Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 -71330000-0 «Інженерні послуги різні» (Послуга: «Розробка сейсмічного імовірнісного аналізу безпеки (СІАБ) енергоблоків №3,4 ЗАЕС»)
State Classifier Code 021:2015 -71330000-0 «Engineering services different» (Service: «Development of Seismic Probabilistic Safety Assessment (Seismic PSA) for ZNPP power units 3,4»)
State Classifier Code 021:2015 -71330000-0 «Engineering services different» (Service: «Development of Seismic Probabilistic Safety Assessment (Seismic PSA) for ZNPP power units 3,4»)
Очікувана вартість
6 750 000,00 UAH
UA-2019-08-22-000706-a ● 070af8aa93f841e6989757b2c78b404b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 19355964 |
Вебсайт: | http://npp.zp.ua |
Місцезнаходження: | 71504, Україна , Запорізька обл., Енергодар, вул. Промислова, 133 |
Контактна особа: |
Скільсара Наталія Степанівна +380613955781 OOTP52555@MGW.NPP.ZP.UA |
Додаткові контактні особи: |
Колесник Руслан Миколайович 0613957348 ootp7697@mgw.npp.zp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Separated Entity Zaporizhzhya NPP State Enterprise National Nuclear Energy Generating Company "Energoatom" |
National ID: | 19355964 |
Contact point: |
Skilsara Nataliia +380613955781 OOTP52555@MGW.NPP.ZP.UA |
Additional contacts: |
Kolesnyk Ruslan 0613957348 ootp7697@mgw.npp.zp.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 22 серпня 2019 16:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 жовтня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 листопада 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 05 грудня 2019 15:55 |
Очікувана вартість: | 6 750 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 41 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,61% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15000 UAH |
Publication date: | 22 серпня 2019 16:32 |
Enquiries until: | 22 жовтня 2019 09:00 |
Complaints submission until: | до 28 жовтня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 01 листопада 2019 09:00 |
Information
Estimated total value: | 6 750 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 41 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,61 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71330000-0: Інженерні послуги різні
Scope of the procurement
Код ДК 021:2015 -71330000-0 «Інженерні послуги різні» (Послуга: «Розробка сейсмічного імовірнісного аналізу безпеки (СІАБ) енергоблоків №3,4 ЗАЕС») (згідно з Технічними вимогами)
State Classifier Code 021:2015 -71330000-0 «Engineering services different» (Service: «Development of Seismic Probabilistic Safety Assessment (Seismic PSA) for ZNPP power units 3,4»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Код ДК 021:2015 -71330000-0 «Інженерні послуги різні» (Послуга: «Розробка сейсмічного імовірнісного аналізу безпеки (СІАБ) енергоблоків №3,4 ЗАЕС») (джерело фінансування: кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 71330000-0 — Інженерні послуги різні
State Classifier Code 021:2015 -71330000-0 «Engineering services different» (Service: «Development of Seismic Probabilistic Safety Assessment (Seismic PSA) for ZNPP power units 3,4»)
CPV: 71330000-0
Період постачання:
з 02 грудня 2019 по 30 листопада 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих послуг за договором здійснюється за фактично наданий обсяг послуг протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту підписання Сторонами акта здачі-приймання наданих послуг, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 27 серпня 2019 09:51
Дата відповіді: 28 серпня 2019 13:30
Послуги відносяться як до імовірнісного аналізу безпеки так і до оцінки сейсмостійкості (в обсяг послуг входить складання переліку обладнання для оцінки сейсмостійкості, обходи, оцінка та розрахунок запасу та граничної сейсмостійкості), проте кваліфікаційні критерії до учасника торгів визначені замовником тільки в частині ІАБ.
Прошу внести зміни:
- в пункт 5.2.1 розділу III тендерної документації, а саме доповнити його булітом «- виконання оцінки запасу та граничної сейсмостійкості елементів енергоблоків АЕС з ВВЕР».
- викласти пункт 5.3.1 в наступній редакції:
«5.3.1 Довідка в довільній формі з зазначенням кількості, переліку та стану виконання договорів(договору), що підтверджує позитивний досвід щодо виконання аналогічних договорів(договору) за наступними напрямками: розробки звітів з імовірнісного аналізу безпеки (ІАБ) для повного спектру вихідних подій аварій та експлуатаційних станів для енергоблоків АЕС з ВВЕР та/або розробки звітів з імовірнісного аналізу сейсмічних впливів для енергоблоків АЕС з ВВЕР за підписом уповноваженої особи учасника та/або оцінки/розрахунку запасу сейсмостійкості елементів енергоблоків АЕС з ВВЕР, з додаванням документів, що підтверджують якість і своєчасність наданих учасником послуг (повинні бути надані оригінали або копії письмових відгуків підприємств - замовників аналогічних послуг за підписом уповноваженої особи учасника)».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У тендерну документацію будуть внесені зміни в установленому порядку
щодо кваліфікаційного критерію - досвід
Дата подання: 27 серпня 2019 10:19
Дата відповіді: 28 серпня 2019 13:31
Замовник закуповує послуги з розробки СЕЙСМІЧНОГО імовірнісного аналізу безпеки (СІАБ), проте в пункті 5.3.1 визначає кваліфікаційний критерій щодо наявності в учасників документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів з розробки звичайного імовірнісного аналізу безпеки (ІАБ) та частини ІАБ щодо врахування сценарію «сейсмічний вплив».
Розробки Сейсмічний ІАБ та ІАБ є НЕ аналогічними послугами, саме в СІАБ виконується повна оцінка сейсмостійкості критичного обладнання (складання переліку, обходи, визначення запасу та граничної сейсмостійкості та погодження результатів з ДІЯРУ), після чого починається визначається сценарії подій з врахуванням ЦИФРОВИХ КОНКРЕТНИХ ЗНАЧЕНЬ запасів та граничної сейсмостійкості критичного обладнання з подальшим моделюванням дерев подій і відмов.
Таким чином, визначений замовником кваліфікаційний критерій в пункті 5.3.1 є дискримінаційним, націленим на обмеження конкуренції та надання переваги учасникам, які не виконували ні СІАБ, ні оцінку запасу та граничної сейсмостійкості, а розробляли абстрактний документ ІАБ.
Пропоную:
1. ВИДАЛИТИ напрями аналогічних договорів зазначені в ТД:
«1) розробки звітів з імовірнісного аналізу безпеки (ІАБ) для повного спектру вихідних подій аварій та експлуатаційних станів для енергоблоків АЕС з ВВЕР;
2) розробки звітів з імовірнісного аналізу сейсмічних впливів для енергоблоків АЕС з ВВЕР за підписом уповноваженої особи учасника».
2. ВКАЗАТИ нові напрями аналогічних договорів:
«розробки звіту з сейсмічного імовірнісного аналізу безпеки та/або оцінки запасу та граничної сейсмостійкості елементів енергоблоку АЕС».
3. ВИДАЛИТИ речення «Допускається зазначення одного договору, якщо за цим договором здійснювалось надання послуг за всіма напрямками, або більше договорів за кожним напрямком.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У тендерну документацію будуть внесені зміни в установленому порядку
Досвід виконання аналогічного договору
Дата подання: 03 вересня 2019 12:58
Дата відповіді: 05 вересня 2019 15:31
В пункті 5.3.1 Тендерної документації зазначено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «Довідку в довільній формі з зазначенням кількості, переліку та стану виконання договорів(договору), що підтверджує позитивний досвід щодо виконання аналогічних договорів(договору) за наступними напрямками:
1) розробки звітів з імовірнісного аналізу безпеки (ІАБ) для повного спектру вихідних подій аварій та експлуатаційних станів для енергоблоків АЕС з ВВЕР;
2) розробки звітів з імовірнісного аналізу сейсмічних впливів для енергоблоків АЕС з ВВЕР за підписом уповноваженої особи учасника…»
Для того, щоб відповідати кваліфікаційним вимогам даного пункту просимо надати роз’яснення чи повинен бути у Учасника позитивний досвід виконання за обома напрямками, чи достатньо позитивного досвіду лише за одним напрямом?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У тендерну документацію будуть внесені зміни в установленому порядку
щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 12 вересня 2019 11:26
Дата відповіді: 13 вересня 2019 14:32
Внесені Замовником зміни в пункту 5.3.1 розділу 3 ТД є формальними, тому ми вважаємо, що запит учасників Замовник повністю проігнорував.
Враховуючи той факт, що Замовник ухиляться від формулювання кваліфікаційного критерію – досвід виконання АНАЛОГІЧНИХ договорів, відповідно до теми закупівлі «розробка СЕЙСМІЧНОГО імовірнісного аналізу безпеки», шляхом використання дискримінаційних для більшості потенційних виконавців формулювань «імовірнісний аналіз безпеки» та «ІАБ для повного спектру вихідних подій», Замовник підтверджує намір штучно обмежити конкуренцію на залучити до надання послуг «відому» та «одіозну» фірму, яка раніше розробляла саме «ІАБ» та «ІАБ для повного спектру вихідних подій».
Просимо виключити дискримінаційну вимогу та відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 викласти пункт 5.3.1 розділу 3 ТД в наступній редакції:
«5.3.1 Довідка в довільній формі з зазначенням кількості, переліку та стану виконання договорів(договору), що підтверджує позитивний досвід щодо виконання аналогічних договорів(договору) з розробки СЕЙСМІЧНОГО імовірнісного аналізу безпеки та/або звітів імовірнісного аналізу безпеки та/або виконання оцінки/розрахунку запасу сейсмостійкості елементів енергоблоків АЕС з ВВЕР, з додаванням документів, що підтверджують якість і своєчасність наданих учасником послуг (повинні бути надані оригінали або копії письмових відгуків підприємств - замовників аналогічних послуг за підписом уповноваженої особи учасника).».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно технічних вимог на надання послуги «Розробка сейсмічного імовірнісного аналізу безпеки (СІАБ) енергоблоків №3,4 ЗАЕС» в обсяг розгляду включено ядерне паливо, розміщене в реакторі та БВ, та всі стани енергоблоку (робота на всіх рівнях потужності, стани зупину, зниження/набір потужності та перевантаження палива). Також необхідно врахувати можливі індуковані вихідні події, включаючи пожежі і затоплення. Таким чином, СІАБ є складовою частиною ІАБ для повного спектру вихідних подій аварій та експлуатаційних станів. Тому для якісного та своєчасного виконання робіт Розробник повинен мати досвід як розробки ІАБ повного спектру (досвід моделювання специфічних особливостей розвитку пожеж, затоплень, інших індукованих подій, досвід моделювання специфічних особливостей кожного експлуатаційного стану енергоблоку та джерел радіоактивності, досвід інтеграції моделей ІАБ для кількісної оцінки інтегральних показників ризику), так і досвід виконання імовірнісного аналізу сейсмічних впливів. Досвіду виконання тільки імовірнісного аналізу сейсмічних впливів недостатньо, так як такий ІАБ може враховувати не повний спектр джерел радіоактивності, експлуатаційних станів та індукованих подій.
Під час виконання послуги «Розробка сейсмічного імовірнісного аналізу безпеки (СІАБ) енергоблоків №3,4 ЗАЕС» виконувати розрахунок та оцінку граничної сейсмостійкості не потрібно. Всі наявні дані з сейсмостійкості будуть надані Замовником Виконавцю.
У зв’язку з вищесказаним, вважаємо що пункт 5.3.1 не потребує змін та має залишитися у діючій редакції.
Під час виконання послуги «Розробка сейсмічного імовірнісного аналізу безпеки (СІАБ) енергоблоків №3,4 ЗАЕС» виконувати розрахунок та оцінку граничної сейсмостійкості не потрібно. Всі наявні дані з сейсмостійкості будуть надані Замовником Виконавцю.
У зв’язку з вищесказаним, вважаємо що пункт 5.3.1 не потребує змін та має залишитися у діючій редакції.
щодо обсягу послуг
Дата подання: 12 вересня 2019 11:27
Дата відповіді: 13 вересня 2019 14:34
Пункт 4 Табл. 1-1 «Структура звітних матеріалів» підпункту 4.2 Технічних вимог (додаток №1 до тендерної документації) має назву «Додаток II. Визначення граничної сейсмостійкості компонентів енергоблоків №3,4 ЗАЕС», проте оцінку і розрахунок граничної сейсмостійкості компонентів енергоблоків №3,4 ЗАЕС було видалено зі змісту п.4 таб. 1-1 ТВ.
Просимо підтвердити, що виконавець в обсязі послуг не буде виконувати оцінку і розрахунок граничної сейсмостійкості компонентів енергоблоків №3,4 ЗАЕС, а всі необхідні та актуальні дані будуть надані Замовником.
Іншому разі, просимо вказати на якому етапі послуг виконавець має виконати оцінку і розрахунок граничної сейсмостійкості компонентів енергоблоків №3,4 ЗАЕС, для використання результатів при розробці звітів СІАБ згідно буліту 3 пункту 5 Табл. 1-1 «Структура звітних матеріалів» підпункту 4.2 Технічних вимог (додаток №1 до тендерної документації).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Під час виконання послуги «Розробка сейсмічного імовірнісного аналізу безпеки (СІАБ) енергоблоків №3,4 ЗАЕС» виконувати розрахунок та оцінку граничної сейсмостійкості не потрібно. Всі наявні дані з сейсмостійкості будуть надані Замовником Виконавцю.
У той же час звертаємо увагу, що під час виконання п.7 Табл. 1-1 «Структура звітних матеріалів» підпункту 4.2 Технічних вимог (додаток №1 до тендерної документації) Додаток V «Аналіз надійності компонентів енергоблоків №3,4 ЗАЕС для вибраних рівнів сейсмічних впливів з метою обліку в імовірнісній моделі» Виконавець повинен виконати аналіз надійності компонентів енергоблоків №3,4 ЗАЕС для всіх відібраних рівнів сейсмічних впливів, при цьому може знадобиться побудова кривих пошкоджуваності. Початковими даними для кривих пошкоджуваності є результати розрахунків граничної сейсмостійкості.
У той же час звертаємо увагу, що під час виконання п.7 Табл. 1-1 «Структура звітних матеріалів» підпункту 4.2 Технічних вимог (додаток №1 до тендерної документації) Додаток V «Аналіз надійності компонентів енергоблоків №3,4 ЗАЕС для вибраних рівнів сейсмічних впливів з метою обліку в імовірнісній моделі» Виконавець повинен виконати аналіз надійності компонентів енергоблоків №3,4 ЗАЕС для всіх відібраних рівнів сейсмічних впливів, при цьому може знадобиться побудова кривих пошкоджуваності. Початковими даними для кривих пошкоджуваності є результати розрахунків граничної сейсмостійкості.
щодо обсягу послуг
Дата подання: 12 вересня 2019 11:28
Дата відповіді: 13 вересня 2019 14:36
Зі змісту пункту 4 Табл. 1-1 «Структура звітних матеріалів» підпункту 4.2 Технічних вимог (додаток №1 до тендерної документації) було видалено пункт щодо необхідності проведення сейсмічних обходів. Однак в пункту 5 Табл. 1-1 «Структура звітних матеріалів» підпункту 4.2 Технічних вимог (додаток №1 до тендерної документації) передбачено необхідність відображення в базі даних інформації про проектну і фактичну конфігурацію компонентів, зокрема креслярські, ескізні і фото матеріали, інформації про місця фактичного розміщення та результатів сейсмічних обходів.
Таким чином, просимо підтвердити, що виконавець в обсязі послуг не буде виконувати сейсмічні обходи, а всі необхідні та актуальні дані (фактична конфігурація, фото самих елементів та місце їх фактичного розміщення з врахуванням вимог НП 306.2.208-2016 та актуальності після виконання ППР) будуть надані Замовником.
Іншому разі, просимо вказати на якому етапі послуг виконавець має виконати сейсмічні обходи для збору необхідної інформації про фактичний стан елементів енергоблоків №3,4 ЗАЕС.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Під час виконання послуги «Розробка сейсмічного імовірнісного аналізу безпеки (СІАБ) енергоблоків №3,4 ЗАЕС» не передбачається проведення сейсмічних обходів.
В пункті 5 Табл. 1-1 «Структура звітних матеріалів» підпункту 4.2 Технічних вимог (додаток №1 до тендерної документації) вказано «Замовник організовує доступ Виконавця до необхідної інформації після отримання офіційного запиту від Виконавця».
Під час виконання послуги «Розробка сейсмічного імовірнісного аналізу безпеки (СІАБ) енергоблоків №3,4 ЗАЕС» Замовник організує доступ Виконавця до наявної інформації.
В пункті 5 Табл. 1-1 «Структура звітних матеріалів» підпункту 4.2 Технічних вимог (додаток №1 до тендерної документації) вказано «Замовник організовує доступ Виконавця до необхідної інформації після отримання офіційного запиту від Виконавця».
Під час виконання послуги «Розробка сейсмічного імовірнісного аналізу безпеки (СІАБ) енергоблоків №3,4 ЗАЕС» Замовник організує доступ Виконавця до наявної інформації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-22-000706-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОБЕЗПЕКА ГРУП", Код ЄДРПОУ:37269255
Дата подання: 13 вересня 2019 08:01
Аналогічні договори
В п.5.3.1 Тендерної документації (далі по тексту - ТД) Замовник послуги «Код ДК 021:2015 -71330000-0 «Інженерні послуги різні» (Послуга: «Розробка сейсмічного імовірнісного аналізу безпеки (СІАБ) енергоблоків №3,4 ЗАЕС»)» ВП ЗАЕС встановлює кваліфікаційні критерії до учасників в частині документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме:
- Довідка в довільній формі з зазначенням кількості, переліку та стану виконання аналогічних договорів (договору), що підтверджує позитивний досвід розробки звітів з імовірнісного аналізу безпеки (ІАБ) для повного спектру вихідних подій аварій (та експлуатаційних станів) для енергоблоків АЕС з ВВЕР
ТА
- розробки звітів з імовірнісного аналізу сейсмічних впливів для енергоблоків АЕС з ВВЕР
за підписом уповноваженої особи учасника…
Звертаємо увагу на те, що згідно статті 3, Розділ І, Закону України «Про публічні закупівлі» здійснення закупівель повинно відбуватися на основі принципів добросовісної конкуренції серед учасників; …; недискримінація учасників, … ; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Однак, на даний момент Замовником в п.5.3.1 ТД встановлено вимоги в редакції, що носить дискримінаційний характер, максимально звужує коло потенційних учасників даної закупівлі та позбавляє права надання Послуги потенційним учасником, що має персонал відповідної кваліфікації зі знаннями методології та досвідом виконання СІАБ для АЕС з ВВЕР, та необхідні ресурси для своєчасного та якісного виконання Послуги, однак в силу не розповсюдженості, специфічності та новизни послуги для ринку України, не може виконати вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, як зазначено в п.5.3.1 ТД.
