Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
999 500,00 UAH
UA-2019-08-22-000712-b 04b2b758ce7141fdb02009344c6d1998
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Копань Віктор Володимирович

380683792118 finance@onko.ck.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 02005639
Вебсайт: http://www.onko.ck.ua/
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Менделєєва, 7
Контактна особа: Копань Віктор Володимирович
380683792118
finance@onko.ck.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019 17:14
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 09 вересня 2019 12:32
Очікувана вартість: 999 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 997,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
56 штуки
30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Менделєєва 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2019 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 17:14
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
22 серпня 2019 17:14
ТД публікація.pdf
22 серпня 2019 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 17:14
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
22 серпня 2019 17:14
ТД публікація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 серпня 2019 09:51
Дата відповіді: 28 серпня 2019 09:57
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Тендерна документація розроблена із дотриманням принципів проведення публічних закупівель та на підставі Закону України «Про публічні закупівлі». У додатку 3 до тендерної документації зазначено, що в місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент". Крім того, у додатку 3 до тендерної документації міститься вимога наступного змісту: «У разі якщо учасник запропонує еквівалент товару, що є предметом закупівлі, то у складі пропозиції учасник обов’язково надає таблицю, де зазначає технічні характеристики товару, що є предметом закупівлі та технічні характеристики товару, що пропонується із відміткою про відповідність. ». Таким чином, учасники можуть пропонувати еквівалент товару, що за своїми якісними, кількісними, технічними та іншими вимогами є не гірший від товару, що закуповується учасником.
Стосовно питання другого інформуємо, що запропонований товар повинен відповідати мінімальним технічним характеристикам, що визначені і крім того, згідно вимог додатку 3 до тендерної документації учасники мають надати документи, що посвідчують якість запропонованого товару, де вказуватиметься конкретна торгівельна марка запропонованого товару. Тому вимога щодо зазначення конкретної торгівельної марки чи моделі є не доречною.
Стосовно врахування ПДВ у ціні пропозиції. Критерії оцінки тендерних пропозицій визначені у п.1. Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції, згідно із яким найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Тобто якщо учасник не є платником ПДВ відповідно до обраної системи оподаткування, він зазначає ціну без ПДВ, і якщо учасник являється платником ПДВ, то він зазначає ціну з ПДВ.
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 23 серпня 2019 19:43
Дата відповіді: 28 серпня 2019 10:01
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до п.29 ч.1. статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Обов’язкові вимоги до тендерної документації зазначені у статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, замовник самостійно, у разі якщо у тому є необхідність, встановлює додаткові вимоги до підтвердження відповідності пропозицій учасника тим чи іншим технічним, якісним або іншим вимогам. Вважаємо, що вимоги зазначені у тендерній документації є достатніми та такими, що відповідають предмету закупівлі. Встановлення вимог щодо надання авторизаційних листів від офіційних дилерів Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро може мати дискримінаційний характер та обмежувати коло потенційних учасників, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель.
Враховуючи зазначене внесення змін до тендерної документації із піднятого Вами питання є недоречним.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-22-000712-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ", Код ЄДРПОУ:40750285
Дата подання: 09 вересня 2019 15:10
Невідповідність пропозиції учасника
Шановний тендерний комітет!
Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника ФОП "ДЖУЛАЙ ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА" з причини надання недостовірної інформації!
А саме:
- Наданий документ учасником ФОП "ДЖУЛАЙ ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА" який, підтверджує якість запропонованого товару "_23_Сертифікат ISO 9001_2015.pdf" втратив свою чинність 26.05.2019р.;
- Наданий документ учасником ФОП "ДЖУЛАЙ ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА" який, підтверджує якість запропонованого товару "22_Сертифікат відповідності ПК 2018 (1).pdf" втратив свою чинність 01.08.2019р.
- Наданий документ учасником ФОП "ДЖУЛАЙ ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА" який, підтверджує якість запропонованого товару "_24_Windows.10.Pro.pdf" втратив свою чинність 28.04.2019р.

З метою запобігання закупівлі неякісного товару вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника ФОП "ДЖУЛАЙ ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА"!


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 вересня 2019 15:11
Шановний учасник! Інформуємо, що станом на 11.09.2019 року закупівля знаходиться на стадії розгляду тендерних пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації. Замовником не прийнято рішення стосовно визначення переможця закупівлі та не прийнято рішення про намір укласти договір. Крім того, інформуємо, що у статті 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" визначено, що вимога подається виключно з метою отримання дискваліфікованим учасником додаткової інформації стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації. Просимо в подальшій співпраці дотримуватися вимог Закону України "Про публічні закупівлі". Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2019-08-22-000712-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ", Код ЄДРПОУ:40750285
Дата подання: 12 вересня 2019 12:04
Невідповідність препозиції учасника вимогам тендерної закупівлі
Шановний тендерний комітет!
Керуючись статтею №32 ЗУ "Про публічні закупівлі" Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника ФОП "ДЖУЛАЙ ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА" з причини надання недостовірної інформації! А саме:
- Наданий документ учасником ФОП "ДЖУЛАЙ ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА" який, підтверджує якість запропонованого товару "_23_Сертифікат ISO 9001_2015.pdf" втратив свою чинність 26.05.2019р.;
- Наданий документ учасником ФОП "ДЖУЛАЙ ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА" який, підтверджує якість запропонованого товару "22_Сертифікат відповідності ПК 2018 (1).pdf" втратив свою чинність 01.08.2019р.
- Наданий документ учасником ФОП "ДЖУЛАЙ ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА" який, підтверджує якість запропонованого товару "_24_Windows.10.Pro.pdf" втратив свою чинність 28.04.2019р.

З метою запобігання закупівлі неякісного товару вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника ФОП "ДЖУЛАЙ ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА"!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 вересня 2019 12:48
Шановний учасник! Інформуємо, що тендерна документація не містить вимог щодо чинності на момент подачі або момент розкриття тендерних пропозицій або на будь-яку іншу дату документів, що підтверджують якість запропонованого товару. Крім того, згідно вимог тендерної документації, запропонований товар може бути виготовлений не раніше 2018 року. Подані учасником-переможцем документи відповідають вимогам тендерної документації та підтверджують якість запропонованого товару. Додатково інформуємо, що відповідно до частини 3 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" лише у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Таким чином, подана вами вимога не відповідає ЗУ "Про публічні закупівлі".

