Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лот №1 - Придбання комп'ютерної техніки для Дубенської гімназії №2 Дубенської міської ради Рівненської області, вул. Морозенка, 34, м. Дубно, Рівненської області; Лот №2 - Придбання комп'ютерної техніки для Дубенської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 з поглибленим вивченням іноземних мов Дубенської міської ради Рівненської області, вул. Митрополита Шептицького, 3, м. Дубно, Рівненської області; Лот №3 - Придбання комп'ютерної техніки для Дубенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №7 Дубенської міської ради Рівненської області, пров. Шкільний, 2, м. Дубно, Рівненської області; Лот №4 - Придбання комп'ютерної техніки для Дубенського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітній навчальний заклад - дошкільний навчальний заклад" Дубенської міської ради Рівненської області, вул. Венецька, 11а, м. Дубно, Рівненської області
Очікувана вартість
84 000,00 UAH
UA-2019-08-22-000728-a b64f368f6cf841d598e7da9a11512068
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грановська Світлана Андріївна

+380365632581 dubno_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дубенської м.р.
Код ЄДРПОУ: 04590725
Місцезнаходження: 35600, Україна , Рівненська обл., Дубно, Тараса Бульби 4
Контактна особа: Грановська Світлана Андріївна
+380365632581
dubno_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 16:45
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 16:45
Очікувана вартість: 84 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Тендерна документація

22 серпня 2019 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 16:41
Проект Договору.docx
22 серпня 2019 16:41
ТД персональні комп _ютери.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Придбання комп'ютерної техніки для Дубенського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітній навчальний заклад - дошкільний навчальний заклад" Дубенської міської ради Рівненської області, вул. Венецька, 11а, м. Дубно, Рівненської області
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 21 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 105,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2 комп
Придбання комп'ютерної техніки для Дубенського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітній навчальний заклад - дошкільний навчальний заклад" Дубенської міської ради Рівненської області, вул. Венецька, 11а, м. Дубно, Рівненської області (джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету)
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35600, Україна, Рівненська область, м.Дубно, вул. Венецька, 11а
Дата доставки: 30 вересня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі - кошти дежавного бюджету. Розрахунки між сторонами здійснюються в гривнях шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на протязі 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання коштів на особовий рахунок Замовника для фінансування даної закупівлі. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 серпня 2019 10:08
Дата відповіді: 23 серпня 2019 11:42
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Закупівля по предмету закупівлі здійснюється по технічним вимогам без зазначення торгової марки або моделі товару;
2) Учасники в своїх тендерних пропозиціях ОБОВ'ЯЗКОВО вказують торгову марку та модель Товару так як інформація є відритою;
3) Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівель на рівних умовах. Для Замовника, не має значення, чи Учасник є платником ПДВ чи ні. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури є ціна. Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі відображаються значення ціни пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 29 Закону. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі одного критерію – ціна, що була запропонована учасниками. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. При подачі оголошення про проведення відкритих торгів ми зазначаємо очікувану вартість з ПДВ для учасників-платників ПДВ.

Інформація про відміну

Дата відміни
06 вересня 2019 16:45
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій