:24
платіжка696.pdf

Документи Органу Оскарження

04 вересня 2019 21:41
Рішення від 04.09.2019 № 12361.pdf
24 вересня 2019 22:25
рішення від 19.09.2019 № 13309.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 12:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР" 291 000,00
UAH з ПДВ
291 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтеграційні системи» 420 000,00
UAH з ПДВ
324 316,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2019 13:55
Електронний підпис
02 жовтня 2019 14:41
Електронний підпис
02 жовтня 2019 14:36
Проект договору.pdf
02 жовтня 2019 14:36
захист довкілля.pdf
02 жовтня 2019 14:36
про ліцензування.pdf
02 жовтня 2019 14:36
сертифікаті ISO.pdf
02 жовтня 2019 14:36
довідка про санкції.pdf
02 жовтня 2019 14:36
пропозиція.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2019 18:26
Електронний підпис
04 жовтня 2019 18:25
Електронний підпис
04 жовтня 2019 18:20
Инженер сервис.pdf
04 жовтня 2019 18:20
Зміни до уставу.pdf
04 жовтня 2019 18:20
10_дозвіл.pdf
04 жовтня 2019 18:20
Авторизаційна форма.pdf
04 жовтня 2019 18:20
рн517.pdf
04 жовтня 2019 18:20
рн47.pdf
04 жовтня 2019 18:20
Телерадиокомпания.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР"

Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтеграційні системи»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР"
#19089304
Відхилено 291 000,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 16:23
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтеграційні системи»
#35431019
Відхилено 324 316,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 16:39

Документи

15 жовтня 2019 16:23
Електронний підпис

Документи

18 жовтня 2019 16:39
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
18 жовтня 2019 16:39
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі