Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерна техніка (системні блоки з моніторами та ноутбуки)
Очікувана вартість
415 000,00 UAH
UA-2019-08-22-000679-b 09a0c28a0cec46a289715c802b3e5115
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Новоставська Наталія Миронівна

+380443917405 novostavska@nng.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Науканафтогаз"
Код ЄДРПОУ: 32710871
Вебсайт: http://www.naukanaftogaz.com
Місцезнаходження: 08132, Україна , Київська обл., Вишневе, вул. Київська, 8
Контактна особа: Новоставська Наталія Миронівна
+380443917405
novostavska@nng.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019 16:53
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2019 16:58
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 16:58
Початок аукціону: 02 вересня 2019 11:26
Очікувана вартість: 415 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 075,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 шт
Комп’ютерна техніка (системні блоки з моніторами та ноутбуки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08132, Україна, Київська область, Києво-Святошинський р-н, м. Вишневе, вул. Київська, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Комп’ютерна техніка (системні блоки з моніторами та ноутбуки) Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2019 16:54
Додаток 8.xls
22 серпня 2019 16:54
Додаток 6 і 7.xls
22 серпня 2019 16:54
Додатки 3 4 5.doc
22 серпня 2019 16:54
ДДЗ Комп_ютерна техніка.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 серпня 2019 09:55
Дата відповіді: 23 серпня 2019 13:20
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Так, допускаємо товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних документації, якщо їх технічні, якісні та кількісні характеристики відповідають вимогам, зазначеним у Додатку 3 Документації.
2) В Додатку 4 Форма пропозиції вказано: "*Учасник додатково зазначає марку та модель товару."
3) До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ, оцінюються на загальних підставах, якщо пропозиція Учасника відповідає вимогам даної Документації.
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 23 серпня 2019 17:49
Дата відповіді: 27 серпня 2019 11:47
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Перевірка легітимності встановленої копії програмного забезпечення Windows та оригінальної наліпки з наявним захисним шаром на номері буде зазначена в одному з пунктів договору поставки, який буде укладатися після проведення торгів та оголошення переможця. Також звертаємо увагу, що Авторизаційний лист від виробника продукції є в Переліку документів, що надаються Учасником до початку аукціону в складі своєї пропозиції (п.6 Додатку 1 Документації допорогових закупівель).
Документи
Дата подання: 28 серпня 2019 12:51
Дата відповіді: 28 серпня 2019 16:34
Доброго дня! прошу Вас внести зміни в перелік документів, які потрібно завантажити для подачі пропозиції, а саме авторизаційний лист, так як за такий короткий термін дистрибьютори та представництво не можуть видати цього листа
Відповідь: Шановний Учаснику! Зважаючи на те, що останнім часом надходить багато скарг з приводу ввезення нелегальним шляхом на територію України відповідного обладнання, яке в подальшому не матиме сервісного обслуговування від виробника чи уповноваженого представника на території України, авторизаційний лист є підтвердженням легального ввезення зазначеного обладнання на митну територію України та гарантії.
Авторизаційний лист
Дата подання: 28 серпня 2019 13:09
Дата відповіді: 28 серпня 2019 16:48
В процедурах закупівель, в переліку документів, що надаються Учасником, є вимога надати Авторизаційний лист від виробника продукції. Звертаємо Вашу увагу, що на сучасному ринку існує правило надавати такий лист від Дистрибутора лише одній компанії! Тій, що звернулася до нього ПЕРШОЮ!!! Таким чином, всі інші компанії позбавляються можливості прийняти участь в тендері. І сама процедура аукціону втрачає свій сенс! На цю тему в Інтернеті є багато матеріалів. Їх суть зводиться до того, що вимога надати такий лист призводить до порушення принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Звертаємось до Вас з проханням переглянути умови конкурсів и внести зміни до документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Зважаючи на те, що останнім часом надходить багато скарг з приводу ввезення нелегальним шляхом на територію України відповідного обладнання, яке в подальшому не матиме сервісного обслуговування від виробника чи уповноваженого представника на території України, авторизаційний лист є підтвердженням легального ввезення зазначеного обладнання на митну територію України та гарантії.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІТ ПЛАНЕТА 401 000,00
UAH з ПДВ
395 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" 405 000,00
UAH з ПДВ
396 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 412 300,98
UAH з ПДВ
396 970,86
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 11:34
Приказ.jpg
30 серпня 2019 11:34
ПДВ.jpg
30 серпня 2019 11:34
Отзыв ПрайсУотерХауз.pdf
30 серпня 2019 11:34
отзыв EasyPay.pdf
30 серпня 2019 11:34
лист.jpg
30 серпня 2019 11:34
Авторизацыйний лист.jpg
30 серпня 2019 11:34
Vypiska2.jpeg
30 серпня 2019 11:34
Vypiska1.jpeg
30 серпня 2019 11:34
MAF_IT PLANETA LLC_RUS.pdf
30 серпня 2019 11:34
Ignite.png
30 серпня 2019 11:34
HILTI001.pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 13:11
Авторизаційний лист.pdf
30 серпня 2019 13:11
ПДВ.pdf
30 серпня 2019 13:11
Наказ від 01.10.17.pdf
30 серпня 2019 13:11
Додаток 5 Систематика1.pdf
30 серпня 2019 13:11
Витяг з ЕДР.pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 12:40
Електронний підпис
30 серпня 2019 12:33
Електронний підпис
29 серпня 2019 07:11
Електронний підпис
29 серпня 2019 07:10
Виписка з ЄДР оригінал.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІТ ПЛАНЕТА

ТОВ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ІТ ПЛАНЕТА
#40107071
Переможець 395 999,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 17:01

Документи

05 вересня 2019 17:01
Електронний підпис
05 вересня 2019 16:58
Протокол 25 від 05.09.19.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2019 17:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІТ ПЛАНЕТА
#40107071
395 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 вересня 2019 17:01
Електронний підпис
05 вересня 2019 16:58
Протокол 25 від 05.09.19.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
18 вересня 2019 10:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 395 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 65 999,83 UAH)