По-перше, вимога щодо досвіду «розробки звітів з імовірнісного аналізу безпеки (ІАБ) для повного спектру вихідних подій аварій (та експлуатаційних станів)…» є надлишковою, дискримінаційною та такою, що не відповідає меті послуги з розробки сейсмічного ІАБ, оскільки ІАБ для повного спектру ВПА вже розроблено для енергоблоків №3,4 ВП ЗАЕС рамках реалізації заходів КзПБ №№19102, 19103.
По-друге, вимога щодо досвіду «розробки звітів з імовірнісного аналізу сейсмічних впливів», що є сукупною до вимоги з розробки звітів з ІАБ повного спектру, спрямована на зменшення кола потенційних учасників та надання переваги компанії-учаснику закупівлі, що раніше брала участь у виконанні такої послуги для енергоблоків №1,2 ВП ЗАЕС. Слід відзначити, що роботи з виконання сейсмічного ІАБ в Україні є новим напрямом та виконувалися лише для енергоблоків №1,№2 ВП ЗАЕС одним і тим же виконавцем; більше того, згідно технічних вимог, одним з етапів виконання послуги є розробка окремого галузевого Технічного керівництва з виконання СІАБ, що говорить про новизну послуги та прямо вказує на неможливість виконання вимоги по наявності досвіду розробки СІАБ більшістю потенційних учасників закупівлі. Очевидно, що досвід виконання СІАБ у такому випадку має підтверджуватися наявністю в учасника закупівлі персоналу з відповідним досвідом та кваліфікацію (що вимагається в п.5.2.1 розділу 3 ТД) та досвідом учасника у галузі імовірнісного аналізу.
Враховуючи наведене вище, з метою уникнення порушень Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести зміни до ТД на закупівлю послуги, а саме викласти п.5.3.1 розділу 3 ТД в наступній редакції:
«Довідка в довільній формі з зазначенням кількості, переліку та стану виконання аналогічних договорів(договору), що підтверджує позитивний досвід виконання договорів в галузі імовірнісного аналізу безпеки (ІАБ) для енергоблоків АЕС з ВВЕР за підписом уповноваженої особи учасника, з додаванням документів, що підтверджують якість і своєчасність наданих учасником послуг (повинні бути надані оригінали або копії письмових відгуків підприємств - замовників аналогічних послуг за підписом уповноваженої особи учасника)».
У разі відхилення вимоги залишаємо за собою право звернутись до АМКУ
Розгорнути
Згорнути
- Довідка в довільній формі з зазначенням кількості, переліку та стану виконання аналогічних договорів (договору), що підтверджує позитивний досвід розробки звітів з імовірнісного аналізу безпеки (ІАБ) для повного спектру вихідних подій аварій (та експлуатаційних станів) для енергоблоків АЕС з ВВЕР
ТА
- розробки звітів з імовірнісного аналізу сейсмічних впливів для енергоблоків АЕС з ВВЕР
за підписом уповноваженої особи учасника…
Звертаємо увагу на те, що згідно статті 3, Розділ І, Закону України «Про публічні закупівлі» здійснення закупівель повинно відбуватися на основі принципів добросовісної конкуренції серед учасників; …; недискримінація учасників, … ; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Однак, на даний момент Замовником в п.5.3.1 ТД встановлено вимоги в редакції, що носить дискримінаційний характер, максимально звужує коло потенційних учасників даної закупівлі та позбавляє права надання Послуги потенційним учасником, що має персонал відповідної кваліфікації зі знаннями методології та досвідом виконання СІАБ для АЕС з ВВЕР, та необхідні ресурси для своєчасного та якісного виконання Послуги, однак в силу не розповсюдженості, специфічності та новизни послуги для ринку України, не може виконати вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, як зазначено в п.5.3.1 ТД.
По-перше, вимога щодо досвіду «розробки звітів з імовірнісного аналізу безпеки (ІАБ) для повного спектру вихідних подій аварій (та експлуатаційних станів)…» є надлишковою, дискримінаційною та такою, що не відповідає меті послуги з розробки сейсмічного ІАБ, оскільки ІАБ для повного спектру ВПА вже розроблено для енергоблоків №3,4 ВП ЗАЕС рамках реалізації заходів КзПБ №№19102, 19103.
По-друге, вимога щодо досвіду «розробки звітів з імовірнісного аналізу сейсмічних впливів», що є сукупною до вимоги з розробки звітів з ІАБ повного спектру, спрямована на зменшення кола потенційних учасників та надання переваги компанії-учаснику закупівлі, що раніше брала участь у виконанні такої послуги для енергоблоків №1,2 ВП ЗАЕС. Слід відзначити, що роботи з виконання сейсмічного ІАБ в Україні є новим напрямом та виконувалися лише для енергоблоків №1,№2 ВП ЗАЕС одним і тим же виконавцем; більше того, згідно технічних вимог, одним з етапів виконання послуги є розробка окремого галузевого Технічного керівництва з виконання СІАБ, що говорить про новизну послуги та прямо вказує на неможливість виконання вимоги по наявності досвіду розробки СІАБ більшістю потенційних учасників закупівлі. Очевидно, що досвід виконання СІАБ у такому випадку має підтверджуватися наявністю в учасника закупівлі персоналу з відповідним досвідом та кваліфікацію (що вимагається в п.5.2.1 розділу 3 ТД) та досвідом учасника у галузі імовірнісного аналізу.
Враховуючи наведене вище, з метою уникнення порушень Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести зміни до ТД на закупівлю послуги, а саме викласти п.5.3.1 розділу 3 ТД в наступній редакції:
«Довідка в довільній формі з зазначенням кількості, переліку та стану виконання аналогічних договорів(договору), що підтверджує позитивний досвід виконання договорів в галузі імовірнісного аналізу безпеки (ІАБ) для енергоблоків АЕС з ВВЕР за підписом уповноваженої особи учасника, з додаванням документів, що підтверджують якість і своєчасність наданих учасником послуг (повинні бути надані оригінали або копії письмових відгуків підприємств - замовників аналогічних послуг за підписом уповноваженої особи учасника)».
У разі відхилення вимоги залишаємо за собою право звернутись до АМКУ
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 вересня 2019 15:25
Вимога щодо наявності у Виконавця досвіду виконання аналогічного договору визначена у пункті 2, статті 16, Розділу ІІІ Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з цим пунктом, Замовник встановлює кваліфікаційні критерії щодо:
• наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
• наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
П.5.2.1 та п.5.3.1 Тендерної документації викладено у повній відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначені пункти ТД містить як вимоги до відповідної кваліфікації персоналу, так і вимоги до виконання аналогічних договорів.
Згідно п.2.3 технічних вимог на надання послуги «Розробка сейсмічного імовірнісного аналізу безпеки (СІАБ) енергоблоків №3,4 ЗАЕС» в обсяг розгляду включено ядерне паливо, розміщене в реакторі та БВ, та всі стани енергоблоку (робота на всіх рівнях потужності, стани зупину, зниження/набір потужності та перевантаження палива). Також необхідно врахувати можливі індуковані вихідні події, включаючи пожежі і затоплення. Таким чином, СІАБ є складовою частиною ІАБ для повного спектру вихідних подій аварій та експлуатаційних станів. Тому для якісного та своєчасного виконання робіт Виконавець повинен мати досвід як розробки ІАБ повного спектру (досвід моделювання специфічних особливостей розвитку пожеж, затоплень, інших індукованих подій, досвід моделювання специфічних особливостей кожного експлуатаційного стану енергоблоку та джерел радіоактивності, досвід інтеграції моделей ІАБ для кількісної оцінки інтегральних показників ризику), так і досвід виконання імовірнісного аналізу сейсмічних впливів. Досвіду виконання тільки імовірнісного аналізу сейсмічних впливів недостатньо з наступних причин:
• такий ІАБ може враховувати не повний спектр джерел радіоактивності, експлуатаційних станів та індукованих подій;
• під час аналізу сценаріїв для сейсмічних впливів, на відміну від прийнятої методології імовірнісного аналізу безпеки, необхідно враховувати відмови пасивних елементів та інтерфейсів.
З огляду на вищесказане, досвід виконання договорів «в галузі імовірнісного аналізу безпеки (ІАБ)», як пропонує потенційний Виконавець у своїй вимозі, вважаємо має занадто широке поняття, та не може бути підтвердженням того, що Виконавець має досвід виконання аналогічного договору.
Щодо розробки галузевого Технічного керівництва з виконання СІАБ необхідно відзначити, що зазначений документ має бути розроблений на основі вже існуючого документа «Технічно керівництво по виконанню ІАБ ЗЕВ для сейсмічної вихідної події», який розроблено у рамках виконання сейсмічного ІАБ для енергоблоку №1 ВП ЗАЕС та погоджено з Держатомрегулювання. Виконавцю послуги буде надано доступ до зазначеного документу.
Враховуючи вищесказане, вважаємо, що п.5.3.1 Тендерної документації у повній мірі відповідає вимогам Закону України та має залишитися в редакції зі змінами, внесеними 11 вересня 2019 о 16:23.
• наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
• наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
П.5.2.1 та п.5.3.1 Тендерної документації викладено у повній відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначені пункти ТД містить як вимоги до відповідної кваліфікації персоналу, так і вимоги до виконання аналогічних договорів.
Згідно п.2.3 технічних вимог на надання послуги «Розробка сейсмічного імовірнісного аналізу безпеки (СІАБ) енергоблоків №3,4 ЗАЕС» в обсяг розгляду включено ядерне паливо, розміщене в реакторі та БВ, та всі стани енергоблоку (робота на всіх рівнях потужності, стани зупину, зниження/набір потужності та перевантаження палива). Також необхідно врахувати можливі індуковані вихідні події, включаючи пожежі і затоплення. Таким чином, СІАБ є складовою частиною ІАБ для повного спектру вихідних подій аварій та експлуатаційних станів. Тому для якісного та своєчасного виконання робіт Виконавець повинен мати досвід як розробки ІАБ повного спектру (досвід моделювання специфічних особливостей розвитку пожеж, затоплень, інших індукованих подій, досвід моделювання специфічних особливостей кожного експлуатаційного стану енергоблоку та джерел радіоактивності, досвід інтеграції моделей ІАБ для кількісної оцінки інтегральних показників ризику), так і досвід виконання імовірнісного аналізу сейсмічних впливів. Досвіду виконання тільки імовірнісного аналізу сейсмічних впливів недостатньо з наступних причин:
• такий ІАБ може враховувати не повний спектр джерел радіоактивності, експлуатаційних станів та індукованих подій;
• під час аналізу сценаріїв для сейсмічних впливів, на відміну від прийнятої методології імовірнісного аналізу безпеки, необхідно враховувати відмови пасивних елементів та інтерфейсів.
З огляду на вищесказане, досвід виконання договорів «в галузі імовірнісного аналізу безпеки (ІАБ)», як пропонує потенційний Виконавець у своїй вимозі, вважаємо має занадто широке поняття, та не може бути підтвердженням того, що Виконавець має досвід виконання аналогічного договору.
Щодо розробки галузевого Технічного керівництва з виконання СІАБ необхідно відзначити, що зазначений документ має бути розроблений на основі вже існуючого документа «Технічно керівництво по виконанню ІАБ ЗЕВ для сейсмічної вихідної події», який розроблено у рамках виконання сейсмічного ІАБ для енергоблоку №1 ВП ЗАЕС та погоджено з Держатомрегулювання. Виконавцю послуги буде надано доступ до зазначеного документу.
Враховуючи вищесказане, вважаємо, що п.5.3.1 Тендерної документації у повній мірі відповідає вимогам Закону України та має залишитися в редакції зі змінами, внесеними 11 вересня 2019 о 16:23.
Номер вимоги: UA-2019-08-22-000706-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: АТ КІЕП, Код ЄДРПОУ:16392628
Дата подання: 29 листопада 2019 14:42
Аргументація відхилення тендерної пропозиції АТ КІЕП
Відповідно до наданих прав п. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» АТ КІЕП звертається до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно конкретних причини невідповідності тендерної пропозиції нашого підприємства умовам тендерної документації, оскільки інформація зазначена в Протоколі розгляду тендерних пропозицій, що опублікований 29 листопада 2019 року, є неінформативною та безпідставною.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 грудня 2019 13:39
Надана «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» містить інформацію про надання послуги з технічних випробувань та аналізу (урахування повного спектру вихідних подій для всіх регламентних станів реакторної установки і басейну витримки в імовірнісному аналізі безпеки та розробка оперативного імовірнісного аналізу безпеки), розробку звітів з періодичної переоцінки безпеки (ЗППБ), виконання оцінки сейсмостійкості устаткування, обладнання та трубопроводів.
Даний факт не може розглядатись як розробка звітів з сейсмічного імовірнісного аналізу безпеки для енергоблоків АЕС з ВВЕР.
Даний факт не може розглядатись як розробка звітів з сейсмічного імовірнісного аналізу безпеки для енергоблоків АЕС з ВВЕР.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-08-22-000706-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЕНЕРГОБЕЗПЕКА ГРУП", Код ЄДРПОУ:37269255
Дата подання: 18 вересня 2019 20:08
Дата подання: 18 вересня 2019 20:08
Щодо встановлення замовником в тендерній документації дискримінаційних вимог
Щодо встановлення замовником в тендерній документації дискримінаційних вимог
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 вересня 2019 22:12
рішення від 23.09.2019 № 13396 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2019 22:12
Інформація про резолютивну частину рішення від 07.10.2019 № 14370.pdf
Дата публікації: 08 жовтня 2019 16:41
рішення від 07.10.2019 № 14370.pdf
Дата публікації: 10 жовтня 2019 22:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано.
Дата виконання рішення замовником: 24 жовтня 2019 16:22
Номер скарги: UA-2019-08-22-000706-a.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЕНЕРГОБЕЗПЕКА ГРУП", Код ЄДРПОУ:37269255
Дата подання: 27 жовтня 2019 20:04
Дата подання: 27 жовтня 2019 20:04
щодо встановлення Замовником в тендерній документації дискримінаційних вимог
щодо встановлення Замовником в тендерній документації дискримінаційних вимог
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 30 жовтня 2019 21:09
рішення від 30.10.2019 № 15615.pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2019 21:09
Інформація про перенесення розгляду скарги від 25.10.2019 № 10107.pdf
Дата публікації: 13 листопада 2019 22:11
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.11.2019 № 16762.pdf
Дата публікації: 18 листопада 2019 17:24
рішення від 15.11.2019 № 16762.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2019 22:55
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 29 листопада 2019
Найменування: | ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 19355964 |
Місцезнаходження: | 71504, Україна, Запорізька обл., Енергодар, вул. Промислова, 133 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "АТОМЕНЕРГОСЕРВІС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ЕНЕРГОРИСК" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
АТ КІЕП | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГОРИСК" #19255493 |
Переможець |
6 034 000,00
UAH
|
13 грудня 2019 09:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2024 11:43
|
Додаткова угода №15 на публікацію.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2024 11:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 листопада 2023 15:03
|
Додаткова угода № 14.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2023 15:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 травня 2023 13:30
|
Додаткова угода №13.pdf | зміни до договору |
24 травня 2023 13:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2023 15:47
|
Додаткова угода №12.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2023 15:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 червня 2022 12:49
|
Додаткова угода 11 до дог.75-260-19 .pdf | зміни до договору |
16 червня 2022 12:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 15:52
|
Додаткова угода 10 до дог.75-260-19 .pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 15:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2021 12:24
|
Додаткова угода 9 до дог. 75-260-19 (1).pdf | зміни до договору |
29 вересня 2021 12:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 квітня 2021 14:46
|
Дод. угода 8 до дог. 75-260-19 (1).pdf | зміни до договору |
29 квітня 2021 14:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 квітня 2021 14:08
|
Додаткова угода 7 до дог.75-260-19 (1).pdf | зміни до договору |
05 квітня 2021 14:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 листопада 2020 13:40
|
Додаткова угода 6 до дог. 75-260-19 (1).pdf | зміни до договору |
05 листопада 2020 13:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 жовтня 2020 08:56
|
Додаткова угода 5 до дог.75-260-19 (1).pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2020 08:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 вересня 2020 15:50
|
Додаткова угода 4 до дог. 75-260-19 (1).pdf | зміни до договору |
04 вересня 2020 15:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 липня 2020 13:32
|
Додаткова угода 3 до 75-260-19 (1).pdf | зміни до договору |
06 липня 2020 13:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 квітня 2020 12:29
|
Додаткова угода 2 до дог.75-260-19 (1).pdf | зміни до договору |
06 квітня 2020 12:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 березня 2020 11:09
|
Додаткова угода 1 до дог. 75-260-19 (1).pdf | зміни до договору |
05 березня 2020 11:08
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 14:59
|
Договір.pdf | укладений |
27 грудня 2019 14:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015. |
Номер договору про закупівлю: | 75/260-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015. |
Номер договору про закупівлю: | 75/260-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 |
Номер договору про закупівлю: | 75/260-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015. |
Номер договору про закупівлю: | 75/260-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015. |
Номер договору про закупівлю: | 75/260-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015. |
Номер договору про закупівлю: | 75/260-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015. |
Номер договору про закупівлю: | 75/260-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015. |
Номер договору про закупівлю: | 75/260-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015. |
Номер договору про закупівлю: | 75/260-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015. |
Номер договору про закупівлю: | 75/260-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015. |
Номер договору про закупівлю: | 75/260-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» No922-VIII від 25.12.2015. |
Номер договору про закупівлю: | 75/260-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.4 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 75/260-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.п. 3 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 75/260-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 75/260-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |