Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Модуль робочого місця
Очікувана вартість
343 622,00 UAH
UA-2019-08-22-000779-b ● bbe7a3f3b11f47388c49224c5bc643a6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 20490012 |
Вебсайт: | https://www.pfu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 69005, Україна , Запорізька обл., м Запоріжжя, проспект Соборний 158 б |
Контактна особа: |
Склярова Вікторія Сергіївна +380612135291 avt@zp.pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 серпня 2019 18:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 серпня 2019 18:13 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 вересня 2019 18:13 |
Початок аукціону: | 09 вересня 2019 15:54 |
Очікувана вартість: | 343 622,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 436,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37 шт
Модуль робочого місця (тип 1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71202, Україна, Запорізька область, смт. Чернігівка, вул. Соборна, 403
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
9 шт
Модуль робочого місця (тип 2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69005, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Гагаріна, 2-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 серпня 2019 16:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 серпня 2019 15:59 |
Тендерна документація.doc |
23 серпня 2019 16:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 серпня 2019 15:59 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 серпня 2019 09:47
Дата відповіді: 27 серпня 2019 10:47
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання!
Інформація про необхідні технічні, якісні характеристики предмету закупівлі, що міститься в Додатку № 1 до тендерної документації, не містить посилання на конкретні торгові марки, моделі товару.
Вимога до учасників, вказувати конкретне найменування товару, що пропонується із зазначенням виробника, міститься у Додатку № 2 до тендерної документації.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, визначеної замовником (ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі»). До участі в закупівлі, допускаються ФОП, які не є платниками ПДВ. У разі сплати ПДВ учасником, розмір цього податку має включатися в остаточну ціну товару, вказану у пропозиції. Для учасника – неплатника ПДВ розмір ціни, вказаний у пропозиції, враховується без цього податку.
Інформація про необхідні технічні, якісні характеристики предмету закупівлі, що міститься в Додатку № 1 до тендерної документації, не містить посилання на конкретні торгові марки, моделі товару.
Вимога до учасників, вказувати конкретне найменування товару, що пропонується із зазначенням виробника, міститься у Додатку № 2 до тендерної документації.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, визначеної замовником (ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі»). До участі в закупівлі, допускаються ФОП, які не є платниками ПДВ. У разі сплати ПДВ учасником, розмір цього податку має включатися в остаточну ціну товару, вказану у пропозиції. Для учасника – неплатника ПДВ розмір ціни, вказаний у пропозиції, враховується без цього податку.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Бердянськмеблі #13625434 |
Відхилено |
289 900,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2019 11:28
|
Фізична особа-підприємець МАНГУШ МАРІЯ ПАВЛІВНА #2981007446 |
Переможець |
290 000,00
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2019 09:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2019 10:44
|
Звіт про виконання договору | укладений |
15 листопада 2019 10:43
|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2019 11:52
|
Договір | укладений |
02 жовтня 2019 11:50
|