Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Колесотокарний верстат
A machine tool for processing locomotive wheels
A machine tool for processing locomotive wheels
Очікувана вартість
27 602 512,50 UAH
UA-2019-08-22-000723-b ● 12902d9c8eb64aa6b2fbd869c8371ec5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081195 |
Вебсайт: | http://railway.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1 |
Контактна особа: |
Порохнавець Оксана Михайлівна (032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця» |
National ID: | 40081195 |
Contact point: |
Spilnyk Anna (032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 22 серпня 2019 17:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 вересня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 вересня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 22 жовтня 2019 13:19 |
Очікувана вартість: | 27 602 512,50 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 276 025,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 22 серпня 2019 17:25 |
Enquiries until: | 20 вересня 2019 17:00 |
Complaints submission until: | до 26 вересня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 вересня 2019 17:00 |
Information
Estimated total value: | 27 602 513 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 276 025 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42630000-1: Металообробні верстати
Scope of the procurement
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Колесотокарний верстат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Таллінська, 1
ДК 021:2015: 42630000-1 — Металообробні верстати
A machine tool for processing locomotive wheels
CPV: 42630000-1
Період постачання:
по 01 червня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ: Розрахунки проводяться у безготівковій формі: Для платників ПДВ: - за наявності підписаного сторонами цього договору акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товарно-транспортної накладної оплата здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, оформленої та зареєстрованої згідно вимог чинного законодавства. Для неплатників ПДВ: - Покупець здійснює оплату протягом 30 (тридцяти) банківських днів від дати підписання акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товаро- транспортної накладної.. Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням законодавства. Постачальник надсилає Покупцеві рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дня поставки товару. Датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 вересня 2019 16:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 вересня 2019 16:12 |
3085290790 7674676776 ТД (Колесотокарний верстат) із змінами.docx | |
23 вересня 2019 16:12 |
3085290790 7674676776 Перелік змін до ТД (Колесотокарний верстат).docx |
23 вересня 2019 16:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 вересня 2019 16:12 |
3085290790 7674676776 ТД (Колесотокарний верстат) із змінами.docx
|
||||||
23 вересня 2019 16:12 |
3085290790 7674676776 Перелік змін до ТД (Колесотокарний верстат).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-22-000723-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "МДМ-ТЕХНОЛОГІЯ", Код ЄДРПОУ:39466176
Дата подання: 11 вересня 2019 11:50
Щодо внесення змін до договору
Після ознайомлення з проектом договору, Учасник, який має намір прийняти участь у процедурі закупівлі просить змінити Розділ 10 проекту договору та викласти його у такій редакції:
"10.1.Даний Договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами і діє до 31 грудня 2019 року , а в частині розрахунків – до повного виконання.
10.2. Строк дії договору та виконання зобов’язань, щодо передачі ТОВАРУ може бути продовжено у разі виникнення документально підтверджених обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у Договорі."
Щодо п.10.1. вважаємо за доцільне доповнити його нормою про те, що дія договору продовжується до повного виконання в частині розрахунків. Оскільки з аналізу господарських відносин, за якими одна сторона є постачальником, а інша покупцем, у однієї сторони виникає обов'язок поставити товар, а у іншої сплатити за цей товар. З аналізу господарського кодексу вбачається, що зобов'язання, які прийняті стороною повинні виконуватися належним чином. Отже, якщо покупець прийме товар, у нього виникне обов'язок сплатити за нього. Враховуючи той факт, що покупець є організацією, яка користується бюджетними грошима, можуть бути факти затримання фінансування і розрахунки можуть бути не проведені до 31.12.2019. У зв'язку з цим, вимагаємо внести зміни до п. 10.1. та викласти його у наданій редакції.
Щодо п. 10.2. Просимо доповнити вказаним пунктом Розділ 10 Договору. З аналізу договору вбачається, що порядок продовження його строку дії не врегульовано. Враховуючи той факт, що договір містить умови щодо можливості виникнення форс-мажору, а також можливості затримки бюджетного фінансування, необхідно врегулювати у договорі порядок продовження його дії, у випадку виникнення вказаних обставин. Крім того, звертаємо увагу Замовника, що вказаним допомненням буде встановлено, що буду-які зміни до строків виконання договору не призведуть до збільшення суми договору.
Розгорнути
Згорнути
"10.1.Даний Договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами і діє до 31 грудня 2019 року , а в частині розрахунків – до повного виконання.
10.2. Строк дії договору та виконання зобов’язань, щодо передачі ТОВАРУ може бути продовжено у разі виникнення документально підтверджених обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у Договорі."
Щодо п.10.1. вважаємо за доцільне доповнити його нормою про те, що дія договору продовжується до повного виконання в частині розрахунків. Оскільки з аналізу господарських відносин, за якими одна сторона є постачальником, а інша покупцем, у однієї сторони виникає обов'язок поставити товар, а у іншої сплатити за цей товар. З аналізу господарського кодексу вбачається, що зобов'язання, які прийняті стороною повинні виконуватися належним чином. Отже, якщо покупець прийме товар, у нього виникне обов'язок сплатити за нього. Враховуючи той факт, що покупець є організацією, яка користується бюджетними грошима, можуть бути факти затримання фінансування і розрахунки можуть бути не проведені до 31.12.2019. У зв'язку з цим, вимагаємо внести зміни до п. 10.1. та викласти його у наданій редакції.
Щодо п. 10.2. Просимо доповнити вказаним пунктом Розділ 10 Договору. З аналізу договору вбачається, що порядок продовження його строку дії не врегульовано. Враховуючи той факт, що договір містить умови щодо можливості виникнення форс-мажору, а також можливості затримки бюджетного фінансування, необхідно врегулювати у договорі порядок продовження його дії, у випадку виникнення вказаних обставин. Крім того, звертаємо увагу Замовника, що вказаним допомненням буде встановлено, що буду-які зміни до строків виконання договору не призведуть до збільшення суми договору.
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 вересня 2019 09:51
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що По п.10.1 погоджуємось щодо внесення змін, а саме: «Даний Договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами і діє до 31 грудня 2019 року , а в частині розрахунків – до повного виконання».
По п. 10.2. Не вбачаємо підстав для внесення змін.
По п. 10.2. Не вбачаємо підстав для внесення змін.
Номер вимоги: UA-2019-08-22-000723-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРАМАТОРСЬКИЙ ЗАВОД ВАЖКОГО ВЕРСТАТОБУДУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:00222999
Дата подання: 13 вересня 2019 10:32
Термін поставки продукції
ПрАТ «Краматорьский завод важкого верстатобудування» має намір прийняти участь у тендері (UA-2019-08-22-000723-b) на закупівлю Колесотокарного верстата (Код ДК 021:2015 – 42630000-1 (Металообробні верстати)) для потреб Львівської залізниці.
Умовами тендерної документації (Додаток 5, п. 4) передбачена поставка товару, монтаж, пусконалагоджувальні роботи та навчання персоналу замовника у строк до 31.12.2019р.
Як виробник колесотокарних верстатів в Україні, повідомляємо, що технологія виробництва такої складної продукції встановлює процес виробництва, який технічно неможливо завершити за 2-3 місяці.
Колесотокарний верстат це дуже складне обладнання з тривалим циклом виробництва, який включає в себе наступні основні стадії: лиття чорних та кольорових металів, виготовлення поковок, виготовлення металоконструкцій, механічна обробка деталей на верстатах, виготовлення електричного та гідравлічного обладнання, складання, наладка та випробування обладнання. Цикл виробництва такого верстата триває 7-8 місяців. Виробник продукції технологічно не може виконати поставку до 31.12.2019р.
Враховуючи це, вважаємо, що вказана умова щодо такого терміну поставки є дискримінаційною з огляду на таке.
Одним з основних принципів ЗУ «Про публічні закупівлі» є недескримінація учасників. Всі учасники повинні мати рівні права та перебувати у рівноцінному становищі під час підготовки тендерних пропозицій та під час подальшого виконання договору.
Вважаємо, що встановлення такого стислого терміну поставки дає перевагу тим учасникам, які вже мають виготовлений товар за вимогою Замовника, оскільки виготовити новий верстат за такий стислий термін неможливо.
Отже, встановлюючи такі стислі терміни, Замовник навмисно дає перевагу певним постачальникам, обмежуючи право участі інших на участь у процедурі закупівлі.
З нашої точки зору умови тендеру є дискримінаційними для учасників та порушують основні принципи здійснення закупівель згідно Закону «Про публічні закупівлі».
Таким чином, з метою недопущення дискримінації учасників, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та змінити термін поставки продукції: з дати підписання договору до 31.05.2019р.
Розгорнути
Згорнути
Умовами тендерної документації (Додаток 5, п. 4) передбачена поставка товару, монтаж, пусконалагоджувальні роботи та навчання персоналу замовника у строк до 31.12.2019р.
Як виробник колесотокарних верстатів в Україні, повідомляємо, що технологія виробництва такої складної продукції встановлює процес виробництва, який технічно неможливо завершити за 2-3 місяці.
Колесотокарний верстат це дуже складне обладнання з тривалим циклом виробництва, який включає в себе наступні основні стадії: лиття чорних та кольорових металів, виготовлення поковок, виготовлення металоконструкцій, механічна обробка деталей на верстатах, виготовлення електричного та гідравлічного обладнання, складання, наладка та випробування обладнання. Цикл виробництва такого верстата триває 7-8 місяців. Виробник продукції технологічно не може виконати поставку до 31.12.2019р.
Враховуючи це, вважаємо, що вказана умова щодо такого терміну поставки є дискримінаційною з огляду на таке.
Одним з основних принципів ЗУ «Про публічні закупівлі» є недескримінація учасників. Всі учасники повинні мати рівні права та перебувати у рівноцінному становищі під час підготовки тендерних пропозицій та під час подальшого виконання договору.
Вважаємо, що встановлення такого стислого терміну поставки дає перевагу тим учасникам, які вже мають виготовлений товар за вимогою Замовника, оскільки виготовити новий верстат за такий стислий термін неможливо.
Отже, встановлюючи такі стислі терміни, Замовник навмисно дає перевагу певним постачальникам, обмежуючи право участі інших на участь у процедурі закупівлі.
З нашої точки зору умови тендеру є дискримінаційними для учасників та порушують основні принципи здійснення закупівель згідно Закону «Про публічні закупівлі».
Таким чином, з метою недопущення дискримінації учасників, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та змінити термін поставки продукції: з дати підписання договору до 31.05.2019р.
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 вересня 2019 09:51
Доброго дня. У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що найближчим часом до п.4 Додатку 5 тендерної документації будуть внесені зміни згідно вимоги.
Номер вимоги: UA-2019-08-22-000723-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРАМАТОРСЬКИЙ ЗАВОД ВАЖКОГО ВЕРСТАТОБУДУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:00222999
Дата подання: 13 вересня 2019 10:38
Зміни в тендерну документацію щодо п. 1.2. Додатка №1
ПрАТ «Краматорьский завод важкого верстатобудування» має намір прийняти участь у тендері (UA-2019-08-22-000723-b) на закупівлю Колесотокарного верстата (Код ДК 021:2015 – 42630000-1 (Металообробні верстати)) для потреб Львівської залізниці.
Умовами тендерної документації, а саме Додатком №1, п.1.2. передбачено надання наступних документів: «1.2. Лист відгук про виконання аналогічного договору у 2018-2019 роках із вказанням адреси та контактів».
Вважаємо, що вказана вимога є дискримінаційною та звужує коло потенційних учасників, що мають намір прийняти участь у процедурі закупівлі з огляду на таке.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Одним з них є підтвердження наявності досвіду аналогічних договорів. При цьому, Законом надано Замовнику право обирати яким саме документом учасник повинен підтвердити наявність такого досвіду. Звертаємо увагу Замовника, що законом передбачена заборона встановлення таких вимог, які будуть звужувати коло потенційних учасників.
У тендерній документації Замовник визначив, що для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасники повинні надати лист відгук про виконання договору у 2018-2019 роках.
Вважаємо, що вимога про встановлення такого проміжку часу є необґрунтованою та такою, що призведе до звуження кола учасників. У випадку встановлення певних критеріїв (обмеження строків аналогічних договорів, встановлення заздалегідь визначеного кола працівників у учасника) Замовник повинен обґрунтувати встановлення саме таких кваліфікаційних вимог.
У тендерній документації Замовник жодним чином не пояснив та не довів, чому досвід повинен бути саме за 2018-2019 роки, а не, наприклад, за 2017 чи 2016 роки, чи за останні 5 років.
Встановлення вимоги про надання відгуків за 2 роки (включаючи 2019-й) є незаконним та суперечить практиці Антимонопольного комітету України.
Крім того, звертаємо увагу Замовника, що вказана вимога прямо порушує права потенційного учасника у зв’язку з таким:
враховуючи складну економічну ситуацію у 2018-2019 роках та відсутність коштів на придбання колесотокарних верстатів у потенційних споживачів продукції (в Україні та за кордоном), наше підприємство постачало аналогічну продукцію у 2012 та 2016 роках, а поставок продукції у 2018-2019 роках не було. Така вимога Замовника звужує коло потенційних учасників, та порушує права учасників процедури закупівлі.
Таким чином, з метою недопущення дискримінації учасників, прошу Вас внести зміни в тендерну документацію. У випадку незадоволення вимоги, будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України, що призведе до затягування строків проведення процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Умовами тендерної документації, а саме Додатком №1, п.1.2. передбачено надання наступних документів: «1.2. Лист відгук про виконання аналогічного договору у 2018-2019 роках із вказанням адреси та контактів».
Вважаємо, що вказана вимога є дискримінаційною та звужує коло потенційних учасників, що мають намір прийняти участь у процедурі закупівлі з огляду на таке.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Одним з них є підтвердження наявності досвіду аналогічних договорів. При цьому, Законом надано Замовнику право обирати яким саме документом учасник повинен підтвердити наявність такого досвіду. Звертаємо увагу Замовника, що законом передбачена заборона встановлення таких вимог, які будуть звужувати коло потенційних учасників.
У тендерній документації Замовник визначив, що для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасники повинні надати лист відгук про виконання договору у 2018-2019 роках.
Вважаємо, що вимога про встановлення такого проміжку часу є необґрунтованою та такою, що призведе до звуження кола учасників. У випадку встановлення певних критеріїв (обмеження строків аналогічних договорів, встановлення заздалегідь визначеного кола працівників у учасника) Замовник повинен обґрунтувати встановлення саме таких кваліфікаційних вимог.
У тендерній документації Замовник жодним чином не пояснив та не довів, чому досвід повинен бути саме за 2018-2019 роки, а не, наприклад, за 2017 чи 2016 роки, чи за останні 5 років.
Встановлення вимоги про надання відгуків за 2 роки (включаючи 2019-й) є незаконним та суперечить практиці Антимонопольного комітету України.
Крім того, звертаємо увагу Замовника, що вказана вимога прямо порушує права потенційного учасника у зв’язку з таким:
враховуючи складну економічну ситуацію у 2018-2019 роках та відсутність коштів на придбання колесотокарних верстатів у потенційних споживачів продукції (в Україні та за кордоном), наше підприємство постачало аналогічну продукцію у 2012 та 2016 роках, а поставок продукції у 2018-2019 роках не було. Така вимога Замовника звужує коло потенційних учасників, та порушує права учасників процедури закупівлі.
Таким чином, з метою недопущення дискримінації учасників, прошу Вас внести зміни в тендерну документацію. У випадку незадоволення вимоги, будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України, що призведе до затягування строків проведення процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 вересня 2019 09:52
Доброго дня. У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що найближчим часом до п.1.2 Додаток №1 тендерної документації будуть внесені зміни згідно вимоги.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 16 жовтня 2019
Найменування: | Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081195 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРАМАТОРСЬКИЙ ЗАВОД ВАЖКОГО ВЕРСТАТОБУДУВАННЯ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "МДМ-ТЕХНОЛОГІЯ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
FABRYKA OBRABIAREK "RAFAMET" SPÓŁKA AKCYJNA | Документи |
Відхилено
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 жовтня 2019 13:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРАМАТОРСЬКИЙ ЗАВОД ВАЖКОГО ВЕРСТАТОБУДУВАННЯ" |
27 602 512,50
UAH
|
27 326 487,50
UAH
|
Документи |
ТОВ "МДМ-ТЕХНОЛОГІЯ" |
27 602 512,50
UAH
|
27 602 512,50
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРАМАТОРСЬКИЙ ЗАВОД ВАЖКОГО ВЕРСТАТОБУДУВАННЯ" #00222999 |
Переможець |
27 326 487,50
UAH
|
23 жовтня 2019 14:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2020 18:12
|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2019 10:44
|
Договір.pdf | укладений |
12 листопада 2019 10:43
|