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДЖУЛАЙ ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА" 982 643,20
UAH з ПДВ
893 954,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 918 876,00
UAH з ПДВ
913 878,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 944 664,00
UAH з ПДВ
944 664,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 957 438,72
UAH з ПДВ
957 438,72
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СТОЛЯР СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 999 000,00
UAH з ПДВ
999 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2019 12:27
Електронний підпис
13 вересня 2019 12:26
Стаття 17.pdf.p7s
13 вересня 2019 12:26
Стаття 17.pdf
13 вересня 2019 12:26
податкова.pdf.p7s
13 вересня 2019 12:26
податкова.pdf
13 вересня 2019 12:26
мвс.pdf.p7s
13 вересня 2019 12:26
мвс.pdf
06 вересня 2019 09:10
Електронний підпис
06 вересня 2019 09:08
тендерна пропозиція.pdf.p7s
06 вересня 2019 09:08
тендерна пропозиція.pdf
06 вересня 2019 09:08
_32_ лист розрахунок.pdf.p7s
06 вересня 2019 09:08
_32_ лист розрахунок.pdf
06 вересня 2019 09:08
_30_ Про кредити.pdf.p7s
06 вересня 2019 09:08
_30_ Про кредити.pdf
06 вересня 2019 09:08
_29_Витяг єдиний податок.pdf
06 вересня 2019 09:08
_28_проект договору.pdf.p7s
06 вересня 2019 09:08
_28_проект договору.pdf
06 вересня 2019 09:08
_26_Захист довкілля.pdf.p7s
06 вересня 2019 09:08
_26_Захист довкілля.pdf
06 вересня 2019 09:08
_25_Гарантія про гарантію.pdf
06 вересня 2019 09:08
_24_Windows.10.Pro.pdf.p7s
06 вересня 2019 09:08
_24_Windows.10.Pro.pdf
06 вересня 2019 09:08
_23_Сертифікат ISO 9001_2015.pdf.p7s
06 вересня 2019 09:08
_23_Сертифікат ISO 9001_2015.pdf
06 вересня 2019 09:08
_21_Сертифікат ISO 14001_2015.pdf.p7s
06 вересня 2019 09:08
_21_Сертифікат ISO 14001_2015.pdf
06 вересня 2019 09:08
_20_Рік випуску.pdf.p7s
06 вересня 2019 09:08
_20_Рік випуску.pdf
06 вересня 2019 09:08
_18_ЄДРПОУ.pdf.p7s
06 вересня 2019 09:08
_18_ЄДРПОУ.pdf
06 вересня 2019 09:08
_17_Стаття 17.pdf.p7s
06 вересня 2019 09:08
_17_Стаття 17.pdf
06 вересня 2019 09:08
_16_Персонал.pdf.p7s
06 вересня 2019 09:08
_16_Персонал.pdf
06 вересня 2019 09:08
_15_МТБ.pdf.p7s
06 вересня 2019 09:08
_15_МТБ.pdf
06 вересня 2019 09:08
_13_не підробні.pdf.p7s
06 вересня 2019 09:08
_13_не підробні.pdf
06 вересня 2019 09:08
_12_Про дозвіл.pdf.p7s
06 вересня 2019 09:08
_12_Про дозвіл.pdf
06 вересня 2019 09:08
_9_Лист-погодження.pdf.p7s
06 вересня 2019 09:08
_9_Лист-погодження.pdf
06 вересня 2019 09:08
_8_Згода.pdf.p7s
06 вересня 2019 09:08
_8_Згода.pdf
06 вересня 2019 09:08
_7_ Витяг ЄДР.pdf.p7s
06 вересня 2019 09:08
_7_ Витяг ЄДР.pdf
06 вересня 2019 09:08
_6_код.pdf.p7s
06 вересня 2019 09:08
_6_код.pdf
06 вересня 2019 09:08
_5_Паспорт.pdf.p7s
06 вересня 2019 09:08
_5_Паспорт.pdf
06 вересня 2019 09:08
_4_Паспорт.pdf.p7s
06 вересня 2019 09:08
_4_Паспорт.pdf
06 вересня 2019 09:08
_2_Тех.спец..pdf.p7s
06 вересня 2019 09:08
_2_Тех.спец..pdf
06 вересня 2019 09:08
_1_Щодо змін в ТД.pdf.p7s
06 вересня 2019 09:08
_1_Щодо змін в ТД.pdf

Публічні документи

06 вересня 2019 17:59
Статут копія.pdf
06 вересня 2019 17:59
Протокол зав.pdf.p7s
06 вересня 2019 17:59
Наказ зав.pdf.p7s
06 вересня 2019 17:59
Виписка копія.pdf.p7s
06 вересня 2019 17:54
12627442_пропозиція.pdf.p7s

Публічні документи

06 вересня 2019 17:01
Електронний підпис
06 вересня 2019 16:36
Тендерна пропозиція.pdf
06 вересня 2019 16:36
Статут 2019.pdf
06 вересня 2019 16:36
ПДВ.pdf
06 вересня 2019 16:36
Паспорт.pdf
06 вересня 2019 16:36
наказ+протокол.pdf
06 вересня 2019 16:36
Ліцензування.pdf
06 вересня 2019 16:36
Лист-розрахунок.pdf
06 вересня 2019 16:36
Лист чисті активи.pdf
06 вересня 2019 16:36
Лист погодження.pdf
06 вересня 2019 16:36
Комп'ютери Roma ВСЕСВІТ сс.pdf
06 вересня 2019 16:36
Комп'ютери Roma ВСЕСВІТ дс.pdf
06 вересня 2019 16:36
ид_код.pdf
06 вересня 2019 16:36
Заявление учредителя.pdf
06 вересня 2019 16:36
ДСЕЕ ROMA PC.pdf
06 вересня 2019 16:36
ДСЕЕ Genius.pdf
06 вересня 2019 16:36
Гарантійній лист.pdf
06 вересня 2019 16:36
Всесвіт 2 кв 2019.pdf
06 вересня 2019 16:36
Відомості про учасника.pdf
06 вересня 2019 16:36
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
06 вересня 2019 16:36
Витяг 04092019.PDF
06 вересня 2019 16:36
Windows-10-Pro.pdf
06 вересня 2019 16:36
ISO_14001 ROMA PC.pdf
06 вересня 2019 16:36
ISO_9001 ROMA PC.pdf

Публічні документи

06 вересня 2019 13:36
Електронний підпис
06 вересня 2019 13:34
Порівняльна таблиця.pdf
06 вересня 2019 13:34
Проект договору.pdf

Публічні документи

06 вересня 2019 16:13
50.копія ВИПИСКА З ЄДР.pdf
06 вересня 2019 16:13
36.ІН. захист довкілля 2.pdf
06 вересня 2019 16:13
4.ІН. ЛИСТ ПРО САНКЦІЇ.pdf
06 вересня 2019 16:13
21.С.17 п.2 .pdf
06 вересня 2019 16:13
12.кк. КОПІЯ САН. ПАСПОРТ.pdf
06 вересня 2019 16:13
45.копія ПАСПОРТ+ КОД.pdf
06 вересня 2019 16:13
48.С.17 Ч.2.pdf
06 вересня 2019 16:13
20.ІН. ліцензування.pdf
06 вересня 2019 16:13
13.ст.17.pdf
06 вересня 2019 16:13
29.ст.17 п.6.pdf
06 вересня 2019 16:13
9.ст.17 п.5.pdf
06 вересня 2019 16:13
14.ст.17 п.9.pdf
06 вересня 2019 16:13
6.С.17 п.3 .pdf
06 вересня 2019 16:13
7.ін. лист про обмеження.pdf
06 вересня 2019 16:13
34.ст.17 п.4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДЖУЛАЙ ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ФОП СТОЛЯР СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ДЖУЛАЙ ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА"
#2822817622
Переможець 893 954,00
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 11:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2019 11:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ДЖУЛАЙ ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА"
#2822817622
893 954,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 18:25
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2019 15:02
ДУ б-н 31.10.19.pdf зміни до договору
19 листопада 2019 15:01
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2019 14:50
1-1 від 25.09.2019.pdf зміни до договору
19 листопада 2019 14:50
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2019 14:34
ДУ б-н 25.09.2019.pdf зміни до договору
19 листопада 2019 14:30
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2019 12:01
IMG_0001.pdf зміни до договору
14 листопада 2019 12:01
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2019 11:17
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2019 11:13
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2019 11:13
ДОДАТКОВА 1.pdf зміни до договору
11 листопада 2019 11:11
Електронний підпис укладений
25 вересня 2019 10:22
ДОГОВІР НА КОМП’ЮТЕРНЕ ОБЛАДНАННЯ.pdf укладений
25 вересня 2019 10:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", розділу ХІ Договору поставки товару № 52/3110 від 25.09.2019 р., Сторони домовились про покращення якості предмета закупівлі та викласти специфікацію у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 52/3110
Договір:
Номер додаткової угоди: ДОДАТКОВА1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", розділу ХІ Договору поставки товару № 52/3110 від 25.09.2019 р., Сторони дійшли згоди про наступне: 1. викласти п. 5.1. Договору № 52/3110 від 25.09.2019 року у наступній редакції: 5.1. Строк поставки товару: до 01 грудня 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 52/3110
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України ч. 1 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", розділу ХІ Договору поставки товару № 52/3110 від 25.09.2019 року, Сторони дійшли згоди викласти Додаток 1 до Договору "СПЕЦИФІКАЦІЯ" у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 52/3110
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода б/н від 25.09.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно підпункту 5 п. 11 Договору 52/3110 від 25.09.2019 року, п. 5 ч. 4 ст 36 Закону України "Про публiчнi закупiвлi", Сторони дiйшли згоди зменшити суму даного Договору.
Номер договору про закупівлю: 52/3110
Договір:
Номер додаткової угоди: ДОДАТКОВА 1/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України ч. 1 п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", розділу ХІ Договору поставки товару № 52/3110 від 25.09.2019 року, Сторони дійшли згоди викласти Преамбулу додаткової угоди № б/н від 30.10.2019 року до даного Договору у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 52/3110
Договір:
Номер додаткової угоди: ДОДОТКОВА б/н 31.10.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 893 953,76
UAH