Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
999 500,00 UAH
UA-2019-08-22-000712-b ● 04b2b758ce7141fdb02009344c6d1998
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 02005639 |
Вебсайт: | http://www.onko.ck.ua/ |
Місцезнаходження: | 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Менделєєва, 7 |
Контактна особа: |
Копань Віктор Володимирович 380683792118 finance@onko.ck.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 серпня 2019 17:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 серпня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 вересня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 09 вересня 2019 12:32 |
Очікувана вартість: | 999 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 997,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
56 штуки
30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету
Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Менделєєва 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 серпня 2019 17:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 серпня 2019 17:14 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc | |
22 серпня 2019 17:14 |
ТД публікація.pdf |
22 серпня 2019 17:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 серпня 2019 17:14 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
|
|||
22 серпня 2019 17:14 |
ТД публікація.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 серпня 2019 09:51
Дата відповіді: 28 серпня 2019 09:57
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Тендерна документація розроблена із дотриманням принципів проведення публічних закупівель та на підставі Закону України «Про публічні закупівлі». У додатку 3 до тендерної документації зазначено, що в місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент". Крім того, у додатку 3 до тендерної документації міститься вимога наступного змісту: «У разі якщо учасник запропонує еквівалент товару, що є предметом закупівлі, то у складі пропозиції учасник обов’язково надає таблицю, де зазначає технічні характеристики товару, що є предметом закупівлі та технічні характеристики товару, що пропонується із відміткою про відповідність. ». Таким чином, учасники можуть пропонувати еквівалент товару, що за своїми якісними, кількісними, технічними та іншими вимогами є не гірший від товару, що закуповується учасником.
Стосовно питання другого інформуємо, що запропонований товар повинен відповідати мінімальним технічним характеристикам, що визначені і крім того, згідно вимог додатку 3 до тендерної документації учасники мають надати документи, що посвідчують якість запропонованого товару, де вказуватиметься конкретна торгівельна марка запропонованого товару. Тому вимога щодо зазначення конкретної торгівельної марки чи моделі є не доречною.
Стосовно врахування ПДВ у ціні пропозиції. Критерії оцінки тендерних пропозицій визначені у п.1. Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції, згідно із яким найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Тобто якщо учасник не є платником ПДВ відповідно до обраної системи оподаткування, він зазначає ціну без ПДВ, і якщо учасник являється платником ПДВ, то він зазначає ціну з ПДВ.
Стосовно питання другого інформуємо, що запропонований товар повинен відповідати мінімальним технічним характеристикам, що визначені і крім того, згідно вимог додатку 3 до тендерної документації учасники мають надати документи, що посвідчують якість запропонованого товару, де вказуватиметься конкретна торгівельна марка запропонованого товару. Тому вимога щодо зазначення конкретної торгівельної марки чи моделі є не доречною.
Стосовно врахування ПДВ у ціні пропозиції. Критерії оцінки тендерних пропозицій визначені у п.1. Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції, згідно із яким найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Тобто якщо учасник не є платником ПДВ відповідно до обраної системи оподаткування, він зазначає ціну без ПДВ, і якщо учасник являється платником ПДВ, то він зазначає ціну з ПДВ.
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 23 серпня 2019 19:43
Дата відповіді: 28 серпня 2019 10:01
Шановний Замовник!
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до п.29 ч.1. статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Обов’язкові вимоги до тендерної документації зазначені у статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, замовник самостійно, у разі якщо у тому є необхідність, встановлює додаткові вимоги до підтвердження відповідності пропозицій учасника тим чи іншим технічним, якісним або іншим вимогам. Вважаємо, що вимоги зазначені у тендерній документації є достатніми та такими, що відповідають предмету закупівлі. Встановлення вимог щодо надання авторизаційних листів від офіційних дилерів Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро може мати дискримінаційний характер та обмежувати коло потенційних учасників, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель.
Враховуючи зазначене внесення змін до тендерної документації із піднятого Вами питання є недоречним.
Враховуючи зазначене внесення змін до тендерної документації із піднятого Вами питання є недоречним.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-22-000712-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ", Код ЄДРПОУ:40750285
Дата подання: 09 вересня 2019 15:10
Невідповідність пропозиції учасника
Шановний тендерний комітет!
Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника ФОП "ДЖУЛАЙ ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА" з причини надання недостовірної інформації!
А саме:
- Наданий документ учасником ФОП "ДЖУЛАЙ ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА" який, підтверджує якість запропонованого товару "_23_Сертифікат ISO 9001_2015.pdf" втратив свою чинність 26.05.2019р.;
- Наданий документ учасником ФОП "ДЖУЛАЙ ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА" який, підтверджує якість запропонованого товару "22_Сертифікат відповідності ПК 2018 (1).pdf" втратив свою чинність 01.08.2019р.
- Наданий документ учасником ФОП "ДЖУЛАЙ ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА" який, підтверджує якість запропонованого товару "_24_Windows.10.Pro.pdf" втратив свою чинність 28.04.2019р.
З метою запобігання закупівлі неякісного товару вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника ФОП "ДЖУЛАЙ ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА"!
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника ФОП "ДЖУЛАЙ ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА" з причини надання недостовірної інформації!
А саме:
- Наданий документ учасником ФОП "ДЖУЛАЙ ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА" який, підтверджує якість запропонованого товару "_23_Сертифікат ISO 9001_2015.pdf" втратив свою чинність 26.05.2019р.;
- Наданий документ учасником ФОП "ДЖУЛАЙ ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА" який, підтверджує якість запропонованого товару "22_Сертифікат відповідності ПК 2018 (1).pdf" втратив свою чинність 01.08.2019р.
- Наданий документ учасником ФОП "ДЖУЛАЙ ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА" який, підтверджує якість запропонованого товару "_24_Windows.10.Pro.pdf" втратив свою чинність 28.04.2019р.
З метою запобігання закупівлі неякісного товару вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника ФОП "ДЖУЛАЙ ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА"!
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 вересня 2019 15:11
Шановний учасник! Інформуємо, що станом на 11.09.2019 року закупівля знаходиться на стадії розгляду тендерних пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації. Замовником не прийнято рішення стосовно визначення переможця закупівлі та не прийнято рішення про намір укласти договір. Крім того, інформуємо, що у статті 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" визначено, що вимога подається виключно з метою отримання дискваліфікованим учасником додаткової інформації стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації. Просимо в подальшій співпраці дотримуватися вимог Закону України "Про публічні закупівлі". Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2019-08-22-000712-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ", Код ЄДРПОУ:40750285
Дата подання: 12 вересня 2019 12:04
Невідповідність препозиції учасника вимогам тендерної закупівлі
Шановний тендерний комітет!
Керуючись статтею №32 ЗУ "Про публічні закупівлі" Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника ФОП "ДЖУЛАЙ ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА" з причини надання недостовірної інформації! А саме:
- Наданий документ учасником ФОП "ДЖУЛАЙ ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА" який, підтверджує якість запропонованого товару "_23_Сертифікат ISO 9001_2015.pdf" втратив свою чинність 26.05.2019р.;
- Наданий документ учасником ФОП "ДЖУЛАЙ ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА" який, підтверджує якість запропонованого товару "22_Сертифікат відповідності ПК 2018 (1).pdf" втратив свою чинність 01.08.2019р.
- Наданий документ учасником ФОП "ДЖУЛАЙ ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА" який, підтверджує якість запропонованого товару "_24_Windows.10.Pro.pdf" втратив свою чинність 28.04.2019р.
З метою запобігання закупівлі неякісного товару вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника ФОП "ДЖУЛАЙ ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА"!
Розгорнути
Згорнути
Керуючись статтею №32 ЗУ "Про публічні закупівлі" Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника ФОП "ДЖУЛАЙ ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА" з причини надання недостовірної інформації! А саме:
- Наданий документ учасником ФОП "ДЖУЛАЙ ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА" який, підтверджує якість запропонованого товару "_23_Сертифікат ISO 9001_2015.pdf" втратив свою чинність 26.05.2019р.;
- Наданий документ учасником ФОП "ДЖУЛАЙ ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА" який, підтверджує якість запропонованого товару "22_Сертифікат відповідності ПК 2018 (1).pdf" втратив свою чинність 01.08.2019р.
- Наданий документ учасником ФОП "ДЖУЛАЙ ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА" який, підтверджує якість запропонованого товару "_24_Windows.10.Pro.pdf" втратив свою чинність 28.04.2019р.
З метою запобігання закупівлі неякісного товару вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника ФОП "ДЖУЛАЙ ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА"!
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 вересня 2019 12:48
Шановний учасник! Інформуємо, що тендерна документація не містить вимог щодо чинності на момент подачі або момент розкриття тендерних пропозицій або на будь-яку іншу дату документів, що підтверджують якість запропонованого товару. Крім того, згідно вимог тендерної документації, запропонований товар може бути виготовлений не раніше 2018 року. Подані учасником-переможцем документи відповідають вимогам тендерної документації та підтверджують якість запропонованого товару. Додатково інформуємо, що відповідно до частини 3 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" лише у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Таким чином, подана вами вимога не відповідає ЗУ "Про публічні закупівлі".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 13:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ДЖУЛАЙ ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА" |
982 643,20
UAH з ПДВ
|
893 954,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
918 876,00
UAH з ПДВ
|
913 878,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
944 664,00
UAH з ПДВ
|
944 664,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
957 438,72
UAH з ПДВ
|
957 438,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП СТОЛЯР СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ |
999 000,00
UAH з ПДВ
|
999 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ДЖУЛАЙ ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА" #2822817622 |
Переможець |
893 954,00
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2019 11:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 18:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2019 15:02
|
ДУ б-н 31.10.19.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2019 15:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2019 14:50
|
1-1 від 25.09.2019.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2019 14:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2019 14:34
|
ДУ б-н 25.09.2019.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2019 14:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 листопада 2019 12:01
|
IMG_0001.pdf | зміни до договору |
14 листопада 2019 12:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 листопада 2019 11:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 листопада 2019 11:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 листопада 2019 11:13
|
ДОДАТКОВА 1.pdf | зміни до договору |
11 листопада 2019 11:11
|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2019 10:22
|
ДОГОВІР НА КОМП’ЮТЕРНЕ ОБЛАДНАННЯ.pdf | укладений |
25 вересня 2019 10:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", розділу ХІ Договору поставки товару № 52/3110 від 25.09.2019 р., Сторони домовились про покращення якості предмета закупівлі та викласти специфікацію у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 52/3110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДОДАТКОВА1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", розділу ХІ Договору поставки товару № 52/3110 від 25.09.2019 р., Сторони дійшли згоди про наступне: 1. викласти п. 5.1. Договору № 52/3110 від 25.09.2019 року у наступній редакції: 5.1. Строк поставки товару: до 01 грудня 2019 року. |
Номер договору про закупівлю: | 52/3110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України ч. 1 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", розділу ХІ Договору поставки товару № 52/3110 від 25.09.2019 року, Сторони дійшли згоди викласти Додаток 1 до Договору "СПЕЦИФІКАЦІЯ" у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 52/3110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода б/н від 25.09.2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно підпункту 5 п. 11 Договору 52/3110 від 25.09.2019 року, п. 5 ч. 4 ст 36 Закону України "Про публiчнi закупiвлi", Сторони дiйшли згоди зменшити суму даного Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 52/3110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДОДАТКОВА 1/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України ч. 1 п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", розділу ХІ Договору поставки товару № 52/3110 від 25.09.2019 року, Сторони дійшли згоди викласти Преамбулу додаткової угоди № б/н від 30.10.2019 року до даного Договору у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 52/3110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДОДОТКОВА б/н 31.10.2